Spablauw schreef:
Ik heb Noizezz sinds Maart dit jaar. Was er in het begin tevreden van maar sinds de zomer gebruik ik ze heel veel en nu zijn ze 'vervormd' lijkt mij. Zitten echt niet meer zo goed in, zijn precies wat gebogen waardoor het lipje er zo wat los bij lijkt te hangen.
Ik ga na m'n examen in ieder geval voor op maat gemaakte normaal... Heb het gehad met deze

...
De demping is wel goed hoor, geluid blijft mooi zuiver en de druk op je oren verlaagd (heb ik last van zonder doppen)...
Dit. Ik heb ook die Noizezz en gebruik ze sinds Q-Base, heb er nu 6 feesten mee gehad en heb ze soms in met slapen. Vind het echt super doppen, heb hiervoor Alpine Partyplugs gehad maar van ellende weg gegooid, zitten kut en de demping is ook om te huilen. De Noizezz daarentegen, zitten heel goed, ze gaan gemakkelijk in en eruit en ik voel ze bijna nooit, soms als ik echt aan zweten bent loopt er wel wat zweet me oor in en gaat hij wat losser zitten maar verder erg fijn. De demping is goed, als ik in bed heb heb ik wel altijd een klein beetje suizend geluid maar dat is weg als ik 3/4 uurtjes later opsta. Verder vind ik dat het geluid mooi en zuiver blijft.
Enige nadeel aan deze doppen is dat zoals Spablauw al zei is dat ze gaan vervormen, en om precies te zijn die ringen/schubben achtige banden die in je oor gaan zijn bij mij krom/vervormen omdat ze tijden inhebben teveel tegen de kern aangedrukt worden ofzo. Opzich merk ik nog niet echt verschil maar soms als ik hard lach ofzo lekken ze iets sneller. En ach voor 20 piek vind ik dat niet erg, dan koop ik elk half jaar maar nieuwe.
Wil op den duur wel aan laten meten maar daar heb ik nu simpelweg de doekoes niet voor