Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk

Optyfen gauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt een groot hater aan raw en alles wat erbij komt kijken, maar als mensen zich prettig voelen met een kapje voor de mond, of met bepaalde kleding lopen, dan moet ieder dat lekker voor zich weten hoor. Er zijn overigens wel grenzen, zoals die katten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik ben echt een groot hater aan raw en alles wat erbij komt kijken, maar als mensen zich prettig voelen met een kapje voor de mond, of met bepaalde kleding lopen, dan moet ieder dat lekker voor zich weten hoor. Er zijn overigens wel grenzen, zoals die katten...


of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien

Laat die mensen lekker strakke truitjes en broeken dragen als zij dat willen, er zijn vast mensen die jou lelijk vinden en jij komt toch ook gewoon naar feesten?

Als jij je irriteert aan iets doe je maar lekker je ogen dicht of loop een andere kant op
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
AniThing schreef:
of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien

Laat die mensen lekker strakke truitjes en broeken dragen als zij dat willen, er zijn vast mensen die jou lelijk vinden en jij komt toch ook gewoon naar feesten?

Als jij je irriteert aan iets doe je maar lekker je ogen dicht of loop een andere kant op


xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 14:07 
 
Hardtraxx Elite

https://youtu.be/RIe5SBvKmgc?t=1m30s
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Raven schreef:
AniThing schreef:
of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien

Laat die mensen lekker strakke truitjes en broeken dragen als zij dat willen, er zijn vast mensen die jou lelijk vinden en jij komt toch ook gewoon naar feesten?

Als jij je irriteert aan iets doe je maar lekker je ogen dicht of loop een andere kant op


xd :D



Volgens mij gaat dit topic ook over ergernissen.. >.< @AniThing

Als jij last hebt van waterpunten die niet vers zijn, of wanneer je het geluid slecht zou vinden, dan loop je ook maar weg en doe je lekker je ogen dicht.


Beetje vreemde reactie :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Paultheone schreef:
Ik ben echt een groot hater aan raw en alles wat erbij komt kijken, maar als mensen zich prettig voelen met een kapje voor de mond, of met bepaalde kleding lopen, dan moet ieder dat lekker voor zich weten hoor. Er zijn overigens wel grenzen, zoals die katten...


of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien


Ben ik het zeker mee een!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk

Wat zijn de volgende festivals waar je heen gaat? Dan kom ik je persoonlijk opzoeken met zo'n mondkapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Blear schreef:
Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk

Wat zijn de volgende festivals waar je heen gaat? Dan kom ik je persoonlijk opzoeken met zo'n mondkapje.


:yay: Dreamfields, volgens mij kan ik je herkennen aan een pet right?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
J oey schreef:
Blear schreef:
Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk

Wat zijn de volgende festivals waar je heen gaat? Dan kom ik je persoonlijk opzoeken met zo'n mondkapje.


:yay: Dreamfields, volgens mij kan ik je herkennen aan een pet right?!?

Nee, aan een mondkapje
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen