Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Weet niet of daar al een topic over is.

MC Dv8: Ben zijn stem een beetje zat, normaal gesproken wel een krachtige stem, vooral bij Atrocity is het echt vet.
MC Villain: Stem alsof zn neus dicht zit, vind het niet zo vet. Bij part of the hard vind ik zijn stem alleen een goede toevoeging.
MC Da Syndrome: Veel mensen vinden zijn stem niets, maar ik vind het bij dat nummer samen met Heatzone echt wel lekker.
MC DL: Super stem vind ik, bij Hit The Dirt brengt dat echt een lekker gevoel.
MC Ruffian: Undersound vind ik het wel dik klinken
MC Apster: Vind ik 1 van de slechste, voegt weinig toe.
Vocalist van Ei met Hui & Inner Creativity (lid hier van het forum, weet naam even niet): :bomb: :worship:
MC Renegade: Mwa.
Nikkita: :worship:
Ran-D: :worship:
Headhunterz: Klinkt wel leuk.

ik vergeet er vast nog wel een paar, maar het is waarschijnlijk wel duidelijk dit topic :):P
Artiest
388 posts member since 2010
last seen Jun 2023
MC Jeff, erg gave vocals in tracks als Upgrade The Noize,Warriors Redemption bijv.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
DV8 vocals vind ik altijd wel dik.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nikkita is echt een koningin! Haar werk voor Abduction en een hoop andere tracks is meesterlijk.
Ran-D en DV8 vind ik ook altijd erg dik in tracks! Villain en Da Syndrome kunnen zich beter bezighouden met MC-en op feestjes.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Da Syndrome is als MC echt geweldig :D Op Loudness :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
me zus haha :thumbsup:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Da Syndrome :yay:
Bierkoning
last seen 27 days ago
sommigen vind ik als MC wel goed maar als vocalist weer niet, of andersom
DV8 bijv. vind ik altijd wel vette vocals hebben, maar als mc vind ik em meestal niet zo'n succes
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Pommer wrote:me zus haha :thumbsup:
Wie is je zus?
Edit: die de vocals voor BH deed toch?
Bierkoning
last seen 27 days ago
Jep ;) kzal ff op youtube wat zoeken

View on YouTube

View on YouTube

Die dus :D
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Op feesten heb ik me tot nu toe nog niet echt gestoord aan MC's. Op de meeste feesten was Villain de MC, opzich geen verkeerde gast. Maar heb niet zo heel veel met hem.

Op de afgelopen editie van Loudness was Da Syndrome de MC, wat een held! :D Had al genoeg filmpjes van hem gezien, wist al wat ik kon verwachten, maar echt heerlijk hoe hij los gaat en ter plekke ook gewoon geniet, was toen alleen jammer dat er geen andere plaats was om achter de DJ Booth vandaan te komen. Maar iemand die zo te keer gaat vind ik het publiek meer opzwepen dan iemand die hele tijd met de zelfde gladde teksten aankomt zetten.

Op Hard Bass maakte ik DV8 mee als MC, heb hem eigenlijk amper tot niet gehoord, ga hier dus verder niet over oordelen. Maar volgens mij is dat een goed teken. :P In tracks vind ik de vocals van DV8 wel altijd nice opzich.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Waarom gaan mensen het hier ineens over MC's hebben. Het gaat hier puur om de vocalisten toch, dus niet hoe je iemand als MC vindt, want daar is al een topic over.

@Pommer
Hoe vind je dat nou om je zus half kreunend; ''It is SO Haaard'' te horen zingen in die track van Brennan Heart :P
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Zany in z'n eigen tracks, altijd humor. HASTA LA PASTA BABY :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Hasta La Vista Whahahha ohhh uhhh ik bedoel natuurlijk Hasta La Pasta BABYYY
Bierkoning
last seen 27 days ago
Oxbow wrote:Waarom gaan mensen het hier ineens over MC's hebben. Het gaat hier puur om de vocalisten toch, dus niet hoe je iemand als MC vindt, want daar is al een topic over.

@Pommer
Hoe vind je dat nou om je zus half kreunend; ''It is SO Haaard'' te horen zingen in die track van Brennan Heart :P
hahah :lol:
dat is zij niet, alleen in de breaks zeg maar :P (dus ook niet die mannenstem bij Wake Up :P )
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 14 days ago
MC Renegade :worship:
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Pommer wrote:
Oxbow wrote:Waarom gaan mensen het hier ineens over MC's hebben. Het gaat hier puur om de vocalisten toch, dus niet hoe je iemand als MC vindt, want daar is al een topic over.

@Pommer
dat is zij niet, alleen in de breaks zeg maar :P (dus ook niet die mannenstem bij Wake Up :P )
haha nice one! :P

prima stem je zus, jammer dat het in zo'n slecht nummer moet :x
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Mol wrote:Zany in z'n eigen tracks, altijd humor. HASTA LA PASTA BABY :lol:
Haha slecht van mezelf, maar kende het nummer nog niet maar geniaal :thumbsup:
Bierkoning
last seen 27 days ago
The I's wrote:
Pommer wrote:

@Pommer
haha nice one! :P

prima stem je zus, jammer dat het in zo'n slecht nummer moet :x
Haha idd :D
noujah ik vind Wake Up opzich nog wel vet, maar die ander is echt een rukplaat idd :P
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Pommer wrote:Jep ;) kzal ff op youtube wat zoeken
Vet :) Hoe komt ze bij hem?
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
p-stylez wrote:Weet niet of daar al een topic over is.

Vocalist van Ei met Hui & Inner Creativity (lid hier van het forum, weet naam even niet):

ik vergeet er vast nog wel een paar, maar het is waarschijnlijk wel duidelijk dit topic :):P
Wie is dat dan?
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Ebbie wrote:
p-stylez wrote:Weet niet of daar al een topic over is.

Vocalist van Ei met Hui & Inner Creativity (lid hier van het forum, weet naam even niet):

Wie is dat dan?
Precies. Dat lijkt me ook echt vet om te doen. Het is ook een mooie manier om contacten te maken in de scene.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Nikkita :love:
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2019
dawasiknie wrote:Nikkita is echt een koningin! Haar werk voor Abduction en een hoop andere tracks is meesterlijk.
Ran-D en DV8 vind ik ook altijd erg dik in tracks! Villain en Da Syndrome kunnen zich beter bezighouden met MC-en op feestjes.
:thumbsup: