niemand zeurt;)wrote:Doe beide. Iedereen tevreden, iedereen blij, iedereen wat te zeuren.
mensen geven hun mening
niemand zeurt;)wrote:Doe beide. Iedereen tevreden, iedereen blij, iedereen wat te zeuren.
Mja ok, je hebt gelijk, maar voor mij persoonlijk verandert het niets aan mijn antwoord hoorwrote:Waarom maar twee opties? Er is namelijk veel meer als alleen Hardcore en Dubstyle. Kijk bijvoorbeeld eens naar de release van het Q-Base anthem. Dat zie ik voortaan het liefst met elk Q anthem gebeuren, een vinyl vol met verschillende remix van één origineel. Hardcore, Hardtrance, Dubstyle, Techno, House, Schranz, als het maar binnen de muziek blijft die op het feest gedraaid is.
Hopelijk veranderd een mod of de topic starter de poll nu ook zo dat ie wat uitgebreider wordt.
Dat, liefst een early remix of een hardtrance remixwrote:hardcore![]()
dubstyle![]()
Waarom niet gewoon een extra hardstyle remix :') ?
Dub mix is zonder tekst en dubstyle is een andere stijl van muziek. Correct me if I'm wrong.wrote:Wat is trouwens het verschil tussen een dub mix en een dubstyle mix?
200% mee eenswrote:Sowieso hardcore!
Ik bn 100% hardstyle fan, maar hardcore kan ik zeker weten te apprecieren, vooral op het einde van zo'n dagje hardstyle nog een uurtje lekker doorknalle, dat is echt de max!!
Dubstyle is wel is leuk voor 1 plaatje, maar zker niet meer dan dat!
Je moet er wel van uit gaan dat met Dubstyle in dit geval wordt bedoeld datgene waar Pavelow mee bezig is. Vind ik niet te vergelijken met tracks met een dubstyle stukje erin. Het is ook niet de bedoeling dat die tracks (van Pavelow) in hardstyle sets gedraaid worden. Het moet een nieuw genre voorstellen.wrote:Zekersteweten Hardcore! Dubstyle is echt dikke poep. Bij MF point of perfection is het nog wel mooi, maar nu het helemaal gehyped word is er geen kut meer aan en ik vind het gewoon na-aperij
Goed onderbouwde mening dudewrote:sorry maar hardstyle met dubstep is niet in vergelijking met Hardcore (het hardstyle genre dat er bestaat)
Hardscore is beter dan dat dubstyle gedoe
komaan mensen ga gwn terug naar die goede oude hardstyle niemand klaagde toen ofwel?
:')wrote:Goed onderbouwde mening dudewrote:sorry maar hardstyle met dubstep is niet in vergelijking met Hardcore (het hardstyle genre dat er bestaat)
Hardscore is beter dan dat dubstyle gedoe
komaan mensen ga gwn terug naar die goede oude hardstyle niemand klaagde toen ofwel?
omdat je dan discussie krijgt over de kwaliteit van de twee tracks tegenover elkaarwrote:hardcore![]()
dubstyle![]()
Waarom niet gewoon een extra hardstyle remix :') ?
Mja, persoonlijk vind ik een hardcore remixje van een hardstyle anthem altijd supervet!wrote:dubstyle is best chillhardcore vind ik niks.
maar als ik buiten deze 2 de keuze had dan gewoon een hardstyle remixje erbij.