Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:35 

Hardtraxx Veteran

Oh Oke omdat er in je post stond het wordt alleen maar erger , dacht dat je daarmee bedoelde de schade die je erger voelde worden ;)
maar zo is het eigenlijk met alle drugs wel, veel en vaak = (hersen)schade :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:42 

Hardtraxxer

Krijg je ook ernstige hersenschade als je 1x per 6 - 8 weken gebruikt? hoop van niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:44 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
Krijg je ook ernstige hersenschade als je 1x per 6 - 8 weken gebruikt? hoop van niet :cry:

Nee :P 6-8 weken rust is juist goed!! Maar wil je geen schade oplopen moet je gewoon nooit gebruiken
Maar ach... gewoon genieten van het leven toch?? :D je kan tegenwoordig van alles de raarste ziektes krijgen dus pluk de dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:16 

Hardtraxx Veteran

Om terug te komen op de schadelijkheid van hallucinaties, die veroorzaakt worden door MDA. MDA is minstens(!) 2x zo schadelijk voor je hersenen dan MDMA. En aangezien ongeveer 7% van MDMA wordt omgezet in MDA krijg je standaard dus redelijk wat binnen bij hoge doseringen. MDA is de stof die je laat hallucineren, en de werkzame dosis is 30-60mg. Dus ja, bij overmatig gebruik beschadig je je hersenen gewoon, want 400mg+ is gewoon veel. Daarmee zorg je voor schade door de stof MDMA, maar juist nog meer door de stof MDA.

Ik hoop dat het wat duidelijker is nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:16 

Donateur

Basscow schreef:

Nou ja als jij per keer 5 gram erdoorheen jaagt wel natuurlijk, maar anders zie ik weinig problemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Basscow schreef:

Nou ja als jij per keer 5 gram erdoorheen jaagt wel natuurlijk, maar anders zie ik weinig problemen ;)

5 gram lijkt me wat teveel van t goede ja :D maar zo is het met alles, al drink je 5 liter water binnen 10 minuten kan je het ook niet echt meer navertellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:23 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Om terug te komen op de schadelijkheid van hallucinaties, die veroorzaakt worden door MDA. MDA is minstens(!) 2x zo schadelijk voor je hersenen dan MDMA. En aangezien ongeveer 7% van MDMA wordt omgezet in MDA krijg je standaard dus redelijk wat binnen bij hoge doseringen. MDA is de stof die je laat hallucineren, en de werkzame dosis is 30-60mg. Dus ja, bij overmatig gebruik beschadig je je hersenen gewoon, want 400mg+ is gewoon veel. Daarmee zorg je voor schade door de stof MDMA, maar juist nog meer door de stof MDA.

Dat betekent dus 430 mg MDMA naar binnen werken... dat gaat hem niet worden voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:24 

Hardtraxx Veteran

320-380mg over 7 uur verspreid vind ik wel prima de laatste tijd. Zo staat het voorlopig in ieder geval op de planning voor de aankomende feesten waar ik X ga gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:30 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Dat betekent dus 430 mg MDMA naar binnen werken... dat gaat hem niet worden voor mij :P

Dat hoeft nog niet hé. De ene keer ga je sneller hallucineren dan de andere keer. Op Q-Base ging ik pas hallucineren na ongeveer 550mg. Op Qlimax pas nog later en een andere keer na 1 olifant van 180mg, icm shitload aan alcohol. Het is dus heel erg afwisselend. Ook de zwaarte is verschillend. De ene keer kan het heel heftig zijn, de andere keer minder. Zo was die olifant 20x heftiger dan Q-Base en 30x heftiger dan Qlimax. Terwijl ik op Qlimax het meeste op had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:31 

Hardtraxx Veteran

Oeh, pagina 400! Nog 25 drugsgerelateerde posts en we bereiken de magische grens :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:35 

Hardtraxx Addict

Nee die van jou is lekker gerelateerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:37 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:

Sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:40 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:

Na 2 posts vol met ultra-handige informatie, vond ik dat ik wel eventjes 'stout' mocht zijn en een niet-drugsgerelateerde post mocht plaatsen. Forive me for my innocence. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:42 

Hardtraxx Addict

Hihi, just kiddin! Op dit tijdstip mag dat ook wel ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 02:45 

shit hey, en dan te bedenken dat ik ook al rond de 450 heb gezeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 09:01 

Donateur

Hee gasten, wat zijn we aan et doen dn?? is dat nou het lul topic of het nuttige topic? :huh:
Het ziet er namelijk weer uit als een lultopic, of wilde jullie de 400 pagina's graag halen?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 10:18 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
320-380mg over 7 uur verspreid vind ik wel prima de laatste tijd. Zo staat het voorlopig in ieder geval op de planning voor de aankomende feesten waar ik X ga gebruiken.

Precies, vind ik voor mezelf ook wel een mooie dosis (in 3x ingenomen met telkens 3u tussen elke dosis), misschien wat veel, maar voor mezelf persoonlijk niet teveel, ik moet enkel opletten dat ik niet te vaak ga gebruiken :whistle: Voorlopig ziet het er zo uit:
11 september '10 - 30 oktober '10 - 11 december '10 - 22 januari '11 - 12 februari '11 - 9 april '11 (Vaker als gezond is voor me maarja, na Hard Bass als MoH goed bevalt zonder de x proberen toch wat langere pauzes te houden! Hard Bass moet wel zowiezo nog, gonna be a night to remember :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Precies, vind ik voor mezelf ook wel een mooie dosis (in 3x ingenomen met telkens 3u tussen elke dosis), misschien wat veel, maar voor mezelf persoonlijk niet teveel, ik moet enkel opletten dat ik niet te vaak ga gebruiken :whistle: Voorlopig ziet het er zo uit:
11 september '10 - 30 oktober '10 - 11 december '10 - 22 januari '11 - 12 februari '11 - 9 april '11 (Vaker als gezond is voor me maarja, na Hard Bass als MoH goed bevalt zonder de x proberen toch wat langere pauzes te houden! Hard Bass moet wel zowiezo nog, gonna be a night to remember :love:

Die ben je in je schema vergeten vind ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:26 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Die ben je in je schema vergeten vind ik :P

Dat is nog verre toekomst muziek natuurlijk :D Kan natuurlijk heel schema maken tot eind van het jaar al, maar dit wat ik nu zei staat wel zo goed als vast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:37 

Hardtraxx Veteran

Mijn schema: 2 oktober 2010, 31 december 2010 en 12 februari 2011 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:45 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Mijn schema: 2 oktober 2010, 11 december 2010 en 12 februari 2011 :thumbsup:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:50 

Hardtraxx Veteran

2010: 12 juni (80mg) / 24 juli (210mg) / 22 augustus (140mg) / 2 oktober (180mg) / 6 november (240mg) / 20 november (180mg) / 24 december (280mg)
1,3g mdma in 7 maanden dus. Wel te doen denk ik. Wil vanaf nu nooit meer dan 240 doen eigenlijk. Lekker op of onder de 2g per jaar houden :)

2011: 12 februari / eind maart/begin april / 21 mei / 25 juni / 16 juli / 21 augustus / en dan nog 3 keer ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:58 

Donateur

ik ben slecht bezig geweest:
Dit is me gebruik van XTC op feesten
En dan laten we de dosis maar links liggen.

2010

1 mei (eerste keer ) - 8 mei - 15 mei - 12 juni - 18 juni - 4 juli - 10 juli - 17 juli - 9 augustus - 14 augustus -
21 augustus - 11 september - 25 september - 2 oktober - 9 oktober - 30 oktober - 6 november - 27 november -
11 december - 18 december - 31 december -
( alleen gebruik op feesten )

2011 :

nog niks

Schrik hier zelf wel van eigenlijks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:59 

Hardtraxx Addict

Robertt dan heb je nu al wel een pauze van 26 dagen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 12:01 

Donateur

jeone schreef:
Robertt dan heb je nu al wel een pauze van 26 dagen :thumbsup:

Hahaha de tering Robertt ik wist dat het erg was, :D Maar zo op een rijtje ziet het er wel heeeel erg uit.
Maarja 2011 heb je goede voornemens gedaan, en je er ook nog aan gehouden ook!! :thumbsup:
We Are Proud :kiss2:
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen