Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:39 
 
Artiest

Sunboom schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Maar early is zo goed als dood het is gewoon lastig om daar op in te gaan spelen als Q-Dance/B2S zijnde.

Op in te spelen, op wat voor manier? Want als je bedoelt dat het niet populair genoeg is voor de mensen die er heen gaan: area's als green en silver met techno en industrial zijn nog veel weirder wat dat betreft, en staat nóg verder af van het dagjesvolk dan early. En die area's zijn er wel.


Zeker festivals moet je niet kijken naar Nederland, maar naar internationale populariteit en ik denk dat Early internationaal lang niet zo populair is als de bovengenoemde stromingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij vallen die stromingen in het buitenland ook nog wel mee, edm is lang niet zo groot in de meeste landen als in Nederland. Een paar jaar terug in Frankrijk noemde ze alle elektronische muziek gewoon techno. Ze kenden daar het onderscheid tussen genres niet en dan heb ik het over de djs. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:11 
 
Artiest

Lyst schreef:
Volgens mij vallen die stromingen in het buitenland ook nog wel mee, edm is lang niet zo groot in de meeste landen als in Nederland. Een paar jaar terug in Frankrijk noemde ze alle elektronische muziek gewoon techno. Ze kenden daar het onderscheid tussen genres niet en dan heb ik het over de djs. :P


Fransen... >.<
Op Decibel bv zag ik bij zulke tenten voornamelijk buitenlanders dus ik denk dat de populariteit wel degelijk hoger is dan Early, zeker weten doe ik het overigens niet natuurlijk, maar jullie zijn het met me eens denk ik dat als Q-Dance extra geld kon verdienen met early hadden ze dat wel gedaan. Alleen waarom zou Q-Dance op Defqon1 een early tent erbij zetten of in plaats van een andere tent? Het verkoopt allemaal als een tierelier atm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja, maar wat maakt het uit of er een mainstream stage of een early stage bijkomt, het is toch wel uitverkocht. Of is het een doel om het zo snel mogelijk uit te laten verkopen? Kortom het plaatsen van een early stage heeft amper invloed op het budget, sterker nog ik denk dat de meeste early djs goedkoper zijn dan djs als Headhunterz. In de enquête die Q-dance gedaan heeft, hebben ook redelijk wat mensen ingevuld dat ze early hardstyle missen op de feesten. Waarom is het dan nodig om een extra mainstream stage te maken, want de mainstage is ook zo goed als mainstream en blue bevind zich ook ergens tussen mainstream en raw.

En ze waren sowieso van plan om extra areas erbij te plaatsen, omdat dit terrein groter is. Het is echter een Dubstep en Mainstream area geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:44 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand nog dat atrikel van Scul waarover wordt gesproken op pagina 7 ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ja, maar wat maakt het uit of er een mainstream stage of een early stage bijkomt, het is toch wel uitverkocht. Of is het een doel om het zo snel mogelijk uit te laten verkopen? Kortom het plaatsen van een early stage heeft amper invloed op het budget, sterker nog ik denk dat de meeste early djs goedkoper zijn dan djs als Headhunterz. In de enquête die Q-dance gedaan heeft, hebben ook redelijk wat mensen ingevuld dat ze early hardstyle missen op de feesten. Waarom is het dan nodig om een extra mainstream stage te maken, want de mainstage is ook zo goed als mainstream en blue bevind zich ook ergens tussen mainstream en raw.

En ze waren sowieso van plan om extra areas erbij te plaatsen, omdat dit terrein groter is. Het is echter een Dubstep en Mainstream area geworden.

Weet je zeker of ze ook echt het hele terrein benutten? Aangezien er 15.000 minder man komen dan ze gepland hadden, en teveel lege ruimtes zal Q-dance ook wel niet willen denk ik zo. Als dat zo is hadden ze er wel een early stage tegenaan kunnen gooien :) .

Heb een beetje het idee dat Q-dance vooral aan het pamperen is met de liefhebbers... Mainstream line up bij Qlimax, ok, doen we Zatox erbij, dat kan nog wel. Mainstage Defqon hetzelfde verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij is die limiet pas gelegd nadat de lineup al bekend was. Want toen was er nog sprake van 60.000 mensen. Er was ruimte voor 2 nieuwe stages, en een tweede (en een halve) mainstream stage was belangrijker dan een early hardstyle stage, terwijl ze die stages niet eens fatsoenlijk kunnen vullen; ze moeten artiesten op beide areas laten draaien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Volgens mij is die limiet pas gelegd nadat de lineup al bekend was. Want toen was er nog sprake van 60.000 mensen. Er was ruimte voor 2 nieuwe stages, en een tweede (en een halve) mainstream stage was belangrijker dan een early hardstyle stage, terwijl ze die stages niet eens fatsoenlijk kunnen vullen; ze moeten artiesten op beide areas laten draaien >.<

Tsja, waarschijnlijk denken ze dat meer mensen geïnteresseerd zijn in mainstream dan early. Nu heb je zo'n beetje dezelfde verdeling als Decibel ---> Main, Euphoria, Loudness, alleen zijn Remember en de Ultra Violet hier dus omgewisseld.
Snap dat je dit niet echt chill vind omdat je van early houdt, maar blijkbaar is dit interessanter voor Q-dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:03 
 
Artiest

Wherever the money may take us... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hidde schreef:
B2S bewijst anders wel het tegendeel met Remember. ;)

White tent op Defqon ging ook prima! ;) Werd later op de dag/avond ook lekker early gedraad (Isaac bijv.)
Stond toen ook lekker vol! :D Dus animo is er genoeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.globalhardstyle.com/forum/index.html

Afbeelding

*huillach*
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:48 
 
Artiest

Agh boeiend, dat die gast die daar aan de "leiding" was een beetje raar kon doen wisten we al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Omg :')

Wat ben ik blij dat we op hardtraxx wat ruimdenkender zijn dan daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat plaatje is al een jaar oud ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja, GHS is er weer mee gestopt... Alsof er nog mensen in de scene zijn die de hele bende daar echt serieus nemen..? Die eigenaar ervan is een wazigerd, dit bewijst t nog maar een keer.. Lekker laten gaan! Laten we die idioot die daar aan t roer zit maar snel vergeten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen heeft het over dat Scul een mafkees is en zo.
Ik snap zijn frustratie best, hij is er alleen iets te ver in doorgegaan.

Ik durf te wedden dat als elke hardstyle-track over bijvoorbeeld een jaartje house bevat, dat er ook veel mensen zijn die boos worden om de verandering. Dit is volgens mij ook met scul gebeurd, zijn favoriete genre is veranderd naar iets wat hij totaal niet tof vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik durf te stellen dat t house gehalte binnen de HS bijna z'n toppunt wel bereikt heeft hoor... De trend de laatste tijd is juist harder en harder, denk dat we juist dat meer gaan zien... Hardstyle is de laatste tijd juist de betere weg in geslagen! Natuurlijk zijn er artiesten die het anders aanpakken, maargoed die heb je er altijd tussen zitten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Ik durf te stellen dat t house gehalte binnen de HS bijna z'n toppunt wel bereikt heeft hoor... De trend de laatste tijd is juist harder en harder, denk dat we juist dat meer gaan zien... Hardstyle is de laatste tijd juist de betere weg in geslagen! Natuurlijk zijn er artiesten die het anders aanpakken, maargoed die heb je er altijd tussen zitten....

En ik durf te stellen dat dat juist niet zo is... Het klopt dat er een rauwe stroming is ontstaan en dat er absoluut gezien wat meer hardere nummers komen maar feesten groter als loudness krijg je er niet mee gevuld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:53 
 
Artiest

Het gat tussen hardstyle en house is ongekend groot, gat tussen een mainstream hardcore en hardstyle is bv veel kleiner. Ik zie nooit een house achtig hardstyle erin komen, kijk die house breakjes is 1 ding, maar house is en blijft een hele andere stijl dan hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Iedereen heeft het over dat Scul een mafkees is en zo.
Ik snap zijn frustratie best, hij is er alleen iets te ver in doorgegaan.

Ik durf te wedden dat als elke hardstyle-track over bijvoorbeeld een jaartje house bevat, dat er ook veel mensen zijn die boos worden om de verandering. Dit is volgens mij ook met scul gebeurd, zijn favoriete genre is veranderd naar iets wat hij totaal niet tof vindt.

Frustratie ok, maar om dan dingen te gaan verzinnen die totaal niet waar zijn om artiesten en labels zwart te maken slaan nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Het gat tussen hardstyle en house is ongekend groot, gat tussen een mainstream hardcore en hardstyle is bv veel kleiner. Ik zie nooit een house achtig hardstyle erin komen, kijk die house breakjes is 1 ding, maar house is en blijft een hele andere stijl dan hardstyle.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Ik durf te stellen dat t house gehalte binnen de HS bijna z'n toppunt wel bereikt heeft hoor...

Hou m'n hart alleen vast voor de volgende 'rage'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Daveytl schreef:
Iedereen heeft het over dat Scul een mafkees is en zo.
Ik snap zijn frustratie best, hij is er alleen iets te ver in doorgegaan.

Ik durf te wedden dat als elke hardstyle-track over bijvoorbeeld een jaartje house bevat, dat er ook veel mensen zijn die boos worden om de verandering. Dit is volgens mij ook met scul gebeurd, zijn favoriete genre is veranderd naar iets wat hij totaal niet tof vindt.

Frustratie ok, maar om dan dingen te gaan verzinnen die totaal niet waar zijn om artiesten en labels zwart te maken slaan nergens op.

Daarom ook de zin 'Ik snap zijn frustratie best, hij is er alleen iets te ver in doorgegaan'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:59 
 
Artiest

Oh wow, je weet een plaat te noemen die house bevat, een remix nota bene, dit bewijst echt helemaal niets :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er zijn zoveel remixen gemaakt van House tracks, maar dat is toch totaal iets anders als een hardstyle-house track? Nu ben ik het er wel mee eens dat er sommige artiesten zijn die langzaam maar zeker die kant op gaan, daarentegen zijn er ook weer veel meer "raw-style" platen gemaakt dan vroeger. Hardstyle is duidelijk wel aan het splijten in sub-genres.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen