Ik zelf heb nou al een half jaar lang Filterz oordoppen.
Dit zijn op maat gemaakte oordoppen met een geluid filter zodat je de muziek nog steeds zuiver blijft horen.
Na feesten heb ik nou geen last van mijn oren wat ik geweldig vind.
Het enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat als je op een hete locatie bent dat als er enig vocht in je oren komt ze steeds uit mijn oren glijden, maar dat kan een persoonlijk probleem zijn van mij omdat mijn gehoorbuis een beetje raar loopt

.
je moet gewoon na ieder avondje feesten je oordoppen goed schoon maken en voordat je weg gaat je oren even met een wattenstaafje schoon maken.
over mijn mening over het gebruik van oordoppen kan kort en krachtig zijn; je loopt er niet voor lul mee en het doet geen afbreuk aan de muziek ervaring, als je zelf veel naar feesten gaat, vooral feesten zonder geluid limieten moet je ze gewoon hebben.
Voor mij is het al te laat, ik heb nu al gehoor schade; ik heb nu last van omgevings doofheid en een permanente lichte suis in mijn oren, terwijl ik pas 21 jaar ben!
Mijn oordoppen waren een dure investering (125 euro) maar zeker eentje was ik geen spijt van heb.
Een ander na deel die vermeld moet worden is dat ze maar een aantal jaar mee gaan omdat je gehoorbuis in loop van de jaren veranderd, mijn oordoppen gaan 4 jaar mee.