_theon_ schreef:
Nazale schreef:
Je mist mn punt volledig. Echt volledig, ga het eerst maar even 3x overlezen.
wat kan je het jou dan boeien dat heel scandinavie op de WP stemmen omdat ze het promoten met 'stem op mij' ed?
als die mensen dat gewoon hersenloos doen maakt dat mij gewoon geen flikker uit. het is natuurlijk leuk om je eigen plaat terug te zien in die lijst, en dat die lijst een grote populariteitscontest is klopt ook, en ook dat die lijst ook niet meer representatief is als je oproept om te stemmen.
Volgens mij hebben van alle grote labels wel artiesten opgeroepen om te stemmen. En dat liep uiteen van meerdere keren "stem op ons" tot subtiel vergeet deze top 100 niet. En dat is echt niet voor het eerst dat dat gebeurd.
Misschien is het trouwens interessanter om ipv te roepen dat de lijst niet klopt en dat een bepaalde groep niet had mogen stemmen, het er over te hebben hoe het beter kan

Voor goede ideeën staan we altijd open, maar opzich is de Fear.FM Top 100 wel een publiekslijst en niet een lijst samengesteld door een aantal zelfbenoemde experts of artiesten die ook andere belangen hebben. Ook die lijsten hebben uiteraard hun nut maar dan ga je het volledige concept omgooien. (En zijn er al genoeg imo)