Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:01 

Hardtraxx Elite

Best interessant:

Zomer 2009: 2x witte stardust (220mg)
31/12/2009: 1.5 roze swirl (130mg)
20/03/2010: 2.5 blauwe ying yang (330mg)
10/07/2010: 3 groene canadezen (420mg)
11/09/2010: 1 groene candees en 2 rode duiven (380mg)
oktober 2010: 120mg mdma
30/10/2010: 2 groene canadezen en 120mg mdma (400mg)
11/12/2010: 2x 120mg mdma (240mg)
22/01/2010: 1 bruine boom en 3/4e oranje q (320mg)
Totaal op 1.5jaar: 9x gebruikt en 2.5gram weg gewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

maat van me had vannacht sinds jaren weer een nachtmerrie, nadat hij zaterdag anderhalve olifant heeft geslikt. ik heb verder gewoon prima geslapen, maar ook wel een beetje een nare droom gehad. iemand hier verdere ervaringen mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Kan wel eens gebeuren he hahahaha, zolang je maar gewoon vitamine c van tevoren en erna neemt zal het toch wel mee vallen hoop ik? >.<

Als je echt veel meer dan 3x je lichaamsgewicht doet echt niet :/ Vitamine C helpt EEN BEETJE, niet ZO veel :huh:
Duruz schreef:
maat van me had vannacht sinds jaren weer een nachtmerrie, nadat hij zaterdag anderhalve olifant heeft geslikt. ik heb verder gewoon prima geslapen, maar ook wel een beetje een nare droom gehad. iemand hier verdere ervaringen mee?

Vriend van me droomt ook raar, onrustig en soms ook eng/nachtmerrie na gebruik.

Toch wel een indicatie om het rustiger aan te gaan doen :)

En 5-htp helpt sowieso een beetje, maar ook dat niet te veel doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:15 

Hardtraxxer

Allemaal in 2010

6 februari(1 blauwe mercedes)(90mg)
27 maart(1byy)(125mg)
17 april(1 capsule(150mg) en 2xbyy)(400mg)
12jun (2xbyy)(250mg)
15 augustus(1,5 roze diamant)(105mg)
11september(3x gele konijn en 3kwart fast forward)(510mg)
11december(1 blauwe boom)(190g)

Ongeveer 1670mg over 7x, gemiddeld dus 238mg

Kwa aantal xgebruik valt het me alles mee, kwa hoeveelheid wel wat tegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:23 

Donateur

Ik ga het eerst half jaar van 2010 niet zeggen!! :D Want dan zit ik op 2x per maand :x Vanaf Mysteryland heb ik er van geleerd en vanaf toen heb ik verstandig gedaan!!! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Ik ga het eerst half jaar van 2010 niet zeggen!! :D Want dan zit ik op 2x per maand :x Vanaf Mysteryland heb ik er van geleerd en vanaf toen heb ik verstandig gedaan!!! -.-

Zelfde hier ongeveer. Heb van februari (hardbass, ontdekking van xtc zonder me in te lezen) tot aan defqon wel op 2x per maand gezeten, een weekje niet vond ik zonde. Zelfs een keertje twee keer per week gedaan :/ Spijt spijt en ik ga t maar niet opnoemen allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:34 

Hardtraxxer

Wat zijn de grenzen dan die iedereen voor dit jaar heeft gesteld?

Zelf blijf ik dit jaar nuchter op festivals. (outdoor spacen overdag vind ik geen hol aan)
En max 500mg per feest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:36 

Hardtraxxer

Duruz schreef:

Dat was ik dus :/ ... beetje een klote ervaring, vannacht hopelijk niet nog eens.. Meer mensen wel eens last van gehad?

Heb ook maar even accountje aangemaakt, hallo allemaal :clap:
Ik was die kerel met witte shirt bij hardtraxx meeting xqlusive
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Duruz schreef:

Dat was ik dus :/ ... beetje een klote ervaring, vannacht hopelijk niet nog eens.. Meer mensen wel eens last van gehad?

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:46 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:

Zelf blijf ik dit jaar nuchter op festivals. (outdoor spacen overdag vind ik geen hol aan)

Mijn grenzen:
- Niet vaker dan 1x in de 6 weken, 8 weken is het streven.
- Op z'n vroest 5,5 uur voor het einde van het feest beginnen.
- Over de hele avond onder de 260mg blijven, voorkeur onder de 200.

De paar keren dat ik dit zo heb gedaan had ik net zo veel of zelfs nog meer plezier dan wanneer ik vroeg begin en er 4 of meer naar binnen kiep :)

Als er feestjes tussen komen blijf ik nuchter, of ik neem een heel klein beetje speed (ook dat wil ik niet vaker dan 1x in de 6 weken doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:

Heb mezelf grenzen gesteld, maximaal 600mg op een feest (want ik neem 3 pillen maximaal mee naar een feest). Dus zal zelfs wat minder zijn, maar goed. Verder heb ik niet echt limieten gesteld. Ik kan wel gaan zeggen, ja ik hou er minstens 4 weken tussen, maar dat gaat sommige feesten toch niet lukken. Want jah, na Hard Bass gaat het me wel lukken om 5 weken vol te houden, maar in april ga ik waarschijnlijk 2x aan het spul.

Ik heb net trouwens even uitgerekend op hoeveel mg ik in totaal zit (in één half jaar tijd!) en ik schrok me de tering :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Duruz schreef:

Welkom :yay:
Was gezellig op XQ!

Maar gaat wel weer over, heb je misschien 5-htp geslikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:59 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
HSgino schreef:
Duruz schreef:

Welkom :yay:
Was gezellig op XQ!

Maar gaat wel weer over, heb je misschien 5-htp geslikt?

Ja was zeker gezellig op XQ! :yay:

Ja, gaat vast wel over, maar elke dinsdagnacht na xtc gebruik zwetend wakker worden met angstaanvallen is ook vrij klote.. en nee ik heb geen 5-htp geslikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:03 

Donateur

Gino!!!! :D Ik ben Kevin :D Uit delft ;) Wij hebben elkaar al gezien op Hysteria & Loudness! :P
Maar misschien moet je een potje 5-htp aanschaffen, dit op schadelijkheid te voorkomen, en ook een depressie, of een dip zo min mogelijk te maken , net als nachtermerries :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:09 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Gino!!!! :D Ik ben Kevin :D Uit delft ;) Wij hebben elkaar al gezien op Hysteria & Loudness! :P
Maar misschien moet je een potje 5-htp aanschaffen, dit op schadelijkheid te voorkomen, en ook een depressie, of een dip zo min mogelijk te maken , net als nachtermerries :thumbup:

hahaha hee kerel! :D Ja en op hardbass zien we elkaar vast weer :P Misschien is dat wel een goed idee, als dat helpt tegen al die gekke kwaaltjes, moet ik maar eens snel zo'n potje halen. Alleen als je dat ding voor je ouders moet verstoppen, hoe flik je dat dan?

Waar haal je zo'n potje dan? Bij de smartshop? Gebruiken de meeste van jullie 5-htp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:14 

Donateur

HSgino schreef:
Kevin-Raw schreef:

hahaha hee kerel! :D Ja en op hardbass zien we elkaar vast weer :P Misschien is dat wel een goed idee, als dat helpt tegen al die gekke kwaaltjes, moet ik maar eens snel zo'n potje halen. Alleen als je dat ding voor je ouders moet verstoppen, hoe flik je dat dan?

Waar haal je zo'n potje dan? Bij de smartshop? Gebruiken de meeste van jullie 5-htp?

5-HTP zijn soort vitamine, kan je gewoon bij vitamini zaakjes kopen, zoals De Tuinen. Ik heb gewoon gezegd tegen me ouders dat het voor fitnesse is :P

http://www.nrgboost.nl/blog/5htp-wat-he ... -doet-het/

Het vult snel je serotonine aan ( wat XTC opmaakt) waardoor je je niet zo DOOD gaat voele de dagen na gebruik :thumbup:

Citaat:
Wat kan 5-HTP voor jou betekenen?
5-HTP is de precursor van serotonine. Dit maakt dus dat de suppletie van 5-HTP kan leiden tot een hoger serotoninepeil. Dit kan allerlei positieve effecten hebben. Neem bijvoorbeeld het onderzoek[2] waarin kinderen met nachtmerries 5-HTP kregen, en na een maand was er een verbetering zichtbaar in 93,5% van de kinderen die 5-HTP kregen, en na zes maanden suppletie waren de nachtmerries in 83,9% van de gevallen helemaal weg! Zet dit af tegen de placebogroep, waar 71,4% van de kinderen na zes maanden nog steeds last had van de nachtmerries.

Ook mensen met paniekaanvallen kunnen baat hebben bij 5-HTP. Er zijn namelijk preklinische studies die suggereren dat 5-HT een belangrijke rol speelt bij angstaanvallen[3]. Daarnaast is er een metastudie[4] die laat zien dat middelen als SSRI’s effectief zijn tegen depressie. Hiermee is niet direct gezegd dat 5-HTP dat ook zal zijn, maar het geeft wel stof tot nadenken. Er zijn echter wel studies die laten zien dat 5-HTP en L-Tryptofaan (de precursor van 5-HTP) helpen bij depressie[5] [6].

Ook als je geen mentale problemen hebt kan 5-HTP wat voor je betekenen, speciaal in je cut. In je cut hebben mensen nogal eens last van de zogeheten "carb cravings", oftewel: de "lekkere trek". Het behoeft weinig uitleg dat hieraan toegeven funest voor je dieet is, en de extra uitdaging geen welkome is. 5-HTP helpt deze honger in zoetigheid te voorkomen, is de ervaring van een aantal 5-HTP gebruikers. Een verklaring hiervoor is dat je lichaam tijdens het dieet minder L-Tryptofaan binnen krijgt, en je serotoninepeil dus daalt. Om hiervoor te compenseren wil je lichaam echter zo snel mogelijk L-Tryptofaan aangevoerd zien, en daarom gaat het schreeuwen om zoetigheid. Door het nemen van 5-HTP echter omzeil je dit probleem: je voorkomt namelijk dat je 5-HT peil gaat zakken. Let wel dat dit een theorie is. Weliswaar een pracht van een theorie, maar het blijft een theorie tot het bewezen is;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

5-htp zorgt er simpelweg voor dat je je psychisch weer richting 'normaal' voelt, omdat het effect na XTC dus juist is dat je je psychisch wat minder goed voelt ;)
Het doet verder niet zoveel aan je lichamelijke dip, niet direct in ieder geval. Maar als je geestelijk beter voelt voel je je automatisch ook lichamelijk beter natuurlijk :)

Grote kans dat slecht/raar dromen dus komt omdat je serotonineniveau te laag is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:46 

Hardtraxxer

Inno schreef:
hsrobin schreef:

Mijn grenzen:
- Niet vaker dan 1x in de 6 weken, 8 weken is het streven.
- Op z'n vroest 5,5 uur voor het einde van het feest beginnen.
- Over de hele avond onder de 260mg blijven, voorkeur onder de 200.

De paar keren dat ik dit zo heb gedaan had ik net zo veel of zelfs nog meer plezier dan wanneer ik vroeg begin en er 4 of meer naar binnen kiep :)

Als er feestjes tussen komen blijf ik nuchter, of ik neem een heel klein beetje speed (ook dat wil ik niet vaker dan 1x in de 6 weken doen :)

Nette richtlijn :) voor mij is het ook ongeveer zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:49 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
HSgino schreef:
Kevin-Raw schreef:

5-HTP zijn soort vitamine, kan je gewoon bij vitamini zaakjes kopen, zoals De Tuinen. Ik heb gewoon gezegd tegen me ouders dat het voor fitnesse is :P

http://www.nrgboost.nl/blog/5htp-wat-he ... -doet-het/

Het vult snel je serotonine aan ( wat XTC opmaakt) waardoor je je niet zo DOOD gaat voele de dagen na gebruik :thumbup:

Citaat:
Wat kan 5-HTP voor jou betekenen?
5-HTP is de precursor van serotonine. Dit maakt dus dat de suppletie van 5-HTP kan leiden tot een hoger serotoninepeil. Dit kan allerlei positieve effecten hebben. Neem bijvoorbeeld het onderzoek[2] waarin kinderen met nachtmerries 5-HTP kregen, en na een maand was er een verbetering zichtbaar in 93,5% van de kinderen die 5-HTP kregen, en na zes maanden suppletie waren de nachtmerries in 83,9% van de gevallen helemaal weg! Zet dit af tegen de placebogroep, waar 71,4% van de kinderen na zes maanden nog steeds last had van de nachtmerries.

Ook mensen met paniekaanvallen kunnen baat hebben bij 5-HTP. Er zijn namelijk preklinische studies die suggereren dat 5-HT een belangrijke rol speelt bij angstaanvallen[3]. Daarnaast is er een metastudie[4] die laat zien dat middelen als SSRI’s effectief zijn tegen depressie. Hiermee is niet direct gezegd dat 5-HTP dat ook zal zijn, maar het geeft wel stof tot nadenken. Er zijn echter wel studies die laten zien dat 5-HTP en L-Tryptofaan (de precursor van 5-HTP) helpen bij depressie[5] [6].

Ook als je geen mentale problemen hebt kan 5-HTP wat voor je betekenen, speciaal in je cut. In je cut hebben mensen nogal eens last van de zogeheten "carb cravings", oftewel: de "lekkere trek". Het behoeft weinig uitleg dat hieraan toegeven funest voor je dieet is, en de extra uitdaging geen welkome is. 5-HTP helpt deze honger in zoetigheid te voorkomen, is de ervaring van een aantal 5-HTP gebruikers. Een verklaring hiervoor is dat je lichaam tijdens het dieet minder L-Tryptofaan binnen krijgt, en je serotoninepeil dus daalt. Om hiervoor te compenseren wil je lichaam echter zo snel mogelijk L-Tryptofaan aangevoerd zien, en daarom gaat het schreeuwen om zoetigheid. Door het nemen van 5-HTP echter omzeil je dit probleem: je voorkomt namelijk dat je 5-HT peil gaat zakken. Let wel dat dit een theorie is. Weliswaar een pracht van een theorie, maar het blijft een theorie tot het bewezen is;).

Inno schreef:
5-htp zorgt er simpelweg voor dat je je psychisch weer richting 'normaal' voelt, omdat het effect na XTC dus juist is dat je je psychisch wat minder goed voelt ;)
Het doet verder niet zoveel aan je lichamelijke dip, niet direct in ieder geval. Maar als je geestelijk beter voelt voel je je automatisch ook lichamelijk beter natuurlijk :)

Grote kans dat slecht/raar dromen dus komt omdat je serotonineniveau te laag is :)

Oke bedankt! Snel die zooi halen, pauper nachtmerries, t lijkt wel een horror film :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Oke bedankt! Snel die zooi halen, pauper nachtmerries, t lijkt wel een horror film :corn:

haha arme jongen. ga je morgen halen anders? combineren we het met het testen van onze mysterieuze blauwe vrouwtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:16 

Donateur

Duruz schreef:
HSgino schreef:

haha arme jongen. ga je morgen halen anders? combineren we het met het testen van onze mysterieuze blauwe vrouwtjes.

NOOIT COMBINEREN!!! XTC+5-htp

En je kan het gewoon halen in DE BOGAARD in Rijswijk bij De Tuinen is nu in de aanbieding

Citaat:
XTC-gebruikers kunnen er achteraf hun 'kater' mee verlichten. XTC put je serotoninevoorraden uit, 5-htp vult ze aan. Neem je 5-htp alleen niet te snel nadat je je pil hebt geslikt. De kans op een overmaat aan serotonine in je hersenen is dan levensgroot. Dat kan ook gebeuren als je SSRI's als Prozac gebruikt.(1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Duruz schreef:
HSgino schreef:

NOOIT COMBINEREN!!! XTC+5-htp

En je kan het gewoon halen in DE BOGAARD in Rijswijk bij De Tuinen is nu in de aanbieding

kut kevin, ga nou niet meteen doordenken. :P

we gaan morgen die pilletjes testen bij t testcentrum, kunnen we op dezelfde weg meteen f 5-htp meenemen, helder? den haag, bogaard, ligt mooi op de route dacht ik zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad. Het beste is de avond voor gebruik al niet meer 5-htp te nemen (voor de zekerheid, het zou waarschijnlijk nog wel kunnen, maar NIET op dezelfde dag, en vooral de nacht voor een festival NIET DOEN!!) Minstens 6 uur na gebruik van XTC wachten met innemen :)

Edit: Ok, maar toch handig om te weten dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

maar ik hoor heel vaak dat mensen moeten kotsen als ze X hebben gehad? betekend het dat het slechte shit was of hoe moet ik dat zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
ik heb het in Juli voor het eerst gebruikt, sinds dien op Q-base Thrillogy en Qlimax, Hardbass waarschijnlijk volgende keer weer

maar ik hoor heel vaak dat mensen moeten kotsen als ze X hebben gehad? betekend het dat het slechte shit was of hoe moet ik dat zien?

waarschijnlijk zit er dan troep in. ik heb nog nooit hoeven overgeven.
Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen