Daveytl schreef:
Qre8ive schreef:
Daveytl schreef:
Daar heb je toch niks aan. Maakt niet uit wie het schrijft, het wordt toch wel aangepast als er enige kritiek in staat. En zeg niet dat ik niet weet waar ik het over heb, want dat weet ik wel

Vertel dan (zo nodig in pm), want volgens mij heb je gewoon nog je grapjas aan

Ik weet gewoon dat het zo is, ik kan alleen niks vertellen van welke mensen ik het heb, aangezien die dan misschien in de problemen kunnen komen.
Uit de crew? Dan vraag ik me HEEL sterk af hoe die aan die indruk komen want wat mij betreft mag je iedereen fileren als het maar gefundeerd is en niet over smaak gaat of simpelweg bashen.
Dit bijvoorbeeld kan niet:
Het was een bagger feest en de artiesten waren slecht. Ik zou het niet aanraden om er nog heen te gaan en de hele organisatie moet je maar boycotten.
Tja zoiets gaat niet gewaardeerd worden. En ik denk dat je zelf wel weet waarom.
Zoiets kan volgens mij prima:
Ik vond het feest persoonlijk tegenvallen en het voldeed niet aan mijn verwachtingen. Dit zou ook kunnen komen omdat de line-up niet helemaal mijn smaak was, maar de meeste mensen konden zich zo te zien prima amuseren. Helaas draaide artiest X dezelfde set als vorige week en was de line-up niet helemaal logisch want artiest Y sloot erg hard af waardoor de artiest erna het tempo niet kon volgen. Hierdoor ging de energie uit het publiek.
Ik kan je nu al zeggen dat je bij geen één organisatie terecht kan met een bericht zoals in het eerste voorbeeld

Daarnaast is het ook gewoon niet slim om dingen te gaan beoordelen je niet leuk vind. Als dat steeds zo is, kan je mogelijk beter die dingen niet meer reviewen. Maar wie zou het dan gecensureerd hebben? Kan je niet globaal uitleggen waarom het gaat want censureren is echt het beleid niet. En slijmen richting organisaties ook niet. Ja als wij een (exclusief) interview krijgen voor een album lancering grijpen wij die aan ja. En dan is het ook de bedoeling dat het (grotendeels) over het album gaat. Is dat zo raar?
En misschien kan je het niet voorstellen maar sommige mensen vinden mainstream oprecht leuk

En als er wel echt wat aan de hand is zou ik heel graag hebben dat het opgelost werd en niet meer voorkwam.