Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4

Remix! Dubstyle of Hardcore
Dubstyle 15%  15%  [ 13 ]
Hardcore 85%  85%  [ 74 ]
Totaal aantal stemmen : 87
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:23 

hahaha een paar dingetjes :P
1. voor mij is het 100% HARDCORE
2. hardcore en dubstyle kan je niet met elkaar vergelijken dan zou je eerder; Hardcore of Terror ofso moeten doen :P

maja HARDCORE vind ik zwz beter als hardstyle en al helemaal als dubstyle XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:19 

Hardtraxxer

waar is de hardstyle knop?! :P

ik heb hardcore gekoze, da luister ik ook wel vaak, dubstyle luister ik nooit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:21 

Donateur

In D O N K E Y heb je het allebei in 1 track, geslaagde combi al zeg ik het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:25 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
In D O N K E Y heb je het allebei in 1 track, geslaagde combi al zeg ik het zelf.

Soms is het een goede combi maar het kan ook compleet een track verneuken. Sommige dubstyle breaks vind ik best vet andere totaal niet. Bij mf point of perfectiondinges vind ik het juist al het tempo dr uit zuigen. Maar naast de dubstep breaks in hardstyle luister ik t verder niet :P Hardcore wel :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 00:03 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
dawasiknie schreef:

Soms is het een goede combi maar het kan ook compleet een track verneuken. Sommige dubstyle breaks vind ik best vet andere totaal niet. Bij mf point of perfectiondinges vind ik het juist al het tempo dr uit zuigen. Maar naast de dubstep breaks in hardstyle luister ik t verder niet :P Hardcore wel :innocent:

Oftewel, het ligt aan de uitvoering. Maar voorlopig kan de dubstyle nog niet tippen aan de echte dubstep. Dus blijft hardcore de voorkeur houden, want daarvan ligt de kwaliteit nu toch hoger. Ben benieuwd of dubstyle het niveau van dubstep kan evenaren, maar daar ziet het voorlopig nog niet naar uit.

Dubstep breaks in hardstyle kan ik wel waarderen, maar ook hierbij geldt; als de uitvoering goed is. Dubstep verschilt toch redelijk van hardstyle. Maar het is wel lekker voor de afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 00:06 

Hardtraxx Elite

'Ivan Carsten - The Vision' heeft een vet dubstyle gedeelde. Normaal ben ik er geen fan van maar i.c.m. deze electro-sounds klink het wel vet! :thumbup:

Edit: Kut, ik verwar het met lento... Maar daar geld voor mij hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 00:32 

Hardtraxx Elite

Geef mij maar dikke techno/schranz remix! Heerlijk! (zie bijv. Q-base schranz mix van dit jaar :woot: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:20 

Bierkoning

duidelijk hardcore,
ten eerste omdat het gewoon vet is en sommige tracks er op vooruitgaan(Scrap Attack, NTTW)
en ten tweede omdat dubstyle gewoon troep is :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:56 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Geef mij maar dikke techno/schranz remix! Heerlijk! (zie bijv. Q-base schranz mix van dit jaar :woot: )

:worship:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen