Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 18:32 
 
Hardtraxxer

M'n vriendin moet volgend jaar afstuderen van dr opleiding media & entertainment management.
En zou dr afstudeeropdracht graag houden over iets in de hardstyle scene.
Heeft iemand hier al zoiets gedaan? of heeft iemand tips/ideeen over het onderwerp ?
Alle input is welkom! Alvast bedankt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet echt thuis in de opleiding die ze volgt, maar bij media & entertainment zou ik dan denken aan het beeldmateriaal wat organisaties verspreiden. Je ziet tegenwoordig bijvoorbeeld nooit meer dvd-registraties van feesten of festivals, alleen nog aftermovies of korte clips. Dit terwijl een behoorlijk deel van de bezoekers (volgens mij) nog wel wat waarde hecht aan een dvd-registratie. Misschien dat ze daar iets mee kan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij media & entertainment denk ik ook aan het beeldmateriaal wat organisaties verspreiden, zoals trailers, foto's en aftermovies. Geen idee wat de studie verder inhoudt..

Nu weet ik toevallig wel dat er tijdens Kingsday Outdoor 2014 in Leeuwarden, georganiseerd door club Red, de aftermovie is gemaakt door een student in het kader van zijn afstudeeropdracht (geen idee welke opleiding helaas..). In plaats van een standaard aftermovie van een paar minuten heeft deze student een heuse aftermovie-film gemaakt van bijna tien minuten met acteurs. Erg vet gedaan vind ik zelf!



nog een klein nieuwsbericht over de afstudeeropdracht:
http://www.suksawat.nl/kingdsay-outdoor-aftermovie-en-gesprekje-met-organisatie/

Weet niet of je vriendin hier wat aan heeft, maar misschien is het wel vet om ook zoiets te doen, maar dan op een hardstyle-event? Ik zeg doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 17:52 
 
Hardtraxxer

Bedankt! ik zal het doorsturen.. D'r opleiding is heel breed, je kan ze media/pers of TV kant in gaan maar ook de evenementenorganisatie. Op dit moment loopt ze stage op de marketing afdeling van Q-dance.
Het liefst wilt ze iets onderzoeken in de promotie kant.
Dat van die DVD's vond ze interessant, gaat ze als idee gebruiken.
Zo'n aftermoviefilm is geen optie helaas, die kant wilt ze niet op.. Wel leuk idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het niet handiger als ze zelf gewoon ff een stukje typt? :P Dan weten we zelf ook beter wat ze zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dan is mijn advies om aan te kloppen bij een kleinere organisatie aangezien zij erg veel bezig zijn met promotie natuurlijk.

Volgens mij is Lose Your Mind op zoek naar een stagiair, welke richting weet ik helaas niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je van weinig variatie in je werk houd zou je ook kunnen aankloppen bij Art of Dance, die zoeken ook nog een stagiair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 11:48 
 

MelvinFR schreef:
Als je van weinig variatie in je werk houd zou je ook kunnen aankloppen bij Art of Dance, die zoeken ook nog een stagiair.


:lol:
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic