Nou hele ervaring rijker...
2 Weken geleden een afspraak gemaakt bij Schoonenberg om oordoppen op laat aan te laten meten. Ging al niet heel soepel: afspraak telefonisch gemaakt voor vandaag, maar geen bevestiging gehad via mail waarvan gezegd werd dat ik die zou krijgen. Vervolgens later nog even gecheckt en toen werd me verteld dat de afspraak inderdaad nog steeds stond. Kijk vandaag nog even op Google maps hoe ik het beste naar de locatie kan fietsen, staat er dat ie vandaag gesloten zou zijn. Ik de website checken, staat er: "Aangepaste openingstijden: Vrijdag 2 Juni gesloten." Omdat het zulk lekker weer was toch maar gewoon 20 minuten gaan fietsen, waren ze wel gewoon open

Voorafgaand gisteren bij de huisarts mijn oren uit laten spuiten. Kostte wat moeite, ik had blijkbaar in de loop der jaren al een soort 'natuurlijke gehoorbescherming' opgebouwd. Na afloop hoorde ik met mijn rechter oor een stuk beter (vooral hoog), maar met links vrij weinig. Dat was omdat er nog wat water in zat, werd me verteld. Dat heb ik er echter met geen mogelijkheid uit gekregen dus lekker een hele dag met half gehoor rond gelopen.
Nou, vanmiddag dus bij Schoonenberg gekomen, waar bleek dat mijn rechteroor inderdaad prima was maar er nog een prop in mijn linkeroor zat. Ze hebben daar ook nog een poging gedaan om die er uit te halen, maar toen werd ik misselijk, draaierig, en zag ik alleen nog maar sterretjes. Hoor sindsdien ook een soort ruis in dit oor die ik voorheen niet had

. Kan volgens de audicien het beste een verwijzing vragen bij de huisarts voor de KNO arts om het er daar uit te laten halen.
Eindstand: Loop nu rond met half gehoor en een suis in mijn linker oor. Universele gehoorbescherming kan verder zonder pijn in dus kijken hoe het gaat op Intents aankomende zondag. Je moet er maar wat voor over hebben hoor, een paar op maat gemaakte oordoppen