Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dakpan schreef:
lorennzkee schreef:
Haha, ik vind het echt een irritante site...
al dat gezeik en het belachelijk maken van de mensen die de hs van nu goed vinden.
Ik hou het hier liever wat gezellig:)


Ja maar hier hebben de meeste geen eigen mening.

Daar waren ook zat mensen die alleen maar aan het afgeven waren tegenover de nieuwere sound. Dat mensen geen eigen mening zouden hebben kan wel, je hebt nou eenmaal ook mensen die de scene minder intensief volgen. Er zijn genoeg mensen hier die wel een prima oordeel kunnen vellen.


Er zijn hier idd een handjevol users die wel een goed oordeel kunnen vellen, maar het meerendeel. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Redelijk wat mensen hier vinden zowat alles goed wat gemaakt wordt. Dan heb je misschien een eigen mening maar niet bepaald een interessante...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Redelijk wat mensen hier vinden zowat alles goed wat gemaakt wordt. Dan heb je misschien een eigen mening maar niet bepaald een interessante...

Ik vind het wel mee vallen, zal ongeveer 50% zijn, minder zelfs.

Wat ik vooral irritant vind is de meeloperij die ik altijd tegenkom. Vinden op een bepaald moment een paar mensen iets niet of wel goed, dan vind de rest dat ineens ook. Zie ook altijd veel kritiek of complimenten op tracks van artiesten, waarbij ik bijna zeker weet dat als een andere artiest het had gemaakt, het ineens wel/niet goed gevonden was geworden. Daar word ik echt ziek van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 00:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Redelijk wat mensen hier vinden zowat alles goed wat gemaakt wordt. Dan heb je misschien een eigen mening maar niet bepaald een interessante...

Dat komt denk ik omdat het meerendeel nog niet zo lang luisterd, hooguit een jaar of 2/3. Je smaak ontwikkeld en je wordt steeds kritischer naarmate je langer meegaat. Tenminste dat had ik zelf. Ik vond ook heel veel goed toen ik nog niet zo lang luisterde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 00:50 
 
Hardtraxx Addict

Draai wat langer mee, dus kritischer kan wel kloppen.

Hou ook niet van headhunterz, voel me soms vrij alleen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Redelijk wat mensen hier vinden zowat alles goed wat gemaakt wordt. Dan heb je misschien een eigen mening maar niet bepaald een interessante...

Dat komt denk ik omdat het meerendeel nog niet zo lang luisterd, hooguit een jaar of 2/3. Je smaak ontwikkeld en je wordt steeds kritischer naarmate je langer meegaat. Tenminste dat had ik zelf. Ik vond ook heel veel goed toen ik nog niet zo lang luisterde.

Dat is waar maar ik ontdek nu heel veel hardstyle van vroeger, die ik toen nog niet kende. Ik pak als voorbeeld een hoop oude Zatox-tracks die ik tot een tijdje geleden nog niet kende. En deze tracks zijn stuk voor stuk geweldig. Allemaal beter dan wat ie nu maakt iig (hoewel dat ook best te pruimen valt).

Ik denk gewoon dat de koek langzaam op begint te raken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

betrap me er zelf ook op dat ik steeds vaker terugval op setjes van vroeger :huh:
niet dat ik een afkeer heb tegen de nieuwere platen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wat ik vooral irritant vind is de meeloperij die ik altijd tegenkom.

Dat is inderdaad overduidelijk hierzo, Bij zoveel dingen hier zijn de meeste meningen gelijk en volgt het volk precies de rest.
Of het toeval is weet ik niet, maar als iedereen een plaat van weet ik veel goed vind, vind grotendeel het ook.
vinden ze een plaat slecht, vind grotendeel het ook slecht...
Zoals bv met DBSTF - MMA, hoeveel mensen zijn er die hier posten, oh een setje met MMA die neem ik niet mee...
oke, die is helemaal gek gedraait maar om daarom een setje niet te luisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

En wat nu? Na die brief of wat het was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan iemand mij in godsnaam uitleggen waarom men zo moeilijk doet over 'early' en 'niet-early'?
Ga al jaren mee maar heb dit dus echt niet begrepen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 22:09 
 

Dakpan schreef:
lorennzkee schreef:
Haha, ik vind het echt een irritante site...
al dat gezeik en het belachelijk maken van de mensen die de hs van nu goed vinden.
Ik hou het hier liever wat gezellig:)


Ja maar hier hebben de meeste geen eigen mening.

Dat 'gezeik' komt vooral omdat deze de groei van hardstyle van top tot teen mee gemaakt hebben. Met name gericht op Headhunterz, Brennan Heart, Technoboy en de monopolie tussen Scantraxx en Q-Dance. Allemaal verschillende feiten over deze factoren (ik zal ze maar niet allemaal noemen) werden besproken op het forum.

De site is nu offline omdat sommige opmerkingen toch iets wat te ver gingen. Scantraxx heeft een klacht ingediend waardoor Global Hardstyle de site offline moest gooien (of €500 euro per dag moet betalen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

hele boekwerk daarover is hier te downloaden

http://www7.zippyshare.com/v/75329307/file.html

SCuL heeft zelf gezecht dat hij het liefst heeft dat zoveel mogelijk mensen het lezen dus ik mag hem hier best neerzetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
Dakpan schreef:
lorennzkee schreef:
Haha, ik vind het echt een irritante site...
al dat gezeik en het belachelijk maken van de mensen die de hs van nu goed vinden.
Ik hou het hier liever wat gezellig:)


Ja maar hier hebben de meeste geen eigen mening.

Dat 'gezeik' komt vooral omdat deze de groei van hardstyle van top tot teen mee gemaakt hebben. Met name gericht op Headhunterz, Brennan Heart, Technoboy en de monopolie tussen Scantraxx en Q-Dance. Allemaal verschillende feiten over deze factoren (ik zal ze maar niet allemaal noemen) werden besproken op het forum.

De site is nu offline omdat sommige opmerkingen toch iets wat te ver gingen. Scantraxx heeft een klacht ingediend waardoor Global Hardstyle de site offline moest gooien (of €500 euro per dag moet betalen)


Zo zit het het echte einde van GHF niet in elkaar.. Dat wat jij zegt is uit een verleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 23:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

scul had geen zin zich nog langer in te zetten voor een scene die corrupt is, waar het meer om geld gaat dan muziek.
Bovendien heeft hij en nog vele andere met hem, de muziek die hij helemaal te gek vond en waarvoor hij veel heeft gedaan zien veranderen in precies hetgene wat hij niet mooi vind.
Smaken verschillen zou je dan zeggen. Maar er is ons iets afgenomen en we voelen ons in de steek gelaten door de mensen die de hs scene hebben gemaakt. Zij lopen nu allemaal (sommigen vrijwillig anderen indirect gedwongen) de zogeheten nustyle hype achterna.

Ik ben het niet overal met scul eens (hij slaat soms wat door, maar dat is best te begrijpen als je ziet wat ze hem geflikt hebben.) Waar hij voor vocht was een scheiding van de nustyle en de hardstyle (zelfs niet als subgenre) zodat die dingen niks meer met elkaar te maken hebben en naast elkaar kunnen bestaan zonder problemen.
Ik laat t hier ff bij. Als het goed is komt hij zelf binnekort met een soort van verklaring.
ps dat verhaal van absolutsen is waar maar niet de reden waarom ghf gestopt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 23:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb dat document ff doorgelezen, was toch de eerste keer dat ik het onder mn ogen kreeg.
Moet wel zeggen dat ik hiermee wel meteen wat meer begrip heb voor Scul. Zeker door dat verhaal met Headhunterz op Defqon wat later de realiteit blijkt te zijn denk ik niet dat hij onzin uitkraamt. Maar de andere kant van het verhaal wordt ons helaas onthouden en ik geloof ook best dat er hier en daar (met name over dhr HHZ) overdreven wordt. Bijv. stukje over Brennan en Heart: je gaat mij toch niet vertellen dat de ene helft zomaar de hele studio heeft meegenomen en dat de andere helft alleen maar toe heeft gekeken en nu het slachtoffer uithangt? De andere kant van het verhaal blijft verduisterd en ik neem aan dat daar ongetwijfeld meer heeft gespeeld...
Daarnaast heeft meneer ook een behoorlijk uitgesproken mening over bepaalde dingen en ondanks dat we in een land leven waar (bijna) alles gezegd mag worden is ie hier en daar enorm over de schreef gegaan. Scantraxx lag niet voor niets zo zwaar in de clinch met GHF.

Maar dat de zaken er behoorlijk verziekt voor staan is wel een feit. Er is echter hoop, denk niet dat de huidige scene met Q-dance en Dov Elkabas als grote regelneef over 5 jaar nog bestaat, iig niet zo groot als nu. Nothing lasts forever en al helemaal niet in de muziekindustrie. Tot die tijd zou ik als tegenstander van dit allemaal niet teveel vechten tegen dit fenomeen, maar de andere sound die hardstyle zou moeten zijn meer promoten. Stop je energie liever daar in ipv je af te zetten van anderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit in heel veel dingen een kern van waarheid wat ScuL zegt, al wordt er erg veel overdreven. Ik weet nog niet erg goed wat ik er van moet denken. Soms denk ik wel eens, jongen, leg je er bij neer. Deze strijd ga je nooit winnen, gun je zelf de rust, laat de "scene" de scene waar je toch geen fan van bent. Dat is niet voor me zelf, maar puur voor hem zelf.

Voor me zelf sluit ik me gedeeltelijk bij dawasknie aan, het gaat niet al te lang duren en tot die tijd moeten we het er maar mee doen.



Weet iemand trouwens wat er bedoeld wordt met het "WJ drama"? Later wordt er weer gesproken over tby voor de cam met nikkita en WJ, dacht dat het over Wackyjackie ging, maar weet niet wat er met dat "drama" bedoeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net ook alles gelezen en denk dat er wel een kern van waarheid in zit.

Vooral dat stuk over "It" en Thera is interresant om te lezen.

Dat stuk over wie van wie een vriendin afpakt maakt me niet zo veel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 10:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zal wel een kern van waarheid inzitten, maar dit is maar 1 kant van het verhaal. En om daar nou gelijk op te oordelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Zal wel een kern van waarheid inzitten, maar dit is maar 1 kant van het verhaal. En om daar nou gelijk op te oordelen...


Daar heb je zeker een punt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt wel een soap, dat hele gebeuren rond GHF, HHz en Scantraxx.

.. toch heeft die Martijn wel gelijk op sommige punten. En dan heb ik het voor namelijk over de manier waarop de grotere organisaties het heft in handen hebben op dit moment. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als je tegenwoordig niet bij platinum zit heb je eigenlijk al geen kans meer om op een groot q-dance feest te komen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Zal wel waar zijn allemaal, maar is vooral mening van Scul. Het zal best dat Dov alles krijgt van wat Heady verkoopt maar dat zal me eerlijk gezegd worst wezen.. ik luister de muziek en het boeit me eigenlijk niet wie de opbrengst daarvan krijgt.

B&H verhaal is wel heftig... studio is vet duur. En dan nog maakt Brennan Heart kutplaten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verhaal van Q-Dance en Platinum klopt ook gewoon, dus het zal allemaal echt wel op iets gebaseerd zijn.

Citaat:
Upon first publication on PF we received huge criticism from Mr. Antifact and Mr. Deej-010 who were "The Nasty D-Tunerz" at the time (later to be Head hunterz). The tracks were worse than trash and the vinyl should belong in the garbage truck. Also, Brainkicker was a big French faggot who made shit music and they believed he was creating tracks with his My First Sony keyboard.


Dit stukje laat zien dat de wrok volgens mij gewoon door die reactie komt. Ik snap niet zo goed waarom dan meteen zo hatelijk gedaan moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:16 
 
Hardtraxx Elite

Heeft showtek er eigenlijk ook nog wat mee te maken? Dat ze zich nu niet meer op NL richten ofzo?

Gok maar wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Zal wel een kern van waarheid inzitten, maar dit is maar 1 kant van het verhaal. En om daar nou gelijk op te oordelen...


Ik zou idd ook de andere kant van het verhaal wel eens willen horen, ik ben alleen bang dat dat er niet van gaat komen. Ik krijg bij dit alles het gevoel dat het op een gegeven moment meer een persoonlijke discussie werd (ik geef hiermee niemand de schuld) in plaats van een inhoudelijke discussie over muziek. Maar dit soort voorvallen ontstaan nu eenmaal in de muziek, daar zijn zat voorbeelden van.

Showtek had inderdaad toch ook bonje met Platinum en zijn daarom een eigen bedrijfje opgestart? Al denk ik dat dat hier los van staat, Showtek is nu niet bepaald (early) hardstyle en dat is waar het allemaal om begon.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen