Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:36 
 
Artiest

Lyst schreef:
Nou het verhaal waarom early kapot is gegaan is simpel. De nieuwe stijl was toegankelijker en trok 10x meer mensen. Q-dance etc. kunnen kiezen tussen beide stijlen, waarbij de nieuwe veel meer geld in het laadje brengt. Omdat beide onder de hardstyle noemer vielen, had de oude hardstyle het nakijken. Daarom was o.a. ik ook voor een afsplitsing, net zoals hardstyle afgesplitst is van hardtrance etc. Maar omdat de grote jongens in de hardstyle scene de hardstyle term wilden behouden, waarschijnlijk vanwege de naamsbekendheid die de term al had opgebouwd, is onze scene dusdanig kleiner geworden (minder feesten etc.) dat meer en meer mensen de scene verlieten. Uiteindelijk bleven alleen nog de mensen over voor wie hardstyle echt een grote passie is. En die mensen worden nu afgezet als zeikerds en mensen die maar eens verder moeten gaan met hun leven. Wij hadden overigens helemaal niet gevraagd om die desbetreffende verandering. Het waren voornamelijk nieuwe mensen die van de nieuwe hardstyle muziek hielden en ze kwamen dan ook met massa's tegelijk toen de jumphype over was. Dan is er naar mijn mening geen sprake van een evolutie, maar van in de steek laten. Vandaar dat er ook een grote haat is tegenover steeds commerciëler worden vanuit de oude generatie. Dat is precies hetgeen dat ons genre heeft doen verdwijnen.

Ik pak geen 2 verschillende stijlen, ik pak een voorbeeld nummer, wat toevallig sinds vandaag ook een geluid heeft. Ik kan moeilijk praten over sounds die nog niet bestaan. Daarom maak ik de vergelijking met iets wat je je wel kunt voorstellen. Het gaat er dan ook niet om of het al bestaat of niet, maar om dat een sound die dusdanig afwijkt in de plaats komt van de stijl die je passie is, tenminste dat dacht ik, maar schijnbaar heb je er direct vrede mee als deze muziek je ontnomen wordt (je trekt je er niet veel van aan).


Ten eerste Q-dance speelt in op populariteit, geef het eens ongelijk het wilt gewoon geld binnen halen. Dat gebeurt, is normaal in de wereld. Niemand zegt dat jullie rom gevraagd hebben, maar steeds lijkt het alsof mensen die in 2006 binnen kwamen wandelen de schuld krijgen van early aanhangers. Wat je zegt is die mensen die hielden van die muziek, die komen niet binnen wandelen en zeggen HEY!!! DIT MOET ANDERS! nee die komen binnen wandelen als ze muziek horen die ze vet vinden. Veranderingen vonden dus al plaats voor die tijd.
Commercieel is iets van de organisaties en misschien labels, artiesten staan daar los van een ook muziek.

De vraag die de fans van hardstyle zich af zullen vragen ten opzichte van fans van early is, als jullie dit zo ongelooflijk kut vinden, wtf doe je hier dan nog? Waarom luister je er dan naar, ga dan muziek luisteren die je wel mooi vind in plaats van hardstyle zoals we het nu kennen en zeuren dat het zoals vroeger moet. Dat is het punt waar de meesten hier ook bij GHF zullen denken opgeruimd staat netjes. Niemand had er last van en iedereen mag een mening hebben van mij, maar er zijn momenten bij early fans dat ik denk wat doe je hier nog...

Je legt woorden in mijn mond, je zegt ik heb er vrede mee als hardstyle zou veranderen in iets wat ik niet mooi vind. Nou ik kan denken VIVE LA RESISTANCE!!! En ik kan muziek luisteren die ik wel mooi vind. Ik kan ook misschien mee groeien en open staan voor vernieuwing. Waarom kunnen artiesten als Luna, Deepack, The Prophet, Tuneboy etc. wel gewoon mee gaan met hun tijd en genieten van muziek van nu en jullie niet?
Misschien is het ook een kwestie van er niet voor open staan, als grote voorbeelden van vroeger het vet kunnen vinden, de mensen die immers de platen destijds maakte, kunnen jullie het misschien toch ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
hidde schreef:
@khadber Klopt, zeker weten. Toch kunnen wij er niets aan doen dat Scul nou eenmaal zo is. Niet persé een reden voor ons om maar weg te gaan dus zijn we gebleven. Het is alleen jammer dat de uitspraken van Scul dan ook boven ons hoofd worden gehangen alsof wij allemaal ook zo denken.

Ik begrijp prima dat je er anders over denkt (ik hoop het eerlijk gezegd wel, want niet om lullig te doen, maar ScuL komt soms nogal dwangmatig over om maar zo te zeggen), maar ben je het niet met me eens dat het aan het eind nogal ver ging?
Een ban op de naam Headhunterz
Het strict scheiden van zogenaamde stijlen en bijbehorende ruzies
Je site dichtgooien en driekwart van je forum bannen

Op het einde was het helemaal erg, alles wat niet met hem was was tegen hem en moest wegwezen tot notabene Thera aan toe.

Het spijt me, maar vind je het dan vreemd dat ik er soms zo over denk? Nogmaals: ik begrijp prima dat jullie een eigen mening hebben en niet zijn zoals hij, maar zo werkt het allemaal ook niet vind ik.


Ik ben het er 100% mee eens dat dat veeeels te ver ging. Ik zelf vind Scul dan ook best... apart.

Maar geen van de dingen die jij daar postte is iets waar een member zich overdreven heeft gedragen. Ik neem het op voor de GHF userbase(waar niets mis mee is), niet de eigenaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Ik ben het er 100% mee eens dat dat veeeels te ver ging. Ik zelf vind Scul dan ook best... apart.

Maar geen van de dingen die jij daar postte is iets waar een member zich overdreven heeft gedragen. Ik neem het op voor de GHF userbase(waar niets mis mee is), niet de eigenaar.

Dan zijn we het eens :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heuj, dat is hardtraxxer 1 die het met me eens is. Nog een paar duizend te gaan ghehehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Heuj, dat is hardtraxxer 1 die het met me eens is. Nog een paar duizend te gaan ghehehe :P


Ach ik zal het nooit met je eens worden, als jullie als "members" er tegen waren. Waarom deden jullie dan niks, je kon er vast wel wat tegen doen... Of je gaat er weg lijkt mij.


Want je zit ook op een forum vanwege de gezelligheid(lijkt mij) en zoals ik lees was het daar ver te zoeken met de gezelligheid. Dat haal ik uit je tekst hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heb nooit op GHF gezeten en ga dus ook niet bashen.
Maar als ik dus goed alle berichten heb gelezen begon het allemaal in het wist je dat off topic toen oostzaner een link poste naar GHF?
en toen kwam robkuh met de vraag wat is er gebeurt met GHF en wat was dat?
en toen begon iemand over die scul kerel te praten.
en zo is dus deze hele discussie begonnen die over GHF in het algemeen gaat toch?

maar laat ik het dan zo zeggen:
iedereen heeft een eigen smaak.
die smaak valt niet te veranderen
respecteer dan de smaak van iedereen en ga niet lopen bashen omdat iemand early luistert of omdat iemand 'nu-style' of 'raw-style' of iets heel anders (maar dan zit je hier verkeerd :P).
maar deze discussie gaat er nu meer over dat early basht op de 'gewone' hardstyle en andersom..
of zie ik het nu verkeerd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Heuj, dat is hardtraxxer 1 die het met me eens is. Nog een paar duizend te gaan ghehehe :P


4966 om precies te zijn xd

Maar jah, inderdaad je moet niet iedereen over een kam scheren. Wat Scul heeft gedaan is niet goed te praten, maar dat wil inderdaad niet zeggen dat de hele GHF memberbase zo is. Dus die kans geef ik mensen graag om zich te bewijzen dat ze niet zoals Scul zijn. Maar dan moet het wel op een goed beargumenteerde manier gebeuren en er niet zomaar in het rond geblaat worden.

Eigen smaak is prima, wordt zelfs aangemoedigd. Maar ga niet lopen zeuren van 'Wij zijn goed en de rest is slecht'.

My 2 cents. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
hidde schreef:
Heuj, dat is hardtraxxer 1 die het met me eens is. Nog een paar duizend te gaan ghehehe :P


Ach ik zal het nooit met je eens worden, als jullie als "members" er tegen waren. Waarom deden jullie dan niks, je kon er vast wel wat tegen doen... Of je gaat er weg lijkt mij.



Wat kun je er tegen doen? Vrijwel alle members hebben scul al gewezen op zijn overdreven gedrag. Alsof hem dat wat interesseerde, is hij veel te koppig voor. Vele members zaten al op ghf sinds 2004. Dan ga je niet zomaar weg om een doorgedraaide eigenaar.

Citaat:
Want je zit ook op een forum vanwege de gezelligheid(lijkt mij) en zoals ik lees was het daar ver te zoeken met de gezelligheid. Dat haal ik uit je tekst hoor.


Tuurlijk zit je daar voor de gezelligheid. En die was er ook. Er zaten zo veel normale, gezellige members. Dat er dan een eigenaar is die 'm spacet, tsja. Voor de rest was het er prima dus weg gaan was niet echt nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Als ik een track niet leuk vind, druk ik op ''stop'' en staat hij uit.
Dan ga ik naar een track die ik leuk vind en druk ik op ''play''.
Dan krijg ik een happy face en doe ik een dansje.

Kijk je doet er nu wel zo makkelijk over, maar het ligt wel degelijk anders. De muziek die jij luistert is nog genoeg aandacht voor en wordt geproduceerd. Early daarintegen wordt door (bijna) niemand meer gemaakt en krijgt totaal geen aandacht. Tot voor kort waren er bijna geen early feesten en was het compleet ingenomen door de hardstyle van nu. Ik kan het wel begrijpen als dus in feite andere muziek jou muziek inneemt zodat het geen aandacht meer krijgt dat je er boos/teleurgesteld of wat dan ook van wordt. Maar zo extreem als hun het doen hoeft nou ook weer niet.

Jor-D schreef:
Ok, logisch dat je daar even over inzit. Maar komop zeg, hoelang was dat wel niet aan de gang daar... Get a life zeg ik dan.

Ik zeg ook nergens dat het zo extreem hoeft. Ik snap hun punt wel, maar ze kunnen het inderdaad anders uiten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Nou het verhaal waarom early kapot is gegaan is simpel. De nieuwe stijl was toegankelijker en trok 10x meer mensen. Q-dance etc. kunnen kiezen tussen beide stijlen, waarbij de nieuwe veel meer geld in het laadje brengt. Omdat beide onder de hardstyle noemer vielen, had de oude hardstyle het nakijken. Daarom was o.a. ik ook voor een afsplitsing, net zoals hardstyle afgesplitst is van hardtrance etc. Maar omdat de grote jongens in de hardstyle scene de hardstyle term wilden behouden, waarschijnlijk vanwege de naamsbekendheid die de term al had opgebouwd, is onze scene dusdanig kleiner geworden (minder feesten etc.) dat meer en meer mensen de scene verlieten. Uiteindelijk bleven alleen nog de mensen over voor wie hardstyle echt een grote passie is. En die mensen worden nu afgezet als zeikerds en mensen die maar eens verder moeten gaan met hun leven. Wij hadden overigens helemaal niet gevraagd om die desbetreffende verandering. Het waren voornamelijk nieuwe mensen die van de nieuwe hardstyle muziek hielden en ze kwamen dan ook met massa's tegelijk toen de jumphype over was. Dan is er naar mijn mening geen sprake van een evolutie, maar van in de steek laten. Vandaar dat er ook een grote haat is tegenover steeds commerciëler worden vanuit de oude generatie. Dat is precies hetgeen dat ons genre heeft doen verdwijnen.

Ik pak geen 2 verschillende stijlen, ik pak een voorbeeld nummer, wat toevallig sinds vandaag ook een geluid heeft. Ik kan moeilijk praten over sounds die nog niet bestaan. Daarom maak ik de vergelijking met iets wat je je wel kunt voorstellen. Het gaat er dan ook niet om of het al bestaat of niet, maar om dat een sound die dusdanig afwijkt in de plaats komt van de stijl die je passie is, tenminste dat dacht ik, maar schijnbaar heb je er direct vrede mee als deze muziek je ontnomen wordt (je trekt je er niet veel van aan).


Ten eerste Q-dance speelt in op populariteit, geef het eens ongelijk het wilt gewoon geld binnen halen. Dat gebeurt, is normaal in de wereld. Niemand zegt dat jullie rom gevraagd hebben, maar steeds lijkt het alsof mensen die in 2006 binnen kwamen wandelen de schuld krijgen van early aanhangers. Wat je zegt is die mensen die hielden van die muziek, die komen niet binnen wandelen en zeggen HEY!!! DIT MOET ANDERS! nee die komen binnen wandelen als ze muziek horen die ze vet vinden. Veranderingen vonden dus al plaats voor die tijd.
Commercieel is iets van de organisaties en misschien labels, artiesten staan daar los van een ook muziek.

De vraag die de fans van hardstyle zich af zullen vragen ten opzichte van fans van early is, als jullie dit zo ongelooflijk kut vinden, wtf doe je hier dan nog? Waarom luister je er dan naar, ga dan muziek luisteren die je wel mooi vind in plaats van hardstyle zoals we het nu kennen en zeuren dat het zoals vroeger moet. Dat is het punt waar de meesten hier ook bij GHF zullen denken opgeruimd staat netjes. Niemand had er last van en iedereen mag een mening hebben van mij, maar er zijn momenten bij early fans dat ik denk wat doe je hier nog...

Je legt woorden in mijn mond, je zegt ik heb er vrede mee als hardstyle zou veranderen in iets wat ik niet mooi vind. Nou ik kan denken VIVE LA RESISTANCE!!! En ik kan muziek luisteren die ik wel mooi vind. Ik kan ook misschien mee groeien en open staan voor vernieuwing. Waarom kunnen artiesten als Luna, Deepack, The Prophet, Tuneboy etc. wel gewoon mee gaan met hun tijd en genieten van muziek van nu en jullie niet?
Misschien is het ook een kwestie van er niet voor open staan, als grote voorbeelden van vroeger het vet kunnen vinden, de mensen die immers de platen destijds maakte, kunnen jullie het misschien toch ook wel.


Vind de muziek van nu niet altijd even mooi en dat komt door de kicks. Daarnaast vindt ik vooral early en Hardstyle tot ongeveer 2009 mooi.
maar btw zulle we het niet gewoon Early Hardstyle en Nu-Hardstyle noemen. ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lol dan is hardstyle ineens niets meer.

Mij maakt 't niet zoveel uit. Als mensen maar niet gaan janken als ik nu-hardstyle zeg(want dat maak dingen wel veel duidelijker) want dat is niet negatief bedoeld. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz53 schreef:
maar btw zulle we het niet gewoon Early Hardstyle en Nu-Hardstyle noemen. ? :)


Nee, beter doen we gewoon Early Hardstyle & Hardstyle
en dan mag je Hardstyle weer onderverdelen in subgenres Mainstream & Raw -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:23 
 

Globaal Huil Forum :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Globaal Huil Forum :yawn:

Je wou beweren dat jij niet aan het huilen bent? Ik zie hier echt al tig posts die niets meer zeggen dan dat ghf een huilforum is. Nee jij bent lekker nuttig en positief aan het posten dan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:28 
 

hidde schreef:
Almighty schreef:
Globaal Huil Forum :yawn:

Je wou beweren dat jij niet aan het huilen bent? Ik zie hier echt al tig posts die niets meer zeggen dan dat ghf een huilforum is. Nee jij bent lekker nuttig en positief aan het posten dan. :thumbsup:

Zie hier waarom. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jij zit hier de hele tijd te zeuren dat GHF een huilforum is. Als je dat al vind onderbouw dat dan ofzo. Je huilt net zo hard.:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal tegen elkaar doen aub. Als het alleen maar verwijten zijn is het beter op te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niemand heeft er ooit een fuck om gegeven dat het veranderde. En dat gebeurde heel simpelweg vanzelf. Daar zijn alle zogenaamde grootheden en grondleggers van hardstyle ook zelf mee begonnen. Dat t vervolgens zo z'n loop heeft genomen dat alles naar Scantraxx en Q-dance is getrokken is niet leuk, maar daar is weinig aan te doen, daar heeft iedereen z'n steentje aan bijgedragen. En dat er slechts een man of 100 overblijft die t niet zo zint dat het is veranderd, is ook niemands zorg, behalve de zorg van die 100 man.

Scul is een hypocriete lul. De leider in hardcore-feesten (AoD en Masters of Hardcore) bedrijft een nog ranzigere vriendjespolitiek dan Q-dance en Scantraxx ooit hebben gedaan. Maar de hardcore-scene is zogenaamd wel volwassen dan? Ja sodemieter een eind op man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:41 
 

hidde schreef:
Jij zit hier de hele tijd te zeuren dat GHF een huilforum is. Als je dat al vind onderbouw dat dan ofzo. Je huilt net zo hard.:')

Qué?

Ik moet helemaal niks onderbouwen, dat maak ik zelf wel uit. Ik denk dat jij mijn mening als allround hardstyle luisteraar zelf wel kunt formuleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zat echt nooit op dat forum, dus weet verder niet wat er allemaal gebeurd is. Maar wat kun je er aan doen dat er zo weinig interesse in early is, er is nu eenmaal een grotere groep die de hedendaagse hardstyle waardeert. Ook organisaties als Q-Dance & B2S gaan met hun tijd mee en kijken waar het meeste vraag naar is (uitbreiden --> meer geld). Kritiek mag je hebben, is niks mis mee. Early-hardstyle is zelf ook mijn stijl niet, maar laat iedereen nou es zijn eigen smaak hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hele forum was 1 hele huil-zooi, over hoe Q-Dance en Scantraxx alleen maar aan vriendjespolitiek doen, dat hele HHZ en BH gezeik, maar goed..

Lang leve HT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een organisatie is Q-Dance is geen groepje vrienden die ontzettend veel van de muziek houden, maar een bedrijf waar mensen werken en daar hun brood proberen te verdienen.

Stel jij hebt een bedrijf dat pc's maakt en je vind een of andere oude pc helemaal geweldig, dan ga je die toch ook niet in productie houden? Want niemand koopt dat ding meer, wat tot het faillisement van je bedrijf kan leiden. je hebt altijd een klein groepje liefhebbers, maar daar ga je als groot bedrijf niet op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat was juist niet het doel van GHF. Je mocht daar niet je eigen smaak of mening hebben, behalve als je hield van "echte hardstyle" (wie is Scul in godsnaam om te bepalen wat echte hardstyle is).

GHF was een forum voor eerlijke, volwassen muziek en muziek-liefhebbers :') Maar dan mocht je niet de minste of geringste waardering voor zogenaamd kinderachtige muziek laten blijken anders was het gelijk exit. Ondertussen wel lekker hypocriet doen. Echt volwassen man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 01:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie heeft deze ouwe koe uit de sloot gevist dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Wie heeft deze ouwe koe uit de sloot gevist dan?


Martin schreef:
Maar als ik dus goed alle berichten heb gelezen begon het allemaal in het wist je dat off topic toen oostzaner een link poste naar GHF?
en toen kwam robkuh met de vraag wat is er gebeurt met GHF en wat was dat?
en toen begon iemand over die scul kerel te praten.
en zo is dus deze hele discussie begonnen die over GHF in het algemeen gaat toch?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen