Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 16:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik denk dat mensen op ghf beter in staat zijn inhoudelijk te discussieren dan die zeveraars hier :P .
De ene helft vind alles mooi/goed en de andere helft bevind zich alleen in het zevertopic ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 16:46 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Ik denk dat mensen op ghf beter in staat zijn inhoudelijk te discussieren dan die zeveraars hier :P .
De ene helft vind alles mooi/goed en de andere helft bevind zich alleen in het zevertopic ^^


klopt, maar er zijn enkele uitzonderingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 16:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die zijn ook wel op 1 hooguit 2 handen te tellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 16:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind van niet. De ene helft hier kan ik ook niks mee, de andere helft is best in voor een leuke inhoudelijke woordenwisseling met een leuke, eigen visie op de muziek. Die mensen voeren hier wat mij betreft wel de boventoon.

Maar goed, hier is tenminste ook iedereen welkom, itt tot dat ranzige "wij zijn pertinent tegen nu-style en haten het tot in onze diepste aders, net als iedereen die dat leuk vindt"-GHF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 16:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vind van niet. De ene helft hier kan ik ook niks mee, de andere helft is best in voor een leuke inhoudelijke woordenwisseling met een leuke, eigen visie op de muziek. Die mensen voeren hier wat mij betreft wel de boventoon.

Maar goed, hier is tenminste ook iedereen welkom, itt tot dat ranzige "wij zijn pertinent tegen nu-style en haten het tot in onze diepste aders, net als iedereen die dat leuk vindt"-Scul.

Beetje lam om heel ghf over een kam te scheren, omdat scul een uitspraak doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er waren wel meer van dat soort figuren daar hoor. Tuurlijk was het niet iedereen, maar het is toch een beetje het beeld wat ik heb van GHF na een aantal bezoeken daar en ook het sfeertje dat er heerste. Net zoals jij een bepaald beeld hebt van HT.
Ik voelde me daar totaal niet welkom en totaal niet thuis.

Die uitspraak komt idd van ScuL, maar een hoop van zijn opvattingen (vooral wat betreft nustyle op zijn forum) was het wel steeds in de vorm van: "Wij van GHF..."... zo roep je het over jezelf af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik denk dat mensen op ghf beter in staat zijn inhoudelijk te discussieren dan die zeveraars hier :P .
De ene helft vind alles mooi/goed en de andere helft bevind zich alleen in het zevertopic ^^


Wat doe jij hier dan als je vind dat hier niet inhoudelijk gediscussieerd wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is het beste beschikbaar. Helaas heeft Lyst wel een punt maar toch maak ik er zelf ook wel een klein beetje deel van uit xd (zeveren dan he)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 19:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Lyst schreef:
Ik denk dat mensen op ghf beter in staat zijn inhoudelijk te discussieren dan die zeveraars hier :P .
De ene helft vind alles mooi/goed en de andere helft bevind zich alleen in het zevertopic ^^


Wat doe jij hier dan als je vind dat hier niet inhoudelijk gediscussieerd wordt?

Hier win ik mijn discussies tenminste xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Lyst schreef:
Ik denk dat mensen op ghf beter in staat zijn inhoudelijk te discussieren dan die zeveraars hier :P .
De ene helft vind alles mooi/goed en de andere helft bevind zich alleen in het zevertopic ^^


Wat doe jij hier dan als je vind dat hier niet inhoudelijk gediscussieerd wordt?

Hier win ik mijn discussies tenminste xd


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 19:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Last van je oog? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Op dat forum stond soms wel leuke info,, heb me aangemeld om dat te lezen. Nooit commentaar gegeven eigenlijk. Maar over die discussies, sommige hier vinden niks goed, vaak alleen commentaar. Iedereen moet zeggen wat hij er van vind, maar elkaar mening respecteren. Een discussie is mooi, maar laat het niet overgaan op gescheld :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 22:26 
 

Mol schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mooi zo. Zaten me toch een hoop nare en beperkte figuren op dat forum. Had na 3 posts alweer genoeg van een forum waarbij de admin geen respect voor mij op kon brengen vanwege mijn muzieksmaak, en las ook nog enkele akelige bedreigingen van hem waar je niet goed van werd. En hij vindt het maar vreemd dat ie ge-blackmailed wordt? Wie uitdeelt moet incasseren...

Hoop wel dat die kansloze figuren niet hier komen, hier voeren tenminste de mensen de boventoon waar je inhoudelijk mee kan lullen.

Ik kom hier altijd weinig inhoudelijks tegen eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2010 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Last van je oog? ^^

Het plaatje is inderdaad meer een eyepalm dan een facepalm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2010 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inhoudelijk loopt hier maar een beperkte groep die daadwerkelijk iets toevoegd.. Dat maakt dit forum niet minder leuk! ;) Het heeft allebei wat..Het vertrouwde Hollands vind ik erg fijn!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2010 16:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

QuakerSw schreef:
Inhoudelijk loopt hier maar een beperkte groep die daadwerkelijk iets toevoegd.. Dat maakt dit forum niet minder leuk! ;) Het heeft allebei wat..Het vertrouwde Hollands vind ik erg fijn!:)


Het is maar net wat je toegevoegde waarde vindt. 90% geeft ook maar altijd gewoon z'n mening en 'denkt hoe het moet zijn', terwijl misschien maar 10% het ook daadwerkelijk echt kan onderbouwen met harde feiten. Ik gok dat het op dat forum niet anders het geval was ;) Zat er regelmatig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ben nooit actief geweest op ghf dus kan ook geen mening geven over de manier van doen daar.
maar als ik uit de verhalen kan opmaken was de admin niet helemaal blij met de hedendaagse hardstyle.
vind eerlijk gezegd nu-style ook niet echt het juiste woord hiervoor simpelweg omdat het ook gewoon hardstyle is. house van tegenwoordig word ook niet nu-house genoemd. ik snap dat er een soort van 2 deling is in de genre. maar om die 2 deling zo erg te laten gelden vind ik zelf een beetje overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
ben nooit actief geweest op ghf dus kan ook geen mening geven over de manier van doen daar.
maar als ik uit de verhalen kan opmaken was de admin niet helemaal blij met de hedendaagse hardstyle.
vind eerlijk gezegd nu-style ook niet echt het juiste woord hiervoor simpelweg omdat het ook gewoon hardstyle is. house van tegenwoordig word ook niet nu-house genoemd. ik snap dat er een soort van 2 deling is in de genre. maar om die 2 deling zo erg te laten gelden vind ik zelf een beetje overdreven.

Maar house kun je dan wel weer verdelen in heel veel subgenre's...
- Electro House
- Tech House
- Latin House
- Progressive house
- Minimal House
en zo zijn er nog een aantal varianten te noemen. Waarom zou hardstyle dan niet verdeelt kunnen worden in subgenres? Is toch verders niks mis mee, het blijft allemaal hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
TheNabster schreef:
ben nooit actief geweest op ghf dus kan ook geen mening geven over de manier van doen daar.
maar als ik uit de verhalen kan opmaken was de admin niet helemaal blij met de hedendaagse hardstyle.
vind eerlijk gezegd nu-style ook niet echt het juiste woord hiervoor simpelweg omdat het ook gewoon hardstyle is. house van tegenwoordig word ook niet nu-house genoemd. ik snap dat er een soort van 2 deling is in de genre. maar om die 2 deling zo erg te laten gelden vind ik zelf een beetje overdreven.

Maar house kun je dan wel weer verdelen in heel veel subgenre's...
- Electro House
- Tech House
- Latin House
- Progressive house
- Minimal House
en zo zijn er nog een aantal varianten te noemen. Waarom zou hardstyle dan niet verdeelt kunnen worden in subgenres? Is toch verders niks mis mee, het blijft allemaal hardstyle.


:yes:

Of een nog voor de hand liggend voorbeeld: Hardcore.
- Industrial
- Darkcore
- Early Hardcore

Noem het maar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 11:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sterker nog, hardstyle is een van de weinige grote genres in Nederland zonder subgenre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sterker nog, hardstyle is een van de weinige grote genres in Nederland zonder subgenre.


Waar zou dat eigenlijk aan liggen? Komt dat doordat hardstyle een relatief jong genre is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Amethist schreef:
Lyst schreef:
Sterker nog, hardstyle is een van de weinige grote genres in Nederland zonder subgenre.


Waar zou dat eigenlijk aan liggen? Komt dat doordat hardstyle een relatief jong genre is?


Ja en Nee, maar het word wel tijd voor die subgenres want hardstyle is zo gruwelijk groot aan het worden. er zijn namelijk mensen die van (komt ie) Nustyle houden, en helemaal niet van de(subgenre 2 haha) Oldschool houden.

het komt denk ik ook doordat scul hier altijd heel erg tegen is geweest en hij toch wat zeggenschap had op globalhardstyle, en aangezien er veel grote namen op ghf zaten zal hier ook wel een deel mee te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom zou je in godsnaam NIET een tweedeling maken? Het zijn maar woordjes hoor, de muziek verandert er niet door en het communiceert makkelijker want iedereen weet meteen wat je bedoelt :) dat gezeik...

Je gaat toch ook niet zeggen: nee ik wil niet dat verschillende bloemen verschillende namen krijgen, bloemen zijn gewoon bloemen en daarmee klaar?!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen