Ingevuld. Merkte dat ik erg veel vijfjes en zesjes uitdeelde 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Ingevuld! 
Ingevuld, maar ik kende niet eens alle artiesten 
wrote:Ingevuld, maar ik kende niet eens alle artiesten
Het waren er ook maar een paar, maar schrok er zelf ook vanwrote:wrote:Ingevuld, maar ik kende niet eens alle artiesten
Merkte ik ook, maar ik heb ook veel achten gegeven bij artiesten als Adaro/E-Force.wrote:Ingevuld. Merkte dat ik erg veel vijfjes en zesjes uitdeelde
Maar natuuuuurlijkwrote: Het waren er ook maar een paar, maar schrok er zelf ook vanKende jij ze wel ALLEMAAL dan?
-
N
Frontliner 7
Tartaros 5
Juized 4
The Geminizers 7
Submotion 3
Ik heb bfront, adaro en gecko denk ik een 9 gegeven. Weet niet meer
Tartaros 5
Juized 4
The Geminizers 7
Submotion 3
Ik heb bfront, adaro en gecko denk ik een 9 gegeven. Weet niet meer
B-Front verreweg de grootste held dit jaar, daarnaast Adaro/RR/Alphaverb/Thera hoge scores.
Vazard, Hardstyle Mafia en Wasted Penguinz een 10 gegeven.
Ik vind de melodieen van WP te geniaal om me te storen aan de rest, maarja dat is mijn mening
Ik vind de melodieen van WP te geniaal om me te storen aan de rest, maarja dat is mijn mening
haha die drie hebben bij mij zowat de laagste cijfers
Ahzo, ja dat versta ik dus onder 'niet kennen'wrote:Maar natuuuuurlijkwrote: Het waren er ook maar een paar, maar schrok er zelf ook vanKende jij ze wel ALLEMAAL dan?
. Alleen waren er 2 waar ik geen mening bij had (D-Verze en nog 1) omdat ik niet zo 1-2 voor me kan halen wat ze de laatste tijd hebben uitgebracht
-
J
Heb ze ook een 9 of 10 gegeven, verder B-Front, Frequencerz en Noisecontrollers een 10wrote:Vazard, Hardstyle Mafia en Wasted Penguinz een 10 gegeven.
Ik heb alleen een 10 aan Thera gegeven, voor de rest wel veel 9's 
Alleen Prefix & Density en Geck-O kregen van mij een 8 de rest daaronderwrote:Ik heb alleen een 10 aan Thera gegeven, voor de rest wel veel 9's
Ingevuld
Een 9 voor B-Front, ook redelijk veel achten uitgedeeld met name aan Theracords artiesten. Voor de rest veel zevens en zessen en een enkele 5, maar niet lager. Ook hier en daar 'No Opinion' ingevuld, omdat ik te weinig van de betreffende artiest geluisterd heb.
Een 9 voor B-Front, ook redelijk veel achten uitgedeeld met name aan Theracords artiesten. Voor de rest veel zevens en zessen en een enkele 5, maar niet lager. Ook hier en daar 'No Opinion' ingevuld, omdat ik te weinig van de betreffende artiest geluisterd heb.
B-Front een 9, aantal van Theracords een 8 en rest er onder. Meer onvoldoendes dan voldoendes gegeven 
Ingevuld. Heb een 10 gegeven aan B-Front, The Machine, Degos & Re-Done en Delete. Bazen 
-
A
Ik vroeg me eigenlijk af(was overheen gelezen) maar is het hoe je alltime over een artiest denkt of alleen zijn prestatie in 2012/2013??
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
wrote:Ingevuld.