Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Oh wow, je weet een plaat te noemen die house bevat, een remix nota bene, dit bewijst echt helemaal niets :lol:

Een remix die 100x zoveel mensen in onze scene heeft gebracht vergeleken met iedere willekeurige hardstyle-hardcore crossover. En dat is het probleem. Ik zit niet te wachten op zoveel nieuwe mensen die van iets totaal anders houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Oh wow, je weet een plaat te noemen die house bevat, een remix nota bene, dit bewijst echt helemaal niets :lol:

Een remix die 100x zoveel mensen in onze scene heeft gebracht vergeleken met iedere willekeurige hardstyle-hardcore crossover. En dat is het probleem. Ik zit niet te wachten op zoveel nieuwe mensen die van iets totaal anders houden.


In welke vorm heb je dan last van deze mensen als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:27 
 
Artiest

Jij maakt je te druk over die dingen, sowieso vind ik het hele voorbeeld nutteloos, we hebben het over house en hardstyle in dit geval en niet over mensen die hardstyle tof vinden door zo'n track. Stoor jij je aan zulke mensen? Vallen ze jou en je familie lastig? Gooien ze bakstenen door je ruit? Je kan je enigszins aanstellen Lyst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De muziek waar ik van hield is aan hetzelfde principe kapot gegaan. Ik maak me er nu minder druk om, omdat de huidige vorm van hardstyle me vaak niet eens meer aanspreekt, maar ik wijs jullie gewoon op de effecten.

Scul is een extreem voorbeeld, maar ik denk dat de mensen voor wie hardstyle echt een belangrijk deel van hun leven is hetzelfde (hetzij op een andere toon) zullen reageren. Zij die dat niet doen geven in mijn ogen niets om het genre en luisteren gewoon hardstyle, omdat het in is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:34 
 
Artiest

Ja ja... kapot gegaan doordat meer mensen het tof vonden uhm... droom verder Lyst, ik vraag me soms echt af waarom jij de hardstyle scene nog volgt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De muziek waar ik van hield is aan hetzelfde principe kapot gegaan. Ik maak me er nu minder druk om, omdat de huidige vorm van hardstyle me vaak niet eens aanspreekt, maar ik wijs jullie gewoon op de effecten.


De verandering van Hardstyle heeft totaal niks te maken met dit publiek waar jij op doelt. De muziek is kapot gegaan omdat producers iets "nieuws" wilden, een nieuwe sound. Je kunt er wel om gaan huilen, maar dingen veranderen gewoon. Auto's uit het jaar 1962 worden vandaag de dag ook niet meer gemaakt, logisch toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat theracords, spoontech, sys-x en in mindere mate fusion en tillt me nog wel interesseren. Maar als jij het zo goed weet, waar is early dan aan ten onder gegaan.

@squid het waren nieuwe producers als hhz en dbstf met een totaal andere stijl.

Typen op mn telefoon gaat lastig, ik zal morgen met een hele rits argumenten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:45 
 
Artiest

Het is nooit ten onder gegaan? Hardstyle is veranderd zoals rock is veranderd, hardcore is veranderd, house is veranderd, klassieke muziek is veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hetgeen je vergeet is dat de verandering inspeelde op een nieuw ander publiek ipv de kern die er op dat moment was. En dat is nu precies hetgeen ik beschrijf. Early hardstyle is op een handje vol releases en feesten per jaar zo goed als dood. "Verandert" de stijl nog een keer dusmatig in de toegankelijke richting dan kun je hetzelfde effect verwachten. Weet alleen het effect van de subgenres niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 01:27 
 
Hardtraxxer

Ik kan de beschrijving op de site wel begrijpen. Zo denk ik er in zekere zin ook over. Scantraxx domineert ook gewoon kei hard. Gelukkig zijn er nog labels zoals Theracords en Fusion die altijd blijven vernieuwen. En om het nou Nu-style te noemen dat vind ik ook echt gay. Elke stel ondergaat zijn verandering en wordt steeds meer verfijnd anders zou het ook maar een saaie boel worden.

Die ScuL is ook maar echt een faalhaas. Hij heeft het echt niet op The Prophet en daar zal zijn haat met Scantraxx ook wel mee te maken hebben. Volgens mij heeft ie ooit een verhaal opgehangen dat The Prophet daadwerkelijk in de 'cocaine business' gezeten.

Beetje triest allemaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 01:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Typen op mn telefoon gaat lastig, ik zal morgen met een hele rits argumenten komen.


Ik verheug me er nu al op
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TakkU schreef:
Ik durf te stellen dat t house gehalte binnen de HS bijna z'n toppunt wel bereikt heeft hoor...

Hou m'n hart alleen vast voor de volgende 'rage'.


Die is er al. Allemaal WOBWOBWOBWOBBBBBBBBBBWOBWOB in onze hardstyle trackz dumpen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 09:34 
 

Beter dan House iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Het gat tussen hardstyle en house is ongekend groot, gat tussen een mainstream hardcore en hardstyle is bv veel kleiner. Ik zie nooit een house achtig hardstyle erin komen, kijk die house breakjes is 1 ding, maar house is en blijft een hele andere stijl dan hardstyle.


Zo, wel 30 seconden house. Oh noes! Dat wordt 30 seconden naar adem happen!
En dat misschien in wel 5 verschillende tracks. Dat betekent... 2 en een halve minuut op... 10 uur feest! Dat kan niet!

Je overtrekt het geheel een beetje. Bovendien is de nieuwe hype dubstep, dus maak je om house nou maar niet zo´n zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 09:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

... We hadden het over house-style, oftewel een crossover van house en hardstyle. Dus een typische house synth met hardstyle kicks is een perfect voorbeeld van een dergelijke crossover. En over welk effect dergelijke platen hebben op de scene. Overigens is het goed dat je dubstep noemt, want dat genre is momenteel de hype (in wording). Wel toevallig dat op zo'n moment ineens een aantal hardstyle producers daar op inhaakt. Ik durf niet te beweren dat ze het daarom doen, maar het wekt de schijn wel tegen hun. Dubstep bestaat al net zo lang als hardstyle, dus waarom kom je pas nu, nu dubstep een hype wordt, met die crossovers? Net als de house, waarom kies je voor de commerciële house als deze plaat en We No Speak Americano en niet gewoon de wat meer ontoegankelijke house. Ik vind het opvallend.
Of zoek ik te ver en hadden ze te weinig muziekkennis dat ze het genre voor de hype nog niet kenden, dat kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Of zoek ik te ver en hadden ze te weinig muziekkennis dat ze het genre voor de hype nog niet kenden, dat kan ook.

dit denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:04 
 
Hardtraxxer

Waarom is dit topic sinds 1 nov ineens weer HOT? er is toch niks veranderd aan de website van GHF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst wil graag laten zien hoe underground en hip hij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het kan aan mij liggen, maar als ik hip wil zijn, moet ik toch juist leuk vinden wat iedereen leuk vind? Dan hoor ik erbij. >.< Ik heb gewoon een eigen mening. En underground is het nooit geweest, het gaat mij om de muziek, niet om underground te zijn. Liefde voor hardstyle. Ik ga me haast afvragen of mensen die echte liefde voor (de weliswaar andere) hardstyle wel delen. Tenminste als je zoveel om het genre geeft, dan is het toch niet moeilijk om je te verplaatsen in iemand van de kern van de oude generatie?

Vertel mij maar, wat ga jij doen als hardstyle volgend jaar verandert in een stijl die jij niet mooi vind en er komt nauwelijks nog muziek uit die je wel mooi vind en er zijn nog geen handje vol feesten per jaar waar je heen wilt. Verzet je je er dan tegen, omdat het underground en hip is, of doe je dat omdat je veel om die muziekstijl geeft. Of verzet je je helemaal niet, laat je je genre ten onder gaan en ga je weer andere muziek luisteren? In dat geval vraag ik me af of je wel echt een liefhebber bent, of dat je hardstyle gewoon leuke muziek vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Lyst wil graag laten zien hoe underground en hip hij is.

Ik moest lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:00 
 
Artiest

Ik snap alleen niet waarom al die artiesten die ook in de early periode actief waren wel gewoon de knop om kunnen zetten en mee gaan met de tijd en de "liefhebbers" niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heel veel zijn er ook gestopt, het zijn ook bijna alleen de bekendste namen die door zijn gegaan met de nieuwe hardstyle.
Ik kan niet voor andere producers spreken, maar je boekingen en dus je inkomen zijn wel afhankelijk van de muziek die je maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dat je wel een punt hebt Lyst, maar ben het niet 100% met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt nu bijvoorbeeld toch ook al zien dat een redelijk deel in de scene zich afzet tegen grote mainstream producers, als The Prophet, DBSTF, HHZ enzo, wanneer ze weer eens met echt te trieste softe meuk komen. Ik denk dat de grote groep liefhebbers nog steeds een zeer grote invloed hebben, daarom werd bijvoorbeeld ook Down with the hardstyle weggejorrist etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Je kunt nu bijvoorbeeld toch ook al zien dat een redelijk deel in de scene zich afzet tegen grote mainstream producers, als The Prophet, DBSTF, HHZ enzo, wanneer ze weer eens met echt te trieste softe meuk komen. Ik denk dat de grote groep liefhebbers nog steeds een zeer grote invloed hebben, daarom werd bijvoorbeeld ook Down with the hardstyle weggejorrist etc.


Ik vindt dat je beter tracks kunt beoordelen in plaats van producers. Headhunterz heeft inderdaad softe meuk, maar ook betere platen, bij DBSTF hetzelfde. Showtek zijn gewoon een hele andere muziekstijl ingeslagen, dat kan ik van HHZ en DBSTF niet zeggen.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen