Mensen die aanwezig zijn kun je niet zo veel aan doen, ik denk dat iedere scene op het moment last heeft van de hoeveelheid mensen die wat gebruiken. Als organisator kun je daar ook niet echt op inspringen.
Belangrijkste drijfveer om naar een evenement te gaan is voor mij vooral line-up, locatie en vrienden die mee gaan.
Qua line-up is het natuurlijk heel persoonlijk, maar de locatie kan heel bepalend zijn. Het is bijvoorbeeld voor mij een grote plus als de locatie goed bereikbaar is met het OV! Scheelt denk ik ook veel parkeeroverlast. Anders zou er eventueel een pendelbus kunnen zijn, maar dan moet je natuurlijk wel een grote productie hebben.
Een echt ergernis op een feest vind ik overvolle zalen. Uiteraard plan je niet of iedereen vooraan wil staan en dergelijke, maar ik heb ook wel eens feesten gehad dat het letterlijk overal druk was, van de WC´s tot de gangen tot de zaal. Nergens was het even rustig. Ik snap dat mensen de totale capaciteit willen benutten, maar het is gewoon vervelend als je niets kan doen zonder overal tegen aan te lopen.
GlennValley schreef:
Een tijdje na oud en nieuw zal ik eventueel even een link plaatsen naar een Fotoalbum of Aftermovie van het evenement.
Mag je in dit forum trouwens links plaatsen?
\
Ik zou als ik jou was een topic in de feesten-sectie plaatsen. Als je zelf de eerste post hebt kun je hem prima aanpassen naar eigen wens. Daar kun je prima ook je aftermovies kwijt en dergelijke.