Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 12:39 
 
Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
FearFM schreef:
Jammer dat het dood is... Maar goed Skul was ook een beetje ziek in zijn hoofd.. :drool: :x
Dus komt ook niet geheel onverwacht.. Althans zal mijn niks verbazen als hij straks weer terug komt (dit is immers niet de 1e keer dat dit overkomt).


Heel erg smerig en laf om dat zo maar even te zeggen. Ook al heeft hij van alles over FearFM gezegd.


Ik kan je vertellen dat er niks smerigs aan is..
Tot nu toe heb ik alle gesprekken tussen hem en mij onder de crew van (ex) Fear.FM gehouden.
Maar vraag maar eens rond hoeveel mensen er gebanned zijn geweest op dat forum van hem en de reden... Tja.. ik vind het niet eens redenen te noemen waarvoor hij mensen in de ban zetten.

Als ik zijn persoonlijk met iets mag vergelijken dan denk ik aan de leiders van China (communistische regering).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 12:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wat ik zo gek vind aan de beweging van ScuL is dat ze, zoals sommige oudere van dagen dat doen, zich compleet afdoen met het argument: vroeger was alles beter. Zo ook met de Hardstyle dus. Happy deuntjes en dingen trekken we niet, dat is wat WIJ niet in Hardstyle zien, dus noemen we het anders. Die tweedeling is sowieso hypocriet vind ik, want dingen veranderen nou eenmaal met de tijd. Rock in de jaren 90 is niet de Rock van nu en hetzelfde met de hiphop, trance, house etcetera. Tuurlijk heb je mensen die de oudere platen beter vinden en mensen die de nieuwere platen beter vinden, daar ben je mens voor en dat verschil zat er altijd blijven. Dat wil echter niet zeggen dat er opeens een compleet ander genre is omdat het niet meer is wat het was.


Trek je argument dan ook fatsoenlijk door en noem de subgenres van je genoemde genres ook even:
Trance: Progressive, Uplifting Trance, Vocal Trance, Techtrance, Hardtrance, Eurotrance, Progressive Psytrance, Dream Trance, Hypnotrance, Psychedelic Trance
House: http://en.wikipedia.org/wiki/Styles_of_house_music
Rock: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rock_genres
Hiphop: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hip_hop_genres
Hardstyle: -, want hardstyle = hardstyle jwz :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle klinkt gewoon lekker of je het nou in subgenres verdeeld of niet. En vroeger was alles beter, ach kom op zeg dat slaat gewoon helemaal nergens op. Ik vind wel dat er tegenwoordig minder vaak goeie platen komen dan in de tijd van 2004-2007 laten we die periode maar even noeman maar zoals Brennan Heart feat. Headhunterz ook al in z'n nummer zegt "style evolves".

En natuurlijk mag iedereen z'n mening over hardstyle hebben, maar dat het corrupt zou zijn, ach het lijkt me nog altijd dat een artiest dat zelf in de hand heeft. Blijf gewoon nuchter en zorg ervoor dat de juiste mensen achter je staan dan kan het ook niet mis gaan lijkt me.

Hardstyle 4-ever !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Wat ik zo gek vind aan de beweging van ScuL is dat ze, zoals sommige oudere van dagen dat doen, zich compleet afdoen met het argument: vroeger was alles beter. Zo ook met de Hardstyle dus. Happy deuntjes en dingen trekken we niet, dat is wat WIJ niet in Hardstyle zien, dus noemen we het anders. Die tweedeling is sowieso hypocriet vind ik, want dingen veranderen nou eenmaal met de tijd. Rock in de jaren 90 is niet de Rock van nu en hetzelfde met de hiphop, trance, house etcetera. Tuurlijk heb je mensen die de oudere platen beter vinden en mensen die de nieuwere platen beter vinden, daar ben je mens voor en dat verschil zat er altijd blijven. Dat wil echter niet zeggen dat er opeens een compleet ander genre is omdat het niet meer is wat het was.


Trek je argument dan ook fatsoenlijk door en noem de subgenres van je genoemde genres ook even:
Trance: Progressive, Uplifting Trance, Vocal Trance, Techtrance, Hardtrance, Eurotrance, Progressive Psytrance, Dream Trance, Hypnotrance, Psychedelic Trance
House: http://en.wikipedia.org/wiki/Styles_of_house_music
Rock: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rock_genres
Hiphop: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hip_hop_genres
Hardstyle: -, want hardstyle = hardstyle jwz :')

Maar al die trance vormen vallen gewoon onder het kopje trance. Wat sommige gasten over hardstyle verkondigden was dat de hardstyle vanaf 2007 geen hardstyle meer MAG heten. De nieuwe naam was nustyle en hardstyle zou alleen de muziek zijn voor 2007 ofzo. Dat is dus niet juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kk stakkers.... >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FearFM schreef:
Jammer dat het dood is... Maar goed Skul was ook een beetje ziek in zijn hoofd.. :drool: :x
Dus komt ook niet geheel onverwacht.. Althans zal mijn niks verbazen als hij straks weer terug komt (dit is immers niet de 1e keer dat dit overkomt).


Aangezien FearFm duidelijk de kant had gekozen van Screamer Hardstyle, weet ik waar ik deze opmerkingen moet plaatsen. Iedereen heeft dan wel een mening over Scul, maar ik denk toch dat Global Hardstyle, de hardstylescene heel veel goeds heeft gebracht in de afgelopen 6 jaar. En het heeft zeker meegeholpen met de populariteit van Hardstyle zoals het nu is!

Dus stop met 'zwartmaken' en je mening geven over de persoon Scul en dergelijke want je schiet er nu toch niks meer mee op, en denk gewoon dat het doodzonde is dat Global Hardstyle er mee gestopt is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Maar al die trance vormen vallen gewoon onder het kopje trance. Wat sommige gasten over hardstyle verkondigden was dat de hardstyle vanaf 2007 geen hardstyle meer MAG heten. De nieuwe naam was nustyle en hardstyle zou alleen de muziek zijn voor 2007 ofzo. Dat is dus niet juist.

Onzin nustyle is de afkorting van nu-hardstyle en valt net als early hardstyle onder het kopje hardstyle. Dat is ook altijd het argument geweest van de mensen op GHF, dat de oudere hardstyle naast de nieuwe hardstyle kon bestaan, als subgenres van het genre hardstyle, zodat er duidelijkheid was over wat je luisterde en je heel veel van de discussies kunt voorkomen.
Als ik nu een early hardstyle forum wil maken, niet omdat ik vind dat niemand recht heeft om de hardstyle van nu te beluisteren, maar om aandacht te schenken aan het genre wat ik leuk vind/vond. Dan kan ik met een naam early hardstyle duidelijk aangeven dat wij niks geven om een headhunterz en dan heeft de nieuwe generatie daar ook niks te zoeken. Nu zijn alle forums hardstyle, dus beide groepen treffen elkaar op dezelfde plek, dan blijf je altijd de discussie houden. De stijlen verschillen nu eenmaal zoveel, dat een (groot) deel slechts het ene leuk vind en het andere helemaal niks. Nu ben ik er wel mee eens dat de mensen die van early houden, meer aan het schelden zijn op de nu, omdat zij/wij vinden dat zij ons genre om zeep hebben geholpen. Wiens schuld dat dan ook mag zijn, mag joost weten.
En wat betreft dit topic, ik ben het met quakersw eens, scul is misschien niet een perfecte schoonzoon, maar de andere partijen hebben zich hier net zo goed aan geschaad, maar natuurlijk vertellen ze het verhaal alleen maar van hun kant. Want ik kan me niet voorstellen dat scul, zomaar uit het niets is gaan schelden op fearfm en uit het niets headhunterz gecensureerd heeft. Want als het om de nustyle ging had hij hetzelfde ook moeten doen met alle andere nustyle artiesten.
Maar ik ben het er wel mee eens dat sculs opvattingen nogal extreem zijn en dat hij weinig tot geen respect heeft voor mensen die van het nu-hardstyle genre houden. Smaken verschillen nu eenmaal, daar kun je iemand toch niet om gaan haten?
Als laatste vind ik het jammer dat de enige plek waar een noemenswaardig aantal gebruikers met dezelfde smaak en gedachte qua hardstyle, verdwenen is en hoop dan ook dat er iets vervangends komt, waarbij we gewoon onze muziek weer kunnen bespreken zonder dat we voor haters uitgemaakt moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het eerlijk gezegd wel een fijn forum met alle nieuwe releases en unreleased tracks.
Als er een nieuwe release aankwam dan kon je dat daar vinden en ik ben nog geen andere forums tegen
gekomen waar je dat ook kan vinden. ik ben het eerlijk gezegd ook best wel eens over brennan heart en
headhunterz hoor. ;) dat ze een NC kick enzo wilden maken daar kan ik dan niet over mee praten want ik
keek nooit in het producers gedeelte. Als ik eerlijk mag zijn zit ik 10x liever op GHF dan op dit forum. Er staat
veel meer info op en er zitten ook veel artiesten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is ook het verschil. GHF is al 6 jaar bezig en als het ware meegegroeid met het genre zelf. Hierdoor kennen veel mensen het ook en is het een soort van "begrip" geworden.. Wij zijn zelf nu bijna 2 jaar bezig, dus een stuk minder. Vind zelf dat het hier ook wel aardig gaat hoor ;). Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GHF was ook meer een internationaal forum. Hardtraxx is toch meer een forum waar een aantal nederlandse fans opzitten, en hoop van de Hardtraxx mensen kennen elkaar vrij goed ;) Heb het idee dat Hardtraxx over het algemeen een wat hechtere groep is, in plaats van GHF waar echt duizenden mensen zaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

GHF had net zo een hechtere groep. Op hardtraxx is die groep ook maar beperkt tot enkele tientallen gebruikers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Keek hier zelden op, heb ook genoeg aan alleen HT :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik keek er ook nooit op. Heb sowieso geen tijd er voor. Heb amper tijd voor Hardtraxx.

Maarja wat is nou het probleem? Eigenlijk helemaal niks... Ik hou van allebei, zowel de hardstyle van eerder als de hardstyle van nu. Vind echt kansloos om mensen belachelijk te maken omdat ze de hardstyle van nu leuker vinden.

En ik sta er heel ver buiten maar krijg wel beetje raar beeld van die Scul. Hij zegt ook dat ie een bod van duizende euro's heeft gekregen maar het niet wil verkopen aan de "nu-style", maar volgens mij ben je dan ook wel ver doorgedraaid. Dat je liever iets stopt en een bericht op de Frontpage plaatst met niet onderbouwde beschuldigingen, dan dat je er mee stopt, je handen er van af trekt en met een zak geld aan iets nieuws begint. :huh: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:06 
 
Hardtraxxer

QuakerSw schreef:
FearFM schreef:
Jammer dat het dood is... Maar goed Skul was ook een beetje ziek in zijn hoofd.. :drool: :x
Dus komt ook niet geheel onverwacht.. Althans zal mijn niks verbazen als hij straks weer terug komt (dit is immers niet de 1e keer dat dit overkomt).


Aangezien FearFm duidelijk de kant had gekozen van Screamer Hardstyle, weet ik waar ik deze opmerkingen moet plaatsen. Iedereen heeft dan wel een mening over Scul, maar ik denk toch dat Global Hardstyle, de hardstylescene heel veel goeds heeft gebracht in de afgelopen 6 jaar. En het heeft zeker meegeholpen met de populariteit van Hardstyle zoals het nu is!

Dus stop met 'zwartmaken' en je mening geven over de persoon Scul en dergelijke want je schiet er nu toch niks meer mee op, en denk gewoon dat het doodzonde is dat Global Hardstyle er mee gestopt is..


De aantijgingen / problemen die ik met Skul heb gehad zijn nog van ver voor de tijd dat wij met SH samen gingen werken.
En ik geef gewoon mijn mening over Skul wanneer ik daar behoefte aan heb, in dit geval wilde ik het jullie niet onthouden dat Skul ook niet z'n lief menneke is.
Terwijl hij wel ziellig loopt te doen over aantijgingen die aan zijn adres worden gedaan.

Maar goed "rest my case"..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik keek er ook nooit op. Heb sowieso geen tijd er voor. Heb amper tijd voor Hardtraxx.

Maarja wat is nou het probleem? Eigenlijk helemaal niks... Ik hou van allebei, zowel de hardstyle van eerder als de hardstyle van nu. Vind echt kansloos om mensen belachelijk te maken omdat ze de hardstyle van nu leuker vinden.

En ik sta er heel ver buiten maar krijg wel beetje raar beeld van die Scul. Hij zegt ook dat ie een bod van duizende euro's heeft gekregen maar het niet wil verkopen aan de "nu-style", maar volgens mij ben je dan ook wel ver doorgedraaid. Dat je liever iets stopt en een bericht op de Frontpage plaatst met niet onderbouwde beschuldigingen, dan dat je er mee stopt, je handen er van af trekt en met een zak geld aan iets nieuws begint. :huh: :')

hij zou de site denk ik zoiezo nooit verkopen omdat hij er gewoon heel veel moeite en tijd in heeft gestopt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Rik schreef:
Ik keek er ook nooit op. Heb sowieso geen tijd er voor. Heb amper tijd voor Hardtraxx.

Maarja wat is nou het probleem? Eigenlijk helemaal niks... Ik hou van allebei, zowel de hardstyle van eerder als de hardstyle van nu. Vind echt kansloos om mensen belachelijk te maken omdat ze de hardstyle van nu leuker vinden.

En ik sta er heel ver buiten maar krijg wel beetje raar beeld van die Scul. Hij zegt ook dat ie een bod van duizende euro's heeft gekregen maar het niet wil verkopen aan de "nu-style", maar volgens mij ben je dan ook wel ver doorgedraaid. Dat je liever iets stopt en een bericht op de Frontpage plaatst met niet onderbouwde beschuldigingen, dan dat je er mee stopt, je handen er van af trekt en met een zak geld aan iets nieuws begint. :huh: :')

hij zou de site denk ik zoiezo nooit verkopen omdat hij er gewoon heel veel moeite en tijd in heeft gestopt. ;)


Zoals Scul zei: hij heeft er gigantisch veel energie in gestoken en hij ziet het wel een beetje als zijn 'kindje' en dat concept wordt toch veranderd als iemand het stokje zou overnemen en daarom wou het laten zoals het nu was..

Harderstate is er niet voor niets! Die kunnen het prima overnemen, maar wel met een andere gedachtegang en andere ideeën over Hardstyle! :) Perfecte timing voor hun dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:57 
 
Hardtraxx Elite

Rik schreef:
Ik keek er ook nooit op. Heb sowieso geen tijd er voor. Heb amper tijd voor Hardtraxx.

Maarja wat is nou het probleem? Eigenlijk helemaal niks... Ik hou van allebei, zowel de hardstyle van eerder als de hardstyle van nu. Vind echt kansloos om mensen belachelijk te maken omdat ze de hardstyle van nu leuker vinden.

En ik sta er heel ver buiten maar krijg wel beetje raar beeld van die Scul. Hij zegt ook dat ie een bod van duizende euro's heeft gekregen maar het niet wil verkopen aan de "nu-style", maar volgens mij ben je dan ook wel ver doorgedraaid. Dat je liever iets stopt en een bericht op de Frontpage plaatst met niet onderbouwde beschuldigingen, dan dat je er mee stopt, je handen er van af trekt en met een zak geld aan iets nieuws begint. :huh: :')


dit zegt genoeg over hoe jij in mekaar zit. Heb dikke respect dat hij zijn Forum niet verkoopt, omdat hij daar achterstaat. En zijn onderbouwing is meer dan duidelijk toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 12:53 
 
Hardtraxxer

ik las alleen hier en daar de produce topics door, vrij weinig gemerkt van gehaat daar..
zal wel in de overige topics zijn over tracks enzo.. maarja, jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoor. Ik bedoel het niet alleen om het geld. Vind het gewoon raar dat je een forum waar elke dag duizenden gebruikers plezier van hebben, sluit omdat jij persoonlijk niet meer met de muziek te maken wil hebben. Zo verneuk je het voor iedereen vind ik, iedereen mag toch zelf weten wat hij luistert en mooi vind.

En miss zou jij 't raar vinden, maar ik zou mn handen er van aftrekken en een ander leven beginnen met een zakkie geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Rik schreef:
Ik weet niet hoor. Ik bedoel het niet alleen om het geld. Vind het gewoon raar dat je een forum waar elke dag duizenden gebruikers plezier van hebben, sluit omdat jij persoonlijk niet meer met de muziek te maken wil hebben. Zo verneuk je het voor iedereen vind ik, iedereen mag toch zelf weten wat hij luistert en mooi vind.


Dat was juist het probleem van het forum. Met harderstate is onze insteek juist dat alles wat binnen hardstyle valt is toegestaan, ook datgeen wat we als eigenaren zelf niet leuk vinden. Degene die het daar niet mee eens is mag een ander forum zoeken.

Dat zou eigenlijk bij ieder forum moeten. In principe mag (bijna) alles gezegd worden op een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik meer bedoelde met bijna zijn opmerkingen die gewoon niet gemaakt kunnen worden, dus bedreigingen etcetera. Maar bij een muziekforum zou je toch gewoon alles wat binnen jouw "domein" valt bespreekbaar moeten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is toch gewoon een forum over hardstyle... nou volgens mij is iedereen (behalve hij en een paar volgelingen) het eens dat onder hardstyle early nu noem maar op valt.

Op een hardcore forum word er toch ook wel gesproken over early, industrial enz dat maakt toch ook niet uit. Maar nee hoor, de hardstyle van nu is geen hardstyle maar popmuziek :') . Klinkt kansloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
het is toch gewoon een forum over hardstyle... nou volgens mij is iedereen (behalve hij en een paar volgelingen) het eens dat onder hardstyle early nu noem maar op valt.

Op een hardcore forum word er toch ook wel gesproken over early, industrial enz dat maakt toch ook niet uit. Maar nee hoor, de hardstyle van nu is geen hardstyle maar popmuziek :') . Klinkt kansloos


Sorry, maar ik zat al een paar jaar op Global Hardstyle, en wat je zegt is echt niet juist!

Ze hebben gewoon een keuze gemaakt om onderscheid te maken tussen deze 2 stromen.. Of je het er mee eens bent of niet, dat maakt niet uit! Ze hebben het zo overzichtelijker gemaakt voor de oude kern die er al jaren zat en wel meer van de oude stijl hardstyle hield. De mensen die niet van nu-style hielden hoefden dan niet op dat subforum te kijken.. Terwijl meer dan de helft wel gewoon op het nu-style deel keek.

Dit onderscheid had ook als functie dat er niet telkens over en weer op elkaar's favoriete stijl kritiek werd geleverd. Scul heeft het laatste 1,5 jaar ook nooit meer op het nu-style sectie gepost.

Early hardstyle is ook niet het tegenovergestelde van Nu-style. Het heeft niks te maken met wanneer een track is geproduceerd.. Heeft meer te maken met de stijl van een track.. Nu-style had volgens hun onder andere opliftende melodieën!

Maar Nu-style of geen nu-style het blijft Hardstyle, maar er valt best wel wat te zeggen voor die tweedeling die zij gemaakt hebben aangezien je wel duidelijke verschillen kan horen! :) Zonder daarmee te zeggen dat het ene minder is dan het andere, ook al dachten veel posters op Global Hardstyle daar anders over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 20:41 
 
Hardtraxxer

Hardstyle picture drama :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi zo. Zaten me toch een hoop nare en beperkte figuren op dat forum. Had na 3 posts alweer genoeg van een forum waarbij de admin geen respect voor mij op kon brengen vanwege mijn muzieksmaak, en las ook nog enkele akelige bedreigingen van hem waar je niet goed van werd. En hij vindt het maar vreemd dat ie ge-blackmailed wordt? Wie uitdeelt moet incasseren...

Hoop wel dat die kansloze figuren niet hier komen, hier voeren tenminste de mensen de boventoon waar je inhoudelijk mee kan lullen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen