Het kan aan mij liggen, maar als ik hip wil zijn, moet ik toch juist leuk vinden wat iedereen leuk vind? Dan hoor ik erbij.

Ik heb gewoon een eigen mening. En underground is het nooit geweest, het gaat mij om de muziek, niet om underground te zijn. Liefde voor hardstyle. Ik ga me haast afvragen of mensen die echte liefde voor (de weliswaar andere) hardstyle wel delen. Tenminste als je zoveel om het genre geeft, dan is het toch niet moeilijk om je te verplaatsen in iemand van de kern van de oude generatie?
Vertel mij maar, wat ga jij doen als hardstyle volgend jaar verandert in een stijl die jij niet mooi vind en er komt nauwelijks nog muziek uit die je wel mooi vind en er zijn nog geen handje vol feesten per jaar waar je heen wilt. Verzet je je er dan tegen, omdat het underground en hip is, of doe je dat omdat je veel om die muziekstijl geeft. Of verzet je je helemaal niet, laat je je genre ten onder gaan en ga je weer andere muziek luisteren? In dat geval vraag ik me af of je wel echt een liefhebber bent, of dat je hardstyle gewoon leuke muziek vind.