typfoutje, ben 15, word 16 
op 27 augustus
op 27 augustus
En dat is dus het gevaarlijke, als men denkt dat zonder de piep in de oren alles wel oke is. Maar langzamerhand wordt dat gehoor minder en minder zonder dat je er erg in hebt. So watch out dude!!Frankert wrote:Geen last van me oren de volgende dag.
die bass moet je niet horen, die moet je voelenfrankhardenberg wrote:waarom oordoppen, ik ga gewoon helemaal dood van die bass![]()
maarjah ik word al doof van muziek in me huis draaien zon beetje dus misschien meot ik dat ook maar is kopen
Die bass word er echt niet minder op hoorfrankhardenberg wrote:waarom oordoppen, ik ga gewoon helemaal dood van die bass![]()
maarjah ik word al doof van muziek in me huis draaien zon beetje dus misschien meot ik dat ook maar is kopen
Daar wordt je trouwens nog sneller doof van, dan dat je af en toe naar feessies gaat waar het geluid belachelijk hard staat....Khadber wrote:Maar ik snap niet zo wat het probleem is als je gewoon niet in elkaars oor hoeft te schreeuwen om elkaar te verstaan.
Jor-D wrote:Bij grote feesten heb amper last van een piep, eigenlijk nooit, tis meer suizen dan een piep...Khadber wrote:
Op die plekken sta ik dan ook nooit zo lang...omdat je geen drol ziet van de lichtshowruuumm wrote:Jor-D wrote:Bij grote feesten heb amper last van een piep, eigenlijk nooit, tis meer suizen dan een piep...Khadber wrote:
mwah... ben ik niet met je eens, ga maar eens naar Q-base dan praat je wel anders!!
of ga maar is wat vaker voor in staan!! dan praat je ook wel anders denk ik!!
Hoe is het geluid daarin? Want ik kan me voorstellen dat niet alles meer zo heel helder is eerlijk gezegd.. En ik ben, al zeg ik het zelf, best wel fan van mooi helder geluid.djpatt wrote:ik koop altijd bij de karwei van die oranje oorpluggen voor 1,50 4 stuks
voordat ik naar binnen ga bijt ik ze ff door midden zodat ze niet me oor uit steken
zeker een aanrader, ik heb geen last meer van suizende oren en mn stem kwijt