Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 02:27 

Donateur

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Phase 2 schreef:

Noizezz zijn zeker aan te raden. Ik heb de -17db filters (wel op maat gemaakt) op advies van de audicien

Wat kostte je dat?

Heb je ze al binnen Tim?

Nee maar virjdag besteld volgens mij dus zal wel voor het weekend moeten zullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 11:59 

Hardtraxxer

Tony schreef:
Graag deel ik mijn ervaring met Hans Anders oordoppen.
Heb geen zin om het hele verhaal uit te typen, maar kort gezegd komt het erop neer dat ik enkele weken geleden voor de derde keer afdrukken heb laten maken, iedere keer was er wel wat mis. Scheurtje erin, zit niet lekker aan één kant, etc.
Daarnaast is het type filter iedere keer weer een discussie. Er wordt een andere filter ingezet (26 dB ipv gevraagde 21 dB), er wordt gezegd dat het filter dat ik nodig heb rood/oranje moet zijn, maar ik krijg een blauw filter, ik kan niet controleren of het filter de juiste is ("deze hebben ze erin gezet, dus zal het wel goed zijn meneer") en ik wordt geholpen door mensen die niet snappen waarom ik vraag naar een filter met 'vlakke demping' voor gebruik met uitgaan/discotheek.

ALs ik kijk hoeveel gezeik ik met die dingen heb gehad, had ik liever wat meer betaald voor Elacins ER15 oid, waar ik alleen maar goede verhalen over hoor (ook van vrienden/bekenden die ze hebben).
Kortom, als je toch al bijna €100 uit wil geven voor doppen bij Hans Anders, spaar nog ff door en haal écht goede doppen, is mijn advies.

Hmm.. Toen ik mijn oordoppen bij Hans Anders ging aan laten meten, had ik inderdaad ook het idee dat de audicien geen expert was in otoplastieken. Het linkeroor heeft de audicien bij mij aangemeten (lees: die troep erin gespoten). Het rechteroor werd gedaan door een stagiair. Een paar dagen later (vrijdag) de oordoppen opgehaald. Ik heb ze toen thuis even in gedaan en merkte meteen dat de rechterkant wat los zat. Ik ben teruggegaan, de audicien heeft wat testjes gedaan en hij zei dat ze prima zaten
De dag erna heb ik ze ingehad op Hard Bass. Ik merkte weer dat de rechterkant een stuk losser zat dan links en redelijk wat bewoog als ik praatte of slikte. Ik heb de oordoppen wel ingehouden, omdat ik weet dat het slecht is om ze in de zaal uit te doen en omdat de audicien zei dat het goed zat.
Na een uurtje ofzo ben ik de rechterkant kwijt geraakt.. Daar gaat €70 in één uur. Ik ben de maandag meteen boos teruggegaan naar Hans Anders. Daar hebben ze meteen nieuwe gedaan, met een andere gel (die wat harder werd, en de oordoppen dus strakker zouden zitten). Ik heb deze een paar dagen later opgehaald en gebruik ze tot de dag van vandaag met heel veel plezier.

Toch vind in de demping wel wat slecht. Geen vlakke demping, en dat merk je heel erg. Gelukkig heb ik deze oordoppen gekocht om te kijken of ik het überhaupt iets vind. Ik kan niet meer zonder en ik denk dat ik volgend jaar mooi naar Beter Horen ga. Aantal artiesten gesproken die zéér tevreden met de artiesten uitvoering zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 18:18 

Hardtraxx Addict

Voor degene die aan elacin doppen denken. De audicien waar ik ben geweest zei dat noizezz beter waren. Noizezz zijn ook goedkoper, dus dat is dan mooi meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:17 

Hardtraxxer

Laat Noizezz dan eerst maar eens met ER filters komen, tot die tijd kan ik zo'n audicien absoluut niet serieus nemen :) Het is niet voor niks dat de meeste grote namen Elacin doppen hebben.

De meeste audiciens hebben ook gewoon absoluut geen verstand van dit soort doppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:27 

Hardtraxx Elite

Wat is het verschil tussen Filterzz en Noizezz en dan heb ik het het over de oktoplastieken? Iemand die ervaring heeft met een (van beide)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 00:09 

Hardtraxx Addict

Alpine Partyplugs gekregen met pakjesavond :D

Zeker geen misstaand kado'tje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 11:06 

Artiest

jRn schreef:
Wat is het verschil tussen Filterzz en Noizezz en dan heb ik het het over de oktoplastieken? Iemand die ervaring heeft met een (van beide)?

Ik heb Filterzz, aardig over te spreken ben alleen wel toe aan nieuwe merk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 12:45 

Hardtraxx Elite

Nego schreef:
jRn schreef:

Ik heb Filterzz, aardig over te spreken ben alleen wel toe aan nieuwe merk ik :)

Heb ook Filterz sinds februari, bevallen prima :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 14:59 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Voor degene die aan elacin doppen denken. De audicien waar ik ben geweest zei dat noizezz beter waren. Noizezz zijn ook goedkoper, dus dat is dan mooi meegenomen.

Heeft tie ook verteld waarom ze beter waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 17:43 

Hardtraxx Elite

Nego schreef:
jRn schreef:

Sinds wanneer heb je ze? En heb je op maat gemaakte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 10:15 

Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:
Phase 2 schreef:

Heeft tie ook verteld waarom ze beter waren?

Had hij wwel verteld, maar ik weet niet meer wat hij had gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 10:27 

Artiest

jRn schreef:
Nego schreef:
jRn schreef:

Sinds wanneer heb je ze? En heb je op maat gemaakte?

Uiteraard op maat gemaakte. Het is zo'n enorm verschil met niet op maat gemaakte. Kwam demping en ook hoe ze zitten. Heb ze nu jaar of 3 ofzo :)

Bij Filterzz komen ze trouwens thuis je oren opmeten en ook je doppen thuis afleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 17:23 

Hardtraxxer

dit weekend gij ik ook oordoppen halen in roosendaal met een hele groep.
ik heb nu al een afwijking op mijn rechteroor :/ , en dat alleen van de muziek op mijn kamer en enkele feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:29 

Hardtraxx Newbie

Vandaag oordoppen binnen gekregen. heb de Alpine msicSafe classic aangeschafd.
Vind alleen wel dat ze nog best ver uitsteken. Dus ga ze eerst maar een keer testen en daarna
kijken of ik ze een beetje kan inkorten zodat ze minder uit mijn oorsteken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 15:56 

Hardtraxxer

stuart9 schreef:
Vandaag oordoppen binnen gekregen. heb de Alpine msicSafe classic aangeschafd.
Vind alleen wel dat ze nog best ver uitsteken. Dus ga ze eerst maar een keer testen en daarna
kijken of ik ze een beetje kan inkorten zodat ze minder uit mijn oorsteken!

Dat inkorten zal je oordoppen hoogstwaarschijnlijk verknallen. Volgens mij is dat de filter in dat uitstulpseltje.. Heb ik ook gehad bij mijn alpines!
Ze zijn echt donders fijn, tenminste die ik had van alpine. Maar inderdaad dat uitsteken was ook niet wat voor mij.
Hierna overgestapt op noizezz..... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:30 

Hardtraxx Addict

Ja dat is ook de filter, maar die moet je eruit halen, dan kun je een stukje van dat steeltje voorzichtig afknippen, en dan moet je die filter er weer in doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:05 

Hardtraxxer

Volgens mij staat er zelfs in de gebruiksaanwijzing dat je ze mag afknippen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

Heb de laatste 2 keer met oordoppen in toch nog een piep gehad, is een piep zelfs met doppen onvermijdelijk of doe ik het gewoon verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 15:31 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Heb de laatste 2 keer met oordoppen in toch nog een piep gehad, is een piep zelfs met doppen onvermijdelijk of doe ik het gewoon verkeerd?

Wat voor doppen heb je? Anders zwaardere filter nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Dakpan schreef:

Gewoon Alpine Party Plugs, niks duurs ofzo maar het zou wel moeten helpen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:33 

Dakpan schreef:

nonstop ingehouden?
en had je geen piep voor het indoen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:34 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Phase 2 schreef:
Dakpan schreef:

Gewoon Alpine Party Plugs, niks duurs ofzo maar het zou wel moeten helpen lijkt me.

Zou opmaat gemaakte nemen. Daar heb ik het niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:

nonstop ingehouden?

Ja
Nee

Geef ze volgende week zaterdag nog 1 kans en als ik dan weer een piep heb mik ik ze in de prullenbak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:37 

Donateur

Dat had ik ook met die dingen, ik had ze blijkbaar verkeerd ingedaan. Na het feest haalde ik ze eruit, dikke piep! Niet normaal :lol: 2 weken gehad..

Maar dat kwam volgens mij omdat ik ze verkeerd in had, anders weet ik het ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:

nonstop ingehouden?

Ja
Nee

Geef ze volgende week zaterdag nog 1 kans en als ik dan weer een piep heb mik ik ze in de prullenbak.

Had je ze wel diep genoeg erin?
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen