Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende

Remix! Dubstyle of Hardcore
Dubstyle 15%  15%  [ 13 ]
Hardcore 85%  85%  [ 74 ]
Totaal aantal stemmen : 87
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:14 

Hardtraxx Veteran

Hardtrackers,

Laatste dagen is er veel discussie over de remix van het Anthem van Defqon.1 2010.
We weten dat Save.Exit.Planet een remix kreeg van Dock 45 aka Deepack.
Hier waren de meningen over verdeeld.

Na een In-Qontrol te hebben gehad met CTRL.ALT.DELETE met een remix van Bas Oskam aka Kasparov lijkt één van de remixxes van Defqon.1 ook van Bas Oskam aka Pavelow te komen, alleen met een totaal andere style. Misschien dat er alsnog een Hardcore Remix bij komt!

Ik moet toch zeggen dat de Scrap Attack Remix van Endymion en de CRTL ALT DELETE remix van Kasparov toch wel aardig bruut waren. Vooral CTRL ALT DELETE. Willen we dit dan toch gaan inruilen voor Dubstyle, Hardhouse of weet ik veel wat voor style!

Geef mij maar gewoon een Orginele Hardstyle plaat met een Hardcore Remix!

Maak maar gewoon de keuze. Hardcore of Dubstyle? Wat komt er bij het Hardstyle publiek op de 2de plek!?

Geef je mening en onderbouw hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:20 

Hardtraxx Veteran

hardcore :sick:
dubstyle :sick:
Waarom niet gewoon een extra hardstyle remix :') ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:21 

Hardtraxx Veteran

HARDCORE

Ben absoluut geen "hardcore" hardcore-fan. Maar ik vind de hele dubstyle niks en andere softe stijlen vind ik niet passen binnen het plaatje van de "harder stylez" feesten (en dus ook anthems).

Hardstyle wordt steeds sneller, het neigt meer naar de hardcore dan een softere stijl zoals House (qua BPM). Ook vind ik dat Hardstyle bekend staat om de "energie" die er in zit, je kan bijna niet stil blijven staan. Dit vind ik niet terug in de softere stijlen, maar in de Hardcore juist wel.

Voor mij absoluut Hardcore remixen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:28 

Hardtraxx Addict

Hardcore gestemd, maar ik ben het verder wel met dp eens: een andere Hardstyle (re)mix is wel welkom. Bij voorkeur dan eentje met een hardere climax! Tatanka of Zatox Remix bijvoorbeeld! Of wat dachten jullie van een Slim Shore Remix? Zou dat niet tof zijn! Hij zou er echt wel wat hards en tegelijkertijds zomers van kunnen maken. Of het gaat gebeuren.. waarschijnlijk niet.

Maar als ik tussen Hardcore en Dubstyle moet kiezen, zeg ik Hardcore. Een remix van een Italiaanse grootmeester (Tommyknocker, Mad Dog of Meccano Twins :drool: !!) zou best vet zijn. Met name Tommyknocker zou best bij het zomerse stijltje kunnen passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:29 

Hardtraxxer

Een jumpmix uiteraard. :)
:lol:

Nee, ik ga voor een hardcore mix. ^^
Gewoon omdat die altijd al goed geweest zijn en ik ook liever iets harder dan iets zachter heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

QonFuzion schreef:
Hardcore gestemd, maar ik ben het verder wel met dp eens: een andere Hardstyle (re)mix is wel welkom. Bij voorkeur dan eentje met een hardere climax! Tatanka of Zatox Remix bijvoorbeeld! Of wat dachten jullie van een Slim Shore Remix? Zou dat niet tof zijn! Hij zou er echt wel wat hards en tegelijkertijds zomers van kunnen maken. Of het gaat gebeuren.. waarschijnlijk niet.

Maar als ik tussen Hardcore en Dubstyle moet kiezen, zeg ik Hardcore. Een remix van een Italiaanse grootmeester (Tommyknocker, Mad Dog of Art of Meccano Twins :drool: !!) zou best vet zijn. Met name Tommyknocker zou best bij het zomerse stijltje kunnen passen.

art of meccano twins?
isset niet gewoon art of fighters en meccano twins?
het zijn dezelfde mensen maar de style wat ze maken verschilt tog wel aardig
denk dat een meccano twins remix te rauw is

doe mij maar een remix van the stunned guys :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:36 

Donateur

geef mij maar een Ophidian Remix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:40 

Hardtraxx Veteran

Gewoon een Hardcore remix, vind die dubstyle helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:47 

Hardtraxx Veteran

Van anthems zou ik liever een hardcore remix zien met oog op het feest zelf. Dat past lekker in de afsluiter. Qua muziek zou ik liever een dubstyle (of hoe Bas het ook wil noemen) remix zien, omdat die stijl mij meer aanspreekt. Natuurlijk is een remix in beide stijlen helemaal top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:47 

Hardtraxx Veteran

Haha, d'r is niks mis met hardcore. En dubstyle, echt wat een k*t style zeg, als ik kon kiezen uit Hip Hop remix of Dubstyle had ik nog Hip Hop gekozen. Heb d'r echt helemaal niks mee!

Hardcore dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:51 

Hardtraxx Veteran

early hardstyle mix? :woot:

ook al mag je het niet zo verwoorden
a1 nu style
b1 early hardstyle remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:52 

Hardtraxxer

Beide :D Ik vind beide stylen goed te doen, aan de 'softe' kant dubstyle en aan de andere kant hardcore. Dit zijn twee totaal verschillende stijlen en ik denk ook niet dat je deze goed met elkaar kunt vergelijken. Het is niet zo dat je moet kiezen tussen deze twee -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:53 

Hardtraxx Elite

Dubstyle heb ik zelf echt helemaal niks mee. Soms kan t best leuk klinken, maar dan wel gewoon een klein stukje in een track en t liefst gewoon thuis, niet op een feest. Dubstyle vind ik niet echt iets waar ik lekker op los kan gaan, bij HC natuurlijk wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:56 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
QonFuzion schreef:

Maar als ik tussen Hardcore en Dubstyle moet kiezen, zeg ik Hardcore. Een remix van een Italiaanse grootmeester (Tommyknocker, Mad Dog of Art of Meccano Twins :drool: !!) zou best vet zijn. Met name Tommyknocker zou best bij het zomerse stijltje kunnen passen.

art of meccano twins?
isset niet gewoon art of fighters en meccano twins?
het zijn dezelfde mensen maar de style wat ze maken verschilt tog wel aardig
denk dat een meccano twins remix te rauw is

doe mij maar een remix van the stunned guys :thumbsup:

Oh, ahah, goed gezien, typo inderdaad! :p Ik wilde eerst Art of Fighters typen, maar toen bedacht ik me dat de sound die zij onder hun alias Meccano Twins uitbrengen veel vetter is (vind ik dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:12 

Hardtraxx Veteran

Doe mij toch maar een Hardcore remix. Dubstyle is wel leuk hoor, maar niet te vaak...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:13 

Hardtraxx Veteran

Het mooist is natuurlijk een Hardcore remix op de B1, en een hardtrance op de B2 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:29 

Donateur

Dubstyle :') . Nieuwe geforceerde rage, schei uit.

Gewoon ouderwets hardcore, tempo omhoog naar 180 en rammen maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:36 

Hardtraxx Veteran

hoewel ik dubstyle ook wel vet vind, kies ik toch voor hardcore
ligt me net iets lekkerder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Doe mij toch maar een Hardcore remix. Dubstyle is wel leuk hoor, maar niet te vaak...

Dat dus, dubstyle moet niet te overhyped gaan worden, af en toe is dat leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:55 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
oostzaner schreef:

Dat dus, dubstyle moet niet te overhyped gaan worden, af en toe is dat leuk.

Dubstyle is poep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 17:10 

Hardtraxxer

Dubstlye is/kan opzich best vet zijn.. Zoals in de The MF Point of Perfection.. Maar ik vond de dubstyle remix van The Great Zany Show echt poep. Maar ik ga toch voor de hardcore remix :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 17:18 

Donateur

Geef mij maar een hardcore track dan.
Liever da die dubpoeplalala...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:12 

Hardtraxxer

Ik zeg allebei!
'dubstyle' vind ik heerlijk om te horen. :cool:
en op hardcore gewoon lekker hard stampe! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:13 

Hardtraxx Veteran

Hardcore! Dubstyle komt me de oren uit! :) Leuk voor de vernieuwing daar niet van! Maar na een paar keer ben ik er toch wel klaar mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:16 

Hardtraxxer

Doe beide. Iedereen tevreden, iedereen blij, iedereen wat te zeuren. :sleep:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen