Communicatief is het veel handiger waardoor je uiteindelijk meer tijd kunt besteden aan je favoriete muziek in plaats van eerst alle releases af te gaan en previews te beluisteren of je het wel wat vindt.wrote:Heb alleen de lange lijst artiesten ingevuld ongeveer. Onderverdeling dus. Jammer dat daar weer zo'n punt van gemaakt moet worden over een hoop theorie in plaats van het luisteren naar muziek.
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Ingeveuld met nick 
Goed initiatief, wel jammer dat elke "leek" dit kan invullen, maar dat zal juist wel een goed beeld geven van de scene 
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Ingevuld + nick.
Volgens mij had ik er current style neer gezet, dus huidige stijl. Dus als de stijl de afgelopen jaren hetzelfde is gebleven mag je al die releases beoordelen, is een producer onlangs geswitched van 'stijl' dan moet je enkel zijn releases meetellen sinds de switch. Anders kreeg je het probleem met producers die eerst early maakten en nu mainstream/raw.wrote:Jah heb ik ook gedaan volgens mijwrote:Goeie vraag dit, want daar ben ik het helemaal mee eens.wrote:ga hem even invullen!
edit: bij headhutnerz bijvoorbeeld, vond ik vroeger dik, maar nu echt helemaal niet, wat moet ik dan invullen, wat ik er nu van vind, of over een hele periode?
Geef hem dan toch maar een 6
hier ookwrote:Ingevuld + Nickname![]()
had alleen Donkey's een 10
Al ruim 200 enquetes binnen. Alvast een kleine statistiek voor jullie:
Beste artiest op basis van gemiddelde (van hoog naar laag)
Ik ga natuurlijk wel wat ingewikkeldere en interessantere data uit deze informatie halen dan een simpele wie is de beste artiest, maar deze was makkelijk te checken en er zijn vast wel een aantal mensen in geïnteresseerd. 
Beste artiest op basis van gemiddelde (van hoog naar laag)
Code: Select all
Donkey Rollers
Zany
Ran-D
B-Front
Zatox
Alphaverb
Crypsis
The Machine
Noisecontrollers
Geck-o
Chris One
The R3bels
Dj Thera
The Pitcher
Adaro
Wildstylez
Max Enforcer
Jack of Sound
Intractable One
Frontliner
Josh & Wesz
The Beholder
Titan
Alphatwins
Phrantic
Degos & Re-Done
TNT
Frequencerz
Kodex
Toneshifterz
Digital Punk
Slim Shore
Tuneboy
Deepack
Tatanka
Catatonic Overload
Activator
Solutio & The I's
Wavolizer
Chain Reaction
Arboza
Bioweapon
Pavo
Dozer
Sasha F
Technoboy
Bass Modulators
A-lusion
Ivan Carsten
Davide Sonar
Beat Providers
Scope DJ
Heatzone
Psyko Punkz
Da Tweekaz
Delete
Dj Isaac
JDX
D-Block & S-te-Fan
The Vision
The Prophet
Joshua Hiroshy
Zero Sanity
Vazard
Headhunterz
Philippe Rochard
Dj Ezteq
Second Identity
Showtek
Coone
Francesco Zeta
Dutch Master
Vyolet
A-Wak
Krusaders
Flarup
Brennan Heart
Ambassador Inc
Abyss & Judge
Maly
Wasted PenguinzArtiesten aan bepaalde andere waardes linken en daaruit andere info halen... ben wel benieuwd.
Werk je in SPSS?
Werk je in SPSS?
Wildstylez zo laag joh!
Zelfs Adaro staat boven WSZ
Net als Activator. Zeer opvallend.
Ik heb er nog nooit mee gewerkt, was er net even mee aan t kutten, maar krijg de data er nog niet zo makkelijk in vanuit excel.. Heb jij er wel ervaring mee? Anders ga ik t waarschijnlijk overzetten naar een sql db, daar kan ik tenminste makkelijk queries voor opstellenwrote:Artiesten aan bepaalde andere waardes linken en daaruit andere info halen... ben wel benieuwd.
Werk je in SPSS?
Donkey Rollers
Zany
Ran-D
B-Front
Zatox
Alphaverb
Crypsis
The Machine
Noisecontrollers
Geck-o
op geck-o & zatox na had ik uit de top 10 iedereen een 9 gegeven en donkey rollers een 10
dus voor mij klopt deze lijst wel aardig, ook onderin met WP & BH
Zany
Ran-D
B-Front
Zatox
Alphaverb
Crypsis
The Machine
Noisecontrollers
Geck-o
op geck-o & zatox na had ik uit de top 10 iedereen een 9 gegeven en donkey rollers een 10
dus voor mij klopt deze lijst wel aardig, ook onderin met WP & BH
@ lyst Ik heb er wel ervaring mee en ben ook voor geslaagd op school haha
Je moet er wel even voor gaan zitten, ik denk als je t in een ander programma ook kan doen dat je 't ook daarin doen. SPSS is alleen wel de internationale standaard voor enquetteren heb ik mij laten vertellen haha.
Vind ik niet zo gek. Het wordt vooral aan forumpubliek gevraagd, daar ligt hij gewoon niet zo goed. Voor de gemiddelde feestbezoeker ligt dat weer anders. Overigens zijn de acts die lager staan in de lijst ook minder gewild, aangezien ik aan het eind ook lager uit ging delen.wrote:Wat staat Brennan Heart laag.
Veel hard weer geliefd bij het forumpubliek.
overigens wel apart dat Sasha F zo laag staat vergeleken met andere artiesten die een soortgelijk stijltje hebben, zoals bijv. Chris One
Hier hetzelfdewrote:kheb hem ook ingevuld en ik had vier keer een 10 maar dat waren dan oko gelijk mijn 4 favo dj/producers![]()
kvond leuk om in te vullen
Verder denk ik maar 25% van de artiesten onder de 7, brede smaak
Terecht, zijn nummers zijn de laatste tijd weinig aan.
hij heeft wel hoog gescoord met hardstyle dictionary natuurlijk
Hahaha Showtek boven Brennan Heart. 
Dronken Zweden terecht op de allerlaagste score.
Dronken Zweden terecht op de allerlaagste score.
Showtek staat nog niet heel hoog, maar ik vind het wel terrecht dat ze boven BH staan. Laatste tijd vind ik Showtek toch echt wel een heel relaxed stijltje hebben.wrote:Hahaha Showtek boven Brennan Heart.![]()
ik heb Showtek en ook HHZ hoger gewaardeerd dan BH, vooral omdat ik ze vroeger echt heel dik vond
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
HHZ heel laag, jammer. Wel Wasted Pengays op de laatste plaats
. Chris One wel veel te hoog.