Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja wou zeggen idd @anura wil je in onze groepsapp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
ja wou zeggen idd @anura wil je in onze groepsapp?

goedgekeurd door de ballotage commissie boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Indy schreef:
ja wou zeggen idd @anura wil je in onze groepsapp?

goedgekeurd door de ballotage commissie boss


Ook ik keur de komst van onze nieuwe vriend goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom chatte kom chatte kom tekenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha gasten :lol: !! Houdt deze vriendschap ook in dat we een HT feest gaan organiseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anura schreef:
Haha gasten :lol: !! Houdt deze vriendschap ook in dat we een HT feest gaan organiseren?

Een HT bbq inclusief instinkertje? Of echt een feest met muziek enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, geen idee. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Corneel is gewoon opzoek naar een plek op de line up. Lijkt me prima voor na het eten, kan hij mooi nummers van 12 minuten met 4 minuten intro van claps draaien kan iedereen mooi een uiltje knappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, nou dat ben ik ook hoor :P. Maar jullie komen zaterdag natuurlijk allemaal naar The Vision of Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Corneel is gewoon opzoek naar een plek op de line up.

Nuracore has entered the chat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anura schreef:
Maar jullie komen zaterdag natuurlijk allemaal naar The Vision of Hardstyle


dat bepalen wij wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anura, van harte gefeliciteerd, je bent door de ballotage.

Stuur een DM naar The Venator en hij zou je toelaten in de hardtraxx whatsapp groep! Met hem kun je ook de details bespreken over het eerste onafhankelijke hardtraxx feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2023 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
THArdstyler schreef:
Corneel is gewoon opzoek naar een plek op de line up.

Nuracore has entered the chat

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou hele ervaring rijker...

2 Weken geleden een afspraak gemaakt bij Schoonenberg om oordoppen op laat aan te laten meten. Ging al niet heel soepel: afspraak telefonisch gemaakt voor vandaag, maar geen bevestiging gehad via mail waarvan gezegd werd dat ik die zou krijgen. Vervolgens later nog even gecheckt en toen werd me verteld dat de afspraak inderdaad nog steeds stond. Kijk vandaag nog even op Google maps hoe ik het beste naar de locatie kan fietsen, staat er dat ie vandaag gesloten zou zijn. Ik de website checken, staat er: "Aangepaste openingstijden: Vrijdag 2 Juni gesloten." Omdat het zulk lekker weer was toch maar gewoon 20 minuten gaan fietsen, waren ze wel gewoon open :huh:

Voorafgaand gisteren bij de huisarts mijn oren uit laten spuiten. Kostte wat moeite, ik had blijkbaar in de loop der jaren al een soort 'natuurlijke gehoorbescherming' opgebouwd. Na afloop hoorde ik met mijn rechter oor een stuk beter (vooral hoog), maar met links vrij weinig. Dat was omdat er nog wat water in zat, werd me verteld. Dat heb ik er echter met geen mogelijkheid uit gekregen dus lekker een hele dag met half gehoor rond gelopen.

Nou, vanmiddag dus bij Schoonenberg gekomen, waar bleek dat mijn rechteroor inderdaad prima was maar er nog een prop in mijn linkeroor zat. Ze hebben daar ook nog een poging gedaan om die er uit te halen, maar toen werd ik misselijk, draaierig, en zag ik alleen nog maar sterretjes. Hoor sindsdien ook een soort ruis in dit oor die ik voorheen niet had :/. Kan volgens de audicien het beste een verwijzing vragen bij de huisarts voor de KNO arts om het er daar uit te laten halen.

Eindstand: Loop nu rond met half gehoor en een suis in mijn linker oor. Universele gehoorbescherming kan verder zonder pijn in dus kijken hoe het gaat op Intents aankomende zondag. Je moet er maar wat voor over hebben hoor, een paar op maat gemaakte oordoppen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine tip van Flip, druppel sowieso 2 en het liefst 3 dagen van tevoren 1 a 2x per dag even je oren als je ze uit laat spuiten. Ik heb hele nauwe gehoorgangen, het spulletje zit dus al snel verstopt, dus ik ga jaarlijks even langs de huisarts voor het uitspuiten. Dan komt die rommel er echt veel gemakkelijker uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, paar dagen van te voren voor het slapen gewoon een paar druppels olijf olie doet wonderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2023 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt voor de tip, maar dat had ik ook gedaan :$. Kreeg zelfs nog complimenten van de doktersassistente dat ik 'goed gedruppelt' had. Gelukkig na 1 dag weer 'normaal' gehoor en geen klachten meer, hopelijk ergens voor defqon langs bij de KNO arts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig! Dan heb ik niks gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hebben ze na het uitspuiten niet gecontroleerd of de prop uit je oren was? Bij mij hebben ze één oor een aantal keer moeten uitspuiten voordat de prop eruit was. Was ook voor het maken van oordoppen op maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Hebben ze na het uitspuiten niet gecontroleerd of de prop uit je oren was? Bij mij hebben ze één oor een aantal keer moeten uitspuiten voordat de prop eruit was. Was ook voor het maken van oordoppen op maat.

Ze zei 'Ooh, daar is ie!' na 3x spuiten, en ik zag inderdaad dat er flink wat uit was gekomen dus ik (en de assistente blijkbaar ook) dachten dus dat het wel goed zat. Ze heeft inderdaad na afloop niet meer in dat oor gekeken, wat ze wel bij rechts had gedaan toen ze klaar was.

Sven-O schreef:
hopelijk ergens voor defqon langs bij de KNO arts.

Was was te optimistisch. Over 4 weken een afspraak, dan aan laten meten dus zal ze wel net voor of na Decibel pas hebben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik merk dat mijn gehoorbescherming een beetje losser gaat zitten, tijd voor nieuwe dus na 6 jaar. Opvallend dat er NUL winkels van Schoonenberg zijn in Utrecht, waar ik normaal gezien altijd langs ging.. Tekort aan personeel. Hoe is de service van Beter Horen momenteel? Vergelijkbaar met Schoonenberg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 14:18 
 
Hardtraxxer

Sinds januari (na een keer oordoppen vergeten mee te nemen naar een feest, in Duitsland waar het nog harder staat) een piep in beide oren. Sindsdien ben ik heel voorzichtig, omdat ik er af en toe echt heel hard van baal omdat het toch storend is en snap best dat mensen er gek van worden. Op het werk of in de sportschool doe ik eigenlijk nooit meer oordoppen in met muziek. Verder zorg ik dat ik bij elk feest of uitgaan ze meeheb.

Maar nu ga ik binnenkort op vakantie en wil ik voor bijvoorbeeld een lange vlucht toch graag muziek etc.
Heb eigenlijk nooit een koptelefoon gehad, maar is dit een beter/iets veiliger (afhankelijk van geluidsniveau natuurlijk) alternatief dan in-ear oordoppen? Voor mijn gevoel is dit toch iets veiliger ook al is de afstand minimaal van geluidbron tot oorgang.
En wat zou eventueel een goede hoofdtelefoon zijn?

Of heeft iemand een andere suggestie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste wat ik je kan aanraden zijn noise cancelling headphones, dan hoef je de muziek minder hard te zetten tov het vliegtuig, overigens ook in andere locaties. Wel noise cancelling af houden in het verkeer op de fiets en dergelijke, maar dat lijkt me niet meer dan logisch :P.

Het is een grote investering, maar meer dan de moeite waard. Ik heb 6 jaar geleden een Bose Quietcomfort25 gekocht en kan deze nog steeds dagelijks meerdere uren gebruiken. Nu uiteraard wel gebruikssporen op de buitenkant en hier en daar een onderdeeltje vervangen (oorkussens een paar maal en het draadje), maar daarom wel enorm duurzaam in gebruik en een hele lange levensduur.
Ik zou dus kijken naar een goede noise cancelling headphone waar je spullen van kan vervangen, echt meer dan het geld waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren eindelijk maar eens oordoppen laten aanmeten bij Beter Horen, de Custom-Fit Premium van Pluggerz.
Nou ben ik voor de 20dB filters gegaan (kan nog gratis wisselen), maar als ik hier een paar pagina's terug check lees ik veel mensen die van 25 naar 15 gegaan zijn. Zou 20dB dan een goede 'sweet spot' zijn, of net iets te veel demping?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben misschien wat biased, maar wat mij betreft kan de demping niet hoog genoeg zijn. Better safe than sorry. Wennen doet het toch sowieso wel.
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen