Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

Discutabel, maar ik zou 'm als Industrial bestempelen ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:31 

Hardtraxxer

Heeft ook wel wat weg van Hardcore vind ik ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:33 

Hardtraxx Veteran

Borcheld11 schreef:
Heeft ook wel wat weg van Hardcore vind ik ja.

Redelijk logisch aangezien het Industrial Hardcore heet :P Maar ik snap wat je bedoelt, toch vind ik het eerder Darkcore (als we toch alles in hokjes proppen) dan Hardcore ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:45 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het vaak wel superdik klinken, maar heb nog nooit de stap gezet om het echt vaak te gaan luisteren. Vooral omdat het veel zoekwerk kost om het goeie spul te onderscheiden van het mindere spul. Dit zou eigenlijk geen reden moeten zijn, maar op dit moment is het niet anders. Voel bij mezelf geen behoefte om veel meuk van een ander genre te luisteren om een paar leuke platen te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:46 

Hardtraxx Veteran

Industrial is heerlijk :loving:

Vind hardstyle ook vet maar in hardstyle heb ik liever veel melodieën, a la The Machine bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:11 

Hardtraxx Veteran

omdat nederlanders geboren zeikerds zijn

en dat heel veel hardstyle luisteraars al huillie doen als er een nummer voorbij komt die 1 bpm te snel is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:12 

Donateur

Ik hou van Industrial als een verlengde van hardcore, niet als een verlengde van hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik hou van Industrial als een verlengde van hardcore, niet als een verlengde van hardstyle :)

je zou hardcore eigenlijk als een verlengde moeten zien van industrial

zeker nu veel mensen into 'raw' style zijn

is industrial een lekker bruggetje naar hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:20 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
en dat heel veel hardstyle luisteraars al huillie doen als er een nummer voorbij komt die 1 bpm te snel is :D

Voorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
AniThing schreef:

Voorbeeld?

nou ik heb toch veel mensen haatreacties naar industrial zien geven
terwijl veel van die nummers niet eens sneller zijn dan hardstyle en praktisch dezelfde kicks hebben als sommige 'raw' hardstyle tracks van tegenwoordig.

en dan komt er een nummer van thera voorbij en dan staan ze weer te springen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Het ging mij er meer om dat mensen, volgens jou, huilie doen als het 1 bpm te hoog is :P
Maar jij zegt dus dat degene die (Bijv) een Thera track goed vinden, automatisch ook een deel van de Industrial moeten goed vinden, omdat het praktisch dezelfde kick heeft en hetzelfde BPM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:47 

Hardtraxx Addict

In Industrial Hardcore (ook wanneer je de langzame, met schone kick neemt) zit gewoon een totaal andere sfeer dan in hardstyle. Er zijn bepaalde industrial tracks die ik wel af en toe kan waarderen, maar niet voor langere tijd.

Industrial Hardcore is vaak gevuld met sfeergeluiden, terwijl er in hardstyle echt een melodie en dergelijke duidelijk in zitten. Ik denk dat dit ook heel veel verschil maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Het ging mij er meer om dat mensen, volgens jou, huilie doen als het 1 bpm te hoog is :P
Maar jij zegt dus dat degene die (Bijv) een Thera track goed vinden, automatisch ook een deel van de Industrial moeten goed vinden, omdat het praktisch dezelfde kick heeft en hetzelfde BPM?

als mensen klagen dat hardstyle/'raw'style niet hard genoeg is...is het wel een optie voor mensen om industrial te gaan luisteren.
en zoals al eerder gezegt hier ergens, lijkt het wel of mensen een fobie hebben voor muziek stijlen waar het woordje hardstyle niet in voorkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:11 

Aan het typen...

Waar staat dat raw hardstyle niet hard genoeg is? Als ze het hele genre niet hard genoeg vinden, waren ze al lang wat anders gaan luisteren. Je haalt hier een aantal dingen door elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:38 

Hardtraxx Veteran

ik luister afentoe een industrial plaatje alleen ik weet niet waar ik moet beginnen met uitzoeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
ik luister afentoe een industrial plaatje alleen ik weet niet waar ik moet beginnen met uitzoeken :D

Dat is idd lastig. Ik kan je wel eens wat sturen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Wout1997 schreef:

Dat is idd lastig. Ik kan je wel eens wat sturen ;)

stuur maar raak :D :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Waar staat dat raw hardstyle niet hard genoeg is? Als ze het hele genre niet hard genoeg vinden, waren ze al lang wat anders gaan luisteren. Je haalt hier een aantal dingen door elkaar.

lees de begin post is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:00 

Aan het typen...

Dus omdat kaboem dat zegt is het zo? Ik bedoel waaruit concludeer je dat, ik zie daar namelijk geen enkele aanleiding voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
En, wat vinden jullie dan van deze track?

Heerlijke sfeer met een laag BPM (140), redelijk cleane kick die dieper gaat dan de diepste oceaan op deze aardkloot.. Ik ben benieuwd :)

Met een nog schonere kick, dus niet zoveel distortion op de tail was het echt een ziek nummer. Nu heb ik er helaas weinig mee want ik hou niet van die overdreven distortion. Past ook niet bij de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:14 

Lyst schreef:
Dus omdat kaboem dat zegt is het zo? Ik bedoel waaruit concludeer je dat, ik zie daar namelijk geen enkele aanleiding voor.

Observatie door de tijd heen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:16 

Hardtraxx Veteran

Aanrader:
http://love-hz.bandcamp.com/track/body-harvest

Kalme sounds, laag BPM, schone diepe kicks. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:21 

Hardtraxx Veteran

Hou ALSJEBLIEFT op met dat gezanik over industrial. Lekker belangrijk joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:39 

Aan het typen...

kaboem schreef:
Lyst schreef:

Concrete voorbeelden aub, want ik heb nog nooit gezien dat een hardstyle liefhebber hier op hardtraxx riep dat de raw hardstyle te soft was (wel dat sommige muziek te soft was voor raw hardstyle) en dat diezelfde gene ook nog eens heeft geroepen dat hij Industrial helemaal niets vindt. Laat staan dat er sprake is van "de meeste mensen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
kaboem schreef:
Lyst schreef:

Concrete voorbeelden aub, want ik heb nog nooit gezien dat een hardstyle liefhebber hier op hardtraxx riep dat de raw hardstyle te soft was (wel dat sommige muziek te soft was voor raw hardstyle) en dat diezelfde gene ook nog eens heeft geroepen dat hij Industrial helemaal niets vindt. Laat staan dat er sprake is van "de meeste mensen".

er bestaan meer mensen dan alleen hier op HT
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen