Goede line-up.
Artwork vind ik zelf altijd wel vet, maar komt denk door mijn opleiding als grafisch vormgever
Stage vind ik ook vaak belangrijk, zelfde reden als hierboven.
Een track
nooit meer dan 2 of 3 keer op een avond horen.
Diverse line-up, beginnen met freestyle en eindigen met wat harders. Logische opbouw dus van zacht naar hard en niet tussendoor steeds wisselen met genres.
Goede locatie.
Misschien muntprijs bekend maken voordat het feest begint, misschien dezelfde middag of avond van te voren, stond op Qlimax netjes met afgerond getal van 10 en 15 euro etc is het ineens 2,60 per muntje, ontzettend kut.
Makkelijke doorstroming tussen area's als je verschillende stages/area's zal hebben.
Leuke animaties of verassende dingen door het feest door zoals op Supremacy die paar lichtballen door de lucht of confetti of vuurwerk of zoiets dergelijks.
Zo'n boekje vind ik altijd wel leuk om te ontvangen met het naar huis gaan, poster zou ook wel gaaf zijn zoals op Qlimax.
Toiletten het liefst gratis.
Water een half muntje laten kosten, ongeveer 1,25 of 1,- dus.
Gratis water hoef ik niet alhoewel het wel beter voor mijn portemonnee is. Als er gratis water is dan het liefst herkenbare vulplekken en rond de 4/5 euro voor de gehele avond hervullen zou ik wel normaal vinden.
Goed geluid is ook belangrijk.
Een verrassingselement zouden veel mensen denk wel overhalen om te komen.
Entreeprijzen zo laag mogelijk houden, gewoon een nette prijs, niet dat de gehele feest 20.000 kost en dat alleen al de kaartjes 25.000 opbrengen.
Hele waslijst, hopelijk heb je er wat aan.