Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:35 

Hardtraxx Elite

Ja inderdaad, eerst paddo's. 6 tot 8uur is erg lang voor een eerste tripervaring (lsd) en lsd is juist moeilijker stuurbaar als paddo's volgens mij. Het is niet zo heel erg gemakkelijk om nare gedachten om te zetten naar positieve zonder ervaring. Paddo's voelt ook wel wat natuurlijker aan en minder heftig. En ik zou ze inderdaad gewoon in een soepje gooien, dan proef je de smaak niet. Kippensoep is ook wel goed te doen erbij, alleen verkleurt die helemaal blauw door de alkaloiden in de paddo's, dus het ziet er niet uit maar je proeft het niet. Dus veel plezier ermee, alleen best jammer dat tegenwoordig lsd soms makkelijker te krijgen is als paddo's, voor mij niet erg, maar toch stom tenzij je zelf paddo's gaat kweken maar velen hebben deze mogelijkheid niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:37 

Donateur

Indd gewoon bij de Smartshop een Growkitje halen, kost 20 euro volgens mij. De instructies volgen wat erop staat, ergens onder je bed bewaren. En binne 3 tot 5 weken heb je paddo's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:47 

Hardtraxx Addict

Ik kijk wel is even wat ik doe,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:17 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Indd gewoon bij de Smartshop een Growkitje halen, kost 20 euro volgens mij. De instructies volgen wat erop staat, ergens onder je bed bewaren. En binne 3 tot 5 weken heb je paddo's :D

Die dingen moeten toch echt zonlicht krijgen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:18 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Die dingen moeten toch echt zonlicht krijgen hoor...

Ow vriend van mij , had hem gewoon in ze kast gegooid :P , en ze kwamen er gewoon uit hoor :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:06 

Verlies je eigenlijk van alle harddrugs je eetlust? Of van welke? :P Van XTC weet ik dus al ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:13 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Verlies je eigenlijk van alle harddrugs je eetlust? Of van welke? :P Van XTC weet ik dus al ^^

Van speed ook, maar het verschil is dat je met speed wel nog gewoon kan eten, je hebt gewoon geen honger. Dus niet zoals bij xtc waar je gewoonweg geen hap door je keel krijgt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:25 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

Van speed ook, maar het verschil is dat je met speed wel nog gewoon kan eten, je hebt gewoon geen honger. Dus niet zoals bij xtc waar je gewoonweg geen hap door je keel krijgt :D

Al gaat t eten met speed ook niet echt makkelijk, vanwege een beetje droge mond :P

Een pizzapuntje gaat er op zich wel in, en ik doe dat meestal ook gewoon, ondanks dat m'n lichaam denkt dat ik geen honger heb en na 1 hap vol zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:27 

Donateur

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

weet niet hoor, met speed krijg ik ook geen hap door me keel, of het moet vloeibaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

staan erge tussen trouwens, op partyflock, jeuzes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:50 

Hardtraxx Addict

Haha lekker Swooooosh :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
FOTO

:lol:

edit: staan erge tussen trouwens, op partyflock, jeuzes.

:lol: :lol:

Op die van Daniël (en ook die van Wessel) staan echt geniale foto's tussen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

Kasper is een beetje fotoschuw :$

Anywayz, 5-HTP in de aanbieding bij De Tuinen: 120 capsules voor 19 euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:04 

Donateur

Chukkels schreef:

:drool: haha , de mooie dromen werken nie meer bij mij!! :/ Toch maar ff weer 2 weke wachte met snoepen vn 5-htp
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:19 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Mooi, ik zit zonder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Ik weet nog niet of ik ze vandaag ga nemen. Er is wat voorgevallen, dus ik weet niet of het het juiste moment is om ze te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:01 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik weet nog niet of ik ze vandaag ga nemen. Er is wat voorgevallen, dus ik weet niet of het het juiste moment is om ze te nemen.

Wat is voorgevallen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

Is niet belangrijk, maar toch. Begin morgen wel met pillen slikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:36 

Chukkels schreef:

nee, ik wil gewoon niet al mijn vdk fotos zo op het openbare internet hebben. ;)
dat ik heel anders op fotos sta als ik dacht, tja....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Nee maar bijvoorbeeld die van John en Cloë, daar hoorde jij ook niet op te staan. Dat jij er dan voor kiest om er zo achterlijk op te staan, ja dat is een fail van jou :lol:

Als je geen VDK foto's wil, moet je of niet VDK zijn of niet op foto's komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:48 

Chukkels schreef:
Nee maar bijvoorbeeld die van John en Cloë, daar hoorde jij ook niet op te staan. Dat jij er dan voor kiest om er zo achterlijk op te staan, ja dat is een fail van jou :lol:

Als je geen VDK foto's wil, moet je of niet VDK zijn of niet op foto's komen ;)

het was ook niet de bedoeling om er ZO raar op te komen xd

en wat betrefd vdk fotos, op XQ heb ik et toch aardig goed gedaan! [op die ene foto na waarvan ik niet wist dat die genomen werd -.- ]
EN je kan ook gewoon de vdk fotos niet online zetten, alsof je alle fotos online moet zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Ze komen gewoon op de ht space hyve :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:51 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

en wat betrefd vdk fotos, op XQ heb ik et toch aardig goed gedaan! [op die ene foto na waarvan ik niet wist dat die genomen werd -.- ]
EN je kan ook gewoon de vdk fotos niet online zetten, alsof je alle fotos online moet zetten ;)

Ik vind die juist geniaal, lijkt niet eens vdk, meer alsof je het voor de grap deed. En inderdaad je lijkt op de andere foto's ook eigenlijk helemaal niet vdk, vind de meeste fotos van mijzelf dit keer ook aardig mooi meevallen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

Ik vind die juist geniaal, lijkt niet eens vdk, meer alsof je het voor de grap deed. En inderdaad je lijkt op de andere foto's ook eigenlijk helemaal niet vdk, vind de meeste fotos van mijzelf dit keer ook aardig mooi meevallen :clap:

Inderdaad, zaterdag vielen de foto's reuze mee. Ook bij mij. Zeker als je nagaat wat ik op had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:01 

DarkBeatz schreef:
Ik vind die juist geniaal, lijkt niet eens vdk, meer alsof je het voor de grap deed.

was ook voor de grap, maar hij is helemaal niet geworden zoals ik wilde xd ik sta er een beetje TE raar op xd
Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen