Helemaal eens met de Top 5 op Zatox na
Active topics in Algemeen
Moderators
Wijkt toch af van mijn persoonlijke volgorde, had het het minder verwacht.
alles wat ik leuk vind staat egt super laag

dat zegt meer over jouw muzieksmaak dan over de lijst denk ikwrote:alles wat ik leuk vind staat egt super laag![]()
![]()
Muziek is nog altijd een redelijk subjectief iets, dus slaat helemaal nergens op.wrote:dat zegt meer over jouw muzieksmaak dan over de lijst denk ikwrote:alles wat ik leuk vind staat egt super laag![]()
![]()
Omdat ....wrote:dat zegt meer over jouw muzieksmaak dan over de lijst denk ikwrote:alles wat ik leuk vind staat egt super laag![]()
![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Beholder staat nog aardig hoog, bij mij is het de nummer 1 denk ik wel, maar 17de plek hier had ik niet verwacht 
Beholder heeft in z'n hele carrière 0 slechte nummers gemaakt, behalve Bleeding For The Harderstyles misschien. Had hem ook een 2/9 gegeven volgens mij.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wou ik geen slecht nummer noemen, misschien 1 van zijn slechtere, maar alsnog ijzersterke plaat die live nog altijd de mensen aan de gang krijgt!wrote:Beholder heeft in z'n hele carrière 0 slechte nummers gemaakt, behalve Bleeding For The Harderstyles misschien. Had hem ook een 2/9 gegeven volgens mij.
Ik vind de vocals echt heel vet er in, verder ken ik ook betere van hem ja, maar ik ken ook geen slechte tracks van hem, maar omdat hij vaak redelijk stil is op het gebied van hardstyle en mensen niet zo 1,2,3 aan hem denken als je het hebt over raw, dark hardstyle had ik hem lager verwacht bij deze enquête.
Hij verdient alsnog hoger te staan overigens
The Beholder staat in mijn all-time rijtje wel op gelijke hoogte met Saifam, Michel Pollen, Zatox+aliassen en Zany. Alleen heeft Jeroen bijna nooit solo geproduceerd als hardstyler, altijd samen met Balistic/Max E/Zany, wat denk ik ook een reden is dat veel mensen hem vergeten of niet helemaal goed kunnen beoordelen hoe goed deze man is/was.
Echt.. dat mensen bleeding mooi kunnen vinden, voor mij is dat een van de grootste dieptepunten van de hardstyle op releasegebied
De rest van hem is allemaal geweldig overigens.
Zatox & Ran-D mogen net buiten de top 5 van mij. Geen verkeerde lijst dit.
Eens, echt een verschrikkelijke plaat, maar verder nog nooit teleurgesteld door the Beholder, met als uitschieters Who Wants This & Annihilatingwrote:Echt.. dat mensen bleeding mooi kunnen vinden, voor mij is dat een van de grootste dieptepunten van de hardstyle op releasegebiedDe rest van hem is allemaal geweldig overigens.
Vergeet niet platen als Got To Be There & The Underground
The Underground vind ik zelf iets minder, GTBT is wel heel lekker 
-
EHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2011
- last seen Feb 2011
Ik niet maar dat heb je nu wss alwel doorwrote:Ik had Wildstylez wel wat hoger staan...
serieus wat een naam :') hoe triest kun je zijn ?wrote:Ik niet maar dat heb je nu wss alwel doorwrote:Ik had Wildstylez wel wat hoger staan...
:')wrote:Ik niet maar dat heb je nu wss alwel doorwrote:Ik had Wildstylez wel wat hoger staan...
niet teveel aandacht geven jongenswrote:Ik niet maar dat heb je nu wss alwel doorwrote:Ik had Wildstylez wel wat hoger staan...
Knoepert,wrote:Ik niet maar dat heb je nu wss alwel doorwrote:Ik had Wildstylez wel wat hoger staan...
met zo een naam vraag je er gewoon om
-
EHardtraxx Newbie
- last seen Feb 2011
Nee doe maar niet, want je weet dat ik gelijk heb.wrote:niet teveel aandacht geven jongenswrote:Ik niet maar dat heb je nu wss alwel doorwrote:Ik had Wildstylez wel wat hoger staan...
View on YouTubewrote:Ik niet maar dat heb je nu wss alwel doorwrote:Ik had Wildstylez wel wat hoger staan...
Last edited by Soulless on , edited 1 time in total.
Ga in een ander topic dan de mijne lopen trollen 
-
EHardtraxx Newbie
- last seen Feb 2011
Ik vind het niet trollen, gaf mijn mening over zijn post, verder heb ik nog niks gezegd.
Maar meningen zijn verboden ofniet?
Maar meningen zijn verboden ofniet?