Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Overigens zijn er bij sommige subvragen wel te weinig mensen om een goede indruk te geven, maar ja beter iets dan niets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:15 
 
Hardtraxx Newbie

No dana?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er missen wel meer artiesten, ik heb alleen de artiesten genomen die vorig jaar een eigen release hebben gehad. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:44 
 
Hardtraxxer

Headhunterz op 62 , en terecht trekt merendeels verdwaald housevolk aan en dagjesmensen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Headhunterz op 62 , en terecht trekt merendeels verdwaald housevolk aan en dagjesmensen xd .

Absoluut onterecht als je over de jaren heen kijkt.. Snap echt niet hoe bijvoorbeeld;

29 Toneshifterz
41 Bioweapon
48 Scope DJ

daarboven kunnen staan. Als je kijkt over het laatste jaar ben ik het er wel met eens ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Headhunterz op 62 , en terecht trekt merendeels verdwaald housevolk aan en dagjesmensen xd .

Absoluut onterecht als je over de jaren heen kijkt.. Snap echt niet hoe bijvoorbeeld;

29 Toneshifterz
41 Bioweapon
48 Scope DJ

daarboven kunnen staan. Als je kijkt over het laatste jaar ben ik het er wel met eens ja.

De vraag was wat vind je van de huidige stijl van de volgende djs. Het is zelfs nog erger dan dit, want redelijk wat mensen hebben niet de huidige stijl beoordeeld, maar de prestaties in het verleden mee geteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké dan ben ik het er wel mee eens dat hij zo laag staat ja, Bioweapon en Toneshifterz heb ik op dit moment ook wat liever dan Mr. hoofd. Alleen is het me dan nog steeds een raadsel wat Scope daar moet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen Luna?? Dakentonnie

Brennan Heart doet het goed trouwens, Ga zo door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Luna heeft net als Dana, de laatste jaren geen solo release gehad. Hoe kun je dan zijn huidige stijl een cijfer geven? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draait het dan echt alleen om releases ja?? Als dj moet je in eerste instantie toch goed plaatjes kunnen draaien
en een set in elkaar kunnen zetten. Als het daarom zou gaan, zou deze lijst er heel anders uit zien volgens mij

Maar aan de andere kant, krijg je dan wel een ontzettend grote lijst dus k snap em :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Excuses, ik zal de vraag nu correct herhalen:
Citaat:
What do you think of the current style of the following hardstyle producers.
(This is about the average style of a producer, it might be that the artist produced a lot of tracks in two or more different styles; if for that reason you can't really judge the style select 'no opinion')
1 = I hate it
10 = I love it
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:38 
 
Artiest

Maar waar ligt de grens, want Beholder heeft de laatste jaren ook geen solo release gehad, maar die staat er wel tussen dacht ik... of zie ik ze vliegen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tjee, ik heb ook maar een lijst met artiesten samengesteld adhv van de uitgebrachte tracks van vorig jaar. Moet ik nu alles per dj gaan verwoorden waarom hij er nu wel of niet in staat? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:52 
 
Artiest

Lyst schreef:
Tjee, ik heb ook maar een lijst met artiesten samengesteld adhv van de uitgebrachte tracks van vorig jaar. Moet ik nu alles per dj gaan verwoorden waarom hij er nu wel of niet in staat? >.<


Nee, maar omdat jij het over solo releases opeens had dacht ik huh?! >.<
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen