Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit zag ik laatst ook nog voorbijkomen.. Wordt ook nog wel discussie over gevoerd :cool:

Afbeelding

https://www.facebook.com/pontuz/posts/10217286341566846
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is echt mega kut. Ook al weet ik het hoe vaak meegemaakt met mensen die voor mij draaien (of tussen mij en de headliner in). Onbegrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Dat is echt mega kut. Ook al weet ik het hoe vaak meegemaakt met mensen die voor mij draaien (of tussen mij en de headliner in). Onbegrijpelijk.


Ja je snapt er echt geen kloot van als je dat doet, dat is echt puur je moment of fame pakken ipv je plek kennen en blij zijn met je (openings) spot in een line-up. Zulk amateurisme zorgt er voor adt je een volgende keer geen kans meer krijgt.

Vind Pontuz maar een jankerd, maar hier geef ik 'm 100% gelijk in. Headhunterz had er laatst ook al een opmerking over geplaatst.

Het is natuurlijk deels verantwoordelijkheid voor een organisatie als je een raw act voor WP zet, maar als je gewoon een huis tuin en keuken resident bent in dienst van een club, en je gaat even een 155 BPM raw set neerzetten terwijl je 'in dienst' van een headliner draait... dan snap je er echt geen bal van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Echt he, en precies daarom zouden er best wel grenzen/limieten mogen komen op wat residents/openers mogen draaien imo. Maar dat zal dan wel weer 'tegen de vrijheden van de dj' ingaan ofzo. Dan draai je als opener maar een keer geen raw als bijvoorbeeld WP na je draaien. Wees blij dat je uberhaupt mag openen, ik zou een moord doen voor een mooie gig. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Vond het altijd een eer om te openen :$ Je zet de sfeer voor avond neer en hyped het publiek net genoeg op dat ze nog meer uit kijken naar de andere acts (+ het was HET moment om vergeten of aparte dingen te draaien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vond het altijd een eer om te openen :$ Je zet de sfeer voor avond neer en hyped het publiek net genoeg op dat ze nog meer uit kijken naar de andere acts (+ het was HET moment om vergeten of aparte dingen te draaien)


Ja mee eens! Openen kan super leuk en uitdagend zijn. Als je je plek maar kent haha, moet je de show op een andere manier stelen ipv 160 BPM kickroll-mania.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Niet echt een fittie maar misschien gaat dit topic dan weer een beetje leven :D

Afbeelding


Maar wat wil ie nou dan?
Is een middelvinger opsteken in je profielfoto dan wel lekker rebels :/

Citaat:
Saying fuck it, i do it MY WAY.

Doen producers dat nu niet dan? Doen ze het niet op hun eigen manier?

Citaat:
But there is so much safe stuff out there.

Het kan juist ook gewoon fijn zijn als er 'veilig binnen de lijntjes' muziek wordt geproduceerd.

Het rebels zijn waar hij het over heeft kan je toch ook niet gaan forceren. Dat moet dan in je zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet niet of je de hedendaagse uptempo/frenchcore wat volgt, maar het veilig binnen de lijntjes produceren is denk ik het kopieren van wat Peacock en Partyraiser e.d. eigenlijk al doen, de grote namen.

Dat zie je namelijk enorm veel terug, alle nieuwe/opkomende namen in die scene klinken wel identiek aan een voorganger. Namen als Sefa en DRS doen dat niet, GPF ook niet maar ze gooien het tempo omhoog en de onzin nog verder omhoog dus zo "innovatief" is dat ook weer niet.

Ik denk dat Opa Drokz dat bedoelt, dat de scene eentoning is en er maar een paar zijn die buiten het boekje stappen en niet de standaard formules volgen en dat hij dat graag meer zou zijn. Dat de oude garde oude shit maakt, er een grote mainstream groep is en dat er veel meer artiesten iets innovatiefs/hun eigen shit gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahahaha kijk toch eens hoe grappig de sletjes van HHZ nu weer zijn :lol: :lol: :lol: :/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Hahahaha kijk toch eens hoe grappig de sletjes van HHZ nu weer zijn :lol: :lol: :lol: :/

Heb het gevoel dat het jou dieper zit dan hun vuist in de anjer van HHZ. Je kunt er ook om blijven zeuren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis iets. Wat heeft dit met HHZ te maken?

Edit: Ah, is Sound Rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HHZ en SR kunnen goed met elkaar, maken veel grapjes op sociale media over/met elkaar (bijvoorbeeld rhythm of the night), sommige mensen kunnen daar niet tegen en keren zich tegen boven genoemde artiesten. Tevens spookt er nog het 'gerucht' dat SR geghost zou worden (al dan niet door HHZ en/of WSZ) EN/OF ze de soundbank van HHZ en WSZ gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Heb het gevoel dat het jou dieper zit dan hun vuist in de anjer van HHZ. Je kunt er ook om blijven zeuren..


Naja het is gewoon niet grappig en ik vind het enorm cringe hoe gay die 3 naar elkaar doen! Prima moeten ze zelf weten hoor, maar ik stoor me er wel aan ja, en ja dat is mijn probleem! :cool:

THArdstyler schreef:
Tevens spookt er nog het 'gerucht' dat SR geghost zou worden (al dan niet door HHZ en/of WSZ) EN/OF ze de soundbank van HHZ en WSZ gebruiken.


Ik wou daar nooit wat van geloven maar ik hoor het ook steeds meer inderdaad.. :huh: En ook van mensen die toch wel aardig in de scene zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 16:32 
 
Hardtraxx Newbie

Waarom zou HHZ SR ghosten :lol: die gasten zijn al 12 jaar bezig, die kunnen echt wel wat. Soundbanks van HHZ/WSZ zou best zo kunnen zijn, maar sounds en samples van collega's gebruiken doet de hele scene. Waarom daar nog een punt van gemaakt word in 2019..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Emre schreef:
Waarom zou HHZ SR ghosten :lol: die gasten zijn al 12 jaar bezig, die kunnen echt wel wat. Soundbanks van HHZ/WSZ zou best zo kunnen zijn, maar sounds en samples van collega's gebruiken doet de hele scene. Waarom daar nog een punt van gemaakt word in 2019..


Pendaalemre :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof hij uberhaupt tijd heeft om te ghosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geef even een comment, voordat dit viral gaat op insta net als vorige keer :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Emre schreef:
Waarom zou HHZ SR ghosten :lol: die gasten zijn al 12 jaar bezig, die kunnen echt wel wat. Soundbanks van HHZ/WSZ zou best zo kunnen zijn, maar sounds en samples van collega's gebruiken doet de hele scene. Waarom daar nog een punt van gemaakt word in 2019..


Pendaalemre :huh: ?


Ja was even ingelogd op m'n oude acc en daarna vergeten terug te switchen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

That's what Sub Zero Project said
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
That's what Sub Zero Project said


:lol: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Geef even een comment, voordat dit viral gaat op insta net als vorige keer :corn:


Geef anders ook gewoon een keer je mening, of doe mee met een discussie. Ipv je eeuwige popcorn smileys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Goldenstyle schreef:
Geef even een comment, voordat dit viral gaat op insta net als vorige keer :corn:


Geef anders ook gewoon een keer je mening, of doe mee met een discussie. Ipv je eeuwige popcorn smileys.


Dit is de zoveelste keer dat het ten aanbod komt over Sound Rush, zoals Pedaalemre al zegt die gasten zitten al een lange tijd in de scene dat ze nu sinds Headhunterz terug is opeens gehost zouden moeten worden? Valt allemaal wel mee volgens mij. Maar goed tegenwoordig is het al gauw dat je geghost als een plaat op een ander lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2019 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas op. Dalijk zijn we weer haters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was het niet eerder een ding dat Heady voor 50% eigenaar was van SR ofzo? Zie dat eerder voor me dan dat hij ghost is voor ze.
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen