Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2009 15:01 
 
Hardtraxx Newbie

valt ook nog wel reuze mee dat de hoge tonen er niet door komen!! als je goeie doppen hebt hoor je de hoge tonen ook prima!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zelf heb nou al een half jaar lang Filterz oordoppen.
Dit zijn op maat gemaakte oordoppen met een geluid filter zodat je de muziek nog steeds zuiver blijft horen.
Na feesten heb ik nou geen last van mijn oren wat ik geweldig vind. :thumbsup:
Het enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat als je op een hete locatie bent dat als er enig vocht in je oren komt ze steeds uit mijn oren glijden, maar dat kan een persoonlijk probleem zijn van mij omdat mijn gehoorbuis een beetje raar loopt :P .
je moet gewoon na ieder avondje feesten je oordoppen goed schoon maken en voordat je weg gaat je oren even met een wattenstaafje schoon maken.
over mijn mening over het gebruik van oordoppen kan kort en krachtig zijn; je loopt er niet voor lul mee en het doet geen afbreuk aan de muziek ervaring, als je zelf veel naar feesten gaat, vooral feesten zonder geluid limieten moet je ze gewoon hebben.
Voor mij is het al te laat, ik heb nu al gehoor schade; ik heb nu last van omgevings doofheid en een permanente lichte suis in mijn oren, terwijl ik pas 21 jaar ben! :cry:
Mijn oordoppen waren een dure investering (125 euro) maar zeker eentje was ik geen spijt van heb.
Een ander na deel die vermeld moet worden is dat ze maar een aantal jaar mee gaan omdat je gehoorbuis in loop van de jaren veranderd, mijn oordoppen gaan 4 jaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:16 
 
Hardtraxx Newbie

Zinloos geluid schreef:
Het enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat als je op een hete locatie bent dat als er enig vocht in je oren komt ze steeds uit mijn oren glijden, maar dat kan een persoonlijk probleem zijn van mij omdat mijn gehoorbuis een beetje raar loopt :P .
.

Heb jij ook dat die gewone standaart oordopjes (van Mp3 etc) steeds uit je oor donderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een lichte piep/suis heb ik ook al dik een 3 maanden in mijn linker oor, geen idee of het blijvend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Een lichte piep/suis heb ik ook al dik een 3 maanden in mijn linker oor, geen idee of het blijvend is.


Dan is het dus wel blijvend.. Hoogste tijd om je iPod niet te hard te zetten (dikke tip: gebruik die volume limiter) en oordoppen voor je draaien in te zetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Een lichte piep/suis heb ik ook al dik een 3 maanden in mijn linker oor, geen idee of het blijvend is.


Dan is het dus wel blijvend.. Hoogste tijd om je iPod niet te hard te zetten (dikke tip: gebruik die volume limiter) en oordoppen voor je draaien in te zetten..


Dat dacht ik dus ook al, maar een limiet op mijn mp3 spelert heb ik al. ;) Maarja, who cares.. je gaat er niet dood aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je gaat er niet dood aan, maar mijn vader bijvoorbeeld is er nu toch goed ziek van dat hij met name hoge tonen niet kan horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het voorkomen van nog meer gehoorschade doe ik wel al sinds een tijdje. ;) Want erger moet het natuurlijk niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier heb ik eigenlijk een vraagje over.

als ik oorbeschermertjes in doe, hoor ik op feesten het muziek nog wel gewoon op zn best, en kan ik wel gewoon met mensen praten zonder de heletijd WAT!? te schreeuwen?

en over die piep, mijn vader heeft daar nu al een jaar ofzo last van, dus ik zou er echt wel serieus tegen aan kijken en gewoon die dingen indoen, ook al lachen sommige mensen je uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Ravenwood.. Op grote feesten zie je alle die hards gewoon met oordoppen in, dus dat is sociaal compleet geaccepteerd!

En als je die otoplastieken hebt hoor je alles gewoon prima! Want ze sluiten niet af, maar ze verminderen alleen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke bedankt voor je snelle antwoord, dan ga ik ze maar snel halen. want ik ben van plan binnenkort naar een leuk feestje te gaan. al weet ik nog niet welke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja man.. De echte feestbeesten hebben bijna allemaal gehoorbescherming. Moet je maar is opletten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Te grappig voor woorden, op de MOH had ik van die gele sponsachtige oordoppen in. Die scheur ik altijd in tweeen anders ziet het er zo raar uit. Maar goed, een vriend van mij wilde het dus eens uitproberen en stak die dingen zo in ze oren. Maar ipv het normaal in te doen, drukt die mongaal ze vet diep zijn oren in en toen kreeg hij ze bij één oor niet meer eruit, waarna we serieus naar de EHBO om hem eruit te laten halen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Te grappig voor woorden, op de MOH had ik van die gele sponsachtige oordoppen in. Die scheur ik altijd in tweeen anders ziet het er zo raar uit. Maar goed, een vriend van mij wilde het dus eens uitproberen en stak die dingen zo in ze oren. Maar ipv het normaal in te doen, drukt die mongaal ze vet diep zijn oren in en toen kreeg hij ze bij één oor niet meer eruit, waarna we serieus naar de EHBO om hem eruit te laten halen :lol:


Haha stumpert xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha handige harry..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2009 14:18 
 
Hardtraxx Newbie

haha zeker handige harry!!

scheur ze dan ook niet door de midden;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2009 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ruuumm schreef:
haha zeker handige harry!!

scheur ze dan ook niet door de midden;)

Ga eens lezen gast ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 17:27 
 
Hardtraxxer

toevallig is gisteren Earproof mijn oren komen opmeten voor Earproof oordoppen...

een investering van 189,- maar dik en dwars waard :)

nu nog wennen aan oordoppen tijdens het draaien, maar dat moet goed komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zozo, even duur doen haha, heb je binnenkort nog ergens leuke feestjes waar je gaat draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 17:36 
 
Hardtraxxer

Ravenwood schreef:
zozo, even duur doen haha, heb je binnenkort nog ergens leuke feestjes waar je gaat draaien?


tja wat is duur op een mensenleven EN oren haha :D

De grotere feesten zijn oa
Semtex 3 april 2009 in de Poema in Utrecht
Bassrave VS Oldschool Gangsters 11 april 2009 in de Maastricht Music Hall in Maastricht

Deze en nog meer feesten zijn ook op mijn site http://www.dadreamer.com te vinden onder agenda ;)

jij nog feesten op de planning staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou, het probleem is, dat ik nog geen 18 ben (16, augustus 17)
dus er is vrij weinig keuze, ik wil wel even kijken of ik naar Euphoria kan en misschien nog wat kleinere feestjes en van de zomer word het Decibel :D en Ground zero

en over 2 weken Heerlijk Helder Hardcore :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 17:46 
 
Hardtraxxer

Ground Zero is ook een feest welke ik ga bezoeken !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2009 17:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik ben nu paar keer in TDF geweest waar HH toen was en een keer met A² en luna! supervet geluid.. is ook maar klein zaaltje(ongeveer 2500 man?) dus was het geluid niet knoeterhard ookal had HH 1 van de boxxen opgeblazen iig hierna in de bus had ik ook een voor 20 min. een suis in mijn oren.. knap lastig!!! ookal kon het ook aan mij liggen aangezien ik de hele avond vooraan stond :$ ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2009 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Swilizm schreef:
een suis in mijn oren.. knap lastig!!!


Laat me raden wat je nu gaat kopen, als je iig verstandig bent, en dat hoop ik van wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 13:57 
 
Hardtraxxer

Ravenwood schreef:
nou, het probleem is, dat ik nog geen 18 ben (16, augustus 17)
dus er is vrij weinig keuze, ik wil wel even kijken of ik naar Euphoria kan en misschien nog wat kleinere feestjes en van de zomer word het Decibel :D en Ground zero

en over 2 weken Heerlijk Helder Hardcore :D



Welke dag wordt je 17:P ik 30 augustus haha xD

maar ik ga niet echt vel feeste ong een keer in de 4 maande in Discotheek Zalinaz in etten leur,
maar ik weet niet of het dus verstandig is om oordoppen aan teschaffen van die echt dure of kan ik ook gewoon oordoppe halen by de ,kruidvat,hema , etos, of is dit niet echt handis?

Greetz
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen