Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2018, 11:22 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Huh? Disstracks staat toch voor Distortiontracks?
Godverdomme de grap is wel heel kut nu ik langer nadenk, laat maar.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2018, 11:28 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2018, 11:40 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2018, 12:36 

Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Huh? Disstracks staat toch voor Distortiontracks?
Godverdomme de grap is wel heel kut nu ik langer nadenk, laat maar.

:lol: :lol: :lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-02-2019, 17:58 

Hardtraxx Newbie

Cryogenic op facebook:

Citaat:
Omdat Junot aka. DRS achter de schermen de naam "Matennaaier" zelf draagt en verkeerde/verzonnen info loopt te verkondigen over mij aan medeartiesten, om mij in een verkeerd daglicht te zetten, wil ik, voor dat derest naar buiten komt, alvast een klein voorproefje geven.
Want deze jongen kan in het echt wel een lesje ballen tonen gebruiken.

Een zogeheten "koekje van eigen deeg" kun je verwachten pik. Laat maar zien wat je bent :)

P.s.achter mijn rug om zieltjes proberen te winnen schiet je niet echt iets op, had gewoon een man geweest en je telefoon op genomen. Now you're fucked
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-02-2019, 18:10 

Kraak... Piep...

Cool, gevecht tussen simpelen uit een simpel genre.

Een van die twee was op Defqon.1 ook al onnozel aan het doen tegen het publiek alsof hij het mannetje was. Denken dat ze de besten zijn terwijl ze allemaal de zelfde muziek met een dezelfde kick plugin en ze voor een publiek staan dat geen fuck geeft om wat er precies gedraaid wordt omdat alles het zelfde klinkt en ze te vdk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-02-2019, 18:18 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Cryogenic

Nog nooit van gehoord.

Ff opgezocht... aha vandaar, wat een klereherrie.

En door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-02-2019, 23:31 

Hardtraxx Veteran

Hij moet niet zo cryen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-02-2019, 08:06 

Donateur

zeke schreef:
Citaat:
Cryogenic

Nog nooit van gehoord.

Ff opgezocht... aha vandaar, wat een klereherrie.

En door.

:lol: Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-02-2019, 08:14 

Hardtraxx Veteran

Kwam al eens in opspraak die vent https://www.dumpert.nl/mediabase/749337 ... _lint.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-02-2019, 10:16 

Hardtraxx Addict

Wat een driftkikker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-02-2019, 12:54 

Hardtraxx Veteran

Yowan 2 schreef:
Cryogenic op facebook:

Citaat:
Omdat Junot aka. DRS achter de schermen de naam "Matennaaier" zelf draagt en verkeerde/verzonnen info loopt te verkondigen over mij aan medeartiesten, om mij in een verkeerd daglicht te zetten, wil ik, voor dat derest naar buiten komt, alvast een klein voorproefje geven.
Want deze jongen kan in het echt wel een lesje ballen tonen gebruiken.

Een zogeheten "koekje van eigen deeg" kun je verwachten pik. Laat maar zien wat je bent :)

P.s.achter mijn rug om zieltjes proberen te winnen schiet je niet echt iets op, had gewoon een man geweest en je telefoon op genomen. Now you're fucked

Waar is het voorproefje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-02-2019, 13:01 

Hardtraxx Addict

Een foto op zn Facebook die bij het berichtje hoort.
Maar dat gaat echt nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-02-2019, 13:33 

Hardtraxx Veteran

Zien anders geloof ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 06:01 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 08:36 

Hardtraxx Addict

Niet echt een fittie maar misschien gaat dit topic dan weer een beetje leven :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 08:42 

Hardtraxx Addict

Dit zag ik laatst ook nog voorbijkomen.. Wordt ook nog wel discussie over gevoerd :cool:

Afbeelding

https://www.facebook.com/pontuz/posts/10217286341566846
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 09:30 

Hardtraxx Addict

Dat is echt mega kut. Ook al weet ik het hoe vaak meegemaakt met mensen die voor mij draaien (of tussen mij en de headliner in). Onbegrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 10:14 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Dat is echt mega kut. Ook al weet ik het hoe vaak meegemaakt met mensen die voor mij draaien (of tussen mij en de headliner in). Onbegrijpelijk.

