Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

Zie feesten/hardtraxx-meeting-hard-bass-12-02-2011-t12387.html voor meer info ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:22 

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Hij was gewoon een beetje vaag joh... :P xd

Jij totaal niet hé :P

Ik had nergens last van joh..
Nuchter is echt de shit :yay:

soms snap i kecht niet dat mensen het nuchter vol kunnen houden :P
ik zou het zelf niet kunnen als ik de hele avond sta te stampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:26 

Donateur

Lukt je echt wel hoor, paar redbulltjes erin knallen.. soms ff rust houden goed eten. en je houd heel de avond vol!! :thumbup:

Want dat is niet de rede dat ik xtc gebruik op feesten, ik doe het voor die love feeling, en niet voor de energie ;) Anders zou ik wel speed nemen of 5 redbull
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:29 

Kevin-Raw schreef:
Lukt je echt wel hoor, paar redbulltjes erin knallen.. soms ff rust houden goed eten. en je houd heel de avond vol!! :thumbup:

Want dat is niet de rede dat ik xtc gebruik op feesten, ik doe het voor die love feeling, en niet voor de energie ;) Anders zou ik wel speed nemen of 5 redbull

dan neem ik wel 5 energie shots (niet dat dat goed is maarja) en ik gebruik tgoch alleen op feesten eerst volgende is HB dus dat word echt knalle :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Speed neem je ook om andere redenen dan energie.
Ik neem het eerder door het pijnverdrukkende vermogen en het feit dat je geen adempauzes nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
soms snap i kecht niet dat mensen het nuchter vol kunnen houden :P
ik zou het zelf niet kunnen als ik de hele avond sta te stampen

Kan makkelijk, heb het anderhalf jaar gedaan zonder enige problemen. En inderdaad zoals Kevin al zei, het gaat niet om de energie die je erbij krijgt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:37 

Donateur

Om Qountdown was ik om half 6 al kapot ondanks dat ik helemaal in de roes zat. Daar doe ik het dus absoluut niet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

De energie heb ik wel voor het feest gaat idd om het gevoel wat je krijgt :evil: :drool: gewoon goed slapen van te voren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
roberttt schreef:
ooh oke, ik maak het juist zo lekker mee door de X, maar ja dat is per persoon verschillend

Kan ook zo zijn omdat het m'n 1e keer was. Misschien is het de volgende keer heel anders omdat ik dan al weet wat er gaat komen.

dat zou ook heel goed kunnen inderdaad. bij mij was de eerste keer juist heel erg lekker, maarja dat is bij iedereen anders. volgende keer gewoon niet teveel denken, en jezelf laten gaan. genieten van de muziek en alles wat over je heen laten komen. stampen helpt meestal ook de pil beter zijn werk te doen, bij mij in ieder geval wel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Om Qountdown was ik om half 6 al kapot ondanks dat ik helemaal in de roes zat. Daar doe ik het dus absoluut niet voor.

Inderdaad, als ik alleen op XTC ga, ben ik meestal ook helemaal uitgeput tegen 6 uur, ondanks dat ik om half 5 nog een halfje bij neem. In m'n hoofd zit het dan nog wel goed, maar m'n benen minder. Daarom is 4-FMP ook zo heldig. XTC vult het perfect aan en de 4-FMP geeft je zelfs nog energie op de terugweg en soms zelfs nog als je al thuis bent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:43 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Inderdaad, als ik alleen op XTC ga, ben ik meestal ook helemaal uitgeput tegen 6 uur, ondanks dat ik om half 5 nog een halfje bij neem. In m'n hoofd zit het dan nog wel goed, maar m'n benen minder. Daarom is 4-FMP ook zo heldig. XTC vult het perfect aan en de 4-FMP geeft je zelfs nog energie op de terugweg en soms zelfs nog als je al thuis bent :lol:

Tjaa kan alleen niet aan 4-fmp poeder komen hierzo :( Alleen via internet die flux cdcleaner zooi :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik heb ook lekker totaal niks van kater weer ofzo

ik voel me ook gewoon goed. ook op de terug weg voelde ik me chill, kon gewoon slapen. ben zelfs een tramhalte te ver gegaan omdat ik zo lekker sliep. gister ook heel de dag kunnen slapen, en voel me nu gewoon toppie. benieuwd naar morgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:44 

Hoofdcoach schreef:
De energie heb ik wel voor het feest gaat idd om het gevoel wat je krijgt :evil: :drool: gewoon goed slapen van te voren

dat doe ik zeker.. dan ben ik klaarwakker en dan kan ik er ook tegenaan :)
krijg je eigenlijk vn elk soort pil een Love gevoel of is dat bij elk soort anders?
@Kevin-Raw jij bent echt altijd op dit Topic te vinden hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Hoofdcoach schreef:

krijg je eigenlijk vn elk soort pil een Love gevoel of is dat bij elk soort anders?

ik had gister bij de groene olifantjes echt wel dat love gevoel. mis nu ook echt veel mensen haha, met name de meisjes/vrouwen waar ik mee heb staan praten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:46 

Donateur

DarkSymphony schreef:
Hoofdcoach schreef:

:$ Klopt, omdat ik dit een intressant onderwerp vinden ;) En ik toch geen flikker te doen heb op me werk :P
lekker geld verdienen door op hardtraxx te zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hahah ja xd
ik kon op gegeven moment ook niet meer lezen, ik keek echt enorm scheel, dat was egt niet normaal kut xd
ik had gino ook een paar smsjes laten sturen :D

hahaha, ik kon op gegeven moment ook niks meer lezen. alleen als ik me heel goed focuste, zag ik mn telefoon heel klein, met hele kleine lettertjes. maar meestal lukte dat gewoon niet, en veranderde de lettertjes in het chinees of russisch, heel vaag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:59 

Kevin-Raw schreef:
DarkSymphony schreef:
Hoofdcoach schreef:

:$ Klopt, omdat ik dit een intressant onderwerp vinden ;) En ik toch geen flikker te doen heb op me werk :P
lekker geld verdienen door op hardtraxx te zitten :lol:

haha had ik maar dat werk. dan zal ik met liefde naar me werk gaan :lol:
en ja klopt Drugs is ook intressant :)
ga bij Tactus werken, dan heb je er elke dag mee te maken haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:06 

Donateur

Liever bij Unity, Ik informeer liever mensen dat dat ik ze ervan moet overtuigen dat ze moeten stoppen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:16 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Liever bij Unity, Ik informeer liever mensen dat dat ik ze ervan moet overtuigen dat ze moeten stoppen ;)

Wij gingen naar Tactus om ze te laten testen :P Klein gesprekje gehad, maar niet iets van 'beter geef je nu alles, zodat je lekker niks kan doehoeen' >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:30 

Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
stampen helpt meestal ook de pil beter zijn werk te doen, bij mij in ieder geval wel. ^^

Dat helpt zeker, je moet jezelf niet de kans geven zware benen te krijgen xd Als je gaat zitten blijf je vaak zitten als je xtc op hebt, terwijl dansen juist geweldig is! Ik heb ook echt helemaal nooit dat op het einde mijn benen niet meer kunnen, ook al begin ik vaak al om 22u met mn eerste xtc, om 7u sta ik nog harder te stuiteren als in het begin, zal jullie vast ook wel zijn opgevallen bij The Viper :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Duruz schreef:
stampen helpt meestal ook de pil beter zijn werk te doen, bij mij in ieder geval wel. ^^

Dat helpt zeker, je moet jezelf niet de kans geven zware benen te krijgen xd Als je gaat zitten blijf je vaak zitten als je xtc op hebt, terwijl dansen juist geweldig is! Ik heb ook echt helemaal nooit dat op het einde mijn benen niet meer kunnen, ook al begin ik vaak al om 22u met mn eerste xtc, om 7u sta ik nog harder te stuiteren als in het begin, zal jullie vast ook wel zijn opgevallen bij The Viper :D

Zag ons gaan dan @ the Viper :yay: :love:

Alhoewel zitten met x op echt fucking chill is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:46 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Heletijd rondkijken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:46 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

Dat moet je dan maar met wat vrienden thuis doen voor de tv haha :aww:
Mijn rug is altijd helemaal gebroken als ik ga zitten, dus probeer het altijd zo min mogelijk te doen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Zag ons gaan dan @ the Viper :yay: :love:

Tering hé, ik had het gevoel dat ik vloog @ The Viper :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Heletijd rondkijken :thumbsup:

inderdaad. volgende keer met inwerken lekker chill zitten, en daarna los.
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen