Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:32 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Wat een onzin, alle review topics worden gewoon gearchiveerd op ons admin forum en in geen enkele is de mening van de schrijver aangepast.

Ik kan er ook beter mee ophouden, aangezien het toch niks uithaalt.
Heb het gewoon zo gehoord, dan ga ik er vanuit dat dat de waarheid is gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:41 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Qre8ive schreef:
Daveytl schreef:
Daar heb je toch niks aan. Maakt niet uit wie het schrijft, het wordt toch wel aangepast als er enige kritiek in staat. En zeg niet dat ik niet weet waar ik het over heb, want dat weet ik wel ;)

Vertel dan (zo nodig in pm), want volgens mij heb je gewoon nog je grapjas aan :)

Ik weet gewoon dat het zo is, ik kan alleen niks vertellen van welke mensen ik het heb, aangezien die dan misschien in de problemen kunnen komen.

Uit de crew? Dan vraag ik me HEEL sterk af hoe die aan die indruk komen want wat mij betreft mag je iedereen fileren als het maar gefundeerd is en niet over smaak gaat of simpelweg bashen.

Dit bijvoorbeeld kan niet:

Het was een bagger feest en de artiesten waren slecht. Ik zou het niet aanraden om er nog heen te gaan en de hele organisatie moet je maar boycotten.

Tja zoiets gaat niet gewaardeerd worden. En ik denk dat je zelf wel weet waarom.

Zoiets kan volgens mij prima:

Ik vond het feest persoonlijk tegenvallen en het voldeed niet aan mijn verwachtingen. Dit zou ook kunnen komen omdat de line-up niet helemaal mijn smaak was, maar de meeste mensen konden zich zo te zien prima amuseren. Helaas draaide artiest X dezelfde set als vorige week en was de line-up niet helemaal logisch want artiest Y sloot erg hard af waardoor de artiest erna het tempo niet kon volgen. Hierdoor ging de energie uit het publiek.

Ik kan je nu al zeggen dat je bij geen één organisatie terecht kan met een bericht zoals in het eerste voorbeeld :) Daarnaast is het ook gewoon niet slim om dingen te gaan beoordelen je niet leuk vind. Als dat steeds zo is, kan je mogelijk beter die dingen niet meer reviewen. Maar wie zou het dan gecensureerd hebben? Kan je niet globaal uitleggen waarom het gaat want censureren is echt het beleid niet. En slijmen richting organisaties ook niet. Ja als wij een (exclusief) interview krijgen voor een album lancering grijpen wij die aan ja. En dan is het ook de bedoeling dat het (grotendeels) over het album gaat. Is dat zo raar?

En misschien kan je het niet voorstellen maar sommige mensen vinden mainstream oprecht leuk ;) En als er wel echt wat aan de hand is zou ik heel graag hebben dat het opgelost werd en niet meer voorkwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:49 

Hardtraxx Veteran

Hoe heb je de indruk gekregen dat ik niet van mainstream houd? Is namelijk absoluut niet zo.

Maar wat ik ook de reviews lees, 'omg omg so awesome' kan wel, maar ik zie nergens kritiek dat een track gewoon slecht in elkaar zit of dat je iets gewoon niet leuk vindt. Beide dingen moeten kunnen (of beiden niet) naar mijn mening.
Martijn schreef:
Daarnaast is het ook gewoon niet slim om dingen te gaan beoordelen je niet leuk vind. Als dat steeds zo is, kan je mogelijk beter die dingen niet meer reviewen.

Misschien niet slim als organisatie zijnde, maar wel eerlijk & betrouwbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:49 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
@Martijn, daarom reageerde ik ook zo... maar word via PM opgelost :)

@paparazzi publiek a.k.a. Dysphoria ... ga je tijd ook wat nuttiger besteden :P

Deze post slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:51 

Dus het komt er op neer, als iets niet op Fear.FM komt, dat het kut is. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:54 

Hardtraxxer

@Qre8ive Ok, laat het verder maar weten.

Daveytl schreef:
Hoe heb je de indruk gekregen dat ik niet van mainstream houd? Is namelijk absoluut niet zo.

Maar wat ik ook de reviews lees, 'omg omg so awesome' kan wel, maar ik zie nergens kritiek dat een track gewoon slecht in elkaar zit of dat je iets gewoon niet leuk vindt. Beide dingen moeten kunnen (of beiden niet) naar mijn mening.
Martijn schreef:
Daarnaast is het ook gewoon niet slim om dingen te gaan beoordelen je niet leuk vind. Als dat steeds zo is, kan je mogelijk beter die dingen niet meer reviewen.

Misschien niet slim als organisatie zijnde, maar wel eerlijk & betrouwbaar.

Dat van mainstream was meer omdat wij grotendeels mainstream reviews hebben. En dat komt gewoon omdat de mensen de tracks reviewen die ze zelf leuk vinden. Het is niet dat wij zeggen en nu ga jij die release reviewen. Wat wel kan is dat we vragen of iemand een release wil reviewen bijvoorbeeld omdat we hem voor de release al gehad hebben en dus de mogelijkheid hebben om op de dag van de release een review online te hebben. Wil jij een kritische noot toevoegen, voel je vrij om reviewer te worden :)

Dysphoria schreef:
Dus het komt er op neer, als iets niet op Fear.FM komt, dat het kut is. :D

Nee, dat er niemand is geweest die er de tijd in wilde steken om er een review over te schrijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:55 

Dus dan kunnen we ervan uitgaan dat Fear.FM het kut vind. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:58 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Dus dan kunnen we ervan uitgaan dat Fear.FM het kut vind. :)

Je kunt toch niet over elke track een review gaan schrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:58 

Hoezo niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 04:01 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Wil jij een kritische noot toevoegen, voel je vrij om reviewer te worden :)

Daar is mijn technische kennis denk ik iets te laag voor. Ik weet wel wanneer ik een kick/ melodie/ vocal zelf mooi vind, maar een objectieve review zal het waarschijnlijk niet worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 04:02 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Hoezo niet?

Omdat er superveel tracks zijn, en (volgens mij) weinig reviewers.
Het zijn geen full-time banen die daar bezet worden door de reviewers, (ook dat weet ik niet zeker) maar volgens mij zijn het gewoon vrijwilligers die hun vrije tijd er aan spenderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 04:04 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat is zeker waar.
Maar een mening wordt beter onderbouwd als je verstand hebt van het technische aspect.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen