normaal nooit oordoppen in maar toch besloten eens voor oordoppen te kijken. die van rond de 150 euro zijn mij te duur dus heb ik ''pluggerz'' gehaald bij beter horen, kostte me 20 euro.
omdat ik altijd dagenlang nog last heb van het piepje in mn oren heb ik deze oordopjes meegenomen naar beatbusters (sans souci berlikum), word hard genoeg gedraaid dus goeie tent om deze uit te testen.
was rond 23:00 uur aanwezig. eerste kwartiertje even zonder doppen en daarna toch maar erin geplugd. meteen toen ik ze in deed hoorde ik wel verschil, maar het zat niet echt geweldig, was continu op de hoogte dat ik oordoppen in had, als ik niet gauw last had van oorsuizen had ik ze weer uitgedaan, maar goed dat heb ik wel.
met af en toe een pauze om wat te eten/drinken/zeiken ben ik sowieso van 23:30 tot 03:00 flink bezig geweest met stampen (nuchter helaas) en daarna wat in de gang en snackbar rondgehangen om uit te rusten. paar maten waren nog wel bezig, dus rond 04:00 tot 04:30 toch maar weer erin geplugd en verder gegaan. dat deed ik in de zaal zelf, maar voor ik ze erin deed en een maat nog wat in me oor schreeuwde merkte ik dat dat geschreeuw gewoon pijn deed, beetje vaag. misschien omdat ik hele avond al
met oordopjes bezig was?
rond half 5 weer naar buiten, en terwijl ik normaal gigantisch last heb van me oren, was het dit keer zeer minimaal, oordopjes hadden gewerkt dus! vandaag om 5 uur wakker, en geen oorsuizen meer
kortom, oordopjes zijn zwaar klote om in te hebben, maar geen oorsuizen meer de dagen erna. ga ze nu standaard maar naar feesten mee nemen