Beetje schizo als ik het zo zie..
Haha dacht ik ook al xDwrote:Beetje schizo als ik het zo zie..
Haha dacht ik ook al xDwrote:Beetje schizo als ik het zo zie..
Eerst even goed je huiswerk doen!wrote:Die ScuL heeft altijd bewijs beloofd van al die corruptie en illegale zooi etc., maar heeft het nooit laten zien. Een maand terug ofzo maakte hij zelfs een topic aan van: "NU GA IK HET DOEN JONGENS!!11", en een maand later gooit ie het dicht ipv het bewijs te posten. Kan me niet voorstellen dat hij helemaal normaal is in z'n hoofd, als je ziet hoe hij zich gedraagt.
Ik heb de wetboeken er niet bij gehaald, maar ik denk dat het wel uitmaakt of je inwoner van Nederland bent of niet. Ik weet niet precies welke informatie/bewijs hij heeft dus checken is moeilijk, maar ik denk dat ScuL wel 2 x nadenkt voordat hij met gevoelige details naar buiten treedt zonder zelf in de problemen te raken!wrote:In Engeland kun je toch ook gewoon aangeklaagd worden? EU enzo?
:')wrote:wtf is dit :')
Hardbass?wrote:Pfff wat een verhaal.... hardstyle is gewoon verandert in de loop van de jaren, welke stijl niet? Tis niet afgelopen. Je hoort heus wel hier en daar de oude sounds terug en om de stijl interressant te houden zul je hoe dan ook nieuwe dingen moeten proberen. Maar om dat te zeggen dat hardstyle dood is? Hardcore is ook niet meer wat het eerst was, rap is niet meer wat het vroeger was en etc. etc.
Nja ik zat toch nooit op global hardstyle dus mij boeit t verder ook nietEn vanavond ga ik toch echt naar een Hardstyle feest en daar ga ik dus echt wel los op muziek die nog niet dood is!
:')wrote::')wrote:wtf is dit :')
Denk het niet, hij heeft er al over gedacht om het over te geven volgens mij, maar volgens mij durft ie het niet uit handen te geven.wrote:ik denk dat het wel terug komt, hij laat het iemand anders overnemen ofzo
ja zit toevallig net dat topic te lezen op ghc, scul kapt er helemaal mee, hij heeft het helemaal gehad met hardstyle en intresseert zich er helemaal niet meer in.wrote:Denk het niet, hij heeft er al over gedacht om het over te geven volgens mij, maar volgens mij durft ie het niet uit handen te geven.wrote:ik denk dat het wel terug komt, hij laat het iemand anders overnemen ofzo
wrote:I don't want my product to be associated to nu-stylewrote:its totally unnecessary to close this board for your personal opinion.
find a new boss, who take this site and thats all...
I had people offering me a few thousand euros to buy it, but I would never sell it.
johwrote:Hardbass?wrote:Pfff wat een verhaal.... hardstyle is gewoon verandert in de loop van de jaren, welke stijl niet? Tis niet afgelopen. Je hoort heus wel hier en daar de oude sounds terug en om de stijl interressant te houden zul je hoe dan ook nieuwe dingen moeten proberen. Maar om dat te zeggen dat hardstyle dood is? Hardcore is ook niet meer wat het eerst was, rap is niet meer wat het vroeger was en etc. etc.
Nja ik zat toch nooit op global hardstyle dus mij boeit t verder ook nietEn vanavond ga ik toch echt naar een Hardstyle feest en daar ga ik dus echt wel los op muziek die nog niet dood is!
![]()
Heel erg smerig en laf om dat zo maar even te zeggen. Ook al heeft hij van alles over FearFM gezegd.wrote:Jammer dat het dood is... Maar goed Skul was ook een beetje ziek in zijn hoofd..![]()
![]()
Dus komt ook niet geheel onverwacht.. Althans zal mijn niks verbazen als hij straks weer terug komt (dit is immers niet de 1e keer dat dit overkomt).
Mee eens, hele nare gozer die ScuL van wat ik mee kreeg tijdens mn tijd op dat forum.wrote:Smerig omdat? Er zijn meer dan genoeg dingen waardoor dat ook gewoon klopt hoor... valse beschuldigingen/feitjes enz.wrote:Heel erg smerig en laf om dat zo maar even te zeggen. Ook al heeft hij van alles over FearFM gezegd.wrote:Jammer dat het dood is... Maar goed Skul was ook een beetje ziek in zijn hoofd..![]()
![]()
Dus komt ook niet geheel onverwacht.. Althans zal mijn niks verbazen als hij straks weer terug komt (dit is immers niet de 1e keer dat dit overkomt).