Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:31 

Hardtraxxer

x00x schreef:
Heb m'n noizezz nu 2 weekenden niet ingehad.
Haal dinsdag nieuwe. Zit op dit moment met een blijvende irritante piep opgescheept.
Heb nu gewoon last van m'n oren terwijl ik alleen naar de bios en naar de kroeg ben geweest.
ERG vervelend! ook heb ik het gevoel dat er de hele tijd een druk op mijn oren staat. het ''klikt'' ook met slikken..
Toch maar even naar de dokter binnenkort. :/

Heb ik ook last van, klikken als ik slik en suizende oren.
Kunnen ingetrokken trommelvliezen zijn;-).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 18:51 

Hardtraxx Addict

Ik heb vandaag mijn Elacin ER25 doppen opgehaald, ik heb ze daar in gedaan en merkte dat de rechter veel minder fijn en stabiel in me oren zit dan de linker. Als ik me kaken op elkaar zet merk ik ook meer speling aan de rechter oor, morgen gewoon even testen tijdens een feest dan kan ik kijken of er nog aanpassingen aan moeten worden gedaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 00:29 

Hardtraxx Veteran

Nu ik dit topic zo doorlees, is gehoorbescherming eigenlijk noodzakelijk op grote feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 00:32 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Nu ik dit topic zo doorlees, is gehoorbescherming eigenlijk noodzakelijk op grote feesten?

Ja dat vraag ik me ook af :huh: Ga in Juni naar Alcatrazz (eerste feest). Maar moet natuurlijk weten welke voorbereidingen ik moet treffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:28 

Hardtraxx Elite

Destination schreef:

Ik gebruik ze dan nog wel niet zo lang, maar heb wel al gemerkt dat het eerder nodig is bij de kleinere club avonden dan de grote evenementen. Hard Bass bijvoorbeeld had ik ze in gedaan voordat ik het stadion in ging, maar na 10 minuten gewoon uitgedaan aangezien je duidelijk merkte dat het totaal niet nodig was. Maar bij een Matrixx o.i.d. kon ik ze maar beter inhouden, vooral vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 12:22 

Hardtraxx Addict

Misschien ''lijkt'' het niet alsof je ze nodig hebt maar je hebt ze wel degelijk nodig.. Als je dit een paar jaar lang zo doet is de kans op gehoorbeschadiging groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 16:09 

Hardtraxx Veteran

Ik had na 5 grote feesten al last van suizende/piepende oren dus had maar besloten om oorbescherming aan te schaffen. Bij Bass Academy voor het eerst gebruik van gemaakt. Was in het begin wel even wennen, het geluid klonk anders. Maar na een tijdje waren mijn oren eraan gewend en was het geluid weer prima. Ik ging vanaf toen ook nooit meer zonder oordoppen naar feesten. Heerlijk om na een feest je oordoppen uit te doen en gewoon pure stilte te horen, en geen keiharde piep. :D
Het is dus zeker wel aan te raden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:33 

Hardtraxx Addict

hardaddict schreef:
x00x schreef:
Heb m'n noizezz nu 2 weekenden niet ingehad.
Haal dinsdag nieuwe. Zit op dit moment met een blijvende irritante piep opgescheept.
Heb nu gewoon last van m'n oren terwijl ik alleen naar de bios en naar de kroeg ben geweest.
ERG vervelend! ook heb ik het gevoel dat er de hele tijd een druk op mijn oren staat. het ''klikt'' ook met slikken..
Toch maar even naar de dokter binnenkort. :/

Heb ik ook last van, klikken als ik slik en suizende oren.
Kunnen ingetrokken trommelvliezen zijn;-).

Dat klikken bij het slikken heb ik ook last van. Sommige dagen wel en sommige niet, is het noodzakelijk om hiervoor naar de dokter te gaan?
Ik heb vroeger wel buisjes gehad en zeker 4 oorontstekingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 12:36 

Hardtraxx Addict

Ik heb ook sinds Hardbass last van links een piep in mijn oor en rechts soms een suis. Met Hardbass zat mijn rechter Noizzezz niet goed en heb nu ook dus suizend geluid Soms is de suis rechts erger dan de piep links en andersom ook.

Ik heb ook vroeger een buisje gehad in me linkeroor dus dan kan je sneller beschadiging of irritaties oplopen. Ik maak voor de zekerheid even een afspraak binnenkort bij de dokter, kan nooit kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:08 

Hardtraxx Veteran

Na mijn vorige reactie toch aan het denken geweest en gister de doppen van Davey getest ;)
Binnenkort toch een setje aanschaffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:17 

eindelijk komende donderdag Alpine op maat laten aanmeten bij Specsavers
helaas niet op tijd voor Tijdmachine, maar gelukkig wel voor al het hardcore geweld de komende tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 13:27 

Hardtraxx Addict

Pluggers of Noizezz? Wil ze halen voor m;n vriendin dr verjaardag
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:40 

Hardtraxxer

tommeh schreef:

Hier kan je zo'n slechte grap over maken :whistle:

Pluggers ken ik niet, noizezz bevielen me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 23:13 

Davy schreef:
tommeh schreef:

Hier kan je zo'n slechte grap over maken :whistle:

Pluggers ken ik niet, noizezz bevielen me wel.

noizzez
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 05:24 

Misschien over een jaar of twee ga ik hier eens mee beginnen maar ik voel me daar nu toch echt wat te jong voor met mn 19 jaar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 10:16 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Misschien over een jaar of twee ga ik hier eens mee beginnen maar ik voel me daar nu toch echt wat te jong voor met mn 19 jaar :whistle:

Je bent nooit te jong voor gehoorbeschadiging. Ik ben ook 19 jaar, raad het je zeker aan om een paar oordoppen aan te schaffen als je regelmatig naar feesten gaat. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 14:18 

Grozny schreef:
AndyAsteroids schreef:

Je bent nooit te jong voor gehoorbeschadiging. Ik ben ook 19 jaar, raad het je zeker aan om een paar oordoppen aan te schaffen als je regelmatig naar feesten gaat. ;)

Is ongeveer 1 keer per maand naar een feest regelmatig genoeg om oordoppen aan te schaffen denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 14:19 

Hardtraxx Veteran

Meer dan genoeg. Ik zou als ik jou was liever vandaag dan morgen gaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 14:23 

Hardtraxxer

Ja sowieso, ook al ga je een keer per jaar naar een feest dan nog kun je beter gewoon universele doppen mee nemen.
Op maat gemaakte zijn natuurlijk een stukje duurder, maar als je ze van elacin koopt kun je er een verzekering bij aansluiten. Als je ze dan binnen 2 jaar "kwijt raakt" kan je gratis nieuwe laten maken die weer zo'n 4 jaar mee gaan. Dan heb je dus voor 200 euro 6 jaar lang oordoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 23:17 

Hardtraxx Elite

Misschien een domme vraag.. Maar is het normaal dat je oordoppen een beetje los gaan zitten na bijvoorbeeld losgaan of eten? Moet ze dan telkens aanduwen. Heb trouwens de Elacin ER25 oordoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 23:32 

Khadber schreef:

Ik zal het in overweging nemen. Ik heb er wel eens een item over op tv gezien en dat zag er niet erg fijn uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 08:58 

Hardtraxxer

Solis schreef:
Misschien een domme vraag.. Maar is het normaal dat je oordoppen een beetje los gaan zitten na bijvoorbeeld losgaan of eten? Moet ze dan telkens aanduwen. Heb trouwens de Elacin ER25 oordoppen

Als je aan het eten of praten bent veranderd je gehoorgang heel de tijd van vorm. Dusja het zou kunnen zijn dat ze dan wat losser gaan zitten.
Maar als ik jou was zou ik gewoon even langs de winkel gaan waar je ze hebt laten aanmeten. Om hun te laten checken dat ze niet te los zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 10:54 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:

Probleem heb ik ook, voornamelijk met rechts. Linker zit goed maar de rechter gaat als ik losga of moet lachen losser zitten. Als ik ze dan niet telkens zelf weer aandruk dan merk ik dat die buis die diep je oor in gaat tegen me gehoorgang gaat trillen en wordt geluid echt lelijk. Ik had de eerste keer al een remake laten maken maar was geen verbetering. Ben deze week weer bij Schoonenberg geweest omdat het gewoon echt niet gaat. Ze hebben nu een afdruk gemaakt met mijn mond dicht en één met mijn mond helemaal open. Hopelijk dat het dan is opgelost. Want ik merk gewoon dat de linker echt stevig in me oren zit en die voel ik na een tijdje ook niet meer.

Ik heb ook Elacin ER's

AndyAsteroids schreef:
Khadber schreef:

Ik zal het in overweging nemen. Ik heb er wel eens een item over op tv gezien en dat zag er niet erg fijn uit.

Gehoorbeschadiging is omkeerbaar, ik verbaas me echt hoe luchtig mensen er maar over doen die ik op feesten spreek, en zeggen doodleuk ''Ach, ik heb dat niet nodig''. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 12:54 

AndyAsteroids schreef:

fuck logic
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:47 

Hardtraxx Addict

Richaaard schreef:
Gehoorbeschadiging is ONomkeerbaar ?

Nog wel! Zijn in België al wat onderzoeken en test gedaan naar het fixen of opnieuw maken ofzo van je haartjes. Verwacht in de toekomst wel veel ontwikkeling op dit gebied.
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen