Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:53 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Laten we nog ff actief blijven hier en eerst de 10000 posts halen, voordat we dit topic opdoeken.

Dus ontopic: Wie gaat er drugs gebruiken op Hard Bass? :yay:

Heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:54 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Wat is het hier stil :cry:

http://htspace.hyves.nl/ trouwens, wordt lid! :thumbsup:

hoe voeg je die toe?? bij lid worden je hardtraxx naam zetten??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:13 

Hardtraxxer

Kan je mij ook accepteren? :D (ricardo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:17 

Donateur

Basscow schreef:
Kan je mij ook accepteren? :D (ricardo)

Done,

off-topic/het-grote-drugs-topic-t12987.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Laten we nog ff actief blijven hier en eerst de 10000 posts halen, voordat we dit topic opdoeken.

Lijkt me niet dat we dit topic moeten opdoeken.

Ervaringen en adviezen kunnen hier gewoon nog geplaatst worden als ik het goed begreep :) Het liep gewoon een beetje uit de hand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Ervaringen en adviezen kunnen hier gewoon nog geplaatst worden als ik het goed begreep :) Het liep gewoon een beetje uit de hand :P

Je begreep het goed ;). Gewoon even wat informatiever houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:54 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Inno schreef:

Ik wil ook wel een nieuw topic maken met een informatieve OP, met een schone lei beginnen... want niemand gaat al deze pagina's met onzin terug lezen ;) goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

Wat mij betreft wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Khadber schreef:
Inno schreef:

Ik wil ook wel een nieuw topic maken met een informatieve OP, met een schone lei beginnen... want niemand gaat al deze pagina's met onzin terug lezen ;) goed?

Kijk eens aan ;)

off-topic/het-grote-drugs-topic-t12987.html#p410636

Donateur

Khadber schreef:
Inno schreef:

Lijkt mij niet echt nodig toch ?

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, er staat al het nodige informatie in het off-topic gedeelte: off-topic/het-grote-drugs-topic-t12987.html#p410636
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:58 

Donateur

Zo zonde dat dit topic ontspoort is in een msn-gesprek...
Beter inderdaad een nieuwe met informatieve OP en ontopic-posts of verhuizen naar offtopic en daar lekker doorouwehoeren, maar zo is er geen drol meer aan. Ik vind praten over drugs leuk en af en toe een dolletje moet kunnen maar t gaat intussen echt nergens meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:59 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Inderdaad, er staat al het nodige informatie in het off-topic gedeelte: off-topic/het-grote-drugs-topic-t12987.html#p410636

Oh da's ook goed bij elkaar geraapt van drugsforum ja :) Maar nou staat dat serieuze juist in het spamtopic? Mag ook wel in de OP van deze worden gezet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Oh da's ook goed bij elkaar geraapt van drugsforum ja :) Maar nou staat dat serieuze juist in het spamtopic? Mag ook wel in de OP van deze worden gezet dan?

Tja, dan mogen we geen onzin meer verkopen.
Wat een aantal van ons willen is gewoon ook wat gezelligheid behalve het informatieve voor den beginnelingen.
Tenminste dat zie ik.

Drugsforum is wel een prima bron, ik kan het beamen, want ik heb mijn info ook daar vandaan en die maatstaven gehanteerd.
Daar staat alles netjes in de beginpost voor de beginners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Modje wil dat niet bijhouden en Geraldine is niet meer aanwezig hier en niemand van ons krijgt moderator-rechten voor alleen dit topic. Dus lukt niet :(

Citaat:
Oh da's ook goed bij elkaar geraapt van drugsforum ja :)

Mijn deel heb ik zelf geschreven :cry:
Dat van XTC
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Daar wordt juist nog gespammed.

En ik ben bezig met de nieuwe openingspost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Ik heb tot die tijd de OP van off-topic overgenomen en aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

Meh, ik had daar © op :cry:

Is wel een stuk beter dan de vraag 'Wie van jullie gebruikt er meer dan wiet?" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:53 

Hardtraxx Elite

Om even terug te komen op het bewaren van pep een tijd terug, zie hier waarom jullie pep hoogst waarschijnlijk snel slecht word. Wanneer de pasta gemaakt is door toevoeging van water dan gaat het rotten ;) Normaal als je je pasta laat drogen zou je toch een 85a90% moeten overhouden. Maar dus, gewoon lekker drogen die handel in het vervolg en in een ziplock zakje bewaren. Dan word het niet slecht.

Citaat:
Als speed pasta gemaakt is door toevoeging van water(makkelijk te testen door een beetje watervrije kopersulfaat met de speed te mengen, als het blauw kleurt zit er water bij) moet men dit eerst drogen omdat de versnijdingsmiddelen dan gaan rotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 01:36 

Hardtraxx Veteran

Dus we vergelijken Speed nu dus met Italiaans eten? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 09:57 

Hardtraxx Addict

Waar kun je beter mee beginnen paddo's of lsd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:02 

Donateur

jeone schreef:

Paddo's ivm met toch de werkingsduur, lsd is toch een heftige trip die veel langer aanhoud. Paddo's moet je gewoon de eerste keer rustig aan doen, niet gelijk door een niveau trip 4 te krijgen, maar gewoon een niveau 2. Als je dit te soft vind kan je de keer erop altijd iets meer eten. :thumbup: LSD daarintegen kan je ook in mindere maten nemen, maar is toch een trip van minstens 6 uur , in vergelijking met paddo's die meestal zoon 3 uur duren, ligt eraan hoeveel je ervan eet, en of je bij pakt ;)

Ik zou zelf toch voor paddo's gaan, :thumbup: lekker rustig aan , de ervaringen opdoen van trippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:05 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
jeone schreef:

Paddo's ivm met toch de werkingsduur, lsd is toch een heftige trip die veel langer aanhoud. Paddo's moet je gewoon de eerste keer rustig aan doen, niet gelijk door een niveau trip 4 te krijgen, maar gewoon een niveau 2. Als je dit te soft vind kan je de keer erop altijd iets meer eten. :thumbup: LSD daarintegen kan je ook in mindere maten nemen, maar is toch een trip van minstens 6 uur , in vergelijking met paddo's die meestal zoon 3 uur duren, ligt eraan hoeveel je ervan eet, en of je bij pakt ;)

Ik zou zelf toch voor paddo's gaan, :thumbup: lekker rustig aan , de ervaringen opdoen van trippen

Zoiets dacht ik al alleen die dingen schijnen wel ranzig te zijn en niet zo'n klein beetje ook,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:06 

Donateur

Ik vind ze persoonlijk best te eten, smaken een beetje naar bittere champions, je kan ze ook gewoon in stukjes snijen en ze in de tomatensoep gooien, dan proef je er niks van :thumbup:

maar begin met paddo's en geef jezelf enkele tijd training.. paddo's zijn echte bondgenoten ... geef ze tijd om te leren kennen ... daarna kan je verder gaan met andere middelen - (lsd, salvia, ayahuasca, peyote - deze volgorde in onthechting van de wereld in de dagdagelijkse ''tijd'')

Heb even een paar forum doorgespuurd, mensen zeggen alleen wel dat LSD wat meer stuurbaarder is, en minder snel opkomt, zodat je kan wennen aan de onrealistische wereld ;) Dat je bij paddo's mee wordt genomen in een reis, en met LSD zelf de reis maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:10 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Ik vind ze persoonlijk best te eten, smaken een beetje naar bittere champions, je kan ze ook gewoon in stukjes snijen en ze in de tomatensoep gooien, dan proef je er niks van :thumbup:

maar begin met paddo's en geef jezelf enkele tijd training.. paddo's zijn echte bondgenoten ... geef ze tijd om te leren kennen ... daarna kan je verder gaan met andere middelen - (lsd, salvia, ayahuasca, peyote - deze volgorde in onthechting van de wereld in de dagdagelijkse ''tijd'')

Ok thanks voor het advies :)
Vorige  1 ... 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen