ja wou zeggen idd @anura wil je in onze groepsapp?
goedgekeurd door de ballotage commissie bosswrote:ja wou zeggen idd @anura wil je in onze groepsapp?
goedgekeurd door de ballotage commissie bosswrote:ja wou zeggen idd @anura wil je in onze groepsapp?
Ook ik keur de komst van onze nieuwe vriend goed.wrote:goedgekeurd door de ballotage commissie bosswrote:ja wou zeggen idd @anura wil je in onze groepsapp?
Een HT bbq inclusief instinkertje? Of echt een feest met muziek enzo?wrote:Haha gasten!! Houdt deze vriendschap ook in dat we een HT feest gaan organiseren?
Nuracore has entered the chatwrote:Corneel is gewoon opzoek naar een plek op de line up.
dat bepalen wij welwrote:Maar jullie komen zaterdag natuurlijk allemaal naar The Vision of Hardstyle
wrote:Nuracore has entered the chatwrote:Corneel is gewoon opzoek naar een plek op de line up.
Ze zei 'Ooh, daar is ie!' na 3x spuiten, en ik zag inderdaad dat er flink wat uit was gekomen dus ik (en de assistente blijkbaar ook) dachten dus dat het wel goed zat. Ze heeft inderdaad na afloop niet meer in dat oor gekeken, wat ze wel bij rechts had gedaan toen ze klaar was.wrote:Hebben ze na het uitspuiten niet gecontroleerd of de prop uit je oren was? Bij mij hebben ze één oor een aantal keer moeten uitspuiten voordat de prop eruit was. Was ook voor het maken van oordoppen op maat.
Was was te optimistisch. Over 4 weken een afspraak, dan aan laten meten dus zal ze wel net voor of na Decibel pas hebbenwrote:hopelijk ergens voor defqon langs bij de KNO arts.