Nogmaals het gaat om de huidige stijl, niet over hoeveel releases iemand heeft gehad. Vind je die stijl supervet, dan geef je hem een 9 of een 10, vind je het niet om aan te horen geef je hem een dikke onvoldoende. Dat was de vraag en ik heb goed over mijn vragen nagedacht. Anders had ik wel gevraagd "Hoe goed vind je de volgende artiesten". Dat sommige mensen andere dingen invullen dan dat er gevraagd word, kan ik ook niks aan doen 
Nee ok het is ook niet jouw schuld maar ik geef alleen aan wat ik denk dat er gebeurd als je mensen op dat soort lijstjes laat stemmen. Je hebt nog steeds niet gereageerd op mijn ideewrote:Nogmaals het gaat om de huidige stijl, niet over hoeveel releases iemand heeft gehad. Vind je die stijl supervet, dan geef je hem een 9 of een 10, vind je het niet om aan te horen geef je hem een dikke onvoldoende. Dat was de vraag en ik heb goed over mijn vragen nagedacht. Anders had ik wel gevraagd "Hoe goed vind je de volgende artiesten". Dat sommige mensen andere dingen invullen dan dat er gevraagd word, kan ik ook niks aan doen