Ja je snapt er echt geen kloot van als je dat doet, dat is echt puur je moment of fame pakken ipv je plek kennen en blij zijn met je (openings) spot in een line-up. Zulk amateurisme zorgt er voor adt je een volgende keer geen kans meer krijgt.

Vind Pontuz maar een jankerd, maar hier geef ik 'm 100% gelijk in. Headhunterz had er laatst ook al een opmerking over geplaatst.

Het is natuurlijk deels verantwoordelijkheid voor een organisatie als je een raw act voor WP zet, maar als je gewoon een huis tuin en keuken resident bent in dienst van een club, en je gaat even een 155 BPM raw set neerzetten terwijl je 'in dienst' van een headliner draait... dan snap je er echt geen bal van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 21:17 

Hardtraxx Veteran

Echt he, en precies daarom zouden er best wel grenzen/limieten mogen komen op wat residents/openers mogen draaien imo. Maar dat zal dan wel weer 'tegen de vrijheden van de dj' ingaan ofzo. Dan draai je als opener maar een keer geen raw als bijvoorbeeld WP na je draaien. Wees blij dat je uberhaupt mag openen, ik zou een moord doen voor een mooie gig. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 09:39 

Hardtraxx Veteran

Vond het altijd een eer om te openen :$ Je zet de sfeer voor avond neer en hyped het publiek net genoeg op dat ze nog meer uit kijken naar de andere acts (+ het was HET moment om vergeten of aparte dingen te draaien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 10:38 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Vond het altijd een eer om te openen :$ Je zet de sfeer voor avond neer en hyped het publiek net genoeg op dat ze nog meer uit kijken naar de andere acts (+ het was HET moment om vergeten of aparte dingen te draaien)

Ja mee eens! Openen kan super leuk en uitdagend zijn. Als je je plek maar kent haha, moet je de show op een andere manier stelen ipv 160 BPM kickroll-mania.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 11:02 

Hardtraxx Addict

DonnyD schreef:
Niet echt een fittie maar misschien gaat dit topic dan weer een beetje leven :D

Afbeelding

Maar wat wil ie nou dan?
Is een middelvinger opsteken in je profielfoto dan wel lekker rebels :/

Citaat:
Saying fuck it, i do it MY WAY.

Doen producers dat nu niet dan? Doen ze het niet op hun eigen manier?

Citaat:
But there is so much safe stuff out there.

Het kan juist ook gewoon fijn zijn als er 'veilig binnen de lijntjes' muziek wordt geproduceerd.

Het rebels zijn waar hij het over heeft kan je toch ook niet gaan forceren. Dat moet dan in je zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 12:02 

Kraak... Piep...

Ik weet niet of je de hedendaagse uptempo/frenchcore wat volgt, maar het veilig binnen de lijntjes produceren is denk ik het kopieren van wat Peacock en Partyraiser e.d. eigenlijk al doen, de grote namen.

Dat zie je namelijk enorm veel terug, alle nieuwe/opkomende namen in die scene klinken wel identiek aan een voorganger. Namen als Sefa en DRS doen dat niet, GPF ook niet maar ze gooien het tempo omhoog en de onzin nog verder omhoog dus zo "innovatief" is dat ook weer niet.

Ik denk dat Opa Drokz dat bedoelt, dat de scene eentoning is en er maar een paar zijn die buiten het boekje stappen en niet de standaard formules volgen en dat hij dat graag meer zou zijn. Dat de oude garde oude shit maakt, er een grote mainstream groep is en dat er veel meer artiesten iets innovatiefs/hun eigen shit gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 12:17 

Hardtraxx Addict

Hahahaha kijk toch eens hoe grappig de sletjes van HHZ nu weer zijn :lol: :lol: :lol: :/

Afbeelding
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen