Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:43 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Uit ervaring kan ik zeggen dat net eten voor het droppen de opname van de pil versnelt.

klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Cola en fanta zijn wel zo verdomd lekker met xtc op, maar alleen als je het af en toe drinkt. Vind ik dan. Maar goed, dan zouden raketjes ook slecht zijn om lekker hard te gaan. Kan best hoor, maar heb het nooit echt gemerkt ofzo :) Wss heb je best veel nodig voordat het effect te merken is van alle suiker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

En teveel suikers remt inderdaad de werking van mdma. Maar ze zijn ook essentieel voos energie.
Ik zelf probeer meestal per drie uur 2 flesjes water en een tot twee cola te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:49 

Donateur

Ik heb de informatie over dat je suiker moet geven aan mensen die te hard gaan, van Unity medewerkers!! :thumbup:
dus die hebben echt wel gelijk!! maar suiker is wel lekker als je xtc gebruikt, maar je schijnt er wel helderder van te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:50 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Ik heb de informatie over dat je suiker moet geven aan mensen die te hard gaan, van Unity medewerkers!! :thumbup:
dus die hebben echt wel gelijk!! maar suiker is wel lekker als je xtc gebruikt, maar je schijnt er wel helderder van te worden

Ja, Mol heeft altijd gelijk :')

Geintje hoor Mol :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:54 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Op dominator zei unity tegen me dat ik een maatje van me zoute drop moest voeren.... suiker hebben ze toen niks over gezegd, ik half waus met heel die schaal snoep van unity weg gelopen hahahaha konden ze gelukkig wel om lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:00 

Hardtraxx Addict

Dat eten hè, vlak voordat je er 1 dropt:
Als je echt goed verzadigd bent (whaha wijs -.-) komt de klap dan minder hard aan?
Of heeft dat geen enkele invloed:
Als ik bijv. voor Hard Bass een patatje wegwerk, en ik kan eigenlijk nog wel meer op;
moet ik 't doen ooooooooof juist niet (om het leuker te laten worden :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:00 

Donateur

Nando schreef:
Wat is een goede hoeveelheid pep voor een eerste keer? Voor bv in een capsule of in je drinken.

PNXRMX schreef:
echte_oostzaner schreef:
Hoeveel miligram pep is voor een eerste keer voldoende om het te ervaren, maar niet om twee nachten op te blijven? :P

Volgens mij had ik iets van 175mg als 1e dosis, maar dat was redelijk puur spul, 50%+. Zou zoiets aanraden dus, als je het slikt dan. Als je gaat snuiven heb je minder nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:08 

Hardtraxx Elite

Ik had trouwens wel al effect van de pep bij een dosis van 100mg zuivere pep oraal, maar wat sterker effect mocht wel dus pak volgende keer toch wat meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:11 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Ik had trouwens wel al effect van de pep bij een dosis van 100mg zuivere pep oraal, maar wat sterker effect mocht wel dus pak volgende keer toch wat meer xd

Ach, van pep ga je niet snel té hard.
Als je per ongeluk 100 tot 200mg te veel neemt, zal je echt niet gelijk bij de ehbo liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:13 

Donateur

DarkBeatz schreef:

John, jij weet dat wel.. mij is bijgebracht dat Suiker, XTC trip vermindert.. mij is uitgelegd door Unity dat je mensen die te hard gaan sinas moet geven.
Dit is toch gewoon waar? want sommige hier zeggen wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:15 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:

John, jij weet dat wel.. mij is bijgebracht dat Suiker, XTC trip vermindert.. mij is uitgelegd door Unity dat je mensen die te hard gaan sinas moet geven.

Ik drink de laatste tijd alleen maar cola/sinas/sprite op feesten en blijf toch best wel hard gaan hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:26 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Van 1 glaasje ben je niet eens weer nuchter, dan heb je wel wat meer nodig voor je wat merkt. Wat ook helpt is de maag vol krijgen, dus naast wat te drinken ook wat fruit of iets anders laten eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:02 

Hier mijn gebruikskalender:
2010:
10 juli: eerste keer
17 juli (ja dom ik weet het)
28 augustus (weet niet echt of het meetelt want was een beetje mislukte poging)
2 oktober
31 december

2011:
12 februari
ergens in april
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:20 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Klopt, suiker of druivensuiker wanneer je te hard gaat. Maar het is geen wonder middel waar je opeens nuchter van bent hoor. Maar als iemand te hard gaat laat je hem best wel goed veel suiker binnenkrijgen, verwacht echter niet drastische verbeteringen, maar alle beetjes helpen in zo een geval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:21 

Donateur

Banaanslak schreef:
2010:
2 oktober
31 december

2011:
12 februari
ergens in april

Waarom is 17 juli dom, niks mis mee. Als je die van mij ziet. Dat is pas dom
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:33 

Tja 2 weken achter elkaar is imho gewoon dom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
2010:
2 oktober
31 december

2011:
12 februari
ergens in april

Ha, nog iemand die voor het eerst heeft gebruikt op De Feestfabriek :yay:
Was een vet feestje, alleen baal er nog steeds van dat ik niet het gespaced in het Reuzenrad :(

Trouwens, waar ken jij Patrick van? Zit bij mij in de klas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:36 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
2010:
2 oktober
31 december

2011:
12 februari
ergens in april

Ha, nog iemand die voor het eerst heeft gebruikt op De Feestfabriek :yay:
Was een vet feestje, alleen baal er nog steeds van dat ik niet het gespaced in het Reuzenrad :(

Trouwens, waar ken jij Patrick van? Zit bij mij in de klas :P

Huh, welke patrick? :P
Ik was bij feestfabriek ook niet in reuzenrad geweest, eerst was er een rij van half uur ofzo toen dacht ik ja tief lekker op. En later ging ie dicht omdat er mensen in gingen stampen en dat vond het reuzenrad niet zo leuk. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:37 

Donateur

Ik had op 10 years voor het eerst witte maantjes gehad . Goddomme wat gingen die hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:39 

Hardtraxx Elite

Banaanslak schreef:
En later ging ie dicht omdat er mensen in gingen stampen en dat vond het reuzenrad niet zo leuk. :(

Dat was omdat er een verrekte koekwaus probeerde in te kruipen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Mijn echte eerste keer was samen met Banaanslak tijdens Mysteryland, maar daar hebben we nooit wat van gevoeld :x en tijdens de feestfabriek durfde ik nog niet :P dus ik tel 2 oktober als eerste keer :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:41 

DarkBeatz schreef:
Banaanslak schreef:
En later ging ie dicht omdat er mensen in gingen stampen en dat vond het reuzenrad niet zo leuk. :(

Dat was omdat er een verrekte koekwaus probeerde in te kruipen hoor :P

Oow, me zus moest werken op de feestfabriek en die vertelde me dat er mensen in gingen stampen en toen schommelde dat ding te erg ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

Patrick Wolff, je hebt hem iig op je hyves :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:46 

Chukkels schreef:
Patrick Wolff, je hebt hem iig op je hyves :P

Ja die patrick ken ik wel ja :P zat op dezelfde middelbare school als mij.
Vorige  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen