Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 00:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sommige dj's inderdaad te hoog, en andere weer te laag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 01:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb 'm ingevuld! Leuke enquete!

@Tel: die resultaten moet ik nog publiceren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 03:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk, ben benieuwd naar de antwoorden. Misschien was het leuk om nog een vraag te doen "Wat luister je momenteel voor genres naast hardstyle?" en "Wanneer luister je naar hardstyle?" (altijd / in afwisseling met andere genres / slechts in bepaalde buien / alleen op feesten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Sommige dj's inderdaad te hoog, en andere weer te laag xd

'T is niet voor niks een gemiddelde, het zijn niet jouw resultaten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga hem nu ook even invullen :thumbup: .

edit: Ingevuld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
roberttt schreef:
Sommige dj's inderdaad te hoog, en andere weer te laag xd

'T is niet voor niks een gemiddelde, het zijn niet jouw resultaten >.<

Ik vind het nogal schokkend dat Headhunterz die al vrij lang meedraait en een hoop dikke tracks op zijn naam heeft veel lager staat dan Chris One die net 2 leuke tracks af heeft die nog niet eens uit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Isaac staat ook wel erg laag..

na hardstyle dictonary, we are youre friends en eigenlijk sinds dat hij met dbstf omgaat mag dat ook wel... zijn nieuwe nrs van die organ donars remix is ook niet echt vet ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had Zany een 10 gegeven en de pinguinzzzz het laagste weet niet meer hoeveel precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Edwinn schreef:
Wat staat Brennan Heart laag. :cool:

Vind ik niet zo gek. Het wordt vooral aan forumpubliek gevraagd, daar ligt hij gewoon niet zo goed. Voor de gemiddelde feestbezoeker ligt dat weer anders. Overigens zijn de acts die lager staan in de lijst ook minder gewild, aangezien ik aan het eind ook lager uit ging delen.

Veel hard weer geliefd bij het forumpubliek.

niet zo gek toch? Op forum's zitten meestal de echte liefhebbers en niet de dagjesmensen, ja er zullen er wel wat zijn, maar grote deel op fora is een liefhebber. Veel liefhebbers zijn op dit moment gewoon de stijl van Brennan Heart, DBSTF, etc zat. Omdat hun telkens dezelfde elementen blijven gebruiken voor hun Track. Vandaar dat ik Headhunterz toch een 7 heb gegeven omdat ik het respecteerd dat hij wat nieuws probeerd, al lijkt het een simpele track. From Within vind ik toch wel een leuk nummertje, maar Hard is the Message heb k dan weer helemaal niets mee. Make it Loud intro is om te smullen, de climax is een dikke 0. Trouwens chris one heeft al 2 releases gehad, (3 als je de free release van Brennan Heart Remixes meetelt). Dus hij draaid al langer mee dan Psycho en Killshot. Maar ik vind ook wel dat hij te hoog staat. En de rauwe kant van hardstyle gaat ook commercieel worden, dat is maar een kwestie van tijd tot de dagjesmensen dat ook leuk gaan vinden. Over een paar jaar spreekt niemand meer over Rawstyle of Nustyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Henk-Jan schreef:
roberttt schreef:
Sommige dj's inderdaad te hoog, en andere weer te laag xd

'T is niet voor niks een gemiddelde, het zijn niet jouw resultaten >.<

Ik vind het nogal schokkend dat Headhunterz die al vrij lang meedraait en een hoop dikke tracks op zijn naam heeft veel lager staat dan Chris One die net 2 leuke tracks af heeft die nog niet eens uit zijn.

Populariteitsmetingen zijn vrijwel altijd momentopnames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Chris One die net 2 leuke tracks af heeft die nog niet eens uit zijn.


2 leuke tracks? Kan er nog wel wat opnoemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Henk-Jan schreef:
roberttt schreef:
Sommige dj's inderdaad te hoog, en andere weer te laag xd

'T is niet voor niks een gemiddelde, het zijn niet jouw resultaten >.<

Ik vind het nogal schokkend dat Headhunterz die al vrij lang meedraait en een hoop dikke tracks op zijn naam heeft veel lager staat dan Chris One die net 2 leuke tracks af heeft die nog niet eens uit zijn.

Er staat nota bene dat het om de stijl gaat op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik had er ook geen beste artiest boven moeten zetten, beetje overhaast gedaan. :$
Het gaat om de meest gewaardeerde stijl, dat is waar mensen het op beoordeeld hebben. Daarbij maakt het geen flikker uit of iemand een paar releases heeft gehad of al tig jaar mee gaat, ze produceren in een bepaalde stijl en mijn vraag was of je die stijl aanspreekt.

Overigens heeft chris al wel een tijdje bij theracords gezeten en heeft al 11 andere hardstyle nummers uitgebracht naast die psycho/killshot release die nog moet komen.

Heb nu 320 enquetes al binnen, gaat echt belachelijk goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Henk-Jan schreef:
roberttt schreef:
Sommige dj's inderdaad te hoog, en andere weer te laag xd

'T is niet voor niks een gemiddelde, het zijn niet jouw resultaten >.<

Ik vind het nogal schokkend dat Headhunterz die al vrij lang meedraait en een hoop dikke tracks op zijn naam heeft veel lager staat dan Chris One die net 2 leuke tracks af heeft die nog niet eens uit zijn.

Convictions, Scum & The Joker op AVIO (AVIO030)
Taken & Hardcore Atmosphere op GBH Records (GBH016)
Chris One & Ramp - Wacko op fifth wheel Records (FWR005)
Drop 2 Your Knees & Recruit op TiLLT (TiLLT006)
Coming After You, MF Punk & Deejayz op Theracords (Ther035)
Brennan Heart - Faith in Youre DJ (Chris One Remix) Free
Brennan Heart - Rev!val X (Chris One Remix) Free

en dus nu komen nog Killshot, Recruit.. en hij heeft nog 5 nieuwe nummers klaarliggen. (solo's en collab's)

Misschien moet je je er is iets meer in verdiepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik had er ook geen beste artiest boven moeten zetten, beetje overhaast gedaan. :$
Het gaat om de meest gewaardeerde stijl, dat is waar mensen het op beoordeeld hebben. Daarbij maakt het geen flikker uit of iemand een paar releases heeft gehad of al tig jaar mee gaat, ze produceren in een bepaalde stijl en mijn vraag was of je die stijl aanspreekt.

Overigens heeft chris al wel een tijdje bij theracords gezeten en heeft al 11 andere hardstyle nummers uitgebracht naast die psycho/killshot release die nog moet komen.

Heb nu 320 enquetes al binnen, gaat echt belachelijk goed :D

Maar de stijl van Isaac van 5 jaar geleden is toch wel anders als die van nu? Op welke moet je het dan beoordelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
What do you think of the current style of the following hardstyle producers.

Dit was de vraag zoals hij er stond, dus dat was volgens mij wel duidelijk genoeg. Dat mensen de moeite niet nemen om te lezen kan ik verder ook vrij weinig aan doen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Convictions, Scum & The Joker op AVIO (AVIO030) Theracords (THER-030))

Misschien moet je je er is iets meer in verdiepen?

Wel ff iets meer in verdiepen he! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
p-stylez schreef:
Convictions, Scum & The Joker op AVIO (AVIO030) Theracords (THER-030))

Misschien moet je je er is iets meer in verdiepen?

Wel ff iets meer in verdiepen he! :P

Hooooooow foutje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One in de top 10 :') Sorry hoor maar dat valt niet serieus te nemen. Vent heeft 2 boekingen gehad op grote podia waarvan hij er 1 hard verneukt heeft. En verder een paar releases gehad die niet echt bijzonder waren, behalve dat ze kk hard en rauw zijn. Er wordt hier echt gestemd op basis van hard=goed, soft=slecht en weinig mensen kijken objectief als ik die lijst zo zie.

En nu zal ik wel afgezeken worden en voor dagjesmens worden uitgemaakt.

@ Lyst: Als je per artiest ook nog een schaalverdeling maakt van 1 = soft en 10 = hard dan krijg je een mooi beeld van hoe de scene eruit ziet, welke artiesten hard gevonden worden en in hoeverre mensen dat leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Chris One in de top 10 :') Sorry hoor maar dat valt niet serieus te nemen. Vent heeft 2 boekingen gehad op grote podia waarvan hij er 1 hard verneukt heeft. En verder een paar releases gehad die niet echt bijzonder waren, behalve dat ze kk hard en rauw zijn. Er wordt hier echt gestemd op basis van hard=goed, soft=slecht en weinig mensen kijken objectief als ik die lijst zo zie.

En nu zal ik wel afgezeken worden en voor dagjesmens worden uitgemaakt.




Ben het wel met je eens, ik heb zelf chris een 6 gegeven, omdat ie zich voor mij nog niet heeft bewezen en HHZ bijv een 8 gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Chris One in de top 10 :') Sorry hoor maar dat valt niet serieus te nemen. Vent heeft 2 boekingen gehad op grote podia waarvan hij er 1 hard verneukt heeft. En verder een paar releases gehad die niet echt bijzonder waren, behalve dat ze kk hard en rauw zijn. Er wordt hier echt gestemd op basis van hard=goed, soft=slecht en weinig mensen kijken objectief als ik die lijst zo zie.

En nu zal ik wel afgezeken worden en voor dagjesmens worden uitgemaakt.

@ Lyst: Als je per artiest ook nog een schaalverdeling maakt van 1 = soft en 10 = hard dan krijg je een mooi beeld van hoe de scene eruit ziet, welke artiesten hard gevonden worden en in hoeverre mensen dat leuk vinden.

Ik vroeg ook wat jij van de stijl van de producer vond. Niet welke artiest al heel veel bereikt heeft noch welke artiest er populair zijn bij het volledige publiek. Dat was de vraag en dat hebben de mensen beantwoord. Schijnbaar vinden ze de hardere hardstyle een fijnere stijl om te luisteren dan de melodieuze. Dat jij iets anders vind doet weinig af aan de gemiddelde mening van de kern van de scene. Want deze enquete is vrijwel alleen maar ingevuld door mensen die zich veel op fora bevinden en dus ook redelijk tot goed verdiept hebben in de scene. En onder die 'harde kern' ligt de verhouding tussen de stijlen nu eenmaal anders dan onder de massa. Ik zeg niet dat iemand die zich verdiept heeft en van mainstream houdt een dagjesmens is, ik zeg alleen dat de verhoudingen binnen de kern anders liggen dan in de massa.

Overigens zullen de mainstream producers nu nog verder wegzakken, gezien ik de enquete nu ook op GHF heb gezet, dus bereid je maar vast voor :P Er komt overigens ook een uitsplitsing naar elke site, dus in die resultaten zal dat niet van invloed zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Chris One in de top 10 :') Sorry hoor maar dat valt niet serieus te nemen. Vent heeft 2 boekingen gehad op grote podia waarvan hij er 1 hard verneukt heeft. En verder een paar releases gehad die niet echt bijzonder waren, behalve dat ze kk hard en rauw zijn. Er wordt hier echt gestemd op basis van hard=goed, soft=slecht en weinig mensen kijken objectief als ik die lijst zo zie.


Ben het niet met je eens. Ik vond de laatste paar releases van Chris One veel bijzonderder dan heel veel releases van gevestigede namen. Hij heeft een eigen stijl die ik waardeer, daarnaast vind ik zijn sounds behoorlijk divers.

Ja, ik neig naar de "rauwe" kant binnen de hardstyle, het is dan toch niet meer dan logisch dat ik die producers goed vind? En ik stem echt niet enkel op een track omdat die "kk hard en rauw" is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet toegeven dat 2 stijlen mij tot nu heel erg aan trekken.
Raw maar nieuwe label van NC en wildstylez is ook heel erg vet.(heeft early tintje met mainstream)

maar op feesten is raw echt het fijnst :) (ligt nartuurlijk ook aan wie draait)

Maarjah waar valt Donkey Rollers eigenlijk onder?
Die heb als enige een 10 gegeven. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij bevalt vrijwel alles, zelfs Resistance vond ik een lekker nummer van wasted pinguinz, maar producers krijgen bij mij echt pluspunten als er een andere sound wordt gebruikt dan bij andere. Maar op een feest, heb ik liever Rauw of harde Kicks. Tijdens de Intro van Make it Loud kneitershard uit me stekker gegaan. In de climax was het nog maar een klein beetje voetenwerk.

Donkeyrollers valt onder hard rauw en duister..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Chris One in de top 10 :') Sorry hoor maar dat valt niet serieus te nemen. Vent heeft 2 boekingen gehad op grote podia waarvan hij er 1 hard verneukt heeft. En verder een paar releases gehad die niet echt bijzonder waren, behalve dat ze kk hard en rauw zijn. Er wordt hier echt gestemd op basis van hard=goed, soft=slecht en weinig mensen kijken objectief als ik die lijst zo zie.

En nu zal ik wel afgezeken worden en voor dagjesmens worden uitgemaakt.

@ Lyst: Als je per artiest ook nog een schaalverdeling maakt van 1 = soft en 10 = hard dan krijg je een mooi beeld van hoe de scene eruit ziet, welke artiesten hard gevonden worden en in hoeverre mensen dat leuk vinden.

Ik vroeg ook wat jij van de stijl van de producer vond. Niet welke artiest al heel veel bereikt heeft noch welke artiest er populair zijn bij het volledige publiek. Dat was de vraag en dat hebben de mensen beantwoord. Schijnbaar vinden ze de hardere hardstyle een fijnere stijl om te luisteren dan de melodieuze. Dat jij iets anders vind doet weinig af aan de gemiddelde mening van de kern van de scene. Want deze enquete is vrijwel alleen maar ingevuld door mensen die zich veel op fora bevinden en dus ook redelijk tot goed verdiept hebben in de scene. En onder die 'harde kern' ligt de verhouding tussen de stijlen nu eenmaal anders dan onder de massa. Ik zeg niet dat iemand die zich verdiept heeft en van mainstream houdt een dagjesmens is, ik zeg alleen dat de verhoudingen binnen de kern anders liggen dan in de massa.

Overigens zullen de mainstream producers nu nog verder wegzakken, gezien ik de enquete nu ook op GHF heb gezet, dus bereid je maar vast voor :P Er komt overigens ook een uitsplitsing naar elke site, dus in die resultaten zal dat niet van invloed zijn natuurlijk.


Natuurlijk verschuilt iedereen zich achter het woord "mening" want dan ben je untouchable. Maar feit is gewoon dat Chris One te weinig bookings heeft en ook erg weinig releases heeft gehad en dat daardoor een 11e plek in de lijst erg geflatteerd is. Het zal ongetwijfeld zo zijn dat veel mensen het waarderen dat hij wat anders doet maar écht kwaliteit is het niet. Zijn oudere releases in ieder geval. Psycho is wel een hele dikke track maar op basis daarvan kun je iemand moeilijk hoog noteren lijkt me.

Ik denk dat veel mensen zich heel erg af willen zetten tegen de melodische hardstyle omdat die gewoon kwalitatief minder is geworden de laatste tijd, dat ben ik zeker met ze eens. Maar dat wil niet zeggen dat alles wat hard is aanbeden moet worden. En dat is denk ik dat bij veel mensen (onbewust) wel gebeurd, en dat bedoel ik met dat er niet objectief wordt gestemd. Maakt ook niet uit, leuk initiatief en de lijst is al vele malen beter dan bijvoorbeeld een Fear FM top 100.

Wat denk je trouwens van dat idee om een spectrum te maken van 2 assen met Soft-----Hard en dan op de andere as Mooi-----niet mooi. dan krijg je in 1 plaatje een mooi overzicht en kun je ook dingen als corrrelatie enz zien. Moet je wel de enquete even uitbreiden...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen