Ingevuld!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Ingevuld 
Frontliner 7
Tartaros 7
Juized 8
The Geminizers 7
Submotion 6
Tartaros 7
Juized 8
The Geminizers 7
Submotion 6
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Ingevuld!
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Ingevuld
.
Ben nog niet lang in de Hardstyle. Maar heb het toch ingevuld 
Ik heb wel cijfers voor vandaag de dag gegeven, anders waren een paar een stuk hoger of lager
Verder ken ik Spoontech en early nog niet zo heel goed. Dus bij sommige artiesten heb ik geen cijfer gegeven omdat ik niet echt een mening voor heb of nog niet goed genoeg ken
Ik heb wel cijfers voor vandaag de dag gegeven, anders waren een paar een stuk hoger of lager
Verder ken ik Spoontech en early nog niet zo heel goed. Dus bij sommige artiesten heb ik geen cijfer gegeven omdat ik niet echt een mening voor heb of nog niet goed genoeg ken
-
E
ingevuld
had je er moeite mee?wrote:ingevuld
-
J
Ingevuld, volgens mij stond Gunz For Hire erook niet tussen of ik heb hem overgeslagen, iig een 8 dan
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Ingevuld 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Gedaan. 
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Heb hem ook ingevuld
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2012
- last seen Dec 2013
Ingevuld, benieuwd naar de resultaten 
ik heb m ingevuld.
Gaat een stuk sneller dan dat Rate The Artist topic
Ik heb bij wat vind je van de verschillende subgenres trouwens gekeken naar overall, niet wat euforisch op het moment is. Daarom zijn alle drie gelijk
Gaat een stuk sneller dan dat Rate The Artist topic
Ik heb bij wat vind je van de verschillende subgenres trouwens gekeken naar overall, niet wat euforisch op het moment is. Daarom zijn alle drie gelijk
Last edited by Delt-A on , edited 1 time in total.
Het was ook de bedoeling om cijfers te geven over de stijl die ze vandaag de dag hebbenwrote:Ik heb wel cijfers voor vandaag de dag gegeven, anders waren een paar een stuk hoger of lager
Ingevuld, erg benieuwd.
Edit: Wat 9's voor:
Illegal Chemistry, B-Front, Main Concern, Delete, HSM, Digital Abuse en misschien nog 1
Een enkele 10:
Wafelijzer
Edit: Wat 9's voor:
Illegal Chemistry, B-Front, Main Concern, Delete, HSM, Digital Abuse en misschien nog 1
Een enkele 10:
Wafelijzer
Last edited by Ordinary Joe on , edited 2 times in total.
ohja bij artiesten heb ik dat wel gedaan. Bij genre's kon het ook niet echt want Early Hardstyle bestaat op een paar tracks na niet echt meer.wrote:Het was ook de bedoeling om cijfers te geven over de stijl die ze vandaag de dag hebbenwrote:Ik heb wel cijfers voor vandaag de dag gegeven, anders waren een paar een stuk hoger of lager
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
wrote:Ingevuld
Dozer vandaag de dag, hmm
Heb hem ingevuld.
Heb hem ingevuld.
Ook ingevuld. Toch nog 3 keer een 9 gegeven. B-Front, Delete en Wavolizer blijven de eindbazen.
Dat was sowieso de moeijkstewrote:Dozer vandaag de dag, hmm![]()
Heb hem ingevuld.
Ik enkel B-Front. Merk echt dat ik steeds een beetje meer m'n interesse begin te verliezen. Vind ook weinig écht boeiends uitkomen de laatste tijd. Ook veel nieuwe tracks laat ik vaak maar gewoon aan me voorbij gaan tegenwoordig, tot ik ze per ongeluk een keer hoor.wrote:Ook ingevuld. Toch nog 3 keer een 9 gegeven. B-Front, Delete en Wavolizer blijven de eindbazen.