Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dellion, wees is wat duidelijker in je berichten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, want je zegt een heleboel.. Maar ik kan er eigenlijk niets uithalen.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:09 
 

Struikrover schreef:
Ja inderdaad, want je zegt een heleboel.. Maar ik kan er eigenlijk niets uithalen.. :huh:


Kijk dat heb ik dus ook met zulke reacties als de jouwe, ze voegen niks toe.
Maar ik ga wel hier niet meer discussieren,

(op Ghf houden ze nog betere discussies inplaats van vage reacties geven en woorden verdraaien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke, mazzel bye :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellion schreef:
Struikrover schreef:
Ja inderdaad, want je zegt een heleboel.. Maar ik kan er eigenlijk niets uithalen.. :huh:


Kijk dat heb ik dus ook met zulke reacties als de jouwe, ze voegen niks toe.
Maar ik ga wel hier niet meer discussieren,

(op Ghf houden ze nog betere discussies inplaats van vage reacties geven en woorden verdraaien)


Je bewijst je zelf wel zeg. Mijn kat heeft zich nog meer bewezen..

Succes kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:33 
 

Dennis Aka Mash schreef:
dellion schreef:
Struikrover schreef:
Ja inderdaad, want je zegt een heleboel.. Maar ik kan er eigenlijk niets uithalen.. :huh:


Kijk dat heb ik dus ook met zulke reacties als de jouwe, ze voegen niks toe.
Maar ik ga wel hier niet meer discussieren,

(op Ghf houden ze nog betere discussies inplaats van vage reacties geven en woorden verdraaien)


Je bewijst je zelf wel zeg. Mijn kat heeft zich nog meer bewezen..

Succes kerel!


Hoe kan je je zelf bewijzen als iedereen gelijk zo doet, hmm dit lijkt een beetje op het GHF - hardstyle verhaal over nieuwkomers, jullie zijn precies zo bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

wel vet dat de discussie hier eindelijk op gang komt :D


dellion schreef:
Struikrover schreef:
Ja inderdaad, want je zegt een heleboel.. Maar ik kan er eigenlijk niets uithalen.. :huh:


Kijk dat heb ik dus ook met zulke reacties als de jouwe, ze voegen niks toe.
Maar ik ga wel hier niet meer discussieren,

(op Ghf houden ze nog betere discussies inplaats van vage reacties geven en woorden verdraaien)


doe alsjeblieft normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind eigenlijk dat Dellion zijn mening prima verwoord. Ik ben het er niet mee eens, inhoudelijk, maar hij heeft een prima eigen standpunt dus jullie mogen wel wat inhoudelijke kritiek geven in plaats van zeggen dat 'ie maar naar Partyflock moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry maar als meerdere mensen zeggen dat jouw posts niet te begrijpen noch te volgen zijn, dan moet je toch eens bij je zelf kijken. Ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd gelezen heb :huh:
Je zegt dat het je allemaal niks uitmaakt zolang je maar kunt stampen, ik citeer "het maakt je allemaal niets uit" en dat is dan verdraaiing van je standpunt?
"Maar ik ga wel hier niet meer discussieren" ga je nu wel of niet meer discussiëren. Ik meende van niet, maar schijnbaar toch wel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellion schreef:
Hoe kan je je zelf bewijzen als iedereen gelijk zo doet, hmm dit lijkt een beetje op het GHF - hardstyle verhaal over nieuwkomers, jullie zijn precies zo bezig.


Dit is toch ook een topic over Global Hardstyle. ;)

En als een iemand negatief tegen jou doet dan hoeft het nog niet zo te zijn dat iedereen hier op het forum dat ook tegen jou doet. Want je laat je nu wel gemakkelijk klein maken.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellion schreef:
Struikrover schreef:
Ja inderdaad, want je zegt een heleboel.. Maar ik kan er eigenlijk niets uithalen.. :huh:


Kijk dat heb ik dus ook met zulke reacties als de jouwe, ze voegen niks toe.
Maar ik ga wel hier niet meer discussieren,

(op Ghf houden ze nog betere discussies inplaats van vage reacties geven en woorden verdraaien)


Ik kan op Ghf nu bijna helemaal niets meer dat Hardstyle gerelateerd is vinden.. of moet je je dan registreren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat gedeelte is offline gehaald. Lees het hele topic eens door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
dellion schreef:
Struikrover schreef:
Ja inderdaad, want je zegt een heleboel.. Maar ik kan er eigenlijk niets uithalen.. :huh:


Kijk dat heb ik dus ook met zulke reacties als de jouwe, ze voegen niks toe.
Maar ik ga wel hier niet meer discussieren,

(op Ghf houden ze nog betere discussies inplaats van vage reacties geven en woorden verdraaien)


Ik kan op Ghf nu bijna helemaal niets meer dat Hardstyle gerelateerd is vinden.. of moet je je dan registreren?


Nee dat is allemaal offline gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
dellion schreef:
Struikrover schreef:
Ja inderdaad, want je zegt een heleboel.. Maar ik kan er eigenlijk niets uithalen.. :huh:


Kijk dat heb ik dus ook met zulke reacties als de jouwe, ze voegen niks toe.
Maar ik ga wel hier niet meer discussieren,

(op Ghf houden ze nog betere discussies inplaats van vage reacties geven en woorden verdraaien)


Ik kan op Ghf nu bijna helemaal niets meer dat Hardstyle gerelateerd is vinden.. of moet je je dan registreren?

daar gaat dit topic over, enkele weken geleden heeft de oprichter de stekker er uitgetrokken. Mede door redenen genoemd in het document... blader anders dit topic eens door vanaf pagina 1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:47 
 

Dennis Aka Mash schreef:
dellion schreef:
Hoe kan je je zelf bewijzen als iedereen gelijk zo doet, hmm dit lijkt een beetje op het GHF - hardstyle verhaal over nieuwkomers, jullie zijn precies zo bezig.


Dit is toch ook een topic over Global Hardstyle. ;)

En als een iemand negatief tegen jou doet dan hoeft het nog niet zo te zijn dat iedereen hier op het forum dat ook tegen jou doet. Want je laat je nu wel gemakkelijk klein maken.. ;)


Om mij klein te maken moet je wel meer doen :whistle:

Och wat kinderachtig 'klein maken'
Daar merk je weinig van dat ik er niks aan doe? Kan kloppen misschien. Kinderachtig :)
Het is hier een discussie over GHF hoor?


Ontopic

Jammer dat ScuL het forum niet wil doorverkopen ofzo. Ik vond het er daarvoor altijd best goed.. want nu heeft ie er echt geen zin meer in
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar merk ik nu vrij weinig van dan. ;)

Maar oke, back on topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dellion schreef:
Net als het boek 'Lelystad' het blijkt dat de meneer in kwestie een slechte jeugd heeft gehad en frustraties en uitwegen zoekt om dit af te schuiven. één kant van het verhaal is niet te geloven. Zeker niet als je zo Anti-tegenwoordig en niet kunnen aanpassen bent als ScuL

Het is al een paar keer gezegd maar het probleem is niet het aanpassen en anti-tegenwoordig zijn. Ik denk dat ScuL en aanhang er wel vrede mee gehad hadden als Q-dance en consorten er geen complete monopolie van hadden gemaakt. Als er onder tafel geen smerige spellen gespeeld zouden worden.

Maar goed, feit is helaas wel dat met niet of nauwelijks met Q-dance en ID&T durft te concurreren. Ik denk echter niet dat het onmogelijk is. Als je klein begint, kan er best iets moois ontstaan in de nabije toekomst.
Kijk, Q-dance zal net als ID&T in de jaren 90 (want die organisatie had destijds ook een soort monopolie op de gabber-scene) flink moeten toegeven en inpakken als hardstyle aan populariteit gaat afnemen bij de enorme massa die er nu achteraan loopt. Zie wat er nu staat als we het over de hardcore-scene hebben, 10 jaar na de grote inzinking: een volwassen hardcore-scene met veel verschillende organisaties die allemaal even vette feesten kunnen organiseren en substromingen voor alle liefhebbers die prima naast elkaar kunnen bestaan. Hardstyle zal dat punt ook bereiken, ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja weet iemand al wat er met dat WJ drama bedoelt wordt :P


En over noisecontrollers,
Ik sprak vorig jaar met een paar vrienden van Arjan (nc) op defqon. Eigenlijk was het pas sinds dat jaar dat ze op alle Q feestjes stonden. Uit dit gesprek kwam eigenlijk de "monopolypositie" van q-dance wel aan het licht. Die mensen hadden het er over dat de noisecontrollers een overeenstemming hadden getekent met q-dance/platinum of wat dan ook. Waar ze eerst niet voor wouden tekenen. Deze overeenkomst betekende dat ze bijna op alle Q-feestjes zouden moeten staan, zeg maar: als Q hun wou hebben dan moesten ze er draaien. Eerst wouden de NC hier niet aan toegeven om een beetje vrijheid te kunnen houden. Maar door deze houding werden ze vervolgens geboycot door q-dance en stonden ze op geen 1 groot feest meer. Ook niet van b2s (wat maar weer aangeeft dat het allemaal 1 pot nat is). In heel 2008 hadden de Nc bijna geen 1 Qfeest, en heel 2009 alles.

En ze hebben het ook al eens gedeeltelijk uitgelegd in een interview met Hardtraxx zelf: http://www.hardtraxx.nl/interviews/excl ... llers.html

Citaat:
Voor ons een dieptepunt is wel dat we op het moment heel vaak gevraagd worden waarom we niet op de grote feesten als q-base, defqon enz staan. We kunnen hier niet veel over zeggen behalve dat we het heel jammer voor onze fans en dat het buiten ons ligt op het moment.


Citaat:
Hardtraxx.nl: Het valt ons op dat jullie de laatste tijd amper op een groot feest staan, bijvoorbeeld: Defqon.1, Decibel, Mystery Land of Q-base. Je zou bijna denken dat jullie “ruzie” hebben met die organisatoren, of hebben jullie gewoon een lange vakantie?
Noisecontrollers: Van een ruzie is geen sprake. We zijn er in gesprekken niet uitgekomen met de organisatie van deze grote feesten. We kunnen hier helaas verder niet veel over zeggen. We hebben ontzettend veel overige bookingen maar we vinden dit alsnog heel erg jammer. We krijgen ontzettend veel vragen waarom we daar niet staan. We gaan er vanuit dat dit alsnog goedkomt. Tot die tijd zijn er een hoop overige feesten waar Noisecontrollers te horen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
dellion schreef:
Net als het boek 'Lelystad' het blijkt dat de meneer in kwestie een slechte jeugd heeft gehad en frustraties en uitwegen zoekt om dit af te schuiven. één kant van het verhaal is niet te geloven. Zeker niet als je zo Anti-tegenwoordig en niet kunnen aanpassen bent als ScuL

Het is al een paar keer gezegd maar het probleem is niet het aanpassen en anti-tegenwoordig zijn. Ik denk dat ScuL en aanhang er wel vrede mee gehad hadden als Q-dance en consorten er geen complete monopolie van hadden gemaakt. Als er onder tafel geen smerige spellen gespeeld zouden worden.

Maar goed, feit is helaas wel dat met niet of nauwelijks met Q-dance en ID&T durft te concurreren. Ik denk echter niet dat het onmogelijk is. Als je klein begint, kan er best iets moois ontstaan in de nabije toekomst.
Kijk, Q-dance zal net als ID&T in de jaren 90 (want die organisatie had destijds ook een soort monopolie op de gabber-scene) flink moeten toegeven en inpakken als hardstyle aan populariteit gaat afnemen bij de enorme massa die er nu achteraan loopt. Zie wat er nu staat als we het over de hardcore-scene hebben, 10 jaar na de grote inzinking: een volwassen hardcore-scene met veel verschillende organisaties die allemaal even vette feesten kunnen organiseren en substromingen voor alle liefhebbers die prima naast elkaar kunnen bestaan. Hardstyle zal dat punt ook bereiken, ooit.


:worship: Klopt allemaal en er mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is toch belachelijk?

Edit: ik bedenk me net trouwens het hele gebeuren over de webshop van Scantraxx. Eigenlijk is het belachelijk dat ze perse een eigen verkooppunt moesten hebben, en daardoor de fans 2 a 3 jaar in de kou hebben laten staan omdat dat ding niet af was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ja weet iemand al wat er met dat WJ drama bedoelt wordt :P


En over noisecontrollers,
Ik sprak vorig jaar met een paar vrienden van Arjan (nc) op defqon. Eigenlijk was het pas sinds dat jaar dat ze op alle Q feestjes stonden. Uit dit gesprek kwam eigenlijk de "monopolypositie" van q-dance wel aan het licht. Die mensen hadden het er over dat de noisecontrollers een overeenstemming hadden getekent met q-dance/platinum of wat dan ook. Waar ze eerst niet voor wouden tekenen. Deze overeenkomst betekende dat ze bijna op alle Q-feestjes zouden moeten staan, zeg maar: als Q hun wou hebben dan moesten ze er draaien. Eerst wouden de NC hier niet aan toegeven om een beetje vrijheid te kunnen houden. Maar door deze houding werden ze vervolgens geboycot door q-dance en stonden ze op geen 1 groot feest meer. Ook niet van b2s (wat maar weer aangeeft dat het allemaal 1 pot nat is). In heel 2008 hadden de Nc bijna geen 1 Qfeest, en heel 2009 alles.

En ze hebben het ook al eens gedeeltelijk uitgelegd in een interview met Hardtraxx zelf: http://www.hardtraxx.nl/interviews/excl ... llers.html

Citaat:
Voor ons een dieptepunt is wel dat we op het moment heel vaak gevraagd worden waarom we niet op de grote feesten als q-base, defqon enz staan. We kunnen hier niet veel over zeggen behalve dat we het heel jammer voor onze fans en dat het buiten ons ligt op het moment.


Citaat:
Hardtraxx.nl: Het valt ons op dat jullie de laatste tijd amper op een groot feest staan, bijvoorbeeld: Defqon.1, Decibel, Mystery Land of Q-base. Je zou bijna denken dat jullie “ruzie” hebben met die organisatoren, of hebben jullie gewoon een lange vakantie?
Noisecontrollers: Van een ruzie is geen sprake. We zijn er in gesprekken niet uitgekomen met de organisatie van deze grote feesten. We kunnen hier helaas verder niet veel over zeggen. We hebben ontzettend veel overige bookingen maar we vinden dit alsnog heel erg jammer. We krijgen ontzettend veel vragen waarom we daar niet staan. We gaan er vanuit dat dit alsnog goedkomt. Tot die tijd zijn er een hoop overige feesten waar Noisecontrollers te horen is.


Jammer dat het zo is gelopen dan, maar ik denk dat veel professionele artiesten uiteindelijk toch tekenen. Zonder de inkomsten van grote feesten is het denk ik niet te doen als fulltime baan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 22:13 
 

Rik schreef:
dawasiknie schreef:
dellion schreef:
Net als het boek 'Lelystad' het blijkt dat de meneer in kwestie een slechte jeugd heeft gehad en frustraties en uitwegen zoekt om dit af te schuiven. één kant van het verhaal is niet te geloven. Zeker niet als je zo Anti-tegenwoordig en niet kunnen aanpassen bent als ScuL

Het is al een paar keer gezegd maar het probleem is niet het aanpassen en anti-tegenwoordig zijn. Ik denk dat ScuL en aanhang er wel vrede mee gehad hadden als Q-dance en consorten er geen complete monopolie van hadden gemaakt. Als er onder tafel geen smerige spellen gespeeld zouden worden.

Maar goed, feit is helaas wel dat met niet of nauwelijks met Q-dance en ID&T durft te concurreren. Ik denk echter niet dat het onmogelijk is. Als je klein begint, kan er best iets moois ontstaan in de nabije toekomst.
Kijk, Q-dance zal net als ID&T in de jaren 90 (want die organisatie had destijds ook een soort monopolie op de gabber-scene) flink moeten toegeven en inpakken als hardstyle aan populariteit gaat afnemen bij de enorme massa die er nu achteraan loopt. Zie wat er nu staat als we het over de hardcore-scene hebben, 10 jaar na de grote inzinking: een volwassen hardcore-scene met veel verschillende organisaties die allemaal even vette feesten kunnen organiseren en substromingen voor alle liefhebbers die prima naast elkaar kunnen bestaan. Hardstyle zal dat punt ook bereiken, ooit.


:worship: Klopt allemaal en er mee eens :thumbup:



True that. Goed gezegd
Je was wel Bass Events vergeten, zohee die doet het goed tegenwoordig vergeleken met q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 22:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Achja, aan alles wat oneerlijk wordt "gespeeld" komt eens een einde, let maar op ;) Ze gaan vanzelf wel op hun bek om het maar even zo plat te zeggen.

Q-dance heeft het mooie dat elke DJ wel op hun feesten WILT draaien. Ze kunnen ze zo uitzoeken...
Maar vergeet niet dat het een bedrijf is he. Uiteindelijk gaat het toch om geld en niet de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Achja, aan alles wat oneerlijk wordt "gespeeld" komt eens een einde, let maar op ;) Ze gaan vanzelf wel op hun bek om het maar even zo plat te zeggen.

Q-dance heeft het mooie dat elke DJ wel op hun feesten WILT draaien. Ze kunnen ze zo uitzoeken...
Maar vergeet niet dat het een bedrijf is he. Uiteindelijk gaat het toch om geld en niet de muziek.

Dat dus.

Overigens merk je dat ze wel bezig zijn dingetjes te veranderen. Dat zal waarschijnlijk wel gemerkt worden.

Overigens voor iedereen die Acti, Alphaverb & Josh & Wesz op een Q-Feest willen zien nu de rede gelezen waarom ze er niet staan.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen