Brennan Heart & Wildstylez
Luna & A-Lusion
Frontliner & B-Front
Ow wacht.
Luna & A-Lusion
Frontliner & B-Front
Ow wacht.
Niet mee eens.. Iedere artiest gebruikt met grote regelmaat dezelfde synths, bovendien vind ik zijn nieuwe vinyl die zover ik weet deze maand nog komt weer vernieuwend, met name Strange Love.wrote:The Pitcher's intro's zijn altijd zo vervelend, diezelfde synth, geldt ook voor Dozer uiteraard.
Pollen moet daar eens wat leukers op verzinnen, ik erger me er wel een beetje aan.
Iemand eens?
Pollen is de laatste tijd juist zeer innoverend bezig. Fruxaq/Huwex/Elixer/Strangelove/Another Day in My Life.wrote:Niet mee eens.. Iedere artiest gebruikt met grote regelmaat dezelfde synths, bovendien vind ik zijn nieuwe vinyl die zover ik weet deze maand nog komt weer vernieuwend, met name Strange Love.wrote:The Pitcher's intro's zijn altijd zo vervelend, diezelfde synth, geldt ook voor Dozer uiteraard.
Pollen moet daar eens wat leukers op verzinnen, ik erger me er wel een beetje aan.
Iemand eens?
allemaal Technoboy aliasen...wrote:KGB's & Citizen feat. The Raiders vs. The Hose meets Hunter and Builder pres. DJ Gius a.k.a Technoboy
Lijkt me wel gaaf.
Scherp manwrote:allemaal Technoboy aliasen...wrote:KGB's & Citizen feat. The Raiders vs. The Hose meets Hunter and Builder pres. DJ Gius a.k.a Technoboy
Lijkt me wel gaaf.
Goh, wat een verassing :')wrote:Bioweapon
zuchtwrote:
Holland:
Headhunterz vs. Wildstylez
Hardstyle chicks.. jezus mash :') wat kanker slecht omfgwrote:Het moet wel een naam zijn die goed verkoopt he.![]()
Hardstyle Chicks zal al bij meer mensen in de smaak vallen. Ook de gene die de benaming hardstyle niet kennen. Die zullen denken aan chicks met een harde stijl ofzo. Haha