Solis schreef:
Misschien een domme vraag.. Maar is het normaal dat je oordoppen een beetje los gaan zitten na bijvoorbeeld losgaan of eten? Moet ze dan telkens aanduwen. Heb trouwens de Elacin ER25 oordoppen
Probleem heb ik ook, voornamelijk met rechts. Linker zit goed maar de rechter gaat als ik losga of moet lachen losser zitten. Als ik ze dan niet telkens zelf weer aandruk dan merk ik dat die buis die diep je oor in gaat tegen me gehoorgang gaat trillen en wordt geluid echt lelijk. Ik had de eerste keer al een remake laten maken maar was geen verbetering. Ben deze week weer bij Schoonenberg geweest omdat het gewoon echt niet gaat. Ze hebben nu een afdruk gemaakt met mijn mond dicht en één met mijn mond helemaal open. Hopelijk dat het dan is opgelost. Want ik merk gewoon dat de linker echt stevig in me oren zit en die voel ik na een tijdje ook niet meer.
Ik heb ook Elacin ER's
AndyAsteroids schreef:
Khadber schreef:
Meer dan genoeg. Ik zou als ik jou was liever vandaag dan morgen gaan halen.
Ik zal het in overweging nemen. Ik heb er wel eens een item over op tv gezien en dat zag er niet erg fijn uit.
Gehoorbeschadiging is omkeerbaar, ik verbaas me echt hoe luchtig mensen er maar over doen die ik op feesten spreek, en zeggen doodleuk ''Ach, ik heb dat niet nodig''.