Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Oke tjah ik heb ze nog nooit in gehad, misschien maar is een x gaan doen, nu het nog niet te laat is ;)
hoelang gebruiken jullie ze al dan, meteen vanaf je eerste feestjes of?
en hoor je alles nog wel zuiver en hard enzo dan
Hardtraxxer
81 posts member since 2011
last seen Jul 2011
Pommer wrote:Oke tjah ik heb ze nog nooit in gehad, misschien maar is een x gaan doen, nu het nog niet te laat is ;)
hoelang gebruiken jullie ze al dan, meteen vanaf je eerste feestjes of?
en hoor je alles nog wel zuiver en hard enzo dan
Ik had ze nog niet meteen bij mijn eerste feest. Na ongeveer 4 grote feesten en een paar kleintjes heb ik ze gekocht, omdat die piep in mijn oren geen goed teken was. Je kunt ze daarom het beste zo snel mogelijk kopen

De muziek hoor je bijna altijd heel helder. Maar dit ligt ook aan het soort oordoppen. Vanaf 20 euro heb je al oordoppen waarmee de muziek kwaliteit heel goed blijft. Als je alles echt heel goed wil blijven horen, moet je toch op maat laten maken. Die zitten ook een stuk beter, maar kosten snel 160 euro.

Zo hard als normaal klinkt de muziek natuurlijk niet, maar als je de oordoppen in doet voordat je de zaal binnenloopt, dan merk je niks van het lagere volume. Het is ook allemaal even wennen, maar uiteindelijk is dit veel beter voor je oren. Dat je iedereen beter kan verstaan met doppen in, is ook een voordeel. :)

gewoon kopen dus :thumbup:
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Mar 2012
ik heb nu ook al een constant gesuis in men oren van 4 jaar feesten zonder oordopjes en ik wil nu nog redden wat er te redden valt.
volgende week bestellen zodat ik ze met hardbass heb :)
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Vik wrote:Verstandig man! :thumbup:
Ik heb ze ook echt overal in. Hier in de buurt heb ik alleen al wel eens te horen gekregen dat ik pussy ben met die dingen in. :') Maar dat wordt alleen gezegd door gasten van een jaar of 16 op de kleine feestjes in de buurt hier.. Kansloos volk is het af en toe.. >.<
In de Matrixx laatst vroeg met een lachend gezicht iemand waarom ik oordoppen in had, ik zei om de gehoorschade te beperken, zijn reactie: He? :')

Maar de Noizezz werken bij mij niet goed (bij anderen wel dus ligt misschien aan mij), ga bij Hardbass die van Comfoor proberen.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Deeltjesversneller wrote:ga bij Hardbass die van Comfoor proberen.
Succes, ik vind die net verschrikkelijk, maar Reinaldo is er wel tevreden van.. :D
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Best raar dan dat er zoveel verschil zit tussen mensen. Zal wel aan de oorvorm liggen, vandaar dat op maat gemaakte eigenlijk wel beter zijn (maar ja die prijs he).
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Gisteren zijn trouwens de Alpine Partyplugs ook goed gekeurd, vriendin had ze voor de eerste keer aan, al na heel eventjes had ze niet eens meer door dat ze oorstoppen in had dus zitten lekker comfortabel :)

Ik zelf ondanks mn oordoppen toch wel weer een iets hardere piep in de oren, ik denk dat wanneer ik mn exinores haal ik er een 25db filter op laat zetten, ik vind de harde muziek geweldig maar ik zou niet graag hebben dat die constante piep die er nu al is veel heftiger word.
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Vik wrote:
DarkBeatz wrote:Gisteren zijn trouwens de Alpine Partyplugs ook goed gekeurd, vriendin had ze voor de eerste keer aan, al na heel eventjes had ze niet eens meer door dat ze oorstoppen in had dus zitten lekker comfortabel :)

Ik zelf ondanks mn oordoppen toch wel weer een iets hardere piep in de oren, ik denk dat wanneer ik mn exinores haal ik er een 25db filter op laat zetten, ik vind de harde muziek geweldig maar ik zou niet graag hebben dat die constante piep die er nu al is veel heftiger word.
Ik vind de 15db perfect. Ik heb vandaag helemaal geen last van een piep oid. :)
Ik zit ook nog te twijfelen of ik 15 of 25db kies, scheelt namelijk nog heel wat. Maar met mijn partyplugs(schijnt 18db te zijn) vind ik het geluid nog perfect. Dus denk dat het wel 15db word.
Last edited by modernization on 17 Jan 2011 17:29, edited 1 time in total.
D
Hardtraxxer
248 posts member since 2010
last seen Jan 2026
ik heb momenteel allebei zowel de 15 als 25 db filters, zo kun je uitstekend uitwisselen aan de hand van de gelegenheid.
De 25 gebruik ik voor stappen en 15 voor draaien
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
Ik twijfel of ik men eerste nu idd 15 of 24 ga nemen, morgen bestellen..
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
net de Exinore ER20S besteld, zal ze meenemen naar hardbass en als het te erg word doe ik ze in! nooit last gehad van piepen in mijn oren ofzo, maar dat wil ik zo houden ^^
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Gelijk indoen, dan merk je heel snel niet meer het verschil of zelfs helemaal niet, doe je ze later in blijf je dat veel langer opmerken ;)
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
heb je wel gelijk in, bedankt voor de tip!
G
idd, sowieso gewoon meteen in doen!

beperkt de schade ook nog eens!
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Vrijdag moesten ze eigenlijk binnen zijn, maar nu heel misschien zaterdag :/
Hardtraxxer
67 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Is het niet zo na het indoen van die oordoppen dat het geluid een dof is of valt dat wel mee?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Mak wrote:Is het niet zo na het indoen van die oordoppen dat het geluid een dof is of valt dat wel mee?
Vaak even wennen, maar na ze even in gehad te hebben valt het allemaal wel mee.
Hardtraxxer
67 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Markos wrote:
Mak wrote:Is het niet zo na het indoen van die oordoppen dat het geluid een dof is of valt dat wel mee?
Vaak even wennen, maar na ze even in gehad te hebben valt het allemaal wel mee.
Oke, zal het een keer proberen ;)
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Als het geluid dof is heb je doppen met slechte filters ;)
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
mijne net besteld.. duurt 4 WEKEN
heb ik ze nog ni eens met hard bass.. :mad:
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
mezeke wrote:mijne net besteld.. duurt 4 WEKEN
Zit ik ook mee helaas. Al hoor ik hier veel mensen zeggen dat het 10 werkdagen is. Ik heb ze 2 weken geleden besteld dus dat zou betekenen dat ze zaterdag al binnen kunnen zijn -.- we shall see :innocent:
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Jopsem wrote:
Zit ik ook mee helaas. Al hoor ik hier veel mensen zeggen dat het 10 werkdagen is. Ik heb ze 2 weken geleden besteld dus dat zou betekenen dat ze zaterdag al binnen kunnen zijn -.- we shall see :innocent:
Mij werd er dinsdag ook verteld 10werkdagen, maar het was erg rustig volgens haar dus was een grote kans dat het eerder zou zijn zelfs.
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
modernization wrote:
Jopsem wrote:
Mij werd er dinsdag ook verteld 10werkdagen, maar het was erg rustig volgens haar dus was een grote kans dat het eerder zou zijn zelfs.
Waar heb je ze gehaald? ook bij schonenberg?
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
mij zeiden ze door het supergrote succes dat het tot 4 weken kan duren dusja das echt wel balen :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Jopsem wrote:
Heb ik gezegd inderdaad, maar ben nu zelf misschien ook de klos :surrender:

Heb ze zaterdag nodig en kan ze heel misschien zaterdag op halen >.<