Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 02:24 

Bierkoning

Oke tjah ik heb ze nog nooit in gehad, misschien maar is een x gaan doen, nu het nog niet te laat is ;)
hoelang gebruiken jullie ze al dan, meteen vanaf je eerste feestjes of?
en hoor je alles nog wel zuiver en hard enzo dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 02:52 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Oke tjah ik heb ze nog nooit in gehad, misschien maar is een x gaan doen, nu het nog niet te laat is ;)
hoelang gebruiken jullie ze al dan, meteen vanaf je eerste feestjes of?
en hoor je alles nog wel zuiver en hard enzo dan

Ik had ze nog niet meteen bij mijn eerste feest. Na ongeveer 4 grote feesten en een paar kleintjes heb ik ze gekocht, omdat die piep in mijn oren geen goed teken was. Je kunt ze daarom het beste zo snel mogelijk kopen

De muziek hoor je bijna altijd heel helder. Maar dit ligt ook aan het soort oordoppen. Vanaf 20 euro heb je al oordoppen waarmee de muziek kwaliteit heel goed blijft. Als je alles echt heel goed wil blijven horen, moet je toch op maat laten maken. Die zitten ook een stuk beter, maar kosten snel 160 euro.

Zo hard als normaal klinkt de muziek natuurlijk niet, maar als je de oordoppen in doet voordat je de zaal binnenloopt, dan merk je niks van het lagere volume. Het is ook allemaal even wennen, maar uiteindelijk is dit veel beter voor je oren. Dat je iedereen beter kan verstaan met doppen in, is ook een voordeel. :)

gewoon kopen dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:11 

Hardtraxxer

ik heb nu ook al een constant gesuis in men oren van 4 jaar feesten zonder oordopjes en ik wil nu nog redden wat er te redden valt.
volgende week bestellen zodat ik ze met hardbass heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:43 

Hardtraxxer

Vik schreef:
Verstandig man! :thumbup:
Ik heb ze ook echt overal in. Hier in de buurt heb ik alleen al wel eens te horen gekregen dat ik pussy ben met die dingen in. :') Maar dat wordt alleen gezegd door gasten van een jaar of 16 op de kleine feestjes in de buurt hier.. Kansloos volk is het af en toe.. >.<

In de Matrixx laatst vroeg met een lachend gezicht iemand waarom ik oordoppen in had, ik zei om de gehoorschade te beperken, zijn reactie: He? :')

Maar de Noizezz werken bij mij niet goed (bij anderen wel dus ligt misschien aan mij), ga bij Hardbass die van Comfoor proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:23 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
ga bij Hardbass die van Comfoor proberen.

Succes, ik vind die net verschrikkelijk, maar Reinaldo is er wel tevreden van.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:54 

Hardtraxxer

Best raar dan dat er zoveel verschil zit tussen mensen. Zal wel aan de oorvorm liggen, vandaar dat op maat gemaakte eigenlijk wel beter zijn (maar ja die prijs he).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:25 

Hardtraxx Elite

Gisteren zijn trouwens de Alpine Partyplugs ook goed gekeurd, vriendin had ze voor de eerste keer aan, al na heel eventjes had ze niet eens meer door dat ze oorstoppen in had dus zitten lekker comfortabel :)

Ik zelf ondanks mn oordoppen toch wel weer een iets hardere piep in de oren, ik denk dat wanneer ik mn exinores haal ik er een 25db filter op laat zetten, ik vind de harde muziek geweldig maar ik zou niet graag hebben dat die constante piep die er nu al is veel heftiger word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:14 

Hardtraxxer

Vik schreef:
DarkBeatz schreef:
Gisteren zijn trouwens de Alpine Partyplugs ook goed gekeurd, vriendin had ze voor de eerste keer aan, al na heel eventjes had ze niet eens meer door dat ze oorstoppen in had dus zitten lekker comfortabel :)

Ik zelf ondanks mn oordoppen toch wel weer een iets hardere piep in de oren, ik denk dat wanneer ik mn exinores haal ik er een 25db filter op laat zetten, ik vind de harde muziek geweldig maar ik zou niet graag hebben dat die constante piep die er nu al is veel heftiger word.

Ik vind de 15db perfect. Ik heb vandaag helemaal geen last van een piep oid. :)

Ik zit ook nog te twijfelen of ik 15 of 25db kies, scheelt namelijk nog heel wat. Maar met mijn partyplugs(schijnt 18db te zijn) vind ik het geluid nog perfect. Dus denk dat het wel 15db word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:49 

Hardtraxxer

ik heb momenteel allebei zowel de 15 als 25 db filters, zo kun je uitstekend uitwisselen aan de hand van de gelegenheid.
De 25 gebruik ik voor stappen en 15 voor draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 18:27 

Hardtraxxer

Ik twijfel of ik men eerste nu idd 15 of 24 ga nemen, morgen bestellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:31 

Hardtraxxer

net de Exinore ER20S besteld, zal ze meenemen naar hardbass en als het te erg word doe ik ze in! nooit last gehad van piepen in mijn oren ofzo, maar dat wil ik zo houden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:41 

Hardtraxxer

Gelijk indoen, dan merk je heel snel niet meer het verschil of zelfs helemaal niet, doe je ze later in blijf je dat veel langer opmerken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:45 

Hardtraxxer

heb je wel gelijk in, bedankt voor de tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:48 

idd, sowieso gewoon meteen in doen!

beperkt de schade ook nog eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 23:42 

Hardtraxx Elite

Vrijdag moesten ze eigenlijk binnen zijn, maar nu heel misschien zaterdag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:22 

Hardtraxxer

Is het niet zo na het indoen van die oordoppen dat het geluid een dof is of valt dat wel mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:30 

Hardtraxx Elite

Mak schreef:
Is het niet zo na het indoen van die oordoppen dat het geluid een dof is of valt dat wel mee?

Vaak even wennen, maar na ze even in gehad te hebben valt het allemaal wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:37 

Hardtraxxer

Markos schreef:
Mak schreef:

Vaak even wennen, maar na ze even in gehad te hebben valt het allemaal wel mee.

Oke, zal het een keer proberen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:41 

Hardtraxxer

Als het geluid dof is heb je doppen met slechte filters ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 22:03 

Hardtraxxer

mijne net besteld.. duurt 4 WEKEN
heb ik ze nog ni eens met hard bass.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 22:09 

Hardtraxxer

mezeke schreef:

Zit ik ook mee helaas. Al hoor ik hier veel mensen zeggen dat het 10 werkdagen is. Ik heb ze 2 weken geleden besteld dus dat zou betekenen dat ze zaterdag al binnen kunnen zijn -.- we shall see :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 22:11 

Hardtraxxer

Jopsem schreef:
mezeke schreef:

Zit ik ook mee helaas. Al hoor ik hier veel mensen zeggen dat het 10 werkdagen is. Ik heb ze 2 weken geleden besteld dus dat zou betekenen dat ze zaterdag al binnen kunnen zijn -.- we shall see :innocent:

Mij werd er dinsdag ook verteld 10werkdagen, maar het was erg rustig volgens haar dus was een grote kans dat het eerder zou zijn zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 23:38 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Jopsem schreef:
mezeke schreef:

Mij werd er dinsdag ook verteld 10werkdagen, maar het was erg rustig volgens haar dus was een grote kans dat het eerder zou zijn zelfs.

Waar heb je ze gehaald? ook bij schonenberg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 23:50 

Hardtraxxer

mij zeiden ze door het supergrote succes dat het tot 4 weken kan duren dusja das echt wel balen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 00:27 

Hardtraxx Elite

Jopsem schreef:
mezeke schreef:

Heb ik gezegd inderdaad, maar ben nu zelf misschien ook de klos :surrender:

Heb ze zaterdag nodig en kan ze heel misschien zaterdag op halen >.<
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen