Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Ach ja, des te slechter je eruit ziet, des te leuker je het hebt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:54 

als je mijn achterlijke big smile zag op XQ, man o man, wat voelde ik me toen goed :D echt niet normaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
als je mijn achterlijke big smile zag op XQ, man o man, wat voelde ik me toen goed :D echt niet normaal xd

haha, je ging hard ja. heb je nog gehallucineerd trouwens, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Ja, jij ging echt lekker. Ik weet niet hoe vaak je tegen me gezegd hebt dat Eekhoorntjes heldendingen waren en hoevaak je mij daarvoor bedankt hebt, maar het was zeker meer dan 20x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:21 

Duruz schreef:
KSwoosh schreef:

ehm, niet dat ik weet :P op gegeven moment keek ik wel scheel als een malle en kon ik totaal niks meer lezen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:23 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Duruz schreef:
KSwoosh schreef:

ehm, niet dat ik weet :P op gegeven moment keek ik wel scheel als een malle en kon ik totaal niks meer lezen xd

de lettertjes op mn telefoon waren heel de tijd chinees, dus smsjes lezen ging niet. en als ik opzoek was naar een maat van me, vergiste ik me wel een paar keer, en zag ik andere mensen voor hem aan in de menigte. fucking irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:25 

Donateur

Duruz schreef:
en zag ik andere mensen voor hem aan in de menigte. fucking irritant.

Haha mooi is dat.
En dan heel verhaal tegen hem lullen en na 2 minuten toch een beetje verbaasd staan waarom "je maat" je verhaal niet echt begrijpt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:28 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Duruz schreef:
en zag ik andere mensen voor hem aan in de menigte. fucking irritant.

Haha mooi is dat.
En dan heel verhaal tegen hem lullen en na 2 minuten toch een beetje verbaasd staan waarom "je maat" je verhaal niet echt begrijpt...

haha ja. maar ook echt meerdere mensen achter elkaar lijken er, vooral van achter, sprekend op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:42 

Hardtraxx Veteran

Haha, heel erg herkenbaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:44 

VOORAL van achter :P
zo zag ik op Qlimax ongeveer 10 mensen aan voor Chukkels xd met zn blauwe shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

Zag ik uberhaupt nog wel wat op Qlimax? Dat ging gewoon te fur
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
VOORAL van achter :P
zo zag ik op Qlimax ongeveer 10 mensen aan voor Chukkels xd met zn blauwe shirt :P

haha ja, als ik naar gino op zoek was tikte ik zeker steeds minstens vijf mensen aan die het dan uiteindelijk niet waren. ook een keer toen ik op zoek was naar darkbeatz (geen idee meer waarom..), zelfde verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

Dat soort dingen heb ik nog niet meegemaakt :P hopelijk op hardbass :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:50 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Je weet dat je permanente schade hebt aangericht aan je hersenen als je ze krijgt van MDMA-gebruik? Ze zijn vet jah, maar het is ook duidelijk een teken dat je veel te ver bent gegaan. Ik zeg niet dat ik ze niet gehad heb, sterker nog ik heb het al een paar keer gehad, maar hoe mooi het ook allemaal is, het is me die schade niet waard. En het wordt alleen maar erger, dus pas er alsjeblieft mee op. Als je wilt gaan hallucineren, ga dan aan de tripmiddelen zoals paddo's, 2c-x of LSD. Hullucineren vind ik ook zwaar vet, maar om er blijvende hersenschade aan over te houden, gaat me te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:52 

Hardtraxx Veteran

Ja ik weet het, maar wil het 1x is meemaken, maar wie weet doe ik gewoon weer rustig aan op hardbass :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

wat chukkels zegt. het klinkt misschien leuk, maar dat is het niet. althans, dat vind ik. ik zie liever geen rare dingen, en een fijne avond hebben met een voldoende dosis. met name op de terugweg, op het perron enzo, zag ik mensen met wazige gezichten, waar de zintuigen met zwart uitliepen. en van kevin weet ik dat hij ooit bij mensen haren op het gezicht zag verschijnen. lijkt me ook niet echt fijn, bizar allemaal. dus, ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:58 

Hardtraxx Veteran

ben meer nieuwsgierig, kan dus ook nog niet zeggen of ik het leuk of niet leuk vind. en hersenschade... tja, van alcohol krijg je ook al snel hersenschade.. maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je dit iedere keer moet gaan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:02 

naast scheelkijken heb ik gelukkig nog nooit gehallucineerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het dan wel geniaal, op Q-Base allelei dingen in het publiek zien, de welbekende sta-tafels, stoelen en de vogels die door de lucht vliegen, etc. (voor meer info zie HT-Space hyve verslag). En een keer van 1 enkele olifant ook een keer keihard en dat is nog steeds tot op de dag van vandaag mijn vetste space-ervaring ooit! :love:

Maar ja, het is schadelijk en daardoor dus niet aan te raden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:05 

Chukkels schreef:
Ik vond het dan wel geniaal, op Q-Base allelei dingen in het publiek zien, de welbekende sta-tafels, stoelen en de vogels die door de lucht vliegen, etc. (voor meer info zie HT-Space hyve verslag). En een keer van 1 enkele olifant ook een keer keihard en dat is nog steeds tot op de dag van vandaag mijn vetste space-ervaring ooit! :love:

Ik vraag me eigenlijk af of hier ooit onderzoek naar is gedaan op lange termijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:05 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
naast scheelkijken heb ik gelukkig nog nooit gehallucineerd ^^

het komt gewoon door die laatste q die jij me nog gaf haha. nee, denk dat die anderhalve (+ een kwart..) groene olifantjes toch wel al de doorslag gaven. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Een maat van me zag tijdens Fusion allemaal barbeques in de zaal :lol:

KSwoosh schreef:
Ik vraag me eigenlijk af of hier ooit onderzoek naar is gedaan op lange termijn...

Ben ik ook wel benieuwd naar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:07 

Hardtraxx Veteran

tijdens dbstf vs. pp stonden de vier mannen ook heel even zonder armen te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels , waaran merk jij dan dat je hersenschade hebt opgelopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:24 

Hardtraxx Veteran

Ik merk het nog niet, maar je hoeft het ook niet te voelen. Maar het is gewoon een feit dat als je aan het hallucineren bent van X, dat je dan al schade hebt opgelopen. Kan nu nog wel miniscuul zijn, maar als het vaker gebeurd, dan kun je de gevolgen pas echt merken.
Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen