Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 00:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Overigens merk je dat ze wel bezig zijn dingetjes te veranderen. Dat zal waarschijnlijk wel gemerkt worden.
Wat voor dingetjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Khadber schreef:
Overigens merk je dat ze wel bezig zijn dingetjes te veranderen. Dat zal waarschijnlijk wel gemerkt worden.
Wat voor dingetjes?

Bijvoorbeeld zie je de laatste tijd bijv steeds meer (mainstream) hardcore en dergelijke erbij komen. Het lijkt dus alsof ze wat aan het uitbreiden zijn. Als je nu ook naar Platinum kijkt zie je ook de onderdelen Trance & Techno erbij komen met namen die volgens mij ook op Q-Base te zien waren.

Ook zie ik de laatste tijd All Dance Bookings steeds interessantere artiesten fixen. Onlangs The Pitcher & Dozer. Samen met Josh & Wesz, DHHD, Activator, Alphaverb & 2-Sidez toch niet oninteressant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Sunboom schreef:
Khadber schreef:
Overigens merk je dat ze wel bezig zijn dingetjes te veranderen. Dat zal waarschijnlijk wel gemerkt worden.
Wat voor dingetjes?

Bijvoorbeeld zie je de laatste tijd bijv steeds meer (mainstream) hardcore en dergelijke erbij komen. Het lijkt dus alsof ze wat aan het uitbreiden zijn. Als je nu ook naar Platinum kijkt zie je ook de onderdelen Trance & Techno erbij komen met namen die volgens mij ook op Q-Base te zien waren.

Ook zie ik de laatste tijd All Dance Bookings steeds interessantere artiesten fixen. Onlangs The Pitcher & Dozer. Samen met Josh & Wesz, DHHD, Activator, Alphaverb & 2-Sidez toch niet oninteressant.


Tja, en wie hiervan staat op In Qontrol, Defqon of recente q-feestjes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen, dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat het een interessante bookings-agency word buiten Platinum om. Dat je met die artiesten ook wel een redelijk feestje kan bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 09:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Sunboom schreef:
Khadber schreef:
Overigens merk je dat ze wel bezig zijn dingetjes te veranderen. Dat zal waarschijnlijk wel gemerkt worden.
Wat voor dingetjes?

Bijvoorbeeld zie je de laatste tijd bijv steeds meer (mainstream) hardcore en dergelijke erbij komen. Het lijkt dus alsof ze wat aan het uitbreiden zijn. Als je nu ook naar Platinum kijkt zie je ook de onderdelen Trance & Techno erbij komen met namen die volgens mij ook op Q-Base te zien waren.

Ook zie ik de laatste tijd All Dance Bookings steeds interessantere artiesten fixen. Onlangs The Pitcher & Dozer. Samen met Josh & Wesz, DHHD, Activator, Alphaverb & 2-Sidez toch niet oninteressant.

Dat zorgt ervoor dat hun monopolie positie vergroot, dit keer op andere genres.
Is all dance bookings onderdeel van platinum/qdance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dat is een losse organisatie. Platinum is de verzameling van een aantal vroegere boekingskantoren zoals je weet. ADB staat daar los van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Geen, dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat het een interessante bookings-agency word buiten Platinum om. Dat je met die artiesten ook wel een redelijk feestje kan bouwen.

Maar hopen dan dat ADB zoveel topartiesten binnen weet te halen dat Q er niet meer omheen kan :).

What's up met Zany? Die zit er een beetje tussenin ofzo? Want hij komt wel bij alle Q-feesten terecht, maar speelt ook op Ground Zero en op de Showtek-stage van Dance Valley.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

zany doet volgens mij nog altijd zijn eigen ding ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany zit ook bij Platinum en een aantal andere Fusion artiesten ook. ;)

http://www.platinum-agency.com/page=site.artists/id=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd.. ga eens de line up van InQontrol en Defqon af. Wedde dat ze (bijna) allemaal bij platinum zitten. Als zany niet bij platinum zat stond hij ook niet op grote Q-feestjes hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 17:42 
 

Ik denk dat er veel potentie zit in een label als AVIO. Als deze blijft groeien en de vraag erna groter wordt zouden ze leuk op Q-Dance in kunnen spelen. Het enige probleem is dat het nooit zo ver met de monopolie positie van Q-dance heeft mogen komen..

Is er uberhaupt een genre waar alles eerlijk gaat? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nah dat lijkt me niet maar bij hardstyle is het best wel erg. natuurlijk is er overal vriendjespolitiek enz maar bij hardstyle is het gewoon 1 organisatie die het voor het zeggen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
nah dat lijkt me niet maar bij hardstyle is het best wel erg. natuurlijk is er overal vriendjespolitiek enz maar bij hardstyle is het gewoon 1 organisatie die het voor het zeggen heeft.

Bij Trance is Armada ook redelijk toonaangevend en bij House en Techno zijn het ook maar een paar organisaties (Sneakerz etcetera).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Zany zit ook bij Platinum en een aantal andere Fusion artiesten ook. ;)

http://www.platinum-agency.com/page=site.artists/id=1
Weet ik wel, maar ik bedoel: hoe krijgt Zany het voor elkaar om van beide walletjes te eten zonder 'geblackmailed' te worden, zonder gedwongen te worden door Q om voor een kant te kiezen?

En dan kun je wel zeggen: hij is zo groot, ze kunnen hem niks maken, maar Showtek was zeker ook geen kleine naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk omdat Zany en zijn label toch net ff iets te groots zijn voor Q om genegeerd te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 01:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie dit filmpje, interview met Dione aka E-Noid op Ground Zero 2009:
http://www.youtube.com/watch?v=_vtvD4Fc ... playnext=7

@3:25 wordt er volgensmij gevraagd 'zijn er nog feesten waar we je kunnen zien?'. Hij antwoord met 'niet zo heel veel, omdat ik hier sta'. Geen idee of het er ook mee te maken heeft, gezien dit natuurlijk wel een hardcore DJ is.

Interessant artikel: http://www.mt.nl/1/1182/home/dance-indu ... assen.html
Stukje vanuit een managementsite over de Nederlandse dance-industrie, waarin je topmannen van Q-Dance, ID-T en UDC aan het woord hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bumpje.

http://www.globalhardstyle.com/forum/vi ... 3#p1361093

Beetje raar verhaal, maar van zijn kant ook wel te begrijpen als je meer van de oudere hardstyle houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Bumpje.

http://www.globalhardstyle.com/forum/vi ... 3#p1361093

Beetje raar verhaal, maar van zijn kant ook wel te begrijpen als je meer van de oudere hardstyle houd.


Ja maar om dan te zeggen dat het nu geen Hardstyle meer is vind ik nog steeds onzin. Muziek evalueert, ze proberen nieuwe sounds uit e.d. Als je steeds maar in het oude blijft hangen wordt dan op een gegeven moment ook saai. Vernieuwing is helemaal niet zo erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind alleen nog niet echt dat Hardstyle het popmuziek stempel heeft. Het is nog lang niet zo toegankelijk als popmuziek. Ben wel mee eens dat veel artiesten het rauwe en duistere element hebben laten vervallen. Gelukkig maken enkele DJ's nog wel rauwe platen.

Vermaak me tenminste nog altijd goed op feesten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Khadber schreef:
Bumpje.

http://www.globalhardstyle.com/forum/vi ... 3#p1361093

Beetje raar verhaal, maar van zijn kant ook wel te begrijpen als je meer van de oudere hardstyle houd.


Ja maar om dan te zeggen dat het nu geen Hardstyle meer is vind ik nog steeds onzin. Muziek evalueert, ze proberen nieuwe sounds uit e.d. Als je steeds maar in het oude blijft hangen wordt dan op een gegeven moment ook saai. Vernieuwing is helemaal niet zo erg.

Dat vind ik dus ook. Het voelt een beetje vreemd zoals hij het brengt. Voorbeeldje:
Citaat:
Do you own hardstyle?

No one owns hardstyle.

Citaat:
Q) What do you want to achieve?

We want our hardstyle back!


Wat ik wel vind is dat er wel vrij weinig early-hardstyle aan bod komt op feesten. Dat is voor die groep liefhebbers natuurlijk wel zonde. Aan de andere kant zal er echt wel een feest opstaan als er animo voor is. Je ziet dat op Ground Zero & Emporium dat er een early-area bij komt en ook zie je DJ's als Zany etcetera ook gewoon af en toe een wat oudere productie eruit pakken. Dat houd het allemaal wel divers, en dat is natuurlijk alleen maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Ja maar om dan te zeggen dat het nu geen Hardstyle meer is vind ik nog steeds onzin. Muziek evalueert, ze proberen nieuwe sounds uit e.d. Als je steeds maar in het oude blijft hangen wordt dan op een gegeven moment ook saai. Vernieuwing is helemaal niet zo erg.

Vernieuwing is zeker goed, vind alleen de huidige hardstyle scene alles behalve vernieuwend. Alles wordt op dezelfde manier gemaakt, ik zie nog weinig originaliteit in de huidige hardstyle (op een aantal artiesten na!). Bovendien vind ik de huidige hardstyle gewoon weinig meer aan. Ik wil geen vrolijke melodietjes, ik wil niet in elk nummer een break van >1min, ik wil niet zoveel pop-breaks en ik wil al helemaal geen pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is niet meer HUN hardstyle. dat klopt ook wel ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik doe afstand van zijn standpunt dat nustyle en hardstyle moeten splitsen als 2 verschillende genres:
1. De laatste drie jaar zijn diverse nustyle tracks gemaakt onder de hardstyle noemer en zelfs met hardstyle vocals. Dit zou dus heel vreemd zijn als het ineens niks meer met hardstyle te maken heeft. (Als subgenre ok, maar dat wil hij niet)
2. Ookal ben ik het eens dat de huidige sound en de oude hardstyle weinig overeenkomsten hebben en ik vind dat er op zn minst een onderscheid moet worden gemaakt tussen de oude en de nieuwe hardstyle (als subgenre van hardstyle). Welke naam je er aan wilt geven boeit me niet. Ik ga me daar ook niet meer druk over maken, het wordt toch nooit aangenomen. Daarom richt ik (en een aantal anderen) me nu op de term early hardstyle. Ookal is die naam soms verwarrend, omdat er vandaag de dag ook nog early hardstyle uitkomt. Ik bouw liever iets op onder de early hardstyle noemer, dan dat ik nog eens 3 jaar ga lopen bashen om nustyle er doorgedrukt te krijgen, en dan alsnog niks verder zijn dan vandaag de dag.

Bij de rest sluit ik me grotendeels aan, met name de monopolie van een aantal organisaties (heel mooi diagrammetje) en bij behorende 'corruptie' en dat er weer meer aandacht moet komen voor early hardstyle op onder andere feesten. Ik zal morgen wel even dieper hier op ingaan, ben nu pleite ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik dat stukje zo lees dan begin ik te denken dat hier kartelvorming plaats vindt... :huh:

*ps* what about de early-hardstyle area op Defqon (white ofzo) of is dat geen early area?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Als ik dat stukje zo lees dan begin ik te denken dat hier kartelvorming plaats vindt... :huh:

*ps* what about de early-hardstyle area op Defqon (white ofzo) of is dat geen early area?


White is Freestyle.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen