Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:01 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Dat is geen oplossing voor mensen die Bob zijn en de hele avond aan het water zitten in combinatie met een cola o.i.d. tussendoor


Die kunnen toch ook eenmalig 3 euro betalen voor een variant die te hervullen is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Magnetron schreef:
Dat is geen oplossing voor mensen die Bob zijn en de hele avond aan het water zitten in combinatie met een cola o.i.d. tussendoor


Die kunnen toch ook eenmalig 3 euro betalen voor een variant die te hervullen is ?

Klopt, maar ik was even aan het voortborduren op het feit dat water vrij duur is vandaag de dag en dat er voorgesteld werd om flesjes/bekertjes voor 1 euro te verkopen. Anders heb ik het even verkeerde begrepen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Luister geen hardstyle meer en laatste feest was in september 2013, maar mijn grootste ergernissen:

- dj's die kut draaien
- vervelend volk (anabolensjonnies, mensen die te hard vdk zijn)

Niks zo irritant als 4 keer op een avond dezelfde plaat horen omdat dj's zich nooit verdiepen in de line-up waar ze in staan en dus niet inschatten welke tracks al gedraaid zouden kunnen zijn. Ook draaien 9 van de 10 (of moet ik zeggen 99 van de 100) dj's alleen maar zeer recente tracks (meestal ook nog van hunzelf of hun label) en nooit eens dikke oude tracks of een andere verrassende plaat. Bovendien is het mixwerk van de gemiddelde dj om te janken omdat het geen dj's zijn maar producers die opeens moeten gaan draaien. Er zijn natuurlijk uitzonderingen die bovenstaande wel allemaal goed doen (of in ieder geval deden) zoals Degos & Re-Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Luister geen hardstyle meer en laatste feest was in september 2013, maar mijn grootste ergernissen:

- dj's die kut draaien
- vervelend volk (anabolensjonnies, mensen die te hard vdk zijn)

Niks zo irritant als 4 keer op een avond dezelfde plaat horen omdat dj's zich nooit verdiepen in de line-up waar ze in staan en dus niet inschatten welke tracks al gedraaid zouden kunnen zijn. Ook draaien 9 van de 10 (of moet ik zeggen 99 van de 100) dj's alleen maar zeer recente tracks (meestal ook nog van hunzelf of hun label) en nooit eens dikke oude tracks of een andere verrassende plaat. Bovendien is het mixwerk van de gemiddelde dj om te janken omdat het geen dj's zijn maar producers die opeens moeten gaan draaien. Er zijn natuurlijk uitzonderingen die bovenstaande wel allemaal goed doen (of in ieder geval deden) zoals Degos & Re-Done.



Als ik naar een feest ga, kies er 1 uit met een line up die mij aanspreekt. Als ik dan deze artiest wil zien wil ik ook zijn nummers horen. Wat oudere en wat nieuwere
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 21:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat teup zegt. Als er een feest is waar een main is van bijvoorbeeld.

Psyko Punkz
Frontliner
Coone
Outbreak
Zatox
Energyzed
Artic

Zou ik niet heen gaan want ik vind al die artiesten niks aan.
Dan ga ik natuurlijk ergens anders heen, of naar een andere stage.

Het is altijd nutteloos om te janken over een slechte line-up. Vind je het niks, ga je er niet heen of naar een andere stage. (Dat mensen een mening geven over de line-up hebben er niks mee te maken, heb het meer tegen mensen die er over blijven janken en toch heen gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede line-up.
Artwork vind ik zelf altijd wel vet, maar komt denk door mijn opleiding als grafisch vormgever :$
Stage vind ik ook vaak belangrijk, zelfde reden als hierboven.
Een track nooit meer dan 2 of 3 keer op een avond horen.
Diverse line-up, beginnen met freestyle en eindigen met wat harders. Logische opbouw dus van zacht naar hard en niet tussendoor steeds wisselen met genres.
Goede locatie.
Misschien muntprijs bekend maken voordat het feest begint, misschien dezelfde middag of avond van te voren, stond op Qlimax netjes met afgerond getal van 10 en 15 euro etc is het ineens 2,60 per muntje, ontzettend kut.
Makkelijke doorstroming tussen area's als je verschillende stages/area's zal hebben.
Leuke animaties of verassende dingen door het feest door zoals op Supremacy die paar lichtballen door de lucht of confetti of vuurwerk of zoiets dergelijks.
Zo'n boekje vind ik altijd wel leuk om te ontvangen met het naar huis gaan, poster zou ook wel gaaf zijn zoals op Qlimax.
Toiletten het liefst gratis.
Water een half muntje laten kosten, ongeveer 1,25 of 1,- dus.
Gratis water hoef ik niet alhoewel het wel beter voor mijn portemonnee is. Als er gratis water is dan het liefst herkenbare vulplekken en rond de 4/5 euro voor de gehele avond hervullen zou ik wel normaal vinden.
Goed geluid is ook belangrijk.
Een verrassingselement zouden veel mensen denk wel overhalen om te komen.
Entreeprijzen zo laag mogelijk houden, gewoon een nette prijs, niet dat de gehele feest 20.000 kost en dat alleen al de kaartjes 25.000 opbrengen.

Hele waslijst, hopelijk heb je er wat aan. :$ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 23:37 
 
Hardtraxxer

MDesiqn schreef:
Zo'n boekje vind ik altijd wel leuk om te ontvangen met het naar huis gaan, poster zou ook wel gaaf zijn zoals op Qlimax.
Een track nooit meer dan 2 of 3 keer op een avond horen.

Eens ! heb toen op Anarchy in het Patronaat hier in Haarlem echt 8 tracks dubbel en een paar zelfs 3 dubbel gehoord. Misschien om backstage een lijst neerleggen met alle bekende tracks van het moment dat de DJ's lekker mogen vinken :p vond het geen eens zo'n slecht idee
Posters ook altijd leuk ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Misschien om backstage een lijst neerleggen met alle bekende tracks van het moment dat de DJ's lekker mogen vinken :p vond het geen eens zo'n slecht idee

Zeker geen slecht idee. Heeft The Magic Show al een keer gedaan op Wish. Beviel prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wanneer bijvoorbeeld een DJ die voor of na E-Force op een stage staat Seven draait (afgelopen zomer), kiest hij er bewust voor om hem (aan een groot deel van het publiek) twee keer voor te schotelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj's hebben daar echt schijt aan. Ran-D had van te voren contact gehad met E-force wat ze gingen draaien op Q-base. Ran-D zou die zaadplaat Fuck justin bieber ofzo draaien. E-force draait hem gewoon zonder probleem nog geen 10 minuten na eforce hem had gedraaid. Ondanks dat het van te voren afgesproken was. E-Force stond waarschijnlijk allang bezig backstage of was inmiddels met de usb's aan het kutten dus waarschijnlijk ook nog bewust meegemaakt.
Heb even goed rondgekeken in de hangar, en zag wel geteld 0 maar dan echt 0 mensen die het ze stoorde. Publiek tegenwoordig wil gewoon pilletje erin en losgaan. Als de bas maar hard is en de screeches schel.
Ik heb de hoop opgegeven inmiddels en verhuist naar de techno/industrialscene. Publiek boeit het niet meer. Artiesten dus ook niet. Simple as that.
Sorry voor deze rant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm echt eraan storen doen veel mensen waarschijnlijk niet, maar het is vaak wel het eerste wat ik hoor als het enigszins over muziek gaat. Ook bij volk dat niet 24/7 gated kicks zit te analyseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

slechte ventilatie, zorgt voor veel rook, het wordt benauwd, mensen gaan zweten, zweetdruppels die van het plafond komen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
verhuist naar de techno scene
Sorry voor deze rant.

Hele avond hetzelfde nummer en niemand die het wat boeit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jordi schreef:
verhuist naar de techno scene
Sorry voor deze rant.

Hele avond hetzelfde nummer en niemand die het wat boeit. :thumbsup:

JAAAA DAT WIL IK OOK. Eentonige herrie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
JAAAA DAT WIL IK OOK. Eentonige herrie :loving:


Warface en Minus Militia album ligt voor je klaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Al je kaarten verkopen en dan pas je line-up vrijgeven. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
MDesiqn schreef:
Zo'n boekje vind ik altijd wel leuk om te ontvangen met het naar huis gaan, poster zou ook wel gaaf zijn zoals op Qlimax.
Een track nooit meer dan 2 of 3 keer op een avond horen.

Eens ! heb toen op Anarchy in het Patronaat hier in Haarlem echt 8 tracks dubbel en een paar zelfs 3 dubbel gehoord. Misschien om backstage een lijst neerleggen met alle bekende tracks van het moment dat de DJ's lekker mogen vinken :p vond het geen eens zo'n slecht idee
Posters ook altijd leuk ja :)


Ja of gewoon tussen de dj's contact laten komen desnoods in bijvoorbeeld een Facebook groep van welke tracks ze willen draaien etc.
Backstage een lijst zal niet lukken denk ik, omdat 9/10 dj's de lijst voorbij zou lopen of niet zal afvinken wat ze hebben gedraaid of het ze niks uit zal maken.
Voortijdig zeggen wat ze willen draaien bv. 25 track selecteren of minder en dat dan geen enkele andere dj die zal mogen draaien die avond, hooguit worden er 20 van gedraaid en blijven er dus altijd wel 5 tracks over.
Einde van de avond/laatste dj zal de lijst dus niet alleen de slechtste tracks kunnen draaien maar al van te voren weten wat hij zal mogen draaien.

Lyst schreef:
Al je kaarten verkopen en dan pas je line-up vrijgeven. :x


Alsof dat bij een beginnend evenement goed zal lopen, dan zullen ze eerder denken dat ze het feest liever zullen missen omdat ze niet weten waarvoor ze betalen.
Pas na een paar jaar zou je dat eventueel kunnen doen, alhoewel je dan echt een baas-evenement moet hebben voordat je dat zou kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 19:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Beschouw het dan maar als tip voor mogelijk de toekomst. Maar ik denk dat je uberhaupt weinig toe te voegen kan hebben in deze verzadigde partyscene. Of je moet je richten op een niche, maar dat is vaak niet rendabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jordi schreef:
verhuist naar de techno scene
Sorry voor deze rant.

Hele avond hetzelfde nummer en niemand die het wat boeit. :thumbsup:

:lol:

@Nando @mr_vertigo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
technoscene.


Die scène wordt er ook niet veel beter op. Staat hetzelfde volk als wat je nu beschrijft bij hardstyle, lekker vdk en niets maakt meer uit. Af en toe nog een konijnendans eruit gooien met m'n maten en iedereen naast me of op me of onder me het drinken uit hun klauwen stoten, zolang ik maar op de Facebook van Techneutjes en Technomoves kom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 11:11 
 
Hardtraxxer

Drukte en geluid.

Aan de drukte kan ik me heel erg storen. Geen ruimte om je ding te doen, continue lopende mensen noem maar op. Dat zorgt ervoor dat je je gaat irriteren en dat komt de sfeer en beleving van het feest niet ten goede.
Het geluid is, zoals hiervoor al benoemd, erg belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 13:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mensen die over water beginnen: Clubs, evenementen, locaties etc. zijn tegenwoordig verplicht om water gratis beschikbaar te hebben. Maar ik zie dat nog veel te weinig gebeuren. Ik ben dit jaar zelfs nog in de kraag gevat door een beveiliger omdat ik bij een fonteintje bij de wc's m'n beker bijvulde met water, en vaak mag je bekers ook niet meenemen naar de toiletten.

Veel organisaties hangen dan bordjes op als "Water niet drinkbaar!", om dat vervolgens als excuus te gebruiken om beveiligers te laten ingrijpen als mensen hun beker zelf vullen met water in plaats van een nieuw flesje te kopen voor 5 euro. Wat echt ongelooflijke onzin is. Dat water is hartstikke drinkbaar. Als dat water niet drinkbaar is, dan mogen ze weleens uitleggen waar dat water wel niet vandaan komt. :huh: Het water is schoon of niet, er is geen tussenweg, anders mag het ook niet aangeboden worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Techneutjes en Technomoves kom!

Is dit ook ineens een hype? Lijkt wel op een reanimatie van shuffling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boeit me allemaal geen ruk, als het geluid maar goed is. Nog altijd mijn grootste ergenis, ik zal eerder een feest overslaan omdat de locatie slecht geluid heeft en niet dat de broodjes beenham te duur zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DissOrder schreef:
Dat water is hartstikke drinkbaar

Ik heb dus ooit een keer m'n flesje gevuld in de veronderstelling dat dat wat jij zegt klopt, bleek het dus gewoon echt water rechtstreeks uit het riool te zijn :sick:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen