Oke het begint nu vermoeiend te worden. Anyway, nog een keertje voor je op een rijtje:
Lijst wordt gepubliceerd. Ik vind de lijst onzin. Ik zeg dat ik het onzin vind. Ik word erop gewezen dat ik niet zo moet zeuren als ik de lijst toch onzin vind. Ik wijs die persoon erop dat hij precies hetzelfde doet omdat hij mij op iets wijst wat m niets boeit. Yes?
ik vraag me alleen af wat jou nou zo doordringt om hele discussie aan te gaan om een lijst waar je het niet mee eens bent. vandaar ook deze vraag:
Omdat ik het principe van zo'n lijst interessant vind, mag dat? Als er dan iets uitkomt wat ontzettend tegen mn gevoel ingaat mag ik daar toch zeker wel op reageren, en uitleggen waarom ik dat zo debiel vind?
Dat ik mezelf tegen zou spreken is alleen omdat je het verkeerd begrijpt. In het gedeelte waarin ik jou quote probeer jij mij wel degelijk uit te leggen hoe jij tegen die lijst aankijkt. Als je in een discussie met die informatie komt, neem ik aan dat je daar een reactie op wilt. Of ik accepteer het, of ik ben het er niet mee eens. Als dat niet klopt dan vraag ik me af waarom je het deelt.
Daarbij heb ik als apart punt aangegeven dat ik je lichtelijk hypocriet vind. Dit omdat je mij aanspreekt op het feit dat ik een discussie aan ga over een onderwerp wat ik onzin zou vinden. Wat je daarbij vergeet is dat wanneer ik iets onzin vind, het niet meteen betekent dat ik er niks om geef. Maar back to the point: Waarom spreek je mij erop aan? In jouw visie van "als je het onzin vind reageer er dan niet op" is dit dus zo tegenstrijdig als de pest.
@ FearFM: Geweldig idee, kunnen jullie dat niet voor de volgende stemming inbrengen? Zou een hoop "onzin" schelen