Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 14:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Enige reden die ik daar voor kan verzinnen is geld.


Het zijn bedrijven, het ging ze vroeger ook al om het geld, niet alleen nu. Ik denk dat je de artiesten aan moet kijken, en niet zozeer de organisatoren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 14:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja, maar laat nu net Q en Platinum bepalen welke artiesten doorbreken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 14:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ja, maar laat nu net Q en Platinum bepalen welke artiesten doorbreken :/


En? De artiesten maken en bepalen toch "de hardstyle van nu"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me dat de artiesten van nu ook ''early'' kunnen produceren, en af en toe komt er ook nog een lekkere reverse bass voorbij, maar bij de meeste van nu liggen hun prioriteiten en smaak ergens anders in de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 14:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Lyst schreef:
Ja, maar laat nu net Q en Platinum bepalen welke artiesten doorbreken :/


En? De artiesten maken en bepalen toch "de hardstyle van nu"?

Bepaalde artiesten ja.
Er zijn ook artiesten die zich op early hardstyle richten en deze krijgen geen kans op Q-dance feesten.
En als je een muzieksoort op die manier geïsoleerd probeert te houden van de massa, voorkom je nieuwe instroom, tel daarbij de uitstroom op van mensen die het zat zijn en je hebt een stervend (sub)genre. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik geef khadber ook wel gelijk
Q-Dance laat hiermee wel zien dat ze niet bang zijn voor een discussie..
de mensen van ghf zijn idd kritisch en kunnen goed hun verhaal onderbouwen.....

zie je zo'n forumdude vol in de face van zo'n Q ambtenaartje schreeuwen LOL

of zouden ze een gesprek hebben met charlotte tan ? ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 16:50 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Jor-D schreef:
Lyst schreef:
Ja, maar laat nu net Q en Platinum bepalen welke artiesten doorbreken :/


En? De artiesten maken en bepalen toch "de hardstyle van nu"?

Bepaalde artiesten ja.
Er zijn ook artiesten die zich op early hardstyle richten en deze krijgen geen kans op Q-dance feesten.
En als je een muzieksoort op die manier geïsoleerd probeert te houden van de massa, voorkom je nieuwe instroom, tel daarbij de uitstroom op van mensen die het zat zijn en je hebt een stervend (sub)genre. :(


De early sound bedoel je dan neem ik aan. De hadstyle zoals nu sterft voorlopig niet uit zo. Ik heb na luna in 2005 en showtek vorig jaar niks meer zien zitten bij tmf. Ook al is het groot het word nog lang niet op de radio gedraaid voor gek gezet met gimmick muziek clips enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:29 
 
Artiest

Lyst schreef:

Vuur met vuur bestrijden; Dat is precies hetzelfde als wat GHF deed, hun/onze scene werd kapot gemaakt en ze reageerden daarom hard en denigrerend terug. Ik zeg niet dat het goed is, maar het is wel meer dan begrijpelijk. Jij hecht veel waarde aan je objectiviteit, toch belicht je deze kwestie alleen maar vanuit jullie kant, of terwijl de kant van de nieuwe generatie.


Ik ben objectief over muziek, er zijn punten waarbij ik totaal niet objectief ben omdat ik hier geen beschouwing doe, maar een betoog. Overigens zeggen jullie wel dat jullie scene kapot is gemaakt, het is verandert, in de loop der jaren is de muziek verandert en ik zou niet weten wat artiesten als HHZ en NC hebben gedaan om early de grond in te boren. Dan kom je prob met dingen als Q-Dance enzo aan, maar die conspiracy theorieën gaan er bij mij niet in, om maar even je argument voor te zijn.


Lyst schreef:
Het is niet appels met peren vergelijken, het is appels vervangen door in jouw ogen rotte peren. Hoe onrealistisch het scenario misschien ook is, het is slechts een voorbeeld waar je je gemakkelijker in kunt leven, omdat het je eigen muziek betreft dit keer. En ik had het niet over een patrick jumpen die zo released, ik had het over dat de hele huidige hardstyle scene vervangen werd door dat soort muziek. Zo groot als dat verschil tussen jullie stijl en dat van de scenario is, zo groot is het verschil voor ons ook.

Ok hierna dan, had mijn post al af :P :$
Voor degene die verder wil discussieren kom maar in de shout ;)


Het is wel appels met peren vergelijken, hardstyle is langzaam verandert. Jij pakt 1 verschillende stijlen (die al bestaan, wat niet zo was bij de verandering die hardstyle doormaakte) en die vorm jij tot één. Dus dat is wel appels met peren vergelijken. Ik weet niet waar hardstyle staat over 6 jaar en of ik het nog mooi vind, maar als ik het niks vind luister ik er niet naar en ga ik me er niet veel van aantrekken. Ik zeg niet dat iedereen op GHF zoals Scul achterlijk acties deed, ik zeg wel dat het jank gehalte van veel early fans ongekend hoog is. Misschien maak ik mezelf niet populair met zulke uitlatingen, maar zo simpel is het gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou het verhaal waarom early kapot is gegaan is simpel. De nieuwe stijl was toegankelijker en trok 10x meer mensen. Q-dance etc. kunnen kiezen tussen beide stijlen, waarbij de nieuwe veel meer geld in het laadje brengt. Omdat beide onder de hardstyle noemer vielen, had de oude hardstyle het nakijken. Daarom was o.a. ik ook voor een afsplitsing, net zoals hardstyle afgesplitst is van hardtrance etc. Maar omdat de grote jongens in de hardstyle scene de hardstyle term wilden behouden, waarschijnlijk vanwege de naamsbekendheid die de term al had opgebouwd, is onze scene dusdanig kleiner geworden (minder feesten etc.) dat meer en meer mensen de scene verlieten. Uiteindelijk bleven alleen nog de mensen over voor wie hardstyle echt een grote passie is. En die mensen worden nu afgezet als zeikerds en mensen die maar eens verder moeten gaan met hun leven. Wij hadden overigens helemaal niet gevraagd om die desbetreffende verandering. Het waren voornamelijk nieuwe mensen die van de nieuwe hardstyle muziek hielden en ze kwamen dan ook met massa's tegelijk toen de jumphype over was. Dan is er naar mijn mening geen sprake van een evolutie, maar van in de steek laten. Vandaar dat er ook een grote haat is tegenover steeds commerciëler worden vanuit de oude generatie. Dat is precies hetgeen dat ons genre heeft doen verdwijnen.

Ik pak geen 2 verschillende stijlen, ik pak een voorbeeld nummer, wat toevallig sinds vandaag ook een geluid heeft. Ik kan moeilijk praten over sounds die nog niet bestaan. Daarom maak ik de vergelijking met iets wat je je wel kunt voorstellen. Het gaat er dan ook niet om of het al bestaat of niet, maar om dat een sound die dusdanig afwijkt in de plaats komt van de stijl die je passie is, tenminste dat dacht ik, maar schijnbaar heb je er direct vrede mee als deze muziek je ontnomen wordt (je trekt je er niet veel van aan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben blij dat die site weg is, stelletje haters daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er zitten net zoveel haters op GHF als simpele meningloze meelopende schaapjes op hardtraxx.
Vooroordelen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scul was misschien een hater. De meeste users zijn vooral gewoon mensen met liefde voor early. Dan was dat toch dé place to be. En serieus, ''blij dat die site weg is'' :') Heb je er nou echt problemen mee als er een site is met mensen die een geheel andere visie hebben dan jij? Serieus man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hidde schreef:
En serieus, ''blij dat die site weg is'' :') Heb je er nou echt problemen mee als er een site is met mensen die een geheel andere visie hebben dan jij? Serieus man...


Ik heb geen problemen met mensen of een site die een andere visie heeft. Maar als die lui die daar zitten alles afkraken en bashen wat anders is dan hun "visie". Dan wel en dat was bij deze site het geval....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nogmaals, wat Scul uitkraamt betekend niet dat die hele site zo was. GHS is weer gesloten omdat IEDEREEN tegen Scul in ging, omdat IEDEREEN hem overdreven vond janken. Ga niet een heel forum generaliseren omdat de eigenaar rare dingen zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Er zitten net zoveel haters op GHF als simpele meningloze meelopende schaapjes op hardtraxx.
Vooroordelen :thumbdown:


Over vooroordelen gesproken.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Nogmaals, wat Scul uitkraamt betekend niet dat die hele site zo was. GHS is weer gesloten omdat IEDEREEN tegen Scul in ging, omdat IEDEREEN hem overdreven vond janken. Ga niet een heel forum generaliseren omdat de eigenaar rare dingen zegt.

Aan de andere kant: als eigenaar ben je wel het uithangbord van. Zeker als je zo'n uitgesproken mening hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zielig gebrabbel over smaak zeg :P

Je hebt toch early hardstyle voor die oude meuk die ik overigens een ontzettend laag bpm vind hebben en saaie kicks.
Je ziet een splitsing in meer melodische hardstyle en ruigere, duistere hardstyle zogenaamde raw hardstyle die mij aanzienlijk meer aanspreekt dan early.

Over smaak valt niet te twisten.

Klaaaaaaaaaaaaaar?
Zo is het prima toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha inderdaad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ja zo denk ik er ook over. Maar elke keer komen weer dezelfde discussies naar boven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@khadber Klopt, zeker weten. Toch kunnen wij er niets aan doen dat Scul nou eenmaal zo is. Niet persé een reden voor ons om maar weg te gaan dus zijn we gebleven. Het is alleen jammer dat de uitspraken van Scul dan ook boven ons hoofd worden gehangen alsof wij allemaal ook zo denken.

@Olijfboompje: Blijkbaar is het niet zo simpel... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mensen op GHF houden van Early en die zien dat hij muziek in hun ogen veranderd in waardeloze troep. Dan is het toch logisch dat ze teleurgesteld zijn en er hun mening over klaar hebben? De meesten hier houden van de wat rauwere hardstyle, dan vinden jullie het toch ook niet leuk als er alleen maar blije melodietjes icm vliegende kicks komen, dan zou je toch ook je bek open trekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat ze early leuk vinden best hun mening/smaak. Maar dan hoef je toch niet alles af te kraken wat anders is? Respecteer dat dan ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
@khadber Klopt, zeker weten. Toch kunnen wij er niets aan doen dat Scul nou eenmaal zo is. Niet persé een reden voor ons om maar weg te gaan dus zijn we gebleven. Het is alleen jammer dat de uitspraken van Scul dan ook boven ons hoofd worden gehangen alsof wij allemaal ook zo denken.

Ik begrijp prima dat je er anders over denkt (ik hoop het eerlijk gezegd wel, want niet om lullig te doen, maar ScuL komt soms nogal dwangmatig over om maar zo te zeggen), maar ben je het niet met me eens dat het aan het eind nogal ver ging?
Een ban op de naam Headhunterz
Het strict scheiden van zogenaamde stijlen en bijbehorende ruzies
Je site dichtgooien en driekwart van je forum bannen
Op het einde was het helemaal erg, alles wat niet met hem was was tegen hem en moest wegwezen tot notabene Thera aan toe.

Het spijt me, maar vind je het dan vreemd dat ik er soms zo over denk? Nogmaals: ik begrijp prima dat jullie een eigen mening hebben en niet zijn zoals hij, maar zo werkt het allemaal ook niet vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
De mensen op GHF houden van Early en die zien dat hij muziek in hun ogen veranderd in waardeloze troep. Dan is het toch logisch dat ze teleurgesteld zijn en er hun mening over klaar hebben? De meesten hier houden van de wat rauwere hardstyle, dan vinden jullie het toch ook niet leuk als er alleen maar blije melodietjes icm vliegende kicks komen, dan zou je toch ook je bek open trekken?

Nou nou...vind je dat niet wat overdreven?

Als ik een track niet leuk vind, druk ik op ''stop'' en staat hij uit.
Dan ga ik naar een track die ik leuk vind en druk ik op ''play''.
Dan krijg ik een happy face en doe ik een dansje.

Er wordt een probleem gemaakt, waar geen probleem is.
Waarom?
Omdat je smaak niet meer zo vertegenwoordigt wordt...boehoeee.

Als ik op een forum zit voor pop muziek en luister naar de zooi die nu wordt gemaakt, ga ik niet zeuren over de herrie van nu, maar luisteren naar de pop muziek van vroeger.

Problemen maken waar jezelf de oplossing voor in handen hebt, geweldig.
Soort retorische vraag, maar dan anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
De mensen op GHF houden van Early en die zien dat hij muziek in hun ogen veranderd in waardeloze troep. Dan is het toch logisch dat ze teleurgesteld zijn en er hun mening over klaar hebben? De meesten hier houden van de wat rauwere hardstyle, dan vinden jullie het toch ook niet leuk als er alleen maar blije melodietjes icm vliegende kicks komen, dan zou je toch ook je bek open trekken?


Ok, logisch dat je daar even over inzit. Maar komop zeg, hoelang was dat wel niet aan de gang daar... Get a life zeg ik dan.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen