Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

Weet niet of daar al een topic over is.

MC Dv8: Ben zijn stem een beetje zat, normaal gesproken wel een krachtige stem, vooral bij Atrocity is het echt vet.
MC Villain: Stem alsof zn neus dicht zit, vind het niet zo vet. Bij part of the hard vind ik zijn stem alleen een goede toevoeging.
MC Da Syndrome: Veel mensen vinden zijn stem niets, maar ik vind het bij dat nummer samen met Heatzone echt wel lekker.
MC DL: Super stem vind ik, bij Hit The Dirt brengt dat echt een lekker gevoel.
MC Ruffian: Undersound vind ik het wel dik klinken
MC Apster: Vind ik 1 van de slechste, voegt weinig toe.
Vocalist van Ei met Hui & Inner Creativity (lid hier van het forum, weet naam even niet): :bomb: :worship:
MC Renegade: Mwa.
Nikkita: :worship:
Ran-D: :worship:
Headhunterz: Klinkt wel leuk.

ik vergeet er vast nog wel een paar, maar het is waarschijnlijk wel duidelijk dit topic :):P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 13:57 

Artiest

MC Jeff, erg gave vocals in tracks als Upgrade The Noize,Warriors Redemption bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 13:58 

Hardtraxx Veteran

DV8 vocals vind ik altijd wel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:02 

Donateur

Nikkita is echt een koningin! Haar werk voor Abduction en een hoop andere tracks is meesterlijk.
Ran-D en DV8 vind ik ook altijd erg dik in tracks! Villain en Da Syndrome kunnen zich beter bezighouden met MC-en op feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

Da Syndrome is als MC echt geweldig :D Op Loudness :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:09 

Bierkoning

me zus haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:10 

Donateur

Da Syndrome :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:11 

Bierkoning

sommigen vind ik als MC wel goed maar als vocalist weer niet, of andersom
DV8 bijv. vind ik altijd wel vette vocals hebben, maar als mc vind ik em meestal niet zo'n succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
me zus haha :thumbsup:

Wie is je zus?
Edit: die de vocals voor BH deed toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:14 

Bierkoning

Jep ;) kzal ff op youtube wat zoeken

Die dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Op feesten heb ik me tot nu toe nog niet echt gestoord aan MC's. Op de meeste feesten was Villain de MC, opzich geen verkeerde gast. Maar heb niet zo heel veel met hem.

Op de afgelopen editie van Loudness was Da Syndrome de MC, wat een held! :D Had al genoeg filmpjes van hem gezien, wist al wat ik kon verwachten, maar echt heerlijk hoe hij los gaat en ter plekke ook gewoon geniet, was toen alleen jammer dat er geen andere plaats was om achter de DJ Booth vandaan te komen. Maar iemand die zo te keer gaat vind ik het publiek meer opzwepen dan iemand die hele tijd met de zelfde gladde teksten aankomt zetten.

Op Hard Bass maakte ik DV8 mee als MC, heb hem eigenlijk amper tot niet gehoord, ga hier dus verder niet over oordelen. Maar volgens mij is dat een goed teken. :P In tracks vind ik de vocals van DV8 wel altijd nice opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Waarom gaan mensen het hier ineens over MC's hebben. Het gaat hier puur om de vocalisten toch, dus niet hoe je iemand als MC vindt, want daar is al een topic over.

@Pommer
Hoe vind je dat nou om je zus half kreunend; ''It is SO Haaard'' te horen zingen in die track van Brennan Heart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:25 

Donateur

Zany in z'n eigen tracks, altijd humor. HASTA LA PASTA BABY :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Hasta La Vista Whahahha ohhh uhhh ik bedoel natuurlijk Hasta La Pasta BABYYY
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:29 

Bierkoning

Oxbow schreef:
Waarom gaan mensen het hier ineens over MC's hebben. Het gaat hier puur om de vocalisten toch, dus niet hoe je iemand als MC vindt, want daar is al een topic over.

@Pommer
Hoe vind je dat nou om je zus half kreunend; ''It is SO Haaard'' te horen zingen in die track van Brennan Heart :P

hahah :lol:
dat is zij niet, alleen in de breaks zeg maar :P (dus ook niet die mannenstem bij Wake Up :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

MC Renegade :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:15 

Artiest

Pommer schreef:
Oxbow schreef:

@Pommer

dat is zij niet, alleen in de breaks zeg maar :P (dus ook niet die mannenstem bij Wake Up :P )

haha nice one! :P

prima stem je zus, jammer dat het in zo'n slecht nummer moet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:20 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Zany in z'n eigen tracks, altijd humor. HASTA LA PASTA BABY :lol:

Haha slecht van mezelf, maar kende het nummer nog niet maar geniaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:56 

Bierkoning

The I's schreef:
Pommer schreef:
Oxbow schreef:

@Pommer

haha nice one! :P

prima stem je zus, jammer dat het in zo'n slecht nummer moet :x

Haha idd :D
noujah ik vind Wake Up opzich nog wel vet, maar die ander is echt een rukplaat idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:24 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Jep ;) kzal ff op youtube wat zoeken

Vet :) Hoe komt ze bij hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:25 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:

Vocalist van Ei met Hui & Inner Creativity (lid hier van het forum, weet naam even niet):

ik vergeet er vast nog wel een paar, maar het is waarschijnlijk wel duidelijk dit topic :):P

Wie is dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:31 

Hardtraxx Addict

Ebbie schreef:
p-stylez schreef:

Vocalist van Ei met Hui & Inner Creativity (lid hier van het forum, weet naam even niet):

Wie is dat dan?

Precies. Dat lijkt me ook echt vet om te doen. Het is ook een mooie manier om contacten te maken in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:36 

Hardtraxx Veteran

me pm's nagekeken:

member/thedutchrages/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Nikkita :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:49 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Nikkita is echt een koningin! Haar werk voor Abduction en een hoop andere tracks is meesterlijk.
Ran-D en DV8 vind ik ook altijd erg dik in tracks! Villain en Da Syndrome kunnen zich beter bezighouden met MC-en op feestjes.

:thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen