Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
hele boekwerk daarover is hier te downloaden

http://www7.zippyshare.com/v/75329307/file.html

SCuL heeft zelf gezecht dat hij het liefst heeft dat zoveel mogelijk mensen het lezen dus ik mag hem hier best neerzetten ^^



heb het net ff gelezen,
hij heeft wel gelijk met sommige dingen...
maar die naaktfoto's van technoboy :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:26 
 
Hardtraxx Elite

The Amethist schreef:
Jor-D schreef:
Zal wel een kern van waarheid inzitten, maar dit is maar 1 kant van het verhaal. En om daar nou gelijk op te oordelen...


Ik zou idd ook de andere kant van het verhaal wel eens willen horen, ik ben alleen bang dat dat er niet van gaat komen. Ik krijg bij dit alles het gevoel dat het op een gegeven moment meer een persoonlijke discussie werd (ik geef hiermee niemand de schuld) in plaats van een inhoudelijke discussie over muziek. Maar dit soort voorvallen ontstaan nu eenmaal in de muziek, daar zijn zat voorbeelden van.

Showtek had inderdaad toch ook bonje met Platinum en zijn daarom een eigen bedrijfje opgestart? Al denk ik dat dat hier los van staat, Showtek is nu niet bepaald (early) hardstyle en dat is waar het allemaal om begon.


Showtek was toch echt wel early hoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
The Amethist schreef:
Jor-D schreef:
Zal wel een kern van waarheid inzitten, maar dit is maar 1 kant van het verhaal. En om daar nou gelijk op te oordelen...


Ik zou idd ook de andere kant van het verhaal wel eens willen horen, ik ben alleen bang dat dat er niet van gaat komen. Ik krijg bij dit alles het gevoel dat het op een gegeven moment meer een persoonlijke discussie werd (ik geef hiermee niemand de schuld) in plaats van een inhoudelijke discussie over muziek. Maar dit soort voorvallen ontstaan nu eenmaal in de muziek, daar zijn zat voorbeelden van.

Showtek had inderdaad toch ook bonje met Platinum en zijn daarom een eigen bedrijfje opgestart? Al denk ik dat dat hier los van staat, Showtek is nu niet bepaald (early) hardstyle en dat is waar het allemaal om begon.


Showtek was toch echt wel early hoor :huh:


Maar nu niet meer dat bedoelde ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showtek heeft hier niets mee te maken, die zijn door een verschil van mening vertrokken bij Platinum, waarschijnlijk vanwege die wereldtour??
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:46 
 

Ben ik dan de enige die dit maar kinderachtig gedoe vind?
Ik bedoel in de overheid (zelfs politie, weet ik van HEEL betrouwbare bronnen) zitten dingen goed mis en zijn dingen corrupt.

Wat maakt een ander dat nou uit. Als jij een slechte ervaring met iets heb hoef je toch niet zo een enorm dom probleem ervan te gaan maken,
omdat ik suikerziekte heb ga ik suiker toch niet afkraken (ik weet het vreemd voorbeeld)

Net als het boek 'Lelystad' het blijkt dat de meneer in kwestie een slechte jeugd heeft gehad en frustraties en uitwegen zoekt om dit af te schuiven. één kant van het verhaal is niet te geloven. Zeker niet als je zo Anti-tegenwoordig en niet kunnen aanpassen bent als ScuL
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:48 
 
Hardtraxx Elite

volgens mij begrijp jij ook een heel groot deel van het drama niet. Ik weet er natuurlijk zelf ook niet alles van, maar probeer je er eerst maar eens in te verdiepen voordat je iemand zo makkelijk afschrijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Showtek heeft hier niets mee te maken, die zijn door een verschil van mening vertrokken bij Platinum, waarschijnlijk vanwege die wereldtour??


Zoiets ja, maar daar is volgens mij echt nooit knallende ruzie geweest (?), het is in ieder geval niet zo persoonlijk geworden als in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

The Amethist schreef:
Khadber schreef:
Showtek heeft hier niets mee te maken, die zijn door een verschil van mening vertrokken bij Platinum, waarschijnlijk vanwege die wereldtour??


Zoiets ja, maar daar is volgens mij echt nooit knallende ruzie geweest (?), het is in ieder geval niet zo persoonlijk geworden als in dit geval.

ze hebben het ene keer uitgelegd, qdance kreeg nieuw bestuur en dat bestuur konden ze het niet mee vinden, en andersom ook niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellion schreef:
Ben ik dan de enige die dit maar kinderachtig gedoe vind?
Ik bedoel in de overheid (zelfs politie, weet ik van HEEL betrouwbare bronnen) zitten dingen goed mis en zijn dingen corrupt.

Dus dan moeten we het maar goedkeuren? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tuurlijk heeft het gedoe met Showtek hier ook mee te maken. Je vindt Showtek namelijk helemaal niet meer terug op de feesten van Q-Dance sinds ze weg zijn bij Platinum. Dit betekent dus dat Platinum niet boekt op basis van muziek maar op basis van wie met ze in zee gaat, en dat zou niet zo moeten zijn.

Ik vraag me af wat de NC hebben moeten doen. Die werden ook een tijdje door Q genegeerd toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Tuurlijk heeft het gedoe met Showtek hier ook mee te maken. Je vindt Showtek namelijk helemaal niet meer terug op de feesten van Q-Dance sinds ze weg zijn bij Platinum. Dit betekent dus dat Platinum niet boekt op basis van muziek maar op basis van wie met ze in zee gaat, en dat zou niet zo moeten zijn.

Ik vraag me af wat de NC hebben moeten doen. Die werden ook een tijdje door Q genegeerd toch?


Daar heb ik ook es een keer iets van gehoord, kzou niet weten of het waar is. Maar speelt deze kwestie niet in ieder muziekgenre? Danwel in meer of mindere mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou kunnen, maar dat is natuurlijk geen excuus. Dan kun je ook wel zeggen dat je iemand mag vermoorden, omdat dat iedere dag wel een paar keer gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maakt dat wat uit? Wij en de artiesten nog meer zijn er 'slachtoffer' van. Wij krijgen telkens dezelfde lineups voorgeschoteld en artiesten worden gewoon buitengesloten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Zou kunnen, maar dat is natuurlijk geen excuus. Dan kun je ook wel zeggen dat je iemand mag vermoorden, omdat dat iedere dag wel een paar keer gebeurt.


Ik bedoel er meer mee te zeggen dat het wellicht een fase kan zijn waar een bepaalde muziekstroming doorheen moet. Kijk naar Jumpstyle, dat is op dit moment weer zo underground als wat. Niet dat 'underground' zijn het doel is maar in die scene is wel alles weer opnieuw gerangschikt.

Daarnaast probeer ik de werkwijze van Q ook niet te verdedigen, ik doe alleen een constatering ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:29 
 

_dp_ schreef:
dellion schreef:
Ben ik dan de enige die dit maar kinderachtig gedoe vind?
Ik bedoel in de overheid (zelfs politie, weet ik van HEEL betrouwbare bronnen) zitten dingen goed mis en zijn dingen corrupt.

Dus dan moeten we het maar goedkeuren? :x


Nee, maar totdat het pas moord is maakt het me geen ene kut uit.
Ze brengen hardstyle uit, ik kan erop stampen. Klaar , dat gehatseflats eromheen :lol:

Maar dat is mijn mening en ik begrijp dat die zo te horen uniek is hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet alleen uniek. Ook simpel, egoistisch en kort door de bocht -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dellion schreef:
_dp_ schreef:
dellion schreef:
Ben ik dan de enige die dit maar kinderachtig gedoe vind?
Ik bedoel in de overheid (zelfs politie, weet ik van HEEL betrouwbare bronnen) zitten dingen goed mis en zijn dingen corrupt.

Dus dan moeten we het maar goedkeuren? :x


Nee, maar totdat het pas moord is maakt het me geen ene kut uit.
Ze brengen hardstyle uit, ik kan erop stampen. Klaar , dat gehatseflats eromheen :lol:

Maar dat is mijn mening en ik begrijp dat die zo te horen uniek is hier :thumbsup:


Dat komt omdat de meeste mensen met een dergelijke mening over het algemeen niet op discussiefora te vinden zijn :P (en nee pf is geen discussieforum -.- )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:38 
 

Lyst schreef:
Niet alleen uniek. Ook simpel, egoistisch en kort door de bocht -.-


échte fan he :D

Maar laat me lekker mijn eigen mening behouden? Dank.

The Amethist

Volgens mij discussier je op een discussieforum. En nu is er dus al een discussie door mij, hoppa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jij bent degene die in polls altijd geen mening invult :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:40 
 
Hardtraxx Elite

Gelukkig heeft Q-dance ook het makste publiek ooit,

slikken.....slikken......slikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:40 
 

Lyst schreef:
Jij bent degene die in polls altijd geen mening invult :P


Geloof je het zelf, hier heb ik toch ook een sterke mening. In polls dus ook :P

Just4Music

Idd dat zou veranderd moeten worden.. merken ze misschien eindelijk dat ze niet goed bezig zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jouw mening is "boeiend, wat maakt het uit", ik weet niet wat je daar sterk aan vind :P en ik weet niet of je het doorhebt maar j4m doelde op mensen als jij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:49 
 

Lyst schreef:
Jouw mening is "boeiend, wat maakt het uit", ik weet niet wat je daar sterk aan vind :P en ik weet niet of je het doorhebt maar j4m doelde op mensen als jij xd


Dan lees je niet goed.
Ik zeg dat het me niet uitmaakt zolang ik maar lekker kan stampen, ik zeg niet dat ik dat op Q-dance kan.

Want bij een bijvoorbeeld Defqon (sommige areas) kan ik dat totaal niet.

"boeiend, wat maakt het uit" Grappige interpetatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dellion schreef:
Lyst schreef:
Want bij een bijvoorbeeld Defqon (sommige areas) kan ik dat totaal niet.


Dat is ook niet allemaal hardstyle ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:59 
 

The Amethist schreef:
dellion schreef:
Lyst schreef:
Want bij een bijvoorbeeld Defqon (sommige areas) kan ik dat totaal niet.


Dat is ook niet allemaal hardstyle ;)


Ik heb het hier over de hardstyle areas
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen