Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:29 

Donateur

Rickzel schreef:
ik heb het in Juli voor het eerst gebruikt, sinds dien op Q-base Thrillogy en Qlimax, Hardbass waarschijnlijk volgende keer weer

maar ik hoor heel vaak dat mensen moeten kotsen als ze X hebben gehad? betekend het dat het slechte shit was of hoe moet ik dat zien?

Het argument van Duruz kan ook, maar het kan ook zijn dat je teveel in 1x neemt, dat ie als zoon klap aankomt dat je ff met kotsen maar meestal gaat het daarna wel weer goed. Wordt zelf ook wellis misselijk als die er net inklapt terwijl ik altijd de zuiverste snoepjes heb :thumbup:
Ik heb bij Fusion ook ff misselijk stil gezeten door 1 hele dollar (120mg) dus ja het kunnen meerdere dingen zijn eigenlijk. Ook of een pil slikt op een lege maag,(wat beter voor je is) of op een volle maag ;)
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

Ik had het op het einde bij QD, van een halve blauwe boom :P werd echt kotsmisselijk :') maja ik heb niet gekotst, gewoon binnenhouden.. kotsen is kut :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:32 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
Rickzel schreef:
ik heb het in Juli voor het eerst gebruikt, sinds dien op Q-base Thrillogy en Qlimax, Hardbass waarschijnlijk volgende keer weer

maar ik hoor heel vaak dat mensen moeten kotsen als ze X hebben gehad? betekend het dat het slechte shit was of hoe moet ik dat zien?

waarschijnlijk zit er dan troep in. ik heb nog nooit hoeven overgeven.

Kan zijn dat er dan troep in je pil zit, maar dan ga je niet alleen kotsen, dan wordt je doodziek. Het kan komen als je teveel neemt, teveel water drinkt, combinatie van alcohol, temperatuur en heel veel andere dingen... Ik ben zelfs een keertje misselijk geworden van de bass... :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

Ben nog nooit misselijk geweest na het droppen van X. Zelfs niet op Q-Base, maar toen moest ik gewoon ff zitten omdat alles draaierig werd :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:35 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Rickzel schreef:

Het argument van Duruz kan ook, maar het kan ook zijn dat je teveel in 1x neemt, dat ie als zoon klap aankomt dat je ff met kotsen maar meestal gaat het daarna wel weer goed. Wordt zelf ook wellis misselijk als die er net inklapt terwijl ik altijd de zuiverste snoepjes heb :thumbup:
Ik heb bij Fusion ook ff misselijk stil gezeten door 1 hele dollar (120mg) dus ja het kunnen meerdere dingen zijn eigenlijk. Ook of een pil slikt op een lege maag,(wat beter voor je is) of op een volle maag ;)

Een pil op een lege maag beter? Ik dacht dat een bodempje altijd beter was. Ga altijd eerst ff patatje o.i.d. eten en dan gaat die er achteraan. Ik was op xqlusive ook vanaf 5 tot 10 uur sochtends misselijk, erg vervelend...
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Ik geef mijn broodje unox op Qountdown de schuld. Wat was dat ding smerig vies :sick: een paar uur later kreeg ik ook van die vieze boeren van dat broodje :P dat icm met X vond mijn maag denk ik niet zo leuk...
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:40 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
waarschijnlijk zit er dan troep in. ik heb nog nooit hoeven overgeven.

Nee overgeven is heel "normaal", ik heb het zelf ook nog nooit gehad maar het komt omdat xtc ook maar een chemisch goedje is wat je maag niet fijn vindt. Zeker als je niks hebt gegeten en dan een sterke pil dropt is het een te harde klap voor je lichaam en wil je lichaam het er uit krijgen --> kotsen.

Het beste weet je wel goed en gezond (geen hamburger dus) van tevoren, maar vanaf 2 uur voor je hem neemt niks meer.
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Qountdown was gezellig: hele dag niks gegeten, omdat we bij de KFC wilden gaan eten bij aankomst in de Bijlmer. Alles dicht om 10 voor 8 dus. Sta je met een lege maag, terwijl je spulletjes gaat droppen. Toch maar even een Broodje Van Dobben naar binnen gewerkt toen. En dat terwijl ik al was pep op had xd
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Komt vaker voor hoor. Het is vaak de combinatie van hitte, te veel drinken en het punt dat je lichaam even niet weet wat er aan de hand is.
Een theorie is dat je lichaam ineens erg veel 'energie afgeeft', het niet niet kwijt kan en het via je maag probeert te ontsnappen.

Tipje dus: Gewoon lekker bewegen, juist niet stil gaan staan of zitten, en niet te veel drinken tot het over is :)
Een beetje frisse(re) lucht doet sowieso wonderen :)

Als het alleen misselijkheid is zal er wel geen rotzooi in je pil zitten (kan wel, zorg gewoon dat je een bekende pil hebt om dit uit te sluiten). Als je ook hoofdpijn en andere rare verschijnselen krijgt heb je inderdaad wel een vervuilde pil.

Hoofdcoach schreef:
Ik had het op het einde bij QD, van een halve blauwe boom :P werd echt kotsmisselijk :') maja ik heb niet gekotst, gewoon binnenhouden.. kotsen is kut :P

Op Qountdown was het gewoon achterlijk heet, bijna iedereen voelde zich niet top daar ;)

Edit: En inderdaad, je maag is over het algemeen niet blij met chemische rommel :) Als ie al zo goed als leeg is en alleen maar een stortvloed aan water, cola, bier krijgt te verweken wil ie dr nog wel eens genoeg van krijgen :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:44 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Het beste is de avond voor gebruik al niet meer 5-htp te nemen (voor de zekerheid, het zou waarschijnlijk nog wel kunnen, maar NIET op dezelfde dag, en vooral de nacht voor een festival NIET DOEN!!) Minstens 6 uur na gebruik van XTC wachten met innemen :)

Ik heb geprobeerd een beetje research te doen in het zogenaamde pre- en postloaden (eigenlijk om het effect van xtc te verlengen/intensiveren en om de bekende kater te voorkomen naderhand). Het enige wat algemeen bekend is dat vitaminen vooraf helpt en 5-htp juist achteraf. Totdat ik deze website tegen kwam: http://www.rollinballzcrew.com/preload.shtml

Misschien dat jullie hier wat aan hebben. ^^
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

Het beste is idd 5-HTP ná gebruik, en ook pas in de avond erna. Dan weet je zeker dat alles oké is :P minste kans op serotoninesyndroom
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:00 

Hardtraxx Addict

Zag dat jullie jullie xtc gebruik de afgelopen jaar in kaart hadden gebracht.. Over 2010 ben ik snel klaar eigenlijk..

Defqon 2010: 1,5 Groene canadees
Decibel: 2 Groene canadees (met teveel alcohol)
Fusion 2 groene canadees

In de 2-3 jaar daarvoor in totaal ook echt maar 3 keer goed gegaan.. In vergelijking met de meeste hier stel ik weinig voor xd

Heb trouwens al meerdere keren moeten overgeven. Fusion moest ik ook opeens overgeven, volgens mij had ik toen teveel water op.. Op decibel ook maar toen was ik nog veeel te lam toen ik een hele groene canadees erin gooide. Moest trouwens ook kotsen op het einde toen we naar huis gingen.. (bij die hekken waar iedereen tussendoor moest lopen en ze één of andere felle tering lamp hadden neergezet die recht in je ogen scheen, werd toen aardig gek)
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:04 

Hardtraxxer

Nog even over misselijkheid:
Op Ground Zero moest ik kotsen toen ze uitgewerkt waren, had voor mijn doen toen ook best veel gepakt in een korte tijd. (300mg over de nacht, voor sommige érg weinig :P ) Dat waren toen blauwe APtjes van 120mg.
Op Fusion vielen de groene Canadezen heeelemaal verkeerd, heb daar de hele nacht op de tribune zitten spacen, werd bij inslag misselijk. Ben toen even frisse lucht gaan happen en toen ging het wel weer. Even later toch nog 3 keer over m'n nek gegaan. Dat feest was echt verneukt door de X :thumbdown:
En laatste keer op Thunderdome had ik een halve groene olifant en werd ik ook misselijk van de inslag, toen even in een wc hokje gestaan en toen ging het wel weer.
Heeft dus niks met vervuilde pillen te maken :)

Bij pep moet ik altijd kokhalzen als die smurrie mijn keel in komt druipen, maar dat is na 2 minuten weg en dan kan het feest beginnen :cool:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:09 

Hardtraxx Veteran

ik werd bij qlimax net voordat het eerste halfje (roze diamantje geloof ik..) insloeg ook even misselijk. ben toen maar even gaan zitten. ging al snel weg, en jezus, wat gingen we daarna lekker.

:yay:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:30 

Hardtraxxer

Maar even voor de duidelijkheid, om misselijkheid zoveel mogelijk te voorkomen en het effect van de x zo goed mogelijk te voelen moeten we nou:

1. wel of niet van te voren eten? (hoeveel en hoelang van te voren?)

2. wel of niet alcohol erbij drinken? (vermindert alcohol het effect van de x?)

3. wel of niet veel waterdrinken? (laten we zeggen, meer dan 2 flesjes/glazen per uur (heb gehoord van zo'n medisch figuur die er altijd staat dat je 1 á 2 glazen per uur moet drinken))

iemand die het weet?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:33 

Hardtraxxer

1. Wel goed van tevoren eten, maar niet later dan 2 uur vóór je de pil neemt, dus dat het al weer wat gezakt is.

2. Geen alcohol, want da's alleen maar extra gif voor je maag

3. Wel water drinken, maar niet te veel. 1 of 2 flesjes per uur zou genoeg moeten zijn inderdaad. Wissel het ook eens af met wat cola oid.
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

1. ik zou wel van te voren eten, maar zorg wel dat het 2 uur van te voren is ofzo. gewoon normale maaltijd :P

2. voor de beste ervaring gewoon geen alcohol erbij nemen.. of alcohol effect erop heeft weet ik niet zo snel.

3. gewoon normaal water drinken, heb je dorst neem je een slok :P niet abnormaal veel slokken achter elkaar nemen.

deeltjesversneller was me voor :$
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:35 

Hardtraxxer

HSgino schreef:
Maar even voor de duidelijkheid, om misselijkheid zoveel mogelijk te voorkomen en het effect van de x zo goed mogelijk te voelen moeten we nou:

1. wel of niet van te voren eten? (hoeveel en hoelang van te voren?)

2. wel of niet alcohol erbij drinken? (vermindert alcohol het effect van de x?)

3. wel of niet veel waterdrinken? (laten we zeggen, meer dan 2 flesjes/glazen per uur (heb gehoord van zo'n medisch figuur die er altijd staat dat je 1 á 2 glazen per uur moet drinken))

iemand die het weet?

Persoonlijk eet ik altijd vrij veel, dit heeft volgens mij niet zoveel effect op de pil. Behalve dat het langer duurt voor die zal werken. Misselijk word ik hier ook nooit van.

Alcohol zorgt er voor mij altijd voor dat het hele feest 1 groot zwart gat word, dus doe ik niet meer... -.-

Water drinken doe ik ook niet echt veel, meestal hou ik het op fanta of 7up zodat je nog suiker binnen krijgt wat wel weer goed is voor het spacen! :yay:

Verder is het altijd redelijk persoonsgebonden denk ik.. het is maar net wat je zelf prettig vind ;)
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:

Water drinken doe ik ook niet echt veel, meestal hou ik het op fanta of 7up zodat je nog suiker binnen krijgt wat wel weer goed is voor het spacen! :yay:

Ik heb juist gehoord dat het dan sneller uitwerkt ofzo als je zoete drankjes neemt? Anders ga ik gewoon water met cola afwisselen :P daar zit nog wat zout in
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:40 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
meestal hou ik het op fanta of 7up zodat je nog suiker binnen krijgt wat wel weer goed is voor het spacen! :yay:

die neem ik mee voor de volgende keer. :whistle:

hsrobin schreef:
Verder is het altijd redelijk persoonsgebonden denk ik.. het is maar net wat je zelf prettig vind ;)

dat wilde ik dus ook al aan gaan geven..
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:41 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
hsrobin schreef:

Ik heb juist gehoord dat het dan sneller uitwerkt ofzo als je zoete drankjes neemt? Anders ga ik gewoon water met cola afwisselen :P daar zit nog wat zout in

Klopt suiker vermindert het effect, wordt ook aangeraden als mensen TE HARD gaan om ze sinas te geven, of dingen met druivensuiker :thumbup:

Dus als je lekker hard wil gaan is zoete drankjes afteraden, maarja is wel beter voor je lijf
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Alcohol in hele lichte mate is goed, om je hartslag wat te verlagen. Maar hou het bij een paar, want alcohol zorgt ervoor dat je minder vocht vasthoudt en de combo is best schadelijk.
Eten is juist goed. Je lichaam gaat die energie nodig hebben. Uit ervaring kan ik zeggen dat net eten voor het droppen de opname van de pil versnelt.

Hardtraxx Veteran

Wat is een goede hoeveelheid pep voor een eerste keer? Voor bv in een capsule of in je drinken.

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Hoofdcoach schreef:
hsrobin schreef:

Klopt suiker vermindert het effect, wordt ook aangeraden als mensen TE HARD gaan om ze sinas te geven, of dingen met druivensuiker :thumbup:

Dus als je lekker hard wil gaan is zoete drankjes afteraden, maarja is wel beter voor je lijf

ja jezus, nou weet ik het ook allemaal niet meer. robin zegt net nog dat suiker juist goed is, en jij weer niet. laatst werd mij ook duidelijk gemaakt dat druivensuiker juist wel weer goed was. of had dat weer te maken met het beter behouden van vocht?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:43 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Hoofdcoach schreef:
hsrobin schreef:

Ok dus toch :) ik ga wel ff van te voren wat meer zout naar binnen werken , kan ik gewoon op water blijven
Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen