Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 14:12 

Hardtraxx Elite

DonnyD schreef:
Hahahaha kijk toch eens hoe grappig de sletjes van HHZ nu weer zijn :lol: :lol: :lol: :/

Heb het gevoel dat het jou dieper zit dan hun vuist in de anjer van HHZ. Je kunt er ook om blijven zeuren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 14:38 

Hardtraxx Veteran

Ik mis iets. Wat heeft dit met HHZ te maken?

Edit: Ah, is Sound Rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 14:42 

Hardtraxx Elite

HHZ en SR kunnen goed met elkaar, maken veel grapjes op sociale media over/met elkaar (bijvoorbeeld rhythm of the night), sommige mensen kunnen daar niet tegen en keren zich tegen boven genoemde artiesten. Tevens spookt er nog het 'gerucht' dat SR geghost zou worden (al dan niet door HHZ en/of WSZ) EN/OF ze de soundbank van HHZ en WSZ gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 15:56 

Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Heb het gevoel dat het jou dieper zit dan hun vuist in de anjer van HHZ. Je kunt er ook om blijven zeuren..

Naja het is gewoon niet grappig en ik vind het enorm cringe hoe gay die 3 naar elkaar doen! Prima moeten ze zelf weten hoor, maar ik stoor me er wel aan ja, en ja dat is mijn probleem! :cool:

THArdstyler schreef:
Tevens spookt er nog het 'gerucht' dat SR geghost zou worden (al dan niet door HHZ en/of WSZ) EN/OF ze de soundbank van HHZ en WSZ gebruiken.

Ik wou daar nooit wat van geloven maar ik hoor het ook steeds meer inderdaad.. :huh: En ook van mensen die toch wel aardig in de scene zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 16:32 

Hardtraxx Newbie

Waarom zou HHZ SR ghosten :lol: die gasten zijn al 12 jaar bezig, die kunnen echt wel wat. Soundbanks van HHZ/WSZ zou best zo kunnen zijn, maar sounds en samples van collega's gebruiken doet de hele scene. Waarom daar nog een punt van gemaakt word in 2019..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 16:37 

Hardtraxx Veteran

Emre schreef:
Waarom zou HHZ SR ghosten :lol: die gasten zijn al 12 jaar bezig, die kunnen echt wel wat. Soundbanks van HHZ/WSZ zou best zo kunnen zijn, maar sounds en samples van collega's gebruiken doet de hele scene. Waarom daar nog een punt van gemaakt word in 2019..

Pendaalemre :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 16:37 

Hardtraxx Veteran

Alsof hij uberhaupt tijd heeft om te ghosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 16:45 

Hardtraxx Addict

Geef even een comment, voordat dit viral gaat op insta net als vorige keer :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 17:44 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Emre schreef:

Pendaalemre :huh: ?

Ja was even ingelogd op m'n oude acc en daarna vergeten terug te switchen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 17:49 

Hardtraxxer

That's what Sub Zero Project said
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 17:53 

Hardtraxx Addict

paperclip schreef:
That's what Sub Zero Project said

:lol: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 18:08 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 20:45 

Hardtraxx Addict

Goldenstyle schreef:
Geef even een comment, voordat dit viral gaat op insta net als vorige keer :corn:

Geef anders ook gewoon een keer je mening, of doe mee met een discussie. Ipv je eeuwige popcorn smileys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2019, 10:13 

Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Goldenstyle schreef:

Geef anders ook gewoon een keer je mening, of doe mee met een discussie. Ipv je eeuwige popcorn smileys.

Dit is de zoveelste keer dat het ten aanbod komt over Sound Rush, zoals Pedaalemre al zegt die gasten zitten al een lange tijd in de scene dat ze nu sinds Headhunterz terug is opeens gehost zouden moeten worden? Valt allemaal wel mee volgens mij. Maar goed tegenwoordig is het al gauw dat je geghost als een plaat op een ander lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-03-2019, 15:42 

Hardtraxx Addict

Pas op. Dalijk zijn we weer haters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2019, 00:28 

Hardtraxxer

Was het niet eerder een ding dat Heady voor 50% eigenaar was van SR ofzo? Zie dat eerder voor me dan dat hij ghost is voor ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2019, 08:04 

Hardtraxx Elite

Heady de verloren drieling
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2019, 18:29 

Hardtraxx Newbie

zeke schreef:
Goldenstyle schreef:

Ja, Emre. Jij hebt nooit een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2019, 18:30 

Hardtraxx Veteran

Beter lezen Ernst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2019, 19:31 

Hardtraxx Veteran

reeeEEEEEEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2019, 23:16 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Was het niet eerder een ding dat Heady voor 50% eigenaar was van SR ofzo? Zie dat eerder voor me dan dat hij ghost is voor ze.

Niet dat ik denk dat hij het wel of niet doet (daar houd ik me niet mee bezig), maar financieel belang zou natuurlijk wel een behoorlijk motief zijn om hen op veel manieren te helpen succesvol te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2019, 08:18 

Donateur

Ik dacht juist in eerste instantie dat Wildstylez meer optrok met SR dan HHz dus het bovenstaande lijkt mij onlogisch. Ze zijn gewoon op een efficient moment doorgebroken gezien WS/HHz toen aan het label begonnen. Daarnaast klikt het op persoonlijk vlak kennelijk nogal goed en moet dat het liefst iedere dag ff gedeeld worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2019, 09:35 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ze zijn gewoon op een efficient moment doorgebroken gezien WS/HHz toen aan het label begonnen.

Wat volgens mij ook een belangrijk punt is, is dat SR (in de ogen van vooral HHZ) in de periode dat HHZ house ging maken de sound/stijl van HHZ (en WSZ) door hebben getrokken en/of gebruikt hebben in hun nummers. Krijg daarbij meer het idee dat SR nu de credits krijgt voor het feit dat ze dat gedaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2019, 10:33 

Hardtraxx Addict

Zoals hierboven gezegd wordt, ook de tijd dat hun Hard With Style gehost hebben voor lange tijd, heeft hun ook stuk populairder gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-04-2019, 20:38 

Hardtraxxer

Goldenstyle schreef:
Zoals hierboven gezegd wordt, ook de tijd dat hun Hard With Style gehost hebben voor lange tijd, heeft hun ook stuk populairder gemaakt.

Flashbacks naar aankondigingen in het steenkolenengels. :lol:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen