Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje schizo als ik het zo zie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Beetje schizo als ik het zo zie..


Haha dacht ik ook al xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Die ScuL heeft altijd bewijs beloofd van al die corruptie en illegale zooi etc., maar heeft het nooit laten zien. Een maand terug ofzo maakte hij zelfs een topic aan van: "NU GA IK HET DOEN JONGENS!!11", en een maand later gooit ie het dicht ipv het bewijs te posten. Kan me niet voorstellen dat hij helemaal normaal is in z'n hoofd, als je ziet hoe hij zich gedraagt.


Eerst even goed je huiswerk doen! ;)

Hij kan nog niet met meer informatie komen, omdat hij nog officieel inwoner is van Nederland. Hij is verhuisd naar Londen en binnen enkele weken is hij niet meer inwoner van Nederland en dan is hij in staat om met bewijs te komen zonder aanklachten aan zijn broek te krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Engeland kun je toch ook gewoon aangeklaagd worden? EU enzo? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
In Engeland kun je toch ook gewoon aangeklaagd worden? EU enzo? >.<


Ik heb de wetboeken er niet bij gehaald, maar ik denk dat het wel uitmaakt of je inwoner van Nederland bent of niet. Ik weet niet precies welke informatie/bewijs hij heeft dus checken is moeilijk, maar ik denk dat ScuL wel 2 x nadenkt voordat hij met gevoelige details naar buiten treedt zonder zelf in de problemen te raken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf is dit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:59 
 
Hardtraxx Newbie

Eerst zien en dan geloven bij die Scul. Ik vond GHF wel een zeer relax forum met nieuwe weetjes/unreleased tracks enzo maar dat gezever over nu-style, hhz of brennan heart kwam echt mn neus uit. En dan ook nog zo'n man als Scul die beetje zielig is... klein kindje was het. Maar goed, boeit allemaal niet. Komt vast wel een nieuw forum ;) :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:59 
 
Hardtraxx Elite

NoiseHunterZ schreef:
wtf is dit :')


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Pfff wat een verhaal.... hardstyle is gewoon verandert in de loop van de jaren, welke stijl niet? Tis niet afgelopen. Je hoort heus wel hier en daar de oude sounds terug en om de stijl interressant te houden zul je hoe dan ook nieuwe dingen moeten proberen. Maar om dat te zeggen dat hardstyle dood is? Hardcore is ook niet meer wat het eerst was, rap is niet meer wat het vroeger was en etc. etc.

Nja ik zat toch nooit op global hardstyle dus mij boeit t verder ook niet :P En vanavond ga ik toch echt naar een Hardstyle feest en daar ga ik dus echt wel los op muziek die nog niet dood is!


Hardbass? :x

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 19:11 
 
Hardtraxx Newbie

En dan nog hardstyle dood? Tis nog steeds aan het groeien. Zei het in een ander soort vorm die sommige mensen niet aanstaat.
Maar ik vindt het des te beter, in vergelijking met de early hs. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier wat leesvoer http://www.globalhardcore.net/forum/vie ... 24&t=56363

Op zich wel jammer dat het weg is. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klein beetje overdreven volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer, op dit forum zat ik dagelijks.

het enige waar ik echt ziek van werd is al die headhunterz haters, brennan heart haters en de mensen die ene nc kick wilde maken en een vette screech. :/ oja en het dagelijks gedoe over nu-style.

scul was zelf btw helemaal geen fan van nu-style, maar juist van het vroegere hardstyle.

ik denk dat het wel terug komt, hij laat het iemand anders overnemen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 20:03 
 

Just4Music schreef:
NoiseHunterZ schreef:
wtf is dit :')


:')

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stynch schreef:
ik denk dat het wel terug komt, hij laat het iemand anders overnemen ofzo


Denk het niet, hij heeft er al over gedacht om het over te geven volgens mij, maar volgens mij durft ie het niet uit handen te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

S.P.T. schreef:
stynch schreef:
ik denk dat het wel terug komt, hij laat het iemand anders overnemen ofzo


Denk het niet, hij heeft er al over gedacht om het over te geven volgens mij, maar volgens mij durft ie het niet uit handen te geven.


ja zit toevallig net dat topic te lezen op ghc, scul kapt er helemaal mee, hij heeft het helemaal gehad met hardstyle en intresseert zich er helemaal niet meer in.

ik denk dat als iemand ghf overneemt dat het niet meer is zoals het was ;P

----

http://www.globalhardcore.net/forum/vie ... 3&start=30

ScuL schreef:
Denoiser schreef:
its totally unnecessary to close this board for your personal opinion.
find a new boss, who take this site and thats all...


I don't want my product to be associated to nu-style

I had people offering me a few thousand euros to buy it, but I would never sell it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Barto schreef:
SoundTunerZ schreef:
Pfff wat een verhaal.... hardstyle is gewoon verandert in de loop van de jaren, welke stijl niet? Tis niet afgelopen. Je hoort heus wel hier en daar de oude sounds terug en om de stijl interressant te houden zul je hoe dan ook nieuwe dingen moeten proberen. Maar om dat te zeggen dat hardstyle dood is? Hardcore is ook niet meer wat het eerst was, rap is niet meer wat het vroeger was en etc. etc.

Nja ik zat toch nooit op global hardstyle dus mij boeit t verder ook niet :P En vanavond ga ik toch echt naar een Hardstyle feest en daar ga ik dus echt wel los op muziek die nog niet dood is!


Hardbass? :x

:clap:


joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, ik dacht eerst dat de site gehackt was ofzo. Maar het is dus gewoon weg. Het GH forum.

Maar Scul, als jij er niet meer 100% achter stond dan vind ik dat je een goede keuze hebt gemaakt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik zo gek vind aan de beweging van ScuL is dat ze, zoals sommige oudere van dagen dat doen, zich compleet afdoen met het argument: vroeger was alles beter. Zo ook met de Hardstyle dus. Happy deuntjes en dingen trekken we niet, dat is wat WIJ niet in Hardstyle zien, dus noemen we het anders. Die tweedeling is sowieso hypocriet vind ik, want dingen veranderen nou eenmaal met de tijd. Rock in de jaren 90 is niet de Rock van nu en hetzelfde met de hiphop, trance, house etcetera. Tuurlijk heb je mensen die de oudere platen beter vinden en mensen die de nieuwere platen beter vinden, daar ben je mens voor en dat verschil zat er altijd blijven. Dat wil echter niet zeggen dat er opeens een compleet ander genre is omdat het niet meer is wat het was.

Ik heb ook het topic van ScuL gelezen en was ook erg benieuwd naar wat hij had te melden. GHF is/was nou eenmaal toch een groot forum waar veel artiesten toch regelmatig een kijkje namen. Er waren ook een hoop kritische meningen te vinden, misschien te veel, maar (opbouwende) kritiek maakt een mens beter en als men naar die kritiek luistert kun je er ook wat mee, dat is nou eenmaal de tweedeling tussen artiest en publiek.

Ik vind het toch wel jammer dat GHF weg is. Het is een grote speler geweest en toch een punt van mensen die de scene liefhebben om bij elkaar te komen, ondanks dat het voor ons een "concurrent" was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 23:21 
 
Hardtraxxer

Jammer dat het dood is... Maar goed Skul was ook een beetje ziek in zijn hoofd.. :drool: :x
Dus komt ook niet geheel onverwacht.. Althans zal mijn niks verbazen als hij straks weer terug komt (dit is immers niet de 1e keer dat dit overkomt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja, als die bedreigingen echt waar zijn, dan geef ik hem wel gelijk.
Op een vraag van persoon x waarom ScuL die brieven niet publiceerde antwoorde hij aan persoon x 'zie PM.'

Dus misschien meldt hij daarin dat hij ze ooit nog gaat publiceren (als hij volledig in de UK woont?).
Naja, ik ben erg benieuwd naar de toekomst, hopelijk gaan we er nog meer van horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 00:18 
 
Hardtraxxer

Even een paar uitspraken van Skul (nu wij het er toch over hebben):

"ik hoop dat je kutzender een trage dood sterft"
"kanker toch op lijer"

En ik kan erbij zeggen, het ging om 10x niks xd

Kortom Skul kan er zelf ook wel wat van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FearFM schreef:
Jammer dat het dood is... Maar goed Skul was ook een beetje ziek in zijn hoofd.. :drool: :x
Dus komt ook niet geheel onverwacht.. Althans zal mijn niks verbazen als hij straks weer terug komt (dit is immers niet de 1e keer dat dit overkomt).


Heel erg smerig en laf om dat zo maar even te zeggen. Ook al heeft hij van alles over FearFM gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
FearFM schreef:
Jammer dat het dood is... Maar goed Skul was ook een beetje ziek in zijn hoofd.. :drool: :x
Dus komt ook niet geheel onverwacht.. Althans zal mijn niks verbazen als hij straks weer terug komt (dit is immers niet de 1e keer dat dit overkomt).


Heel erg smerig en laf om dat zo maar even te zeggen. Ook al heeft hij van alles over FearFM gezegd.


Smerig omdat? Er zijn meer dan genoeg dingen waardoor dat ook gewoon klopt hoor... valse beschuldigingen/feitjes enz.


Mee eens, hele nare gozer die ScuL van wat ik mee kreeg tijdens mn tijd op dat forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan nog vind ik het er smerig om dit op zo'n manier te zeggen over iemand. Maar oke, hij heeft zich er volgens mij ook wel is schuldig aan gemaakt als ik jullie moet geloven. ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen