Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Episch stukje tekst.
Lobi voor de instabiele geesten ter wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Waarvoor werd de politie bij hhz gehaald dan?

Was toch voor zwartmaking? HHZ had naaktfoto's van Scul gepost op z'n website. Dacht dat het in dit document stond maar even geen zin om te checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuk dat er vertrouwelijk in de titelnaam staat en het uiteindelijk hier terecht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Wel leuk dat er vertrouwelijk in de titelnaam staat en het uiteindelijk hier terecht komt.


Mooi tochh, kan HT er mee pronken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft dat document ooit nog wat uitgehaald ofzo?

Het zal toch niet zonder reden geschreven zijn? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 00:25 
 

Waarom zou Headhunterz naaktfoto's van iemand online zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Waarom zou Headhunterz naaktfoto's van iemand online zetten?


Om wraak te nemen, lees die tekst nou maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 01:26 
 

Destination schreef:
Junkenlul schreef:
Waarom zou Headhunterz naaktfoto's van iemand online zetten?


Om wraak te nemen, lees die tekst nou maar..

huilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 12:31 
 
Hardtraxx Addict

Junkenlul schreef:
Destination schreef:
Junkenlul schreef:
Waarom zou Headhunterz naaktfoto's van iemand online zetten?


Om wraak te nemen, lees die tekst nou maar..

huilen


Als je niks zinnigs toe te voegen hebt spam dan ook niet -.-

Er zal best het een en ander van waar zijn wat erin staat, maar ik kan nooit geloven dat alles waar is iig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 12:43 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Waarom niet? Als ze je intensief begeleiden en gebruik mag maken van hun professionele studio's.


Omdat buiten kennis er ook een gedeelte bij komt kijken wat je niet aan kunt leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 12:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat dan creativiteit? Het is toch allemaal meer van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 14:08 
 
Hardtraxx Elite

Net ook even het document gelezen, wat een triest gebeuren zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 14:57 
 
Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Phase 2 schreef:
Omdat buiten kennis er ook een gedeelte bij komt kijken wat je niet aan kunt leren.


Je kunt creativiteit echt wel leren ;) of denk je dat je als pasgeboren baby voorgeprogrammeerd bent voor de rest van je leven?

Wat je kunt leren is hoe je het beste gebruik kunt maken van je creativiteit. Creativiteit an sich, en dan vooral de mate waarin, is iets waarmee je wel of niet geboren wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Basss27 schreef:
Er zal best het een en ander van waar zijn wat erin staat, maar ik kan nooit geloven dat alles waar is iig. :P

Het zal me niet zoveel verbazen eigenlijk. Er staan genoeg dingen in die inmiddels bewezen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 17:57 
 
Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Creativiteit ontstaat door de manier waarop je opgroeit. Vaak zie dat kinderen van ouders die creatief zijn, ook creativiteit laten zien wat komt omdat ze zo opgegroeid zijn. Als je constant maar zegt "ik ben niet met creativiteit geboren", dan zul je ook niet creatief worden nee...

Creativiteit is slecht een manier van denken die je echt wel kunt leren. Er zijn hier technieken voor om dit te trainen ;)

Lees dit ook maar eens: http://www.pickthebrain.com/blog/can-yo ... -creative/

In 't geval dat je als producer constant omgeven word door huidige professionals, ziet en meemaakt hoe hun tot creatieve uitingen komen, dan geloof ik best dat iemand met weinig ervaring in relatief korte tijd goed kan produceren. De kwaliteit van sounds is dan een kwestie van veel dingen leren. Uiteraard word het proces van creativiteit in muziek alleen maar versneld als je creatief opgevoed bent. Het is echter niet onmogelijk, tenzij je echt fysiek iets aan je hersenen hebt wat dit blokkeert ofzo :P


Mja, je ziet de nuance in mijn vorig bericht over het hoofd. Waar jij het over hebt is het gebruik maken van je creativiteit. Dat kun je leren ja. Maar creativiteit an sich is net zoals het aspect "intelligentie" iets dat je tot op een bepaald niveau hebt of niet. Dat verschilt per individu. Hoeveel cursussen je ook volgt, jouw productiviteit op dat vlak reikt tot zo ver waar de capaciteiten van jouw creatief denkvermogen ligt. Oftewel, in 1 kubieke decimeter past nou eenmaal niet meer dan 1 liter water.
Daarnaast is het aspect creativiteit uiteindelijk ook iets neurologisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 19:15 
 
Hardtraxxer

Wat Qre8ive alleen wil zeggen (volgens mij) is dat enorm veel mensen wel degelijk die creativiteit in zich hebben maar het niet ontplooien. Tuurlijk is er een grens aan wat je (nog) kan leren, maar onderzoeken bij kindsterren etc lijkt er toch steeds op te wijzen dat een aangeboren gave je hooguit een eerste zetje kan geven maar het vooral iets is van er op jonge leeftijd mee beginnen en iets enorm veel uren doen.

Jij gaat er van uit dat wat je niet kan / nooit geprikkeld hebt en ook niet van bewust bent dat je dat ook nooit zal kunnen. Dat is in zoverre waar dat je niet meer de tijd hebt om het net zo veel als een kind te prikkelen en dat het nu moeizamer gaat. Maar ik denk wel degelijk dat je het nog tot op een bepaalde hoogte zal kunnen leren.. Als je hersens 'gezond' zijn dan kunnen ze enorm veel leren, ook op latere leeftijd nog, waar je alleen goed in bent is datgene wat je er sinds dat je kind bent ze volop in getraind hebt bijvoorbeeld omdat het is dat je mee hebt gekregen van je ouders of omdat je het interessant vond.

Daarnaast is 'creativiteit' ook nog zoiets als enorm veel weten van wat er allemaal mogelijk is zodat je een aantal bestaande elementen kan combineren en ze in een nieuwe context plaatsen ;) Zo veel wordt er eigenlijk niet vanuit het niks gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Aeacus schreef:
Oftewel, in 1 kubieke decimeter past nou eenmaal niet meer dan 1 liter water.

Jawel hoor, maar niet in vloeibare vorm. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 15:40 
 
Hardtraxxer

Martijn schreef:
Wat Qre8ive alleen wil zeggen (volgens mij) is dat enorm veel mensen wel degelijk die creativiteit in zich hebben maar het niet ontplooien. Tuurlijk is er een grens aan wat je (nog) kan leren, maar onderzoeken bij kindsterren etc lijkt er toch steeds op te wijzen dat een aangeboren gave je hooguit een eerste zetje kan geven maar het vooral iets is van er op jonge leeftijd mee beginnen en iets enorm veel uren doen.

Jij gaat er van uit dat wat je niet kan / nooit geprikkeld hebt en ook niet van bewust bent dat je dat ook nooit zal kunnen. Dat is in zoverre waar dat je niet meer de tijd hebt om het net zo veel als een kind te prikkelen en dat het nu moeizamer gaat. Maar ik denk wel degelijk dat je het nog tot op een bepaalde hoogte zal kunnen leren.. Als je hersens 'gezond' zijn dan kunnen ze enorm veel leren, ook op latere leeftijd nog, waar je alleen goed in bent is datgene wat je er sinds dat je kind bent ze volop in getraind hebt bijvoorbeeld omdat het is dat je mee hebt gekregen van je ouders of omdat je het interessant vond.

Daarnaast is 'creativiteit' ook nog zoiets als enorm veel weten van wat er allemaal mogelijk is zodat je een aantal bestaande elementen kan combineren en ze in een nieuwe context plaatsen ;) Zo veel wordt er eigenlijk niet vanuit het niks gemaakt.


Nee ik ga er vanuit dat een kubieke decimeter een vaststaand gegeven is, maar je kunt leren en stimuleren om de volume ervan optimaal te benutten. Ik ben het volledig eens met wat hij uiteindelijk bedoelt, alleen ik corrigeer de wijze waarop hij het formuleert. Dat benadrukte ik ook direct als eerste in mijn vorige bericht: "Waar jij het over hebt is het gebruik maken van je creativiteit. Dat kun je leren ja."

Wat betreft jouw laatste opmerking ga je richting het fenomeen fluid intelligence, de gave om een kennis buiten de bestaande kaders breed toe te passen en aan te passen. Het tegenovergestelde van crystallized intelligence. Oftewel, even heel kort door de bocht, het verschil tussen veel weten/weinig begrijpen en weinig weten/veel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Wie heeft dit geschreven, en naar aanleiding van wat? Want het is een behoorlijk merkwaardige tekst.
Vergeef me dat ik niet dit hele topic wil doorspitten, iets overduidelijks over het hoofd zie of als het verder in de tekst allemaal duidelijker wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik geloof dat het duidelijk in de tekst staat wie de schrijver is, en ook de aanleiding staat er gewoon in. :P De aanleiding is namelijk het hele onderwerp van die tekst, lol
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen