Ja inderdaad, eerst paddo's. 6 tot 8uur is erg lang voor een eerste tripervaring (lsd) en lsd is juist moeilijker stuurbaar als paddo's volgens mij. Het is niet zo heel erg gemakkelijk om nare gedachten om te zetten naar positieve zonder ervaring. Paddo's voelt ook wel wat natuurlijker aan en minder heftig. En ik zou ze inderdaad gewoon in een soepje gooien, dan proef je de smaak niet. Kippensoep is ook wel goed te doen erbij, alleen verkleurt die helemaal blauw door de alkaloiden in de paddo's, dus het ziet er niet uit maar je proeft het niet. Dus veel plezier ermee, alleen best jammer dat tegenwoordig lsd soms makkelijker te krijgen is als paddo's, voor mij niet erg, maar toch stom tenzij je zelf paddo's gaat kweken maar velen hebben deze mogelijkheid niet.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Indd gewoon bij de Smartshop een Growkitje halen, kost 20 euro volgens mij. De instructies volgen wat erop staat, ergens onder je bed bewaren. En binne 3 tot 5 weken heb je paddo's 
Die dingen moeten toch echt zonlicht krijgen hoor...wrote:Indd gewoon bij de Smartshop een Growkitje halen, kost 20 euro volgens mij. De instructies volgen wat erop staat, ergens onder je bed bewaren. En binne 3 tot 5 weken heb je paddo's
Ow vriend van mij , had hem gewoon in ze kast gegooidwrote:Die dingen moeten toch echt zonlicht krijgen hoor...wrote:Indd gewoon bij de Smartshop een Growkitje halen, kost 20 euro volgens mij. De instructies volgen wat erop staat, ergens onder je bed bewaren. En binne 3 tot 5 weken heb je paddo's
-
G
Verlies je eigenlijk van alle harddrugs je eetlust? Of van welke?
Van XTC weet ik dus al 
Van speed ook, maar het verschil is dat je met speed wel nog gewoon kan eten, je hebt gewoon geen honger. Dus niet zoals bij xtc waar je gewoonweg geen hap door je keel krijgtwrote:Verlies je eigenlijk van alle harddrugs je eetlust? Of van welke?Van XTC weet ik dus al
Al gaat t eten met speed ook niet echt makkelijk, vanwege een beetje droge mondwrote:Van speed ook, maar het verschil is dat je met speed wel nog gewoon kan eten, je hebt gewoon geen honger. Dus niet zoals bij xtc waar je gewoonweg geen hap door je keel krijgtwrote:Verlies je eigenlijk van alle harddrugs je eetlust? Of van welke?Van XTC weet ik dus al
Een pizzapuntje gaat er op zich wel in, en ik doe dat meestal ook gewoon, ondanks dat m'n lichaam denkt dat ik geen honger heb en na 1 hap vol zit
weet niet hoor, met speed krijg ik ook geen hap door me keel, of het moet vloeibaar zijnwrote:Van speed ook, maar het verschil is dat je met speed wel nog gewoon kan eten, je hebt gewoon geen honger. Dus niet zoals bij xtc waar je gewoonweg geen hap door je keel krijgtwrote:Verlies je eigenlijk van alle harddrugs je eetlust? Of van welke?Van XTC weet ik dus al
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
staan erge tussen trouwens, op partyflock, jeuzes.
Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
wrote:FOTO
edit: staan erge tussen trouwens, op partyflock, jeuzes.
Op die van Daniël (en ook die van Wessel) staan echt geniale foto's tussen!
Kasper is een beetje fotoschuw
Anywayz, 5-HTP in de aanbieding bij De Tuinen: 120 capsules voor 19 euro!
wrote:Kasper is een beetje fotoschuw![]()
Mooi, ik zit zonder!wrote:Kasper is een beetje fotoschuw![]()
Ik weet nog niet of ik ze vandaag ga nemen. Er is wat voorgevallen, dus ik weet niet of het het juiste moment is om ze te nemen.
Wat is voorgevallenwrote:Ik weet nog niet of ik ze vandaag ga nemen. Er is wat voorgevallen, dus ik weet niet of het het juiste moment is om ze te nemen.
Is niet belangrijk, maar toch. Begin morgen wel met pillen slikken.
-
G
nee, ik wil gewoon niet al mijn vdk fotos zo op het openbare internet hebben.wrote:Kasper is een beetje fotoschuw![]()
dat ik heel anders op fotos sta als ik dacht, tja....
Nee maar bijvoorbeeld die van John en Cloë, daar hoorde jij ook niet op te staan. Dat jij er dan voor kiest om er zo achterlijk op te staan, ja dat is een fail van jou
Als je geen VDK foto's wil, moet je of niet VDK zijn of niet op foto's komen
-
G
het was ook niet de bedoeling om er ZO raar op te komenwrote:Nee maar bijvoorbeeld die van John en Cloë, daar hoorde jij ook niet op te staan. Dat jij er dan voor kiest om er zo achterlijk op te staan, ja dat is een fail van jou![]()
en wat betrefd vdk fotos, op XQ heb ik et toch aardig goed gedaan! [op die ene foto na waarvan ik niet wist dat die genomen werd
EN je kan ook gewoon de vdk fotos niet online zetten, alsof je alle fotos online moet zetten
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ze komen gewoon op de ht space hyve 
Ik vind die juist geniaal, lijkt niet eens vdk, meer alsof je het voor de grap deed. En inderdaad je lijkt op de andere foto's ook eigenlijk helemaal niet vdk, vind de meeste fotos van mijzelf dit keer ook aardig mooi meevallenwrote:het was ook niet de bedoeling om er ZO raar op te komen
en wat betrefd vdk fotos, op XQ heb ik et toch aardig goed gedaan! [op die ene foto na waarvan ik niet wist dat die genomen werd]
EN je kan ook gewoon de vdk fotos niet online zetten, alsof je alle fotos online moet zetten
Inderdaad, zaterdag vielen de foto's reuze mee. Ook bij mij. Zeker als je nagaat wat ik op hadwrote:Ik vind die juist geniaal, lijkt niet eens vdk, meer alsof je het voor de grap deed. En inderdaad je lijkt op de andere foto's ook eigenlijk helemaal niet vdk, vind de meeste fotos van mijzelf dit keer ook aardig mooi meevallenwrote:het was ook niet de bedoeling om er ZO raar op te komen
en wat betrefd vdk fotos, op XQ heb ik et toch aardig goed gedaan! [op die ene foto na waarvan ik niet wist dat die genomen werd]
-
G
was ook voor de grap, maar hij is helemaal niet geworden zoals ik wildewrote:Ik vind die juist geniaal, lijkt niet eens vdk, meer alsof je het voor de grap deed